klinkt erg hetzelfdequote:Op zondag 23 maart 2008 20:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij hebben ook een ultra luie cocoondag, uitslapen, lekker samen in bad, opgenomen dingetjes van gisteren bekijken, éven nog een uurtje slapen, lezen, indisch eten laten komen, vanavond sport en series kijken...
Niks mis mee
Ik weet niet of mijn emieltje jullie samen nog wel aankan.quote:
Wij hebben ook lekker lui de FoodXL laten bezorgen hier. Heerlijke Indische happen laten komen.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:22 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik heb net heel CUL-verantwoord een magnetronmaaltijd in de magnetron gegooid. Niet bedacht dat ik vandaag ook nog moest eten! En veel te moe om te koken.
Echt strange, je biologische klok raakt er ook gewoon van op tilt!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:42 schreef Bluezz het volgende:
De paarse voorjaarsbolletjes die nu opkomen stonden zo leuk in de sneeuw idd![]()
[ afbeelding ]
Wat een verschil toch in NL!
Um, zeg je dat niet over al je gerechten?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
ik maak een prima kaasfondue, al zeg ik het zelf
Bijna welquote:Op maandag 24 maart 2008 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Um, zeg je dat niet over al je gerechten?![]()
![]()
Dat is bij vrouwen wel vaker het geval.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:08 schreef ColdFeet het volgende:
Even aan de telefoon = overgare risotto
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Wij hebben hier een kokkin die ons een trio van soep heeft klaargemaakt, te weten tomatenfetasoep, pompoenkoriandersoep en lente-uikokossoepDie laatste wordt nu opgeschept.
Klopt!quote:Op maandag 24 maart 2008 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hihi, dat klinkt erg fancy, maar als ik erover nadenk, zijn het vooral Liannes restjes-van-de-markt-opmaakrecepten
Hoe was de lente-ui/kokossoep?
Als de koffie klaar is?quote:Op maandag 24 maart 2008 09:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Klopt!Niets mis met soep van restjes.
Maar de lente uit/kokos soep was lekker!Absoluut een aanrader.
En dan ga ik nu maar eens een cappuccino bouwen voor mezelg. Geen idee wanneer Isa denkt wakker te worden.
quote:Op maandag 24 maart 2008 09:28 schreef Liejannuh het volgende:
Ze zou toch niet in bed liggen wachten tot ik een vers geperst grapefruit sapje ga brengen?
Maar het is Pásenquote:Op maandag 24 maart 2008 10:49 schreef AKnynke het volgende:
Lein, er is hier ook helemaal niets paaserigs! Het heeft vannacht blijkbaar gesneeuwd, maar nu schijnt het zonnetje heerlijk in m'n gezicht. Ik moet zo aan het werk. blegh. Deadlines voor de krant wachten zowieso niet, en voor het andere baantje heeft zich zo'n stapel werk opgestapeld dat dat ook wel tijd wordt!
Moet je niet studeren ofzo?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:20 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga niks aan pasen doen. straks ff naar motor, ff sleutelen.
Ik wil ook weer naar het strand! Was gisteren zo ontzettend lekker! Wel zeiknat, en en onder het zand toen ik terug kwam. Maar, het blijkt wel dat Lein en ik DH aankunnen, met z'n tweeen. Zolang het maar onverwact is voor hem, en wij liggen er dan ook bij op de grond..quote:Op maandag 24 maart 2008 11:25 schreef Liejannuh het volgende:
Isa is uit bed!
En ik heb een wondersponsje in de badkamer achter gelaten, kan ze fijn poetsen onder het douchen.
Dan ga ik nu maar weermaken. En zo eens naar het strand.
Was leuk heh, met z'n 3en rollebollen in het natte (en vreselijk koudequote:Op maandag 24 maart 2008 11:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik wil ook weer naar het strand! Was gisteren zo ontzettend lekker! Wel zeiknat, en en onder het zand toen ik terug kwam. Maar, het blijkt wel dat Lein en ik DH aankunnen, met z'n tweeen. Zolang het maar onverwact is voor hem, en wij liggen er dan ook bij op de grond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |