In het kader van: het leven is een pijpkaneel, Isa zuigt er aan en krijgt haar deel?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:07 schreef Liejannuh het volgende:
Isa zit hier naast me kaneelpijpjes te snuiven!
Isa heeft dus gister spreekwoorden met kaneel gezocht (en gevonden). Dit was er een van en wij hadden er nog nooit van gehoord! Maar jij dus wel!quote:Op maandag 24 maart 2008 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
In het kader van: het leven is een pijpkaneel, Isa zuigt er aan en krijgt haar deel?
FW, ik haat je. Echtquote:Op maandag 24 maart 2008 16:09 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Daar had ik ook nog aan zitten denken ja, maar ik kreeg het niet echt voor elkaar.![]()
Op de volgende meet kunnen jullie brownies met dulce de leche verwachten
Welnee, ik ben nog pi(j)epjong.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:12 schreef Liejannuh het volgende:
Jij bent echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oud zeker?!
Kijkt naar rechtsquote:Op maandag 24 maart 2008 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
jonge god? waar?
Heb je ook last van jequote:Op maandag 24 maart 2008 16:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ah fuck, weer een rel gemist.
Ben m'n kamer aan het poetsen, dus we kunnen er zo weer een seizoen tegenaan.
*pakt keukentang*quote:
en opgeslagenquote:Op maandag 24 maart 2008 16:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Speciaal voor Moblo volgt hier het recept van de Lemon Merengue Pie
[knip]
Bon appetit
Ik kijk om me heen en ik zie niemand. En ik vind t niet eens ergquote:Op maandag 24 maart 2008 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*pakt keukentang*
ok, ok.. als ik naar rechts kijk zie ik mijn eigen jonge goddaar ben ik ook heel tevreden mee
bluezz@live.nlquote:Op maandag 24 maart 2008 16:54 schreef DarkElf het volgende:
zo een heerlijk middagdutje later en ik moet maar eens aan de voorbereidingen van het eten gaan beginnen
ik heb helemaal niemand op mijn msn, mag zeker alleen als je meets bezoekt ofzo of als mensen je aardig vinden *snik![]()
Stom heh, incrowd-gedoe?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:54 schreef DarkElf het volgende:
zo een heerlijk middagdutje later en ik moet maar eens aan de voorbereidingen van het eten gaan beginnen
ik heb helemaal niemand op mijn msn, mag zeker alleen als je meets bezoekt ofzo of als mensen je aardig vinden *snik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |