Ik heb mn post net uitgebreidt, wellicht dat je daar wat meer mee kan. Ik probeer alleen mijn punt te maken.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:32 schreef Euc- het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat ik dat was? Nou.. ben zeer benieuwd, ik maak zelden echt kutopmerkingen en als ik dat al doe is dat 99% van de tijd zeer zichtbaar als GRAP bedoeld, en dat weet jij ook. Dat jij er vervolgens continu op doorgaat en ik er niks over zeg moet je zelf weten, maar verwacht op een gegeven moment wel een keer iets terug, en daar kun je dan duidelijk niet tegen.
Sorry Lianne Isa, we vechten het wel ergens anders uit.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:34 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb niet het idee dat Lein er niet tegen kan, Euc, maar ik ben het ermee eens dat jullie even moeten ophouden met rot naar elkaar doen. Kan me geen reet schelen wat je van elkaar vindt, maar dat hoeft niet hier iN CUL naar voren te komenDus lief doen of elkaar negeren
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Niet ophouden!!!! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:18 schreef Leintjeuh het volgende:
De winnaar krijgt een lemon merengue pie!
Snij het dan wel heel sjiek op petitfours-formaat, in vierkantjesquote:Op maandag 24 maart 2008 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
die taart was ook zo gruwelijk lekker.. die ga ik ook op mn verjaardag de familie voorschotelen
is weer 's wat anders dan die eeuwige appeltaart
Jij zit ook in al die topics hè?quote:
zoiets had ik ook al bedacht jaquote:Op maandag 24 maart 2008 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Snij het dan wel heel sjiek op petitfours-formaat, in vierkantjes
Ja!!!!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok, wie wil de logs hebben? Ik geef ze via MSN! Ongecensureerd!!!
Daar had ik ook nog aan zitten denken ja, maar ik kreeg het niet echt voor elkaar.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Snij het dan wel heel sjiek op petitfours-formaat, in vierkantjes
In het kader van: het leven is een pijpkaneel, Isa zuigt er aan en krijgt haar deel?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:07 schreef Liejannuh het volgende:
Isa zit hier naast me kaneelpijpjes te snuiven!
Isa heeft dus gister spreekwoorden met kaneel gezocht (en gevonden). Dit was er een van en wij hadden er nog nooit van gehoord! Maar jij dus wel!quote:Op maandag 24 maart 2008 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
In het kader van: het leven is een pijpkaneel, Isa zuigt er aan en krijgt haar deel?
FW, ik haat je. Echtquote:Op maandag 24 maart 2008 16:09 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Daar had ik ook nog aan zitten denken ja, maar ik kreeg het niet echt voor elkaar.![]()
Op de volgende meet kunnen jullie brownies met dulce de leche verwachten
Welnee, ik ben nog pi(j)epjong.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:12 schreef Liejannuh het volgende:
Jij bent echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oud zeker?!
Kijkt naar rechtsquote:Op maandag 24 maart 2008 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
jonge god? waar?
Heb je ook last van jequote:Op maandag 24 maart 2008 16:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ah fuck, weer een rel gemist.
Ben m'n kamer aan het poetsen, dus we kunnen er zo weer een seizoen tegenaan.
*pakt keukentang*quote:
en opgeslagenquote:Op maandag 24 maart 2008 16:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Speciaal voor Moblo volgt hier het recept van de Lemon Merengue Pie
[knip]
Bon appetit
Ik kijk om me heen en ik zie niemand. En ik vind t niet eens ergquote:Op maandag 24 maart 2008 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*pakt keukentang*
ok, ok.. als ik naar rechts kijk zie ik mijn eigen jonge goddaar ben ik ook heel tevreden mee
bluezz@live.nlquote:Op maandag 24 maart 2008 16:54 schreef DarkElf het volgende:
zo een heerlijk middagdutje later en ik moet maar eens aan de voorbereidingen van het eten gaan beginnen
ik heb helemaal niemand op mijn msn, mag zeker alleen als je meets bezoekt ofzo of als mensen je aardig vinden *snik![]()
Stom heh, incrowd-gedoe?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:54 schreef DarkElf het volgende:
zo een heerlijk middagdutje later en ik moet maar eens aan de voorbereidingen van het eten gaan beginnen
ik heb helemaal niemand op mijn msn, mag zeker alleen als je meets bezoekt ofzo of als mensen je aardig vinden *snik![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha! Die wil ik ook
En DE ook, PM me maar
Meldquote:Op maandag 24 maart 2008 17:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[..]
[..]wat een cuties zijn jullie toch
Ik ga nu kabeljauw bakken en bulgursalade voorbereiden en ik ga zeker pm-en en toevoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |