Als er nog een meet komt, kan ik wel 2 of 3 fatboys regelen. Dan hoeven de kinders er niet meer om te ruzie-en...quote:Op maandag 24 maart 2008 13:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij wel jaals jij op de fatboy neerploft, val ik eraf
Fatboys zijn echt zwaar onhandig! Je kunt er niet elegant uit opstaan! Offe, ik iig niet! (kan natuurlijk ook aan mijn lompheid liggen, daar niet van!)quote:Op maandag 24 maart 2008 13:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als er nog een meet komt, kan ik wel 2 of 3 fatboys regelen. Dan hoeven de kinders er niet meer om te ruzie-en...
quote:Op maandag 24 maart 2008 13:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo richting Delft, weet niet wanneer ik weer online ben. De keuken staat vol tassen en dozen met spullen van Milou en mij, dus de grote verhuizing kan zo beginnen.
Ik hoop dat ik de sapcentrifuge mag houden![]()
Toedels allemaal
Zo richting Delft, weet niet wanneer ik weer online ben. De keuken staat vol tassen en dozen met spullen van Milou en mij, dus de grote verhuizing kan zo beginnen.
Toedels allemaal
Toedels allemaal
Nou ja, je bent welkom iig. Als je niet alleen wilt zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Dank allemaal![]()
Nu echt afsluiten en auto inladen.
CF ik kan pas vanavond bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |