Als er nog een meet komt, kan ik wel 2 of 3 fatboys regelen. Dan hoeven de kinders er niet meer om te ruzie-en...quote:Op maandag 24 maart 2008 13:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij wel jaals jij op de fatboy neerploft, val ik eraf
Fatboys zijn echt zwaar onhandig! Je kunt er niet elegant uit opstaan! Offe, ik iig niet! (kan natuurlijk ook aan mijn lompheid liggen, daar niet van!)quote:Op maandag 24 maart 2008 13:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als er nog een meet komt, kan ik wel 2 of 3 fatboys regelen. Dan hoeven de kinders er niet meer om te ruzie-en...
quote:Op maandag 24 maart 2008 13:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo richting Delft, weet niet wanneer ik weer online ben. De keuken staat vol tassen en dozen met spullen van Milou en mij, dus de grote verhuizing kan zo beginnen.
Ik hoop dat ik de sapcentrifuge mag houden![]()
Toedels allemaal
Zo richting Delft, weet niet wanneer ik weer online ben. De keuken staat vol tassen en dozen met spullen van Milou en mij, dus de grote verhuizing kan zo beginnen.
Toedels allemaal
Toedels allemaal
Nou ja, je bent welkom iig. Als je niet alleen wilt zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Dank allemaal![]()
Nu echt afsluiten en auto inladen.
CF ik kan pas vanavond bellen
Heh SOL, wat klote voor jou. En CNK.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Dank allemaal![]()
Nu echt afsluiten en auto inladen.
CF ik kan pas vanavond bellen
Ja. Dat dusquote:Op maandag 24 maart 2008 13:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heh SOL, wat klote voor jou. En CNK.
Dat is al klaarquote:Op maandag 24 maart 2008 14:06 schreef Leintjeuh het volgende:
golfer: succes met je hormormel. Ze gaat weer schilderen
hahahaha, ik kwam letterlijk net mn bed uit (quote:Op maandag 24 maart 2008 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geez, jij bent ook echt alleen maar geinteresseerd als het over jou gaat![]()
Grote voorjaarsschoonmaak? Tis hier maar gek, eerst sneeuwt het, nu schijnt de zon weer!quote:Op maandag 24 maart 2008 14:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is al klaar
En de bovenverdieping is gezogen, wc gedaan, nu nog de badkamer vloer
Laatste restje hormomen, denk ik.quote:
Hier ook. Nu weer volop zon hier.quote:Tis hier maar gek, eerst sneeuwt het, nu schijnt de zon weer!
Beetje suf, lees dan even wat er boven je staat.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:52 schreef Euc- het volgende:
[..]
hahahaha, ik kwam letterlijk net mn bed uit (![]()
) en ik las dat, vond het wel een toepasselijke smiley
Nee hoor, maar we maken écht te weinig en onregelmatig echt schoon hier, en op sommige dagen kan ik er dan ff niet meer tegen en hoppa, dan maak ik me ff kwaad op het huisquote:
Ik doe meequote:Op maandag 24 maart 2008 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, zullen we doen wie de dikste reet heeft
Dat ben je natuurlijk ook! Ik ga ook zo denk ik, ben mezelf nog heeel hard aan het motiveren! Al m'n werk is bijna klaar, heb als een klein kind zitten knippen en plakken! Nu nog wat mensen uitnodigen voor vergaderingen etc, en dan is het klaar voor vandaag.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Wauw een half uur hardgelopen. In de sneeuw. Nu voel ik me vreselijk stoer
Ik vind het echt zwaar matig van je dat je op deze manier reageert, zelf wel continu kut opmerkingen over mij maken op msn/fok, en als je dan iets terug krijgt ga je op deze manier verder. Valt me vies tegen.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jongen, het zal me aan mn omvangrijke reet roesten wat je van me vindt![]()
Zo, ze is weer klaar ermee:quote:Op maandag 24 maart 2008 15:16 schreef Bluezz het volgende:
Nee hoor, maar we maken écht te weinig en onregelmatig echt schoon hier, en op sommige dagen kan ik er dan ff niet meer tegen en hoppa, dan maak ik me ff kwaad op het huis![]()
Ik en Liejannuh doen ook mee!!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:18 schreef Leintjeuh het volgende:
De winnaar krijgt een lemon merengue pie!
Continu kutopmerkingen maken? Wie is er daarmee begonnen? Jij ben begonnen over een fat biker chick. Weliswaar niet hier, maar wel op msn. Dat, en een aantal andere dingen hebben ertoe geleidt dat ik toch wel met een bezwaard gevoel met betrekking tot jou de meet in ging.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:22 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik vind het echt zwaar matig van je dat je op deze manier reageert, zelf wel continu kut opmerkingen over mij maken op msn/fok, en als je dan iets terug krijgt ga je op deze manier verder. Valt me vies tegen.
Je wilt dus zeggen dat ik dat was? Nou.. ben zeer benieuwd, ik maak zelden echt kutopmerkingen en als ik dat al doe is dat 99% van de tijd zeer zichtbaar als GRAP bedoeld, en dat weet jij ook. Dat jij er vervolgens continu op doorgaat en ik er niks over zeg moet je zelf weten, maar verwacht op een gegeven moment wel een keer iets terug, en daar kun je dan duidelijk niet tegen.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Continu kutopmerkingen maken? Wie is er daarmee begonnen?
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Wauw een half uur hardgelopen. In de sneeuw. Nu voel ik me vreselijk stoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |