quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
105: [CUL SC # 105] Je moeder is een wortel-prei quiche
106: [CUL-SC #106] Ellendig KneuzenClubje -O-
107: [CUL-SC] #107 Eten op toon!
108: [CUL-SC] #108 Blote buiken!
109: [CUL-SC #109] kweken vetrollen
110: [CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O*
111: CUL SC # 111: nog even genieten van de winterkost!
112: [CUL-SC #112] hangen slingers op voor Tezz
113: [CUL-SC #113] De stam van de culiberen
114: Cul SC # 114 waar de yuppen gaan skien in de zomer!
115: Cul SC # 115 Waarin de restaurantweek flink uitgebuit wordt
116: Cul SC #116: Steeds langzamer slowchatten
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:06 schreef Isabeau het volgende:
En, zijn ze een beetje lief voor je, SoL?
NOU!!! Ik vond het dus helemaal niet freaky, het was gewoon goedquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:53 schreef Tezz het volgende:
Zoooooooo het is me weer gelukt! Ik viel rond negen uur in slaap op de bank en ik word zojuist wakker. Ja zo kom ik natuurlijk nooit van die stijve nek af!
Ook heb ik honger nu, dus ik moet mezelf bedwingen om niet nog even de koelkast in te duiken, grrrr....
Oh en SOL, wat freaky!!!!!!
Ik ben niet alleen maar de rest snurkt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
NOU!!! Ik vond het dus helemaal niet freaky, het was gewoon goed![]()
Ik heb vanmiddag even geslapen, na 3 afleveringen van Noppen&Naaldhakken te hebben gekeken![]()
Nu ben ik allenigMaargoed, wie weet zie ik straks wel weer wat
Hé, een pasfoto van mij.quote:
Lekker. Wij mogen over 2 weken weer gaan tapassen in het favoriete restaurant van mijn (overleden) vader op zijn verjaardag.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Hmmm, net voor 30 EUR tapas lopen schransen. *burb* Was leuk met de toneelvriendjes en vriendinnetjes.
die van mij snurkt dus ook, en dan voel ik me dus allenigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen maar de rest snurkt.
Ik ga ook maar eens naar boven zometeen, nog even wat lezen of zo. Mijn rug vond het op-de-bank-lig avontuur niet grappig dus ik moet zo maar snel plat gaan....
Dat is een erg mooie traditie!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker. Wij mogen over 2 weken weer gaan tapassen in het favoriete restaurant van mijn (overleden) vader op zijn verjaardag.
Traditie wordt in ere gehouden.
Strak plan!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker. Wij mogen over 2 weken weer gaan tapassen in het favoriete restaurant van mijn (overleden) vader op zijn verjaardag.
Traditie wordt in ere gehouden.
wtf Google adsquote:Gordon Ramsay Troetelbig
Koop lieve Berkie big voor buiten: 5 maand vetmesten ->zeldzaam lekker
www.dukeofberkshire.com
Gezien.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:03 schreef Euc- het volgende:
Iemand P&W gezien? Dat promo filmpje van de US Army![]()
![]()
niet doodgaan eejquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:12 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben thuis.
GAtverdarrie, nu moet ik nog een persbericht schrijven en versturen...bah!
Vandaag om 9 uur de deur uitgegaan, om kwart over 7 thuis om een hapje te eten, 20 voor 8 weer de deur uit, en nu thuis. En dan ben ik dit weekend ook nog stervensdruk!
Lang leven het time-management.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:12 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben thuis.
GAtverdarrie, nu moet ik nog een persbericht schrijven en versturen...bah!
Vandaag om 9 uur de deur uitgegaan, om kwart over 7 thuis om een hapje te eten, 20 voor 8 weer de deur uit, en nu thuis. En dan ben ik dit weekend ook nog stervensdruk!
3 banen tegelijkertijd zorgt er soms voor dat dat een beetje in de knoop raakt!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezien.
Trouwens ook nog even het 6e zintuig bekeken, zat een Limbo van 22 jaar in wiens TomTom (z'n gids, zoals ie het noemde) niet zo goed werkte.![]()
Maar ik vroeg me gelijk af of jij net zo bijna onverstaanbaar Limburgs praat?
quote:The Drill Instructors physically, psychologically and mentally challenge the recruits, including yelling at maximum volume to induce stress, simulate stress of the battlefield, and illicit immediate compliance to instructions.
Mooi zo, dan hoef ik de 22e geen tolk/vertaler in te huren.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:27 schreef Euc- het volgende:
Overigens op je vraag; nee, ik ben niet in Limburg opgegroeid, ben er alleen geboren en woon er nu toevallig weer, maar dat had net zo goed friesland kunnen zijn
quote:
Trek je je Obelix-pak aan ja?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:35 schreef golfer het volgende:
Ik ga ook mijn laatste slokje nemen.
Morgen lekker weer casual friday op het werk.
We hebben die film hier nog op onze PC staan. Bluezz heeft er gisteren al een stukje van gekeken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:38 schreef ColdFeet het volgende:
Film was erg gaaf, vond ik. Zeker voor liefhebbers van Bob Dylan
Verrassend goeie rol van Cate Blanchett!
Trusteh.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:38 schreef AKnynke het volgende:
Tis koud in m'n bedje! Waar is die lekkere warme man om tegenaan te kruipen, en vooral m'n koude voeten even aan op te warmen?
Weltrusten allemaal!:W
Ik vind zijn muziek echt geweldig. Maar de film gaat over de meerdere personages die samen een persoon vormen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben die film hier nog op onze PC staan. Bluezz heeft er gisteren al een stukje van gekeken.
Ik heb niet zoveel met Zimmerman.
kun je dat niet dan? Ikke wel!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Trek je je Obelix-pak aan ja?
Ik ga ook naar bed. Morgen extra vroeg opstaan om mijn huisgenoot uit bed te klappen met mijn deur.Heb nogmaals met haar gepraat, maar ze keek me aan alsof ik Chinees praatte.
Oh verrek, das volgende week al!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo, dan hoef ik de 22e geen tolk/vertaler in te huren.
Ze zei zelf dat ze geen vrienden heeft, en daar passen haar acties wel bij moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:44 schreef ColdFeet het volgende:
BTW Steer, die huisgenote van jou: weet je zeker dat ze je niet stiekem filmt? Bananasplitvisioenen enzo?
Niet dat ik weet? Ik dacht dat ze normaalgesproken al vrij mager was?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
CF, is dit die film waarin Blanchett haarzelf tot op het bot vermagerde?
Ik zie visioenen van haar eigen 'afvoerputje' voor me en denk dat dat genoeg is om mij misselijk te doen afwenden van haar.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag vond ik hoofdhaar in het afvoerputje van de KEUKEN.Mevrouw clogged de afvoer in de badkamer en gaat nu dus door voor de keuken.
Jij liet ook elke keer een pluk haar achter zonder op te ruimen? En dan maar hopen dat iemand anders het voor jou opruimt?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:48 schreef ColdFeet het volgende:
Is dat zo vreemd?
Dan moet ik m'n bed weer uit!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind zijn muziek echt geweldig. Maar de film gaat over de meerdere personages die samen een persoon vormen.
Als filmvorm (hoor mij) vond ik het boeiend en goed uitgevoerd. Maar het leukste zijn de stukken met Cate
Nynke, kruikje?
Je mag wel een stukje naar mij doorspelen, dan zijn de broeken voor ons allebei goed!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik me al een tijdje afvraag, wat is een normaal bedrag voor winkels om een broek in te korten? Kun je dat tegenwoordig beter bij de winkel zelf laten doen of bij de freelancende kleermakert?
Dat soort dingen laat ik altijd doen bij de Turk. Max een tientje is normaal, geloof ik. Maar spijkerbroeken inkorten wordt meestal niet zo mooi.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik me al een tijdje afvraag, wat is een normaal bedrag voor winkels om een broek in te korten? Kun je dat tegenwoordig beter bij de winkel zelf laten doen of bij de freelancende kleermakert?
Heb nieuwe spijkerbroek nodig, maar broekshoppen vind ik vreselijk.
Ik laat mijn kostuums voor 7,50 meestal door de winkel op maat maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Die van mij komt uit Bangladesh. Vind het wel een sympathieke kerel. Zijn zoontje speelt altijd bij hem in de winkel en het ruikt altijd naar gekookte rijst en curry.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat soort dingen laat ik altijd doen bij de Turk. Max een tientje is normaal, geloof ik. Maar spijkerbroeken inkorten wordt meestal niet zo mooi.
Jij hebt normale benenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:02 schreef Euc- het volgende:
Hmm, bij mijn pakken werd het gewoon gratis gedaan, spijkerbroeken in laten korten heb ik eigenlijk nog nooit laten doen
34 is je breedtemaat, je hebt ook nog een lengtemaat, staat meestal aangegeven als; 34/34quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Omstreeks 34. Mobiel fokken in bed zuigt.
Tas ingepakt!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:06 schreef Den_Haag het volgende:
Ga dat eens doen jij. Ik ga zo lekker douchen en naar de klant
Ieuw!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik droomde dat ik op een olifant reed.
Maar Tezz, het is ook nog maar pas half 10!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:32 schreef Tezz het volgende:
Ohoh. Ik ben heel fanatiek begonnen met poetsen. Achter de gordijnen afgehaald en in de wasmachine gegooid en de ramen al gewassen. Maar nu moet ik voor ook nog doen en ik kom halverwege de kamer de computer tegen. Nu zit ik hier. Ohoh.
I know! Maar vrijdag is poetsdag en ik ben toch altijd vroeg op (omdat normaal gesproken kind naar school moet. Vandaag is ze trouwens vrij). En ik wil gewoon ontzettend veel doen vandaag!!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar Tezz, het is ook nog maar pas half 10!
het is de classic top 100 op 3fm, dus ik heb m'n koptelefoontje maar opgezet. Lekker rustig, geen collega te horen!
Dank Liejannuhquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ieuw!
wat is daar zoaan?
* Liejannuh schenkt ook voor stereo een kop koffie in.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dank Liejannuh
Het wasomdat mijn ex er ook op zat.
't was verder geen nachtmerrie ofzo maar ik geloof dat Isa's aandoening besmettelijk is.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:01 schreef Stereotomy het volgende:
Het was wel een hele leuke olifant. Het werd bestuurd door een Indiase man met een tulband, en de olifant heette Singh. Hij liep door de stad heen, en sneed altijd de bochten af zodat we ook een keer dwars door een vijver heen liepen.Op een gegeven moment wilde ik eraf, maar dat ging zo traag dat de olifant begon te pissen
waardoor ik dus in een plasje olifantenpis stond.
En toen werd ik wakker.
En smaakte het??quote:
Maar dat is dan nu opgelost. Je hebt het immers opgegeten....quote:
Wel iets te jong voor je.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:02 schreef Euc- het volgende:
In Leon speelt ze ook een geweldige rol trouwens
Ze is eerder te oud voor mij, ze is zowat even oud als jij, gekquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel iets te jong voor je.
Oh nee, jij bent ook heel jong.
In Leon?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:12 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ze is eerder te oud voor mij, ze is zowat even oud als jij, gek
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:01 schreef Stereotomy het volgende:
Het was wel een hele leuke olifant. Het werd bestuurd door een Indiase man met een tulband, en de olifant heette Singh. Hij liep door de stad heen, en sneed altijd de bochten af zodat we ook een keer dwars door een vijver heen liepen.Op een gegeven moment wilde ik eraf, maar dat ging zo traag dat de olifant begon te pissen
waardoor ik dus in een plasje olifantenpis stond.
En toen werd ik wakker.
Heeeele grote ingelijste poster!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa voor op mijn metallic muurtje
Lang leve de blijven hangen poolse aspergesteek vrouwtjesquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:33 schreef Bluezz het volgende:
Wat een energie Tezz op je vrije dag
Ik vind het ook lekker om poetsvrouw te spelen op een vrije dag hoor, lekker opgeruimd schoon huissie, alhoewel ik ook steeds vaker zit te denken aan een mevrouw of meneer die eens in de 2 weken de keuken, de badkamer en de wc wil boenen
Of een spiegel met oud zilveren lijst of zo, het was een garpje, ik ga geen starwars ophangen hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Middag! Voor de verandering is het op werk druk.
Bluezz: ik dacht dat je alleen zwart-wit foto's op ging hangen?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:34 schreef Euc- het volgende:
Lang leve de blijven hangen poolse aspergesteek vrouwtjes
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of een spiegel met oud zilveren lijst of zo, het was een garpje, ik ga geen starwars ophangen hoor
ach, 5 x 2,50 per 2 weken minder overleef je ook wel weer niet? ..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn lijf laat me in de steek om dat te doen, vandaar... maar eigenlijk vind ik het zonde van het geld
Dat hangt al bij Bloesezoon.. of nee, ook al niet meer, die woont saampjes en daar mocht het ook al niet meer geloof ikquote:
of zoiets;quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat hangt al bij Bloesezoon.. of nee, ook al niet meer, die woont saampjes en daar mocht het ook al niet meer geloof ik
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:28 schreef Euc- het volgende:
Ik neem nooit meer een telefoon met touchscreen, ondingen![]()
En ik heb de HTC P3600 en de Touch gehad, verschrikkelijk. Alleen al nummers uitwisselen in de kroeg en je staat al 10 minuten te kankeren met je pennetje omdat je niet meer recht kunt tikken, nee, voor mij geen kans op herhaling.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
Euc had een Sony Ericsson toestel met het brakke UIQ op Symbian, natuurlijk is een touchscreen dan niet leuk.
Die Samsung Blackjack II Beunkster, is het eerste WM-toestel met touchscreen op 320x320. Dat betekent veel scherper beeld dan normale vierkante WM-schermen (240x240) maar ook dat er nog maar weinig applicaties compatible mee zijn.
Zelf ben ik wel fan van toestellen met een dergelijke formfactor: iets kleiner scherm, maar wel altijd een front-toetsenbordje. Niks geen geschuif, gekut of gemekker met uitschuifbare toetsenborden die er 3 seconden over doen om het scherm naar landscape te verplaatsen.
Zelf heb ik nu een Palm Treo 750. Op vakantie gooi ik mijn BT GPS ontvanger in mijn rugtas, en baan ik mij een weg door de stad met behulp van GPS, zonder dat het ingebouwd is in mijn toestel.
Oh niet alleen hoor.. Steeds verkeerde knoppen indrukken, langzame menu's, veel te veel dingen waarvan je denkt dat je ze wel ooit gaat gebruiken maar je dat in de praktijk toch nooit doet, stylussen die kwijt raken/kapot gaan en erg prijzig zijn om (origineel) opnieuw aan te schaffen (lang leve the bay) en nog wel wat meer dingen. Ik ga straks gewoon voor iets a la de e65quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:53 schreef beunkster het volgende:
Euc-, als je problemen met touchscreen van die aard zijn, dan is het voor mij geen probleem.
Precies, daar ben ik nu ook achter gekomen, "oe vet handig, je kan tomtom op je telefoon zetten!"quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:20 schreef Tezz het volgende:
Weet je wat handig is bij een telefoon?? Dat ie kan bellen!
Mijn pa heeft hem, en ik neem hem ook wel eens af en toe mee, ik vind het eigenlijk een erg fijn dingquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:22 schreef Den_Haag het volgende:
E65 zou ik niet nemen. Niet echt een stevig toestel. Heb er gewoon een deuk in zitten
Klopt. Daarom is ook mijn main concern dat je dat er perfect mee kanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:20 schreef Tezz het volgende:
Weet je wat handig is bij een telefoon?? Dat ie kan bellen!
How come?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:25 schreef Euc- het volgende:
Ohja, en abbo's van 2 jaar neem ik ook nooit meer, dan betaal ik maar wat meer bij een 1 jarig abbo
Lekkerrrrquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:26 schreef Tezz het volgende:
Nu ruikt mijn huisje naar knoflook (rozevalaardappels liggen te grillen)
Nee, dat doe je door gewoon een echte tomtom te kopen en je simpele telefoon alleen te gebruiken om te bellen via de bluetooth functie van je autoradioquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:25 schreef beunkster het volgende:
[..]
En het probleem van de batterij tackle je gewoon door een autolader te kopen.
Omdat ik straks 3/4e jaar aan abbo kosten vast zit terwijl ik er geen gebruik van kan maken bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:29 schreef beunkster het volgende:
[..]
How come?
Ik doe al 4 jaar met Vodafone (2 x 2 jaar) en bevalt me supergoed eigenlijk
Ik ben ook heel makkelijk in wat ik wil met mijn telefoon:
- ik wil dat ie een fatsoenlijke geluidskwaliteit heeft
- ik wil er WM op hebben (ivm outlook, push e-mail zoals blackberry is wat overdreven, maar outlook is erg makkelijk)
- ik wil er GPS in hebben (want ik moet nogal vaak naar voor mij onbekende locaties en een losse BT module is waardeloos ivm batterij)
- ik wil dat de stanby tijd en spreektijd bij gewoon telefoongebruik acceptabel is
Mjah, als je telefoon je nog goed bevalt, waarom neem je dan geen sim-only abo'tje?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:33 schreef Tezz het volgende:
Nu we het er toch over hebben, volgens mij liep mijn 2-jarig abo vorige maand af! Ik zal morgen eens naar de winkel gaan of ff online shoppen. Volgens mij mag ik wel een nieuwe foon uitzoeken, of korting krijgen of zo. Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe dat werkt! (zoals gezegd: ik bel met mijn telefoon, meer niet).
Nou.. uuuhmm... leuk om te wetenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Eucie, ik heb je geurtje op, Gucci PH II.
Feli D_Hquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:56 schreef Den_Haag het volgende:
Heb mijn eerste tentamen terug. een 8.6!!![]()
![]()
![]()
![]()
Met de midterm samen heb ik een 8 voor het vak![]()
![]()
![]()
Je enige bestek is een beetje zurige, fluffy pannekoek inderdaad. Je moet wel van met handen eten houden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:02 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit Ethiopisch gegeten, misschien wel omdat het eten met de handen mij een beetje tegenstaat. (ik heb al moeite met een kip kluiven).
gewoon zo giel gaan luisteren om 0100 en het is zo 0400quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
Nog 4 uur voordat de kwalificatie van de GP van Aussie begint.
Trifle is ook lekkah als het misluktquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen ga ik proberen baklava te maken. Mocht het helemaal mislukken, dan moet ik iets anders bedenken voor de meet.
Hè, wat jammer, had je tijd voor een verslagje ergens?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, ik heb bij Sunshine gegeten, en dat was niet zo bijzonder
Lulletje rozenwater.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
moet dat, oranjebloesemwater? Ik ben niet zo van de bloemetjeswaterTeveel rozenwater door de verplichte warme handdoekjes bij de Chinees gedaan.
Och, het was ergens vorig jaar zomer....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hè, wat jammer, had je tijd voor een verslagje ergens?
Ik ken wel een hele lekkere speciale bakker, of het ook een lunchroom is weet ik nietquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:33 schreef Euc- het volgende:
Zeg kent hier iemand (bluez/golfer) in Haarlem een heel klein lunchroompje/bakkertje? Zit ergens in een oud gebouw op een hoek meen ik, redelijk kitsch interieur..
Lombok, Utreg, 40 jaar gewoondquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:37 schreef cul_non_kul het volgende:
Ik heb net lombok staan snijden, mijn vingers branden
Kweenie wat het doet eigenlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:38 schreef ColdFeet het volgende:
Wat doet het & waar koop ik het, Bluezzie?
Ik ben extreem gevoelig voor dat soort wonderproducten
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lombok, Utreg, 40 jaar gewoond
Niet gaan vingeren knul
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
Echt maar een vleugje. Het 'hoort' wel, maar you're the chef
Ik had dat flesje op z'n kant ergens onderin de koelkast gelegd en dat was gaan lekken. Elke keer dat ik de koelkast opendeed 'WTF, wat ruikt het hier lekker'Duurde ruim een week voor ik erachter kwam wat het was
Dat zei ik ookalquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lombok, Utreg, 40 jaar gewoond
Niet gaan vingeren knul
Gedempte oude gracht, V&D Daar zit op etage 6 La Placequote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:43 schreef Euc- het volgende:
Oh, jammer, daar ooit wel eens erg lekker gegeten namelijk, en mijn ouders gaan dit weekend een weekend richting Haarlem en Hillegom en nogwattes, en ze wouden daar nog eens naartoe, maar we hebben geen idee meer hoe het heet of waar het zat![]()
Overigens; gewoon omdat ie zo mooi is;
![]()
http://youtube.com/watch?v=aHW3BTF5pWY
Welke bonnie is dood? St. Claire???quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:45 schreef Euc- het volgende:
En nu draait Speeltuin, nog meer suggesties voor zulke prachtige zielige liedjes? Ik ben in een droevige stemming, Bonnie is dood
Toedels, mors niet alles op de mr.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
Heren, dames: ik ga nog even op mijn matje liggen en proberen mijn benen in mijn nek te leggenen dan duik ik met de mister en een glas port in mijn bedje!
Toedeloe!
Nee; http://en.wikipedia.org/wiki/Bonnie_Richmondquote:
quote:Bonnie uses a shotgun to take out most of Ravenwood's men before being fatally hit by Goetz. The episode ends with her brother cradling her body in his arms.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:19 schreef Den_Haag het volgende:
slaap lekker iedereen
quote:And on the count of three I pull back the duvet,
Make my way to the refrigerator,
One dry potato inside, no lie
Not even bread, jam,
When the light above my head went bam!
I can't sleep, something's all over me,
Greasy, insomnia please release me,
And let me dream about making mad love on the heath,
Tearing off tights with my teeth.
But there's no relief,
I'm wide awake in my kitchen,
It's black and I'm lonely,
Oh, if I could only get some sleep,
Creaky noises make my skin creep,
I need to get some sleep,
I can't get no sleep....
Blond met blauwe ogen?quote:
Ik zat met mijn ex op de olifant.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:55 schreef Isabeau het volgende:
En waarom droom jij over ritjes met olifanten.
Ik ben al aan de drank om te kunnen slapen. Ernstig hè.
Ik moet om 4:00 alweer op om TV te kijken, dus ik denk dat ik maar ff niks gebruik. Je zou eventueel ook een licht middeltje met valeriaan of een kleine dosis melatonine kunnen nemen. Van alcohol voor het naar bed gaan droog ik altijd enorm uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:55 schreef Isabeau het volgende:
En waarom droom jij over ritjes met olifanten.
Ik ben al aan de drank om te kunnen slapen. Ernstig hè.
Ik zat naast een Dennis vanavond bij het eten. Maar niet de jouwe. Of, ex-jouwe.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gvd voor Dennis een ontmoeting/etentje met Rutger Hauer laten schieten![]()
![]()
Bizarre droomquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zat met mijn ex op de olifant.
Zie ook deze post van vanochtend:
[CUL-SC #117] WE EAT DEAD PEOPLE
Ik werd badend in het zweet wakker. Misschien dacht ik dus dat ik nat moest worden en de meest logische manier was door de olifant onder geplast te worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bizarre droomVooral dat van dat plasje
Doe mij dan maar een zuigzoen in mijn nek pls. Beetje bijten mag.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al rode wijn op (word ik normaliter slaperig van) en melatonine. Het helpt allemaal niks.
Misschien....misschien ben ik stiekem wel een vampier aan het worden
Euh, een hekel aan ochtenden, weekend, 's nachts veel productiever zijn qua werk en studie, en om 4:00am lokale tijd wil ik graag live de eerste kwalificatie van het seizoen zien van de Formule 1 in Australie.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:02 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, maar wat is jouw excuus voor het nog wakker zijn?
Je kunt ook de klok naar voren duwen, dus een nachtje doorhalen. Gegarandeerd dat je weer synchroon loopt de volgende dag.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:06 schreef Isabeau het volgende:
Formule 1![]()
Rusteloos. En mijn biologische klok is van slag. Misschien moet ik straks wel gewoon om 8 uur opstaan ipv weer tot in de middag blijven liggen, anders komt het nooit goed.
NYNKEquote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:12 schreef AKnynke het volgende:
Zeg steer, stop eens?
Ben weer thuis, topfeestje gehad.
Nu snel naar bed, morgen ochtend vroeg rijles!
omfg, de jostiflipquote:
Dit is ongeveer voornamelijk hoe ik Isa, Bloes, Golfer en de hele meuk ken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:15 schreef AKnynke het volgende:
wat is dit trouwens? ik geloof dat ik onder een hele grote zware steen vandaan moet komen..
Maar, wat is het dan? BB?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit is ongeveer voornamelijk hoe ik Isa, Bloes, Golfer en de hele meuk ken.
[ afbeelding ]
Succes Nyn met autorijden morgen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:22 schreef AKnynke het volgende:
ik duik er ook in. Steer, succes met de auto's!
Dido die d'r broek niet meer aankrijgt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:20 schreef Isabeau het volgende:
JaDaar baalde ik best van
![]()
[ afbeelding ]
Nou, ik ga maar slapenTot morgen!
Mogguh Draculettetjequote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:52 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen SOL, ik heb niet alles terug gelezen maar wat ben je allemaal aan het maken dan en waarom?
ik ben niet nieuwsgierig hoor?
Verstandig van je SOL! Ik ken het probleem..........ik geef ook way to much geld uit, tis verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb besloten de bril niet te kopenGisteren gewoon zoveel geld uitgegeven, dus toch maar even verstandig zijn
julllie mogen best ook eens hier komen koken hoor ha haquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mogguh Draculettetje
Voor vanaaf staat op het menu:
ossenhaas in kokos
daging semoor
kipsate
sambal goreng buncies
nasi kuning
atjar ketimun tauge
gulai telor (eieren in pittige saus)
klinkt idd als een lekker avondje uit!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:12 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen, hier ook weer wakker! (al ff eigenlijk). Hind was geweldig gisteren! Tjeezus wat kan die meid zingen zeg! Vooral de portugese Fado was echt gewoon prachtig.........de staande ovatie was terecht! Wat wel grappig was: het was een zeer gemengd publiek. Van tieners tot bejaarden!
Ik was met mijn vader, een heerlijk avondje uit!
Dat was alleen qua de collectie Eau de Toilettes.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 07:46 schreef Den_Haag het volgende:
Je was toch uit gereboundshopt?
Kom maar op het grijze bankje hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:04 schreef Stereotomy het volgende:
Jij hebt maar een drukdrukdruk leventje.Enkele jaren geleden was ik ook zo, doe een stuk rustiger aan nu. Ik word oud ofzo.
ik moet zeggen dat het me langzamerhand ook teveel begint te worden. Heb deze week toch al minstens een kleine 60 uur gewerkt, heb er nog minstens 4 te gaan morgen...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:04 schreef Stereotomy het volgende:
Jij hebt maar een drukdrukdruk leventje.Enkele jaren geleden was ik ook zo, doe een stuk rustiger aan nu. Ik word oud ofzo.
Ik zag het, en ik ga het gewoon NIET kijken. Bij DGK heb ik die beslissing ook gemaakt, zeker omdat dat 'tot in den oneindigheid' door zou gaan. Het vreet gewoon tijd als je dat echt goed wilt bijhouden via de streams en dan kun je er beter in z'n geheel niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:08 schreef Euc- het volgende:
Nou Steer, eat your hart out! 'Big Brother vervangt Gouden Kooi'
Zo is bijna iedereen begonnen. In 1999 volgde ik BB1 via FOK! maar postte nog niet mee. Pas tijdens BB2 in 2000 mijzelf geregistreerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:08 schreef Tezz het volgende:
Via BB ben ik trouwens wel destijds op FOK terecht gekomen. Wel grappig eigenlijk!
vooral dat luieren klinkt lekkerquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:06 schreef golfer het volgende:
Terwijl Bluezz de muren van ons trapgat van een tweede laag metalicverf heeft voorzien, heb ik de trapleuningen nog even in de witte hoogglans gezet.
Genoeg lichamelijke arbeid weer voor vandaag.
Nu nog even de weekendboodschappen in huis halen en dan lekker luieren.
Ik ben hier begonnen omdat Danny op tweakers aangaf dat ie een forum ging openen uit onvrede over het forum van GoT, vandaar ook dat m'n usernummer nog onder de 50 zit.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo is bijna iedereen begonnen. In 1999 volgde ik BB1 via FOK! maar postte nog niet mee. Pas tijdens BB2 in 2000 mijzelf geregistreerd.
Wat denk je van schilderenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:52 schreef Den_Haag het volgende:
Arme golfer!
Rekening doorsturen naar je zorgverzekering, wie weet sleep je er wat uitquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
Holy crap, montuur 225 EUR, glazen 175 EUR p/s, dus 575 EUR voor een nieuwe bril.![]()
Mijn hoofd was te groot en mijn neus te plat, dus 95% van de monturen pastten me niet. Dieskrieminaasiie.
Wel een gratis oogcontrole gehad. Die gegevens kan ik ook gebruiken om nieuwe lenzen te kopen.
Oe! Dat zou wel een aardig CUL-expiriment zijn. Hmm, even denken, waar haal ik op zaterdagavond 19.30 uur nog zo snel een beer vandaan???quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
Tezz, ik dacht even dat je stukjes beer in kleine gefrituurde plakjes ging serveren.
Jij woont toch aan de rand van het bosquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe! Dat zou wel een aardig CUL-expiriment zijn. Hmm, even denken, waar haal ik op zaterdagavond 19.30 uur nog zo snel een beer vandaan???
Oh ja da's waar. Maar tis donker in het bos. En dan ben ik bang.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij woont toch aan de rand van het bos
140 euro!?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb gezegd dat ik er nog ff over ging nadenken. Ik krijg 140 EUR max terug van mijn zorgverzekering. Ik zit er nu over na te denken om mijn huidige montuur te behouden, maar gewoon de glazen te vervangen. Het probleem is dat mijn montuur al 8 jaar oud is en in een andere vestiging van Het Huis is gekocht. Vandaag was ik overigens bij Pearl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |