Ik zie visioenen van haar eigen 'afvoerputje' voor me en denk dat dat genoeg is om mij misselijk te doen afwenden van haar.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag vond ik hoofdhaar in het afvoerputje van de KEUKEN.Mevrouw clogged de afvoer in de badkamer en gaat nu dus door voor de keuken.
Jij liet ook elke keer een pluk haar achter zonder op te ruimen? En dan maar hopen dat iemand anders het voor jou opruimt?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:48 schreef ColdFeet het volgende:
Is dat zo vreemd?
Dan moet ik m'n bed weer uit!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind zijn muziek echt geweldig. Maar de film gaat over de meerdere personages die samen een persoon vormen.
Als filmvorm (hoor mij) vond ik het boeiend en goed uitgevoerd. Maar het leukste zijn de stukken met Cate
Nynke, kruikje?
Je mag wel een stukje naar mij doorspelen, dan zijn de broeken voor ons allebei goed!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik me al een tijdje afvraag, wat is een normaal bedrag voor winkels om een broek in te korten? Kun je dat tegenwoordig beter bij de winkel zelf laten doen of bij de freelancende kleermakert?
Dat soort dingen laat ik altijd doen bij de Turk. Max een tientje is normaal, geloof ik. Maar spijkerbroeken inkorten wordt meestal niet zo mooi.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik me al een tijdje afvraag, wat is een normaal bedrag voor winkels om een broek in te korten? Kun je dat tegenwoordig beter bij de winkel zelf laten doen of bij de freelancende kleermakert?
Heb nieuwe spijkerbroek nodig, maar broekshoppen vind ik vreselijk.
Ik laat mijn kostuums voor 7,50 meestal door de winkel op maat maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Die van mij komt uit Bangladesh. Vind het wel een sympathieke kerel. Zijn zoontje speelt altijd bij hem in de winkel en het ruikt altijd naar gekookte rijst en curry.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat soort dingen laat ik altijd doen bij de Turk. Max een tientje is normaal, geloof ik. Maar spijkerbroeken inkorten wordt meestal niet zo mooi.
Jij hebt normale benenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:02 schreef Euc- het volgende:
Hmm, bij mijn pakken werd het gewoon gratis gedaan, spijkerbroeken in laten korten heb ik eigenlijk nog nooit laten doen
34 is je breedtemaat, je hebt ook nog een lengtemaat, staat meestal aangegeven als; 34/34quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Omstreeks 34. Mobiel fokken in bed zuigt.
Tas ingepakt!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:06 schreef Den_Haag het volgende:
Ga dat eens doen jij. Ik ga zo lekker douchen en naar de klant
Ieuw!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik droomde dat ik op een olifant reed.
Maar Tezz, het is ook nog maar pas half 10!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:32 schreef Tezz het volgende:
Ohoh. Ik ben heel fanatiek begonnen met poetsen. Achter de gordijnen afgehaald en in de wasmachine gegooid en de ramen al gewassen. Maar nu moet ik voor ook nog doen en ik kom halverwege de kamer de computer tegen. Nu zit ik hier. Ohoh.
I know! Maar vrijdag is poetsdag en ik ben toch altijd vroeg op (omdat normaal gesproken kind naar school moet. Vandaag is ze trouwens vrij). En ik wil gewoon ontzettend veel doen vandaag!!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar Tezz, het is ook nog maar pas half 10!
het is de classic top 100 op 3fm, dus ik heb m'n koptelefoontje maar opgezet. Lekker rustig, geen collega te horen!
Dank Liejannuhquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ieuw!
wat is daar zoaan?
* Liejannuh schenkt ook voor stereo een kop koffie in.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dank Liejannuh
Het wasomdat mijn ex er ook op zat.
't was verder geen nachtmerrie ofzo maar ik geloof dat Isa's aandoening besmettelijk is.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:01 schreef Stereotomy het volgende:
Het was wel een hele leuke olifant. Het werd bestuurd door een Indiase man met een tulband, en de olifant heette Singh. Hij liep door de stad heen, en sneed altijd de bochten af zodat we ook een keer dwars door een vijver heen liepen.Op een gegeven moment wilde ik eraf, maar dat ging zo traag dat de olifant begon te pissen
waardoor ik dus in een plasje olifantenpis stond.
En toen werd ik wakker.
En smaakte het??quote:
Maar dat is dan nu opgelost. Je hebt het immers opgegeten....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |