Nou.. uuuhmm... leuk om te wetenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Eucie, ik heb je geurtje op, Gucci PH II.
Feli D_Hquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:56 schreef Den_Haag het volgende:
Heb mijn eerste tentamen terug. een 8.6!!![]()
![]()
![]()
![]()
Met de midterm samen heb ik een 8 voor het vak![]()
![]()
![]()
Je enige bestek is een beetje zurige, fluffy pannekoek inderdaad. Je moet wel van met handen eten houden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:02 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit Ethiopisch gegeten, misschien wel omdat het eten met de handen mij een beetje tegenstaat. (ik heb al moeite met een kip kluiven).
gewoon zo giel gaan luisteren om 0100 en het is zo 0400quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
Nog 4 uur voordat de kwalificatie van de GP van Aussie begint.
Trifle is ook lekkah als het misluktquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen ga ik proberen baklava te maken. Mocht het helemaal mislukken, dan moet ik iets anders bedenken voor de meet.
Hè, wat jammer, had je tijd voor een verslagje ergens?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, ik heb bij Sunshine gegeten, en dat was niet zo bijzonder
Lulletje rozenwater.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
moet dat, oranjebloesemwater? Ik ben niet zo van de bloemetjeswaterTeveel rozenwater door de verplichte warme handdoekjes bij de Chinees gedaan.
Och, het was ergens vorig jaar zomer....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hè, wat jammer, had je tijd voor een verslagje ergens?
Ik ken wel een hele lekkere speciale bakker, of het ook een lunchroom is weet ik nietquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:33 schreef Euc- het volgende:
Zeg kent hier iemand (bluez/golfer) in Haarlem een heel klein lunchroompje/bakkertje? Zit ergens in een oud gebouw op een hoek meen ik, redelijk kitsch interieur..
Lombok, Utreg, 40 jaar gewoondquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:37 schreef cul_non_kul het volgende:
Ik heb net lombok staan snijden, mijn vingers branden
Kweenie wat het doet eigenlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:38 schreef ColdFeet het volgende:
Wat doet het & waar koop ik het, Bluezzie?
Ik ben extreem gevoelig voor dat soort wonderproducten
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lombok, Utreg, 40 jaar gewoond
Niet gaan vingeren knul
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
Echt maar een vleugje. Het 'hoort' wel, maar you're the chef
Ik had dat flesje op z'n kant ergens onderin de koelkast gelegd en dat was gaan lekken. Elke keer dat ik de koelkast opendeed 'WTF, wat ruikt het hier lekker'Duurde ruim een week voor ik erachter kwam wat het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |