Dat zei ik ookalquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lombok, Utreg, 40 jaar gewoond
Niet gaan vingeren knul
Gedempte oude gracht, V&D Daar zit op etage 6 La Placequote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:43 schreef Euc- het volgende:
Oh, jammer, daar ooit wel eens erg lekker gegeten namelijk, en mijn ouders gaan dit weekend een weekend richting Haarlem en Hillegom en nogwattes, en ze wouden daar nog eens naartoe, maar we hebben geen idee meer hoe het heet of waar het zat![]()
Overigens; gewoon omdat ie zo mooi is;
![]()
http://youtube.com/watch?v=aHW3BTF5pWY
Welke bonnie is dood? St. Claire???quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:45 schreef Euc- het volgende:
En nu draait Speeltuin, nog meer suggesties voor zulke prachtige zielige liedjes? Ik ben in een droevige stemming, Bonnie is dood
Toedels, mors niet alles op de mr.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
Heren, dames: ik ga nog even op mijn matje liggen en proberen mijn benen in mijn nek te leggenen dan duik ik met de mister en een glas port in mijn bedje!
Toedeloe!
Nee; http://en.wikipedia.org/wiki/Bonnie_Richmondquote:
quote:Bonnie uses a shotgun to take out most of Ravenwood's men before being fatally hit by Goetz. The episode ends with her brother cradling her body in his arms.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:19 schreef Den_Haag het volgende:
slaap lekker iedereen
quote:And on the count of three I pull back the duvet,
Make my way to the refrigerator,
One dry potato inside, no lie
Not even bread, jam,
When the light above my head went bam!
I can't sleep, something's all over me,
Greasy, insomnia please release me,
And let me dream about making mad love on the heath,
Tearing off tights with my teeth.
But there's no relief,
I'm wide awake in my kitchen,
It's black and I'm lonely,
Oh, if I could only get some sleep,
Creaky noises make my skin creep,
I need to get some sleep,
I can't get no sleep....
Blond met blauwe ogen?quote:
Ik zat met mijn ex op de olifant.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:55 schreef Isabeau het volgende:
En waarom droom jij over ritjes met olifanten.
Ik ben al aan de drank om te kunnen slapen. Ernstig hè.
Ik moet om 4:00 alweer op om TV te kijken, dus ik denk dat ik maar ff niks gebruik. Je zou eventueel ook een licht middeltje met valeriaan of een kleine dosis melatonine kunnen nemen. Van alcohol voor het naar bed gaan droog ik altijd enorm uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:55 schreef Isabeau het volgende:
En waarom droom jij over ritjes met olifanten.
Ik ben al aan de drank om te kunnen slapen. Ernstig hè.
Ik zat naast een Dennis vanavond bij het eten. Maar niet de jouwe. Of, ex-jouwe.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gvd voor Dennis een ontmoeting/etentje met Rutger Hauer laten schieten![]()
![]()
Bizarre droomquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zat met mijn ex op de olifant.
Zie ook deze post van vanochtend:
[CUL-SC #117] WE EAT DEAD PEOPLE
Ik werd badend in het zweet wakker. Misschien dacht ik dus dat ik nat moest worden en de meest logische manier was door de olifant onder geplast te worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bizarre droomVooral dat van dat plasje
Doe mij dan maar een zuigzoen in mijn nek pls. Beetje bijten mag.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al rode wijn op (word ik normaliter slaperig van) en melatonine. Het helpt allemaal niks.
Misschien....misschien ben ik stiekem wel een vampier aan het worden
Euh, een hekel aan ochtenden, weekend, 's nachts veel productiever zijn qua werk en studie, en om 4:00am lokale tijd wil ik graag live de eerste kwalificatie van het seizoen zien van de Formule 1 in Australie.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:02 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, maar wat is jouw excuus voor het nog wakker zijn?
Je kunt ook de klok naar voren duwen, dus een nachtje doorhalen. Gegarandeerd dat je weer synchroon loopt de volgende dag.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:06 schreef Isabeau het volgende:
Formule 1![]()
Rusteloos. En mijn biologische klok is van slag. Misschien moet ik straks wel gewoon om 8 uur opstaan ipv weer tot in de middag blijven liggen, anders komt het nooit goed.
NYNKEquote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:12 schreef AKnynke het volgende:
Zeg steer, stop eens?
Ben weer thuis, topfeestje gehad.
Nu snel naar bed, morgen ochtend vroeg rijles!
omfg, de jostiflipquote:
Dit is ongeveer voornamelijk hoe ik Isa, Bloes, Golfer en de hele meuk ken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:15 schreef AKnynke het volgende:
wat is dit trouwens? ik geloof dat ik onder een hele grote zware steen vandaan moet komen..
Maar, wat is het dan? BB?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit is ongeveer voornamelijk hoe ik Isa, Bloes, Golfer en de hele meuk ken.
[ afbeelding ]
Succes Nyn met autorijden morgen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:22 schreef AKnynke het volgende:
ik duik er ook in. Steer, succes met de auto's!
Dido die d'r broek niet meer aankrijgt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:20 schreef Isabeau het volgende:
JaDaar baalde ik best van
![]()
[ afbeelding ]
Nou, ik ga maar slapenTot morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |