Wel iets te jong voor je.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:02 schreef Euc- het volgende:
In Leon speelt ze ook een geweldige rol trouwens
Ze is eerder te oud voor mij, ze is zowat even oud als jij, gekquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel iets te jong voor je.
Oh nee, jij bent ook heel jong.
In Leon?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:12 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ze is eerder te oud voor mij, ze is zowat even oud als jij, gek
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:01 schreef Stereotomy het volgende:
Het was wel een hele leuke olifant. Het werd bestuurd door een Indiase man met een tulband, en de olifant heette Singh. Hij liep door de stad heen, en sneed altijd de bochten af zodat we ook een keer dwars door een vijver heen liepen.Op een gegeven moment wilde ik eraf, maar dat ging zo traag dat de olifant begon te pissen
waardoor ik dus in een plasje olifantenpis stond.
En toen werd ik wakker.
Heeeele grote ingelijste poster!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa voor op mijn metallic muurtje
Lang leve de blijven hangen poolse aspergesteek vrouwtjesquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:33 schreef Bluezz het volgende:
Wat een energie Tezz op je vrije dag
Ik vind het ook lekker om poetsvrouw te spelen op een vrije dag hoor, lekker opgeruimd schoon huissie, alhoewel ik ook steeds vaker zit te denken aan een mevrouw of meneer die eens in de 2 weken de keuken, de badkamer en de wc wil boenen
Of een spiegel met oud zilveren lijst of zo, het was een garpje, ik ga geen starwars ophangen hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Middag! Voor de verandering is het op werk druk.
Bluezz: ik dacht dat je alleen zwart-wit foto's op ging hangen?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:34 schreef Euc- het volgende:
Lang leve de blijven hangen poolse aspergesteek vrouwtjes
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of een spiegel met oud zilveren lijst of zo, het was een garpje, ik ga geen starwars ophangen hoor
ach, 5 x 2,50 per 2 weken minder overleef je ook wel weer niet? ..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn lijf laat me in de steek om dat te doen, vandaar... maar eigenlijk vind ik het zonde van het geld
Dat hangt al bij Bloesezoon.. of nee, ook al niet meer, die woont saampjes en daar mocht het ook al niet meer geloof ikquote:
of zoiets;quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat hangt al bij Bloesezoon.. of nee, ook al niet meer, die woont saampjes en daar mocht het ook al niet meer geloof ik
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:28 schreef Euc- het volgende:
Ik neem nooit meer een telefoon met touchscreen, ondingen![]()
En ik heb de HTC P3600 en de Touch gehad, verschrikkelijk. Alleen al nummers uitwisselen in de kroeg en je staat al 10 minuten te kankeren met je pennetje omdat je niet meer recht kunt tikken, nee, voor mij geen kans op herhaling.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
Euc had een Sony Ericsson toestel met het brakke UIQ op Symbian, natuurlijk is een touchscreen dan niet leuk.
Die Samsung Blackjack II Beunkster, is het eerste WM-toestel met touchscreen op 320x320. Dat betekent veel scherper beeld dan normale vierkante WM-schermen (240x240) maar ook dat er nog maar weinig applicaties compatible mee zijn.
Zelf ben ik wel fan van toestellen met een dergelijke formfactor: iets kleiner scherm, maar wel altijd een front-toetsenbordje. Niks geen geschuif, gekut of gemekker met uitschuifbare toetsenborden die er 3 seconden over doen om het scherm naar landscape te verplaatsen.
Zelf heb ik nu een Palm Treo 750. Op vakantie gooi ik mijn BT GPS ontvanger in mijn rugtas, en baan ik mij een weg door de stad met behulp van GPS, zonder dat het ingebouwd is in mijn toestel.
Oh niet alleen hoor.. Steeds verkeerde knoppen indrukken, langzame menu's, veel te veel dingen waarvan je denkt dat je ze wel ooit gaat gebruiken maar je dat in de praktijk toch nooit doet, stylussen die kwijt raken/kapot gaan en erg prijzig zijn om (origineel) opnieuw aan te schaffen (lang leve the bay) en nog wel wat meer dingen. Ik ga straks gewoon voor iets a la de e65quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:53 schreef beunkster het volgende:
Euc-, als je problemen met touchscreen van die aard zijn, dan is het voor mij geen probleem.
Precies, daar ben ik nu ook achter gekomen, "oe vet handig, je kan tomtom op je telefoon zetten!"quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:20 schreef Tezz het volgende:
Weet je wat handig is bij een telefoon?? Dat ie kan bellen!
Mijn pa heeft hem, en ik neem hem ook wel eens af en toe mee, ik vind het eigenlijk een erg fijn dingquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:22 schreef Den_Haag het volgende:
E65 zou ik niet nemen. Niet echt een stevig toestel. Heb er gewoon een deuk in zitten
Klopt. Daarom is ook mijn main concern dat je dat er perfect mee kanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:20 schreef Tezz het volgende:
Weet je wat handig is bij een telefoon?? Dat ie kan bellen!
How come?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:25 schreef Euc- het volgende:
Ohja, en abbo's van 2 jaar neem ik ook nooit meer, dan betaal ik maar wat meer bij een 1 jarig abbo
Lekkerrrrquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:26 schreef Tezz het volgende:
Nu ruikt mijn huisje naar knoflook (rozevalaardappels liggen te grillen)
Nee, dat doe je door gewoon een echte tomtom te kopen en je simpele telefoon alleen te gebruiken om te bellen via de bluetooth functie van je autoradioquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:25 schreef beunkster het volgende:
[..]
En het probleem van de batterij tackle je gewoon door een autolader te kopen.
Omdat ik straks 3/4e jaar aan abbo kosten vast zit terwijl ik er geen gebruik van kan maken bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:29 schreef beunkster het volgende:
[..]
How come?
Ik doe al 4 jaar met Vodafone (2 x 2 jaar) en bevalt me supergoed eigenlijk
Ik ben ook heel makkelijk in wat ik wil met mijn telefoon:
- ik wil dat ie een fatsoenlijke geluidskwaliteit heeft
- ik wil er WM op hebben (ivm outlook, push e-mail zoals blackberry is wat overdreven, maar outlook is erg makkelijk)
- ik wil er GPS in hebben (want ik moet nogal vaak naar voor mij onbekende locaties en een losse BT module is waardeloos ivm batterij)
- ik wil dat de stanby tijd en spreektijd bij gewoon telefoongebruik acceptabel is
Mjah, als je telefoon je nog goed bevalt, waarom neem je dan geen sim-only abo'tje?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:33 schreef Tezz het volgende:
Nu we het er toch over hebben, volgens mij liep mijn 2-jarig abo vorige maand af! Ik zal morgen eens naar de winkel gaan of ff online shoppen. Volgens mij mag ik wel een nieuwe foon uitzoeken, of korting krijgen of zo. Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe dat werkt! (zoals gezegd: ik bel met mijn telefoon, meer niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |