Omdat ik straks 3/4e jaar aan abbo kosten vast zit terwijl ik er geen gebruik van kan maken bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:29 schreef beunkster het volgende:
[..]
How come?
Ik doe al 4 jaar met Vodafone (2 x 2 jaar) en bevalt me supergoed eigenlijk
Ik ben ook heel makkelijk in wat ik wil met mijn telefoon:
- ik wil dat ie een fatsoenlijke geluidskwaliteit heeft
- ik wil er WM op hebben (ivm outlook, push e-mail zoals blackberry is wat overdreven, maar outlook is erg makkelijk)
- ik wil er GPS in hebben (want ik moet nogal vaak naar voor mij onbekende locaties en een losse BT module is waardeloos ivm batterij)
- ik wil dat de stanby tijd en spreektijd bij gewoon telefoongebruik acceptabel is
Mjah, als je telefoon je nog goed bevalt, waarom neem je dan geen sim-only abo'tje?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:33 schreef Tezz het volgende:
Nu we het er toch over hebben, volgens mij liep mijn 2-jarig abo vorige maand af! Ik zal morgen eens naar de winkel gaan of ff online shoppen. Volgens mij mag ik wel een nieuwe foon uitzoeken, of korting krijgen of zo. Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe dat werkt! (zoals gezegd: ik bel met mijn telefoon, meer niet).
Nou.. uuuhmm... leuk om te wetenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Eucie, ik heb je geurtje op, Gucci PH II.
Feli D_Hquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:56 schreef Den_Haag het volgende:
Heb mijn eerste tentamen terug. een 8.6!!![]()
![]()
![]()
![]()
Met de midterm samen heb ik een 8 voor het vak![]()
![]()
![]()
Je enige bestek is een beetje zurige, fluffy pannekoek inderdaad. Je moet wel van met handen eten houden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:02 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit Ethiopisch gegeten, misschien wel omdat het eten met de handen mij een beetje tegenstaat. (ik heb al moeite met een kip kluiven).
gewoon zo giel gaan luisteren om 0100 en het is zo 0400quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
Nog 4 uur voordat de kwalificatie van de GP van Aussie begint.
Trifle is ook lekkah als het misluktquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen ga ik proberen baklava te maken. Mocht het helemaal mislukken, dan moet ik iets anders bedenken voor de meet.
Hè, wat jammer, had je tijd voor een verslagje ergens?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, ik heb bij Sunshine gegeten, en dat was niet zo bijzonder
Lulletje rozenwater.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
moet dat, oranjebloesemwater? Ik ben niet zo van de bloemetjeswaterTeveel rozenwater door de verplichte warme handdoekjes bij de Chinees gedaan.
Och, het was ergens vorig jaar zomer....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hè, wat jammer, had je tijd voor een verslagje ergens?
Ik ken wel een hele lekkere speciale bakker, of het ook een lunchroom is weet ik nietquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:33 schreef Euc- het volgende:
Zeg kent hier iemand (bluez/golfer) in Haarlem een heel klein lunchroompje/bakkertje? Zit ergens in een oud gebouw op een hoek meen ik, redelijk kitsch interieur..
Lombok, Utreg, 40 jaar gewoondquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:37 schreef cul_non_kul het volgende:
Ik heb net lombok staan snijden, mijn vingers branden
Kweenie wat het doet eigenlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:38 schreef ColdFeet het volgende:
Wat doet het & waar koop ik het, Bluezzie?
Ik ben extreem gevoelig voor dat soort wonderproducten
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lombok, Utreg, 40 jaar gewoond
Niet gaan vingeren knul
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
Echt maar een vleugje. Het 'hoort' wel, maar you're the chef
Ik had dat flesje op z'n kant ergens onderin de koelkast gelegd en dat was gaan lekken. Elke keer dat ik de koelkast opendeed 'WTF, wat ruikt het hier lekker'Duurde ruim een week voor ik erachter kwam wat het was
Dat zei ik ookalquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lombok, Utreg, 40 jaar gewoond
Niet gaan vingeren knul
Gedempte oude gracht, V&D Daar zit op etage 6 La Placequote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:43 schreef Euc- het volgende:
Oh, jammer, daar ooit wel eens erg lekker gegeten namelijk, en mijn ouders gaan dit weekend een weekend richting Haarlem en Hillegom en nogwattes, en ze wouden daar nog eens naartoe, maar we hebben geen idee meer hoe het heet of waar het zat![]()
Overigens; gewoon omdat ie zo mooi is;
![]()
http://youtube.com/watch?v=aHW3BTF5pWY
Welke bonnie is dood? St. Claire???quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:45 schreef Euc- het volgende:
En nu draait Speeltuin, nog meer suggesties voor zulke prachtige zielige liedjes? Ik ben in een droevige stemming, Bonnie is dood
Toedels, mors niet alles op de mr.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
Heren, dames: ik ga nog even op mijn matje liggen en proberen mijn benen in mijn nek te leggenen dan duik ik met de mister en een glas port in mijn bedje!
Toedeloe!
Nee; http://en.wikipedia.org/wiki/Bonnie_Richmondquote:
quote:Bonnie uses a shotgun to take out most of Ravenwood's men before being fatally hit by Goetz. The episode ends with her brother cradling her body in his arms.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:19 schreef Den_Haag het volgende:
slaap lekker iedereen
quote:And on the count of three I pull back the duvet,
Make my way to the refrigerator,
One dry potato inside, no lie
Not even bread, jam,
When the light above my head went bam!
I can't sleep, something's all over me,
Greasy, insomnia please release me,
And let me dream about making mad love on the heath,
Tearing off tights with my teeth.
But there's no relief,
I'm wide awake in my kitchen,
It's black and I'm lonely,
Oh, if I could only get some sleep,
Creaky noises make my skin creep,
I need to get some sleep,
I can't get no sleep....
Blond met blauwe ogen?quote:
Ik zat met mijn ex op de olifant.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:55 schreef Isabeau het volgende:
En waarom droom jij over ritjes met olifanten.
Ik ben al aan de drank om te kunnen slapen. Ernstig hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |