Mogguh Draculettetjequote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:52 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen SOL, ik heb niet alles terug gelezen maar wat ben je allemaal aan het maken dan en waarom?
ik ben niet nieuwsgierig hoor?
Verstandig van je SOL! Ik ken het probleem..........ik geef ook way to much geld uit, tis verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb besloten de bril niet te kopenGisteren gewoon zoveel geld uitgegeven, dus toch maar even verstandig zijn
julllie mogen best ook eens hier komen koken hoor ha haquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mogguh Draculettetje
Voor vanaaf staat op het menu:
ossenhaas in kokos
daging semoor
kipsate
sambal goreng buncies
nasi kuning
atjar ketimun tauge
gulai telor (eieren in pittige saus)
klinkt idd als een lekker avondje uit!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:12 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen, hier ook weer wakker! (al ff eigenlijk). Hind was geweldig gisteren! Tjeezus wat kan die meid zingen zeg! Vooral de portugese Fado was echt gewoon prachtig.........de staande ovatie was terecht! Wat wel grappig was: het was een zeer gemengd publiek. Van tieners tot bejaarden!
Ik was met mijn vader, een heerlijk avondje uit!
Dat was alleen qua de collectie Eau de Toilettes.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 07:46 schreef Den_Haag het volgende:
Je was toch uit gereboundshopt?
Kom maar op het grijze bankje hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:04 schreef Stereotomy het volgende:
Jij hebt maar een drukdrukdruk leventje.Enkele jaren geleden was ik ook zo, doe een stuk rustiger aan nu. Ik word oud ofzo.
ik moet zeggen dat het me langzamerhand ook teveel begint te worden. Heb deze week toch al minstens een kleine 60 uur gewerkt, heb er nog minstens 4 te gaan morgen...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:04 schreef Stereotomy het volgende:
Jij hebt maar een drukdrukdruk leventje.Enkele jaren geleden was ik ook zo, doe een stuk rustiger aan nu. Ik word oud ofzo.
Ik zag het, en ik ga het gewoon NIET kijken. Bij DGK heb ik die beslissing ook gemaakt, zeker omdat dat 'tot in den oneindigheid' door zou gaan. Het vreet gewoon tijd als je dat echt goed wilt bijhouden via de streams en dan kun je er beter in z'n geheel niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:08 schreef Euc- het volgende:
Nou Steer, eat your hart out! 'Big Brother vervangt Gouden Kooi'
Zo is bijna iedereen begonnen. In 1999 volgde ik BB1 via FOK! maar postte nog niet mee. Pas tijdens BB2 in 2000 mijzelf geregistreerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:08 schreef Tezz het volgende:
Via BB ben ik trouwens wel destijds op FOK terecht gekomen. Wel grappig eigenlijk!
vooral dat luieren klinkt lekkerquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:06 schreef golfer het volgende:
Terwijl Bluezz de muren van ons trapgat van een tweede laag metalicverf heeft voorzien, heb ik de trapleuningen nog even in de witte hoogglans gezet.
Genoeg lichamelijke arbeid weer voor vandaag.
Nu nog even de weekendboodschappen in huis halen en dan lekker luieren.
Ik ben hier begonnen omdat Danny op tweakers aangaf dat ie een forum ging openen uit onvrede over het forum van GoT, vandaar ook dat m'n usernummer nog onder de 50 zit.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo is bijna iedereen begonnen. In 1999 volgde ik BB1 via FOK! maar postte nog niet mee. Pas tijdens BB2 in 2000 mijzelf geregistreerd.
Wat denk je van schilderenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:52 schreef Den_Haag het volgende:
Arme golfer!
Rekening doorsturen naar je zorgverzekering, wie weet sleep je er wat uitquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
Holy crap, montuur 225 EUR, glazen 175 EUR p/s, dus 575 EUR voor een nieuwe bril.![]()
Mijn hoofd was te groot en mijn neus te plat, dus 95% van de monturen pastten me niet. Dieskrieminaasiie.
Wel een gratis oogcontrole gehad. Die gegevens kan ik ook gebruiken om nieuwe lenzen te kopen.
Oe! Dat zou wel een aardig CUL-expiriment zijn. Hmm, even denken, waar haal ik op zaterdagavond 19.30 uur nog zo snel een beer vandaan???quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
Tezz, ik dacht even dat je stukjes beer in kleine gefrituurde plakjes ging serveren.
Jij woont toch aan de rand van het bosquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe! Dat zou wel een aardig CUL-expiriment zijn. Hmm, even denken, waar haal ik op zaterdagavond 19.30 uur nog zo snel een beer vandaan???
Oh ja da's waar. Maar tis donker in het bos. En dan ben ik bang.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij woont toch aan de rand van het bos
140 euro!?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb gezegd dat ik er nog ff over ging nadenken. Ik krijg 140 EUR max terug van mijn zorgverzekering. Ik zit er nu over na te denken om mijn huidige montuur te behouden, maar gewoon de glazen te vervangen. Het probleem is dat mijn montuur al 8 jaar oud is en in een andere vestiging van Het Huis is gekocht. Vandaag was ik overigens bij Pearl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |