quote:Lange mannen zijn minder snel jaloers
Uitgegeven: 13 maart 2008 15:16
Laatst gewijzigd: 13 maart 2008 15:46
AMSTERDAM - Uit Nederlands en Spaans onderzoek onder 549 mannen en vrouwen is gebleken dat lange mannen minder snel last hebben van jaloezie dan de kleinere heren.
Bij de vrouwen liggen de verhoudingen anders. Dames van een gemiddelde lengte zijn het minst snel jaloers.
Die conclusies komen voort uit interviews die zijn gedaan in Groningen en Valencia en zijn gepubliceerd in het magazine New Scientist. De twee vragen die gesteld werden zijn: "Hoe jaloers vind je jezelf?", en "Welke eigenschap van het andere geslacht vind je het minst aantrekkelijk?"
Uit de uitkomsten bleek dat lange mannen minder snel afgunstig zijn; door de vrouw werd de lengte van het mannenlichaam geassocieerd met macht, aantrekkingskracht en succes in de liefde.
De vrouw met een gemiddelde lengte blijkt erg populair en werd door de ondervraagden meer vruchtbaar gedacht dan kleine en grote vrouwen.
Benen
Onderzoekers in Polen zochten in opdracht van de Universiteit van Wroclaw uit wat de invloed van beenlengte is, meldt de Belgische krant De Standaard.
Zij legden aan ruim tweehonderd mensen foto's voor met ingekorte en verlengde benen. De verkorte benen werden minder aantrekkelijk gevonden.
Lange benen genoten niet per definitie de voorkeur. De foto's waar benen meer dan 5 procent waren uitgerekt werden door de ondervraagden niet mooi gevonden.
(c) NU.nl/Dennis van Luling
Oh ja heerlijk nummer! Lekker gemeen, vals en vol passiequote:Op donderdag 13 maart 2008 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, zonder op de context in te gaan, maar vind je dat ook niet zo'n ontzettend cool nummer? Chicago
Ja! Hup! Aan het werk!quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja heerlijk nummer! Lekker gemeen, vals en vol passie
Maar eh, ik geloof dat ik aan het werk gaNog iets produktiefs doen vandaag.
Ja, voor mij is marktdag ook een werkdagquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Tezz, de markt, ik kom er echt haast nooit meerGeen tijd, altijd op marktdagen werken
Enneh Hind, goeie zangerin!
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Tezz, de markt, ik kom er echt haast nooit meerGeen tijd, altijd op marktdagen werken
Enneh Hind, goeie zangerin!
[ afbeelding ]
Hmkayyy.... Ziet er wel erg grappig uit!quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:18 schreef Liejannuh het volgende:
http://www.reducedshakespeare.com/
Ze vatten geloof ik 100 Hollywoodfilms samen in anderhalf uur ofzo. Schijnt helemaal geweldig te zijn.
en ik heb geen idee wat voor weer het wordt. Ik heb gelukkig wel 2 regenjassen en een heerlijke winterjas. Die gaan allemaal mee op de boot.
ik weet nog niet wat ik van dat programma vindquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Zo, vaagheid troef bij dat programma Het Zesde Zintuig, moeten ze iets vertellen over een overleden persoon "veel lachen, veel tranen..." Gaat dat niet voor iedereen op?En zo nog veel meer vaagheid.
ik geloof er wel in maar toch niet helemaal op deze manierquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Ja, soms klopt het heel eng precies terwijl ik er helemaal niet in geloof...Dat tornt wel aan mijn ongeloof
ha ha dan is het goed blijf ik ook lekker hierquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Hoezo? Dit is toch een SlowChat topic?En ik ga al helemaal niet in TRU praten over zoiets
nee dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef Isabeau het volgende:
Maa ze moesten dus 5 reddingshonden aan hun baasjes koppelen en af en toe 1 goed (gegokt?) maar ook 0 goed. Best knap.
Ik denk alleen niet dat je alles kan als je een gave hebt, terwijl dit programma daar wel vanuit gaat.
ha ha ik vind het wel grappig,quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:14 schreef Isabeau het volgende:
En ben ik heel erg medisch bezig als ik direct aan schizofrenie denk als mensen het hebben over 'mijn gids praat de hele dag tegen me'?
Ja, zo kan je op 1 vlak uitblinken en de rest totaal niet kan aanvoelen. Dan is het toch raar om dat zo te testen. Dan krijg je straks als winnaar misschien iemand die overal een beetje van kan en nergens echt goed in isquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:25 schreef draculettetje het volgende:
ik denk dat dit dan een deel bewijst dat je als je een gave hebt niet alles kan
maar een deel van dat hele universum
daarom snap ik ook niet dat je aan zo'n programma mee zou willen doenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zo kan je op 1 vlak uitblinken en de rest totaal niet kan aanvoelen. Dan is het toch raar om dat zo te testen. Dan krijg je straks als winnaar misschien iemand die overal een beetje van kan en nergens echt goed in is
Ik ga zeilen op een enorme tjalk op het IJsselmeer.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:37 schreef AKnynke het volgende:
Waar gaan jullie zeilen?
Ik kan morgenochtend vroeg wel even langs komen om even over je rug heen te lopen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:11 schreef Den_Haag het volgende:
avond
wie komt er mij een after-hockey massage geven?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:06 schreef Isabeau het volgende:
En, zijn ze een beetje lief voor je, SoL?
Lekker, thaise massagequote:Op donderdag 13 maart 2008 23:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik kan morgenochtend vroeg wel even langs komen om even over je rug heen te lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |