abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57353125
Uit mijn bronnen het zelfs voor 11u geweest te zijn

Vrees dat het nog een lange dag gaat worden. Moet nu nog 2 offertes maken.
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:53:12 #252
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57353256
Jullie zijn echt close geworden na de Antwerpen-meet
Confidence through competence
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:56:41 #253
55709 Stereotomy
pi_57353333
quote:
Lange mannen zijn minder snel jaloers
Uitgegeven: 13 maart 2008 15:16
Laatst gewijzigd: 13 maart 2008 15:46

AMSTERDAM - Uit Nederlands en Spaans onderzoek onder 549 mannen en vrouwen is gebleken dat lange mannen minder snel last hebben van jaloezie dan de kleinere heren.

Bij de vrouwen liggen de verhoudingen anders. Dames van een gemiddelde lengte zijn het minst snel jaloers.

Die conclusies komen voort uit interviews die zijn gedaan in Groningen en Valencia en zijn gepubliceerd in het magazine New Scientist. De twee vragen die gesteld werden zijn: "Hoe jaloers vind je jezelf?", en "Welke eigenschap van het andere geslacht vind je het minst aantrekkelijk?"

Uit de uitkomsten bleek dat lange mannen minder snel afgunstig zijn; door de vrouw werd de lengte van het mannenlichaam geassocieerd met macht, aantrekkingskracht en succes in de liefde.

De vrouw met een gemiddelde lengte blijkt erg populair en werd door de ondervraagden meer vruchtbaar gedacht dan kleine en grote vrouwen.

Benen

Onderzoekers in Polen zochten in opdracht van de Universiteit van Wroclaw uit wat de invloed van beenlengte is, meldt de Belgische krant De Standaard.

Zij legden aan ruim tweehonderd mensen foto's voor met ingekorte en verlengde benen. De verkorte benen werden minder aantrekkelijk gevonden.

Lange benen genoten niet per definitie de voorkeur. De foto's waar benen meer dan 5 procent waren uitgerekt werden door de ondervraagden niet mooi gevonden.
(c) NU.nl/Dennis van Luling
pi_57353482
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, zonder op de context in te gaan, maar vind je dat ook niet zo'n ontzettend cool nummer? Chicago
Oh ja heerlijk nummer! Lekker gemeen, vals en vol passie

Maar eh, ik geloof dat ik aan het werk ga Nog iets produktiefs doen vandaag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57353608
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

.

Zit ik weer goed
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:18:50 #256
55709 Stereotomy
pi_57353754
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:11 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

.

Zit ik weer goed
* Stereotomy klimt op D_H's rug.

Ik ook.
pi_57353903
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh ja heerlijk nummer! Lekker gemeen, vals en vol passie

Maar eh, ik geloof dat ik aan het werk ga Nog iets produktiefs doen vandaag.
Ja! Hup! Aan het werk!

CF, lekker zeg, dat ze zo positief zijn over je verslag!
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:36:30 #258
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_57354186
Tof CF!!!

Het is hier meeting na meeting na meeting, heb vnadaag nog geen 10 minuten achte rm'n bureau gezeten (behalve het opstarthalfuurtje). Door al die meetings miste ik zelfs taart en champagne! Nu nog maar even heel hard aan het werk, en dan staat pas om 8 uur vanvond de volgende vergadering gepland!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_57356095
Woei! Ook hier een druk dagje!

Errug druk gehad op het werk tot half drie. Toen ff snel thuis een kop koffie gedronken, mijn kind opgehaald op school en toen naar het centrum hier. Moest de identiteitskaart van mijn dochter afhalen op het gemeentehuis, kaarten voor theatervoorstelling van Hind ophalen in het cultureel centrum hier en daarna voor het eerst sinds lange tijd over de markt gelopen!

Leuk joh, markt! Vanwege werken kom ik daar nooit aan toe, maar nu was de buit weer enorm......een gegrilde kip, veel vers fruit, een zak hondekoekjes en -frutsels, snoep, verse noten, kaas.......jummie!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  donderdag 13 maart 2008 @ 18:12:56 #260
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57356278
Thuis.
Retedruk dagje achter de rug.
Nog eentje en het is weer weekend.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_57356569
Leuk Tezz, de markt, ik kom er echt haast nooit meer Geen tijd, altijd op marktdagen werken
Enneh Hind, goeie zangerin!

pi_57356586
Oh ja daar staat Oost West Thuis Best
pi_57356760
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Tezz, de markt, ik kom er echt haast nooit meer Geen tijd, altijd op marktdagen werken
Ja, voor mij is marktdag ook een werkdag Vorig jaar werkte ik op een andere vestiging, midden in het centrum (praktisch op de markt). Toen ging ik vaak in de pauze even naar de markt.......Maar nu moet ik er vijf kilometer voor fietsen/rijden en dat doe ik ook niet snel. Maar vanmiddag dus vrij!

En Hind, ja, ze is erg goed! Mijn vader vroeg of ik mee wilde gaan, hij vindt haar super maar kreeg niemand zo gek om mee te gaan. Ikke wel hoor!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_57357502
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:29 schreef Bluezz het volgende:

[ afbeelding ]

Net kaarten opgehaald voor I'm not there, vanavond in het filmhuis. Ben zeer benieuwd!
pi_57357582
Oew, de Bob Dylan film! Die klinkt tof CF!

Ik ga zo naar de Reduced Shakespeare Company. Wordt ook vast tof.
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:16:45 #266
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_57357626
Ik kom net uit het werk, en moet over een half uur weer op het werk zijn.

lang leve de AH maaltijdsalades
pi_57357629
Wazda, Lianne? Het zegt me niets.

Wat zijn de weersverwachtingen voor dit weekend, beetje zeilweer?
pi_57357677
http://www.reducedshakespeare.com/
Ze vatten geloof ik 100 Hollywoodfilms samen in anderhalf uur ofzo. Schijnt helemaal geweldig te zijn.

en ik heb geen idee wat voor weer het wordt. Ik heb gelukkig wel 2 regenjassen en een heerlijke winterjas. Die gaan allemaal mee op de boot.
pi_57357819
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:18 schreef Liejannuh het volgende:
http://www.reducedshakespeare.com/
Ze vatten geloof ik 100 Hollywoodfilms samen in anderhalf uur ofzo. Schijnt helemaal geweldig te zijn.

en ik heb geen idee wat voor weer het wordt. Ik heb gelukkig wel 2 regenjassen en een heerlijke winterjas. Die gaan allemaal mee op de boot.
Hmkayyy.... Ziet er wel erg grappig uit!

Heb je ook een goede zeilbroek en een paar kaplaarzen?
pi_57357987
Ik heb bergschoenen en neem gewoon 3 broeken mee. Ik mocht namelijk ook gewoon ergens gaan zitten op de boot heb ik begrepen.

Maar afijn, ik ga rennen. Veel plezier vanavond!
pi_57358015
Oh, het was een groot jacht idd.

* ColdFeet denkt terug aan ijzig-koude zeilzaterdagen met regen, op een valkje
Zeilbroeken zijn chill
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:37:21 #272
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_57358189
Waar gaan jullie zeilen?

Ik heb het eten trouwens op, en ga nu maar weer naar het werk! Tot vanavond misschien! Veel plezier bij de film e.d.
pi_57360406
Ik heb de sportschool weer overleefd en net heel gulzig 2 boterhammen met banaan en jam naar binnen gewerkt Zo, wat had ik een honger!

CF, ik heb de Reduced Shakespeare Company gezien met alles van Shakespeare in 1,5 uur Dat was erg melig en heel knap.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 maart 2008 @ 21:13:49 #274
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_57360549
Zeilen
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_57361450
Zo, vaagheid troef bij dat programma Het Zesde Zintuig, moeten ze iets vertellen over een overleden persoon "veel lachen, veel tranen..." Gaat dat niet voor iedereen op? En zo nog veel meer vaagheid.
pi_57361672
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Zo, vaagheid troef bij dat programma Het Zesde Zintuig, moeten ze iets vertellen over een overleden persoon "veel lachen, veel tranen..." Gaat dat niet voor iedereen op? En zo nog veel meer vaagheid.
ik weet nog niet wat ik van dat programma vind
ten eerste snap ik niet als je die gave hebt dat je dan mee doet aan een wedstrijd element
idd vallen er best wat mensen door de mand

aan de andere kant soms klopt het zo wat ze zeggen!
pi_57361748
Ja, soms klopt het heel eng precies terwijl ik er helemaal niet in geloof... Dat tornt wel aan mijn ongeloof
pi_57361893
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Ja, soms klopt het heel eng precies terwijl ik er helemaal niet in geloof... Dat tornt wel aan mijn ongeloof
ik geloof er wel in maar toch niet helemaal op deze manier
pi_57361991
Nou, hier kunnen ze helemaal niks van
pi_57362046
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Nou, hier kunnen ze helemaal niks van
ik heb het niet opstaan.....

moeten we niet nu naar truth verhuizen
pi_57362112
Hoezo? Dit is toch een SlowChat topic? En ik ga al helemaal niet in TRU praten over zoiets
pi_57362137
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Hoezo? Dit is toch een SlowChat topic? En ik ga al helemaal niet in TRU praten over zoiets
ha ha dan is het goed blijf ik ook lekker hier
pi_57362272
Maa ze moesten dus 5 reddingshonden aan hun baasjes koppelen en af en toe 1 goed (gegokt?) maar ook 0 goed. Best knap.

Ik denk alleen niet dat je alles kan als je een gave hebt, terwijl dit programma daar wel vanuit gaat.
pi_57362323
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef Isabeau het volgende:
Maa ze moesten dus 5 reddingshonden aan hun baasjes koppelen en af en toe 1 goed (gegokt?) maar ook 0 goed. Best knap.

Ik denk alleen niet dat je alles kan als je een gave hebt, terwijl dit programma daar wel vanuit gaat.
nee dat denk ik ook niet
dat zou me wat zijn als je van alles wat moet kunnen als je een gave hebt
pi_57362383
En ben ik heel erg medisch bezig als ik direct aan schizofrenie denk als mensen het hebben over 'mijn gids praat de hele dag tegen me'?
pi_57362476
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:14 schreef Isabeau het volgende:
En ben ik heel erg medisch bezig als ik direct aan schizofrenie denk als mensen het hebben over 'mijn gids praat de hele dag tegen me'?
ha ha ik vind het wel grappig,
zo veel verstand heb ik er ook niet van
ik ben wel eens bij een medium geweest maar dat waren dat echt de overleden personen die kwamen vertellen, en dan zit je daar sceptisch te wezen maar het klopt gewoon!
pi_57362605
ok, er zit een soort Limburs adhd jochie bij die steeds maar wat roept en er dan de hele tijd helemaal naast zit.
Maar nu moeten ze iets zeggen over een plaats waar een brand is geweest en hij is de enige die al heel snel zegt dat er een brand was, dat er meerdere doden waren, dat er mensen sprongen... Best indrukwekkend, want het is gewoon een pleintje waar ze staan en de brand was in 1971, dus echt lang geleden.
pi_57362669
ik denk dat dit dan een deel bewijst dat je als je een gave hebt niet alles kan
maar een deel van dat hele universum
pi_57362727
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:25 schreef draculettetje het volgende:
ik denk dat dit dan een deel bewijst dat je als je een gave hebt niet alles kan
maar een deel van dat hele universum
Ja, zo kan je op 1 vlak uitblinken en de rest totaal niet kan aanvoelen. Dan is het toch raar om dat zo te testen. Dan krijg je straks als winnaar misschien iemand die overal een beetje van kan en nergens echt goed in is
pi_57362740
Niets verklappen, moeten het nog zien!

CF, zangerin was geen verspreking hoor
pi_57362784
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, zo kan je op 1 vlak uitblinken en de rest totaal niet kan aanvoelen. Dan is het toch raar om dat zo te testen. Dan krijg je straks als winnaar misschien iemand die overal een beetje van kan en nergens echt goed in is
daarom snap ik ook niet dat je aan zo'n programma mee zou willen doen
pi_57363466
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:37 schreef AKnynke het volgende:
Waar gaan jullie zeilen?
Ik ga zeilen op een enorme tjalk op het IJsselmeer. Nu maar hopen op mooi weer en extra veel droge kleding meenemen.

Reduced Shakespeare Company was trouwens erg leuk.
pi_57363787
I see dead people
pi_57363845
En, zijn ze een beetje lief voor je, SoL?
pi_57363951
ik ben richting mijn bed tot de volgende keer maar weer
pi_57363983
avond

wie komt er mij een after-hockey massage geven?
pi_57364076
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:11 schreef Den_Haag het volgende:
avond

wie komt er mij een after-hockey massage geven?
Ik kan morgenochtend vroeg wel even langs komen om even over je rug heen te lopen?
pi_57364169
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:06 schreef Isabeau het volgende:
En, zijn ze een beetje lief voor je, SoL?
alhoewel het weleens wat freaky is heur.

Zo was ik eens op een maandag in de keuken bezig en zag de oom van mijn ex achter mij langslopen.
Dacht er verder niet bij na, het overkwam me gewoon en voelde niet verkeerd.
De dag erna krijg ik een foontje van mijn ex dat zijn oom was overleden die zondag, de dag voor ik hem dus zag
Toen dacht ik dus gelijk van: i see dead people

Heb het voor mezelf nog proberen te rijmen, ik was niet echt gehecht aan de man nl. Dus waarom zou hij voor mij verschijnen?
Ik denk dat hij voor Milou is verschenen, hij was zoooooo dol op haar

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2008 23:18:22 ]
pi_57364268
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:14 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik kan morgenochtend vroeg wel even langs komen om even over je rug heen te lopen?
Lekker, thaise massage
pi_57364291
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:20 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Lekker, thaise massage
beter thais eten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')