quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
105: [CUL SC # 105] Je moeder is een wortel-prei quiche
106: [CUL-SC #106] Ellendig KneuzenClubje -O-
107: [CUL-SC] #107 Eten op toon!
Die associatie heb ik ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:51 schreef cul_non_kul het volgende:
stripboeken?
doe er nog maar een k(l)utje...;)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:57 schreef golfer het volgende:
De laatste dames die voor mij stripten:
[ afbeelding ]
Trouwens om het culinair te houden: die ene met die kale ..., is om om te vreten.
Oh ja, nieuwe bril proberen....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:02 schreef Bluezz het volgende:
Meteen kans om ff bij Optical Art langs te gaan Steer
En voor het etentje![]()
Theo Victor Pietertttttquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:03 schreef Euc- het volgende:
Even een tvp, en ik ga maar eens naar bed toe, tot morgen allemaal
Slaaapzzzzz Bluezie en droom een droom in Technikleur (lekker ouwerwets inmiddels)quote:
http://www.youtube.com/watch?v=5US88arndkUquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:08 schreef borisz het volgende:
Ik gaat slapen
bloes ik wil een nachtzoen
Klutsekus neefjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:08 schreef borisz het volgende:
Ik gaat slapen
bloes ik wil een nachtzoen
K U T manquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:12 schreef SiGNe het volgende:
Elk land heeft geloof ik z'n eigen zendalfabet.
Spaan en vermegen hadden ooi een nummer meet gemaakt: Kilo Utrecht Tango
http://www.youtube.com/watch?v=6DIkI3FvX5Mquote:Vamos a Salou
Een busreis met hotel ja
Een weekje uit de kou
Met Breezers en paella
Quanta costa nou?
Après-ski in club Marbella
De proppers zijn vet lauw
En wij zijn vrijgezel ja
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=6DIkI3FvX5M
Trusten voor iedereen die naar bed gaat. Ik ook maar zo.
quote:Ik doe aan periodieke onthouding, ik doe het alleen in het weekend.
Maar ja, het is vakantie
En gelijk heb je! Lekker relaxen op zaterdag...........ik ben van plan om vanmiddag nog met mijn dochter te gaan shoppen.........quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:00 schreef SeaOfLove het volgende:
Jahh mogguh!!!
Iets gaat er hier verkeerd, ik word het bed uitgejaagd om voor de 1 boterhammen klaar te maken, en van de ander moest ik sinaasappels persen.
Inmiddels heb ik dat gedaan en zit ik hier nog steeds in mijn eentje beneden![]()
Ohja en ik ging net met mijn blote voeten bijna op een dikke vette zwarte spin staan, na eerst heel heldhaftig hysterisch om hulp gegild te hebben en er niemand naar beneden kwam, heb ik een schoen van cnk gepakt en de griezel doodgemept![]()
Maargoed ik ga ook maar teug naar bed, als het goed is moet mijn plekje nog warm zijn
Het heeft hier gestormd, geraasd, de parasol uit de voegen getrokken en het terras in wanorde, maar het is droog.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:02 schreef AKnynke het volgende:
Het regent hier (nog) niet, en maar goed ook. MOet de hele morgen buiten staan!
Sterkte en plezier? bij paps en mamsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:19 schreef Stereotomy het volgende:
Net wakker, ff kijken of ik die trein van 12:02 haal.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:34 schreef SHE het volgende:
Ik heb gedroomd over blote kreeften.
heb m'n lenzen net ingedaan, m'n haar kam ik in de trein welquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:19 schreef Stereotomy het volgende:
Net wakker, ff kijken of ik die trein van 12:02 haal.
Vergeet je gel nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
heb m'n lenzen net ingedaan, m'n haar kam ik in de trein wel
mag ik je www.brainwash-kappers.nl aanraden? Toko is van een vriend van mij, en ik moet zeggen dat de kwaliteit erg hoog is (ondanks de lage prijs).quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:34 schreef Tezz het volgende:
Het stormt hier ook hevig (nog steeds, vannacht was al erg).
Ik zit me al de hele ochtend te ergeren. Ze hebben Bente gister bij de kapper zooooo verknipt, het is echt heel lelijk. Maar ik wil niet terug naar die zaak, want dan gaan ze natuurlijk proberen het recht te knippen en dan heeft ze dadelijk helemaal geen haar meer op haar hoofd staan. BAh. Stomme kutkapper.
Ik weet niet goed wat ik er mee moet. Mijn eigen kapster komt over vier weken pas terug van zwangerschapsverlof. In eerste instantie dacht ik, ach het valt wel mee, over vier weken gewoon snel naar mijn eigen kapstertje en alles is weer oke. Maar nu constateer ik dat het niet meevalt en moet ik weeeer een andere kapster gaan zoeken om dit weer recht te maken.
Bah bah bah.
Ik word er gewoon eng van, bah. Maar goed, het is maar haar, het groeit wel weer aanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat een bummer Tezz![]()
Doet me denken aan een paar jaar geleden toen Milou met MissPiggy (de vrouw van mijn ex) naar de kapper ging en bij Milou gewoon zonder met mij te overleggen een pony had laten knippen.
Kind leek zo helemaal een stereotyp mongool![]()
Nu richting markt, veeeeeel fruit en groenten halen, heb weer de behoefte om vanalles door de sapcentrifuge heen te jetsen
M'n intercity rijdt niet.quote:Utrecht Centraal-s-Hertogenbosch
Melding zaterdag 1 maart 2008, 08:53 uur:
Oorzaak: defecte bovenleiding
Tussen s-Hertogenbosch en Zaltbommel rijden minder treinen door een defecte bovenleiding.
Houdt u rekening met een langere reistijd.
De verstoring is naar verwachting rond 14:00 uur verholpen.
Ik heb er ook een hangenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:01 schreef SiGNe het volgende:
Ik ben ook, weer "wakker"![]()
Buren met windgong dingen moeten verboden worden
[ afbeelding ]
wij hebben er ook 1, en hangt ook maar we doen er nooit wat meequote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:01 schreef SiGNe het volgende:
Ik ben ook, weer "wakker"![]()
Buren met windgong dingen moeten verboden worden
[ afbeelding ]
Dan moet je vaker winden latenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:42 schreef borisz het volgende:
[..]
wij hebben er ook 1, en hangt ook maar we doen er nooit wat mee.
Waai niet weg he!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:28 schreef Den_Haag het volgende:
Het tentamen ging lekker. Nu ff uurtje met de motor op stap. Doei schatjes!
Was het in Maastricht net zo druk in het centrum als in Leiden? T was best dramatisch... En mooi ondergoed... Ik ben een beetje Marlies Dekkers-geil... Daar vind ik altijd wel wat moois tussen zitten, jij misschien ook wel?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Waai niet weg he!
Zo, ook weer thuis. Waait hier nog steeds behoorlijk hard. Ook nog even de stad in gegaan, maar niets gekocht, kon niets vinden. (behalve een paar sportsokken). Ik vond zelfs geen mooi ondergoed!
T was hier inderdaad best druk, en dan vind ik winkelen niet leuk. Dat is ook een van de redenen dat ik niet geslaagd ben, ik heb dan snel zoiets van laat maar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Was het in Maastricht net zo druk in het centrum als in Leiden? T was best dramatisch... En mooi ondergoed... Ik ben een beetje Marlies Dekkers-geil... Daar vind ik altijd wel wat moois tussen zitten, jij misschien ook wel?
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:33 schreef AKnynke het volgende:
Marlies Dekkers vind ik op zich wel mooi, maar niet voor mij!
DH, ik wil nog steeds je CC-nickname weten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:28 schreef Den_Haag het volgende:
Het tentamen ging lekker. Nu ff uurtje met de motor op stap. Doei schatjes!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Amuses zijn klaar voor gebruik :
[ afbeelding ]
Zometeen even de tafel leuk pimpen
Ja ach, eigenlijk wel ja. Maar ik wilde er gewoon niet naar terug, omdat ik zeker wist dat ze dan gingen proberen om het weer recht te knippen en ik zag de bui al hangen...........Het heeft me nu 16,50 extra gekost, maar ik ben wel weer blij en ik ga naar die andere zaak gewoon noooooooooit meer!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Jeetje Tezz! Je moet wel alsnog klagen bij die andere kapper hoor...
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Amuses zijn klaar voor gebruik :
[ afbeelding ]
Zometeen even de tafel leuk pimpen
Je vader heeft gelijk!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, nu op Utrecht CS weer richting het zuiden. Overleefd.
Mijn vader vond het onzin dat het uit is met mijn ex (ik zei dat we er beiden geen toekomst meer in zagen) en hij zei dat 100% zekerheid niet bestond. Yadda yadda. Volgens mij waren ze wel teleurgesteld.
Oh ja en ik moest stoppen met nagelbijten, niet beginnen met roken, van de alcohol afblijven, geen goedkoop vlees eten van de Lidlen wat vaker naar huis bellen.
Hij moet zich niet bemoeien met de keuzes in het leven van een volwassen zoon.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, nu op Utrecht CS weer richting het zuiden. Overleefd.
Mijn vader vond het onzin dat het uit is met mijn ex (ik zei dat we er beiden geen toekomst meer in zagen) en hij zei dat 100% zekerheid niet bestond. Yadda yadda. Volgens mij waren ze wel teleurgesteld.
Oh ja en ik moest stoppen met nagelbijten, niet beginnen met roken, van de alcohol afblijven, geen goedkoop vlees eten van de Lidlen wat vaker naar huis bellen.
Maar volgens mij is het als ouder wel moeilijk om je er niet mee te bemoeien.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij moet zich niet bemoeien met de keuzes in het leven van een volwassen zoon.
Believe me, héél moeilijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar volgens mij is het als ouder wel moeilijk om je er niet mee te bemoeien.
Wat Golfer zegtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij moet zich niet bemoeien met de keuzes in het leven van een volwassen zoon.
Er is nog slechts 1 bordje over...Dat schuif ik nu met een folie erom de koelkast in, dus be my guest!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:49 schreef Den_Haag het volgende:
Tezz, hoe laat moet ik langskomen?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Er is nog slechts 1 bordje over...Dat schuif ik nu met een folie erom de koelkast in, dus be my guest! Die ga ik vanavond lekker opwarmen en zelf opeten
quote:
Jij ook al?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
Waaaaah Tezz lekker!!!!!!!
Ik ga zo bij m'n ex dineren.![]()
![]()
Het is iets Duits. Daar eten ze het vaak opgebakken met ui en bradwurst met zuurkool. Je maakt een beslag op basis van bloem, eieren en water (eigenlijk gewoon pasta deeg dus), duwt dit door een soort zeef en voila: overheerlijke pastawormpjes.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:10 schreef renzell het volgende:
Het ziet er heerlijk uit Tezz, maar.... wat ís spatzle in godsnaam.![]()
Lijkt me wel moeilijk... Weten dat er 1 is maar geen 2e komt. Gelukkig ben ik pas 22 en kan ik voorlopig nog genoeg oefenen met maken van kindjesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:41 schreef Tezz het volgende:
Hier ook rammelende eierstokken![]()
Ik heb het atlijd als ik een baby zie.
Bij ons komt er ook geen kindje meer (voor 99% zeker) om een aantal persoonlijke redenen.
Oh maar oefenen doen wij ook nog heel veel hoor!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lijkt me wel moeilijk... Weten dat er 1 is maar geen 2e komt. Gelukkig ben ik pas 22 en kan ik voorlopig nog genoeg oefenen met maken van kindjesEn als ik later groot ben (28 ofzo:')) kan ik alsnog een vent of donor zoeken
Als je al zo van B. geniet, vraag ik me wel af wat voor redenen jullie hebben om geen tweede te 'nemen'...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:48 schreef Tezz het volgende:
Oh maar oefenen doen wij ook nog heel veel hoor!![]()
![]()
Ik wilde al kinderen toen ik 20 was (het lukte pas toen ik 28 was).
Maar eentje is ook wel leuk hoor! En vooral relaxed! Ik geniet echt zoooooo van haar! We doen erg veel samen en ik heb alle tijd voor haar. Verder probeer ik haar zoveel mogelijk met andere kindjes te laten spelen en het verenigingsleven in te duwen, dus alleen zal ze nooit zijn.....
PM-etje voor Lein!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je al zo van B. geniet, vraag ik me wel af wat voor redenen jullie hebben om geen tweede te 'nemen'...
Ouders zijn trouwens de deur uit hier, eindelijk!! Rust!
Hier gelukkig geen rammelende eierstokken, maar als ik bijvoorbeeld mijn achterneefje van net een jaar op schoot heb of ik ben met mijn andere achterneefje van drie aan het spelen, dan kriebelt het bij mij toch ook wel... maar voorlopig lijkt het ons nog niet echt een strak plan, om een aantal redenen. Eerst maar eens een paar jaar verder zijn zodat ik onder andere in ieder geval qua studie ook goeddeels klaar ben.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:07 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hier gelukkig geen rammelende eierstokken, maar als ik bijvoorbeeld mijn achterneefje van net een jaar op schoot heb of ik ben met mijn andere achterneefje van drie aan het spelen, dan kriebelt het bij mij toch ook wel... maar voorlopig lijkt het ons nog niet echt een strak plan, om een aantal redenen. Eerst maar eens een paar jaar verder zijn zodat ik onder andere in ieder geval qua studie ook goeddeels klaar ben.
Bij mij was het verlangen naar een tweede kindje altijd zo groot. Om meerdere redenen w.o. dat ik ook zo graag zou willen weten hoe het is om mama te zijn van een kindje zonder down.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:41 schreef Tezz het volgende:
Hier ook rammelende eierstokken![]()
Ik heb het atlijd als ik een baby zie.
Bij ons komt er ook geen kindje meer (voor 99% zeker) om een aantal persoonlijke redenen.
ja!quote:
Yeppzz, ik had Den_Haag ook een bak meegegeven die ik de dag ervoor had gemaaktquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja!
Oh en vraagje: ik heb véél te veel gemaaktKan je dat bewaren ofzo? Of morgen nog gebruiken?
weet iemand dat?
Hmm, ik weet niet hoe het met bietenrisotto zit, maar ik maak wel eens paddestoelen ristotto en dat warm ik de dag erna wel op in de magnetron. Het is dan alleen niet meer zo lekker en het wordt enorm klef. Maar ja, risotto weggooien is een doodzonde, dus tja, dan maar kleffe magnetron hap.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja!
Oh en vraagje: ik heb véél te veel gemaaktKan je dat bewaren ofzo? Of morgen nog gebruiken?
weet iemand dat?
Thenksquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh en ziet er ergggg lekker uit DE!!
ik ga het gewoon proberenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet hoe het met bietenrisotto zit, maar ik maak wel eens paddestoelen ristotto en dat warm ik de dag erna wel op in de magnetron. Het is dan alleen niet meer zo lekker en het wordt enorm klef. Maar ja, risotto weggooien is een doodzonde, dus tja, dan maar kleffe magnetron hap.
Troost je, ik hang alleen maar voor de tv en zit vet te worden met chips en dipsaus. Jij doet tenminste nog wat nuttigs!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo!! Ik ga weer sufkutten met mijn verslag vanavond. Ik voel me echt een lowlife nu, dat ik niet iets leukers aan het doen ben
Hee Nyn, doe maar rustig aan met die enkel van jou.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:04 schreef AKnynke het volgende:
Ik wil een leuke vent om mee op de bank te hangen enzo.
4-0 verloren vandaag (kan me de laatste keer niet herrineren), en volleyballen zit er iig de eerste week voor mij niet meer in, ben gebleseerd. Kut-enkels ook altijd, het is altijd wel wat.
Nu eerst maar eens wat te eten naar binnen schuiven..
Ik zit ook in m'n eentje op de bank hoor...te chagarijnen over dat we verloren hebben, over dat ik geblesseerd ben, en over dat ik helemaal niet in m'n eentje op de bank wil zitten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo!! Ik ga weer sufkutten met mijn verslag vanavond. Ik voel me echt een lowlife nu, dat ik niet iets leukers aan het doen ben
Als je je verslag af hebt, heb je meer dan genoeg tijd om leukere dingen te doen! Every cloud has a silver lining! Want als je je verslag af hebt, kan je je master gaan behalen en daarna ga je bakken met geld verdienenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
Heh, Nyn, ik stuur je wel wat positieve energie! Neem anders een stukje chocola, bijt er beetjes af en neem maar 1 stukje... Een beetje choco mag wel tegen het verdriet, toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:26 schreef AKnynke het volgende:
Ik zit ook in m'n eentje op de bank hoor...te chagarijnen over dat we verloren hebben, over dat ik geblesseerd ben, en over dat ik helemaal niet in m'n eentje op de bank wil zitten.
Heb trouwens zo'n ontzettende vrouwenfilm opgezet, en ga straks ook nog maar chocolade eten misschien maar beter niet, want dat sport ik er nu niet meer af!
Dat kan ik niet. Als het open is, dan moet het op! Dus meestal gaat het niet open hier...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heh, Nyn, ik stuur je wel wat positieve energie! Neem anders een stukje chocola, bijt er beetjes af en neem maar 1 stukje... Een beetje choco mag wel tegen het verdriet, toch?
Dieettopic??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi! Ik ben er weer
en ik 'lag niet te rellen' Karrel![]()
ik had níets gedaan
![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi! Ik ben er weer
en ik 'lag niet te rellen' Karrel![]()
ik had níets gedaan
![]()
music and lyrics. zo flauw...maar ja, hugh grant!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had een stukje terug gelezen, maar vond het ook wel een bje raar dat je een ban had gekregen, netals Rewimo
![]()
@ AKnynke: welke vrouwenfilm ben je aan het kijken?
Ik voel met je mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:57 schreef DarkElf het volgende:
Mr DE is aan het werkDus ook hier allenig....
En gezien het feit dat ze problemen tegenkwamen die nieuw waren.... zal t wel héél laat worden...
En dan morgen ook weer....
tsjah... hoort bij zijn functie, doe je niets aan... maar tis soms wel erg [ afbeelding ]
Je raakt ook zo gewend aan samen slapen. Het moeilijkste van een eind aan een relatie, vind ik het alleen slapen. Zo moeilijk...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
vind het ook altijd wel naar als MrMoblo () weg is 's avonds.. vind het even wel leuk, vooral als er misdaadprogramma's op zijn, zoals nu op Net 5, maar als dat afgelopen is wil ik lekker naast hem in bed kruipen, en niet alleen.. dat vind ik toch zo naar.. ben echt verwend geraakt de afgelopen maanden sinds ik in het oosten woon en we nagenoeg elke dag bij elkaar waren
![]()
En nu we samenwonen is het helemaal erg![]()
Ik ken hetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik voel met je mee.
Soms is het voor mij ook best wennen dat cnk zo'n intensieve job heeft. Tel daar bij op dat hij een perfectionist is...dat maakt wel een duidelijk plaatje lijkt me
Oh die ken ik nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
music and lyrics. zo flauw...maar ja, hugh grant!
ik ga er voor de gezelligheid wel van uit dat het niet meer fout gaat hierquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je raakt ook zo gewend aan samen slapen. Het moeilijkste van een eind aan een relatie, vind ik het alleen slapen. Zo moeilijk...
Heeft idd voordelen en nadelenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik ken het
Absoluut ambitieus, perfectionist en lichtelijk workaholic.. en een enorm verantwoordelijkheidsgevoel.
(is ie altijd geweest maar met deze functie die hij sinds half verleden jaar heeft komt het meer naar voren..)
Heeft voordelen natuurlijk, voor hem en voor mij maar ook zeker nadelenMaar goed, hij is bijna dertig en hij wil verder komen dus moet je nú de jaren goed benutten
Mag ik vragen waarom niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
leuke foto's
maar gelukkig rammel ik nieten ga ik er ook niet van rammelen
![]()
no kiddies for us![]()
al vind ik het wel leuk om te zien dat anderen er wel leuk en blij mee zijn hoor
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Kinderen.. tsja.. vind ze wel leuk hoorben jaren zwemjuf geweest, en deed 't best goed zo met de kinders. En ze waren ook dol op mij
![]()
Maar ik heb nooit gedacht "later als ik groot ben dan heb ik ze zelf ook".. En nu ben ik bijna 23, en heb nog steeds niet dat gevoel. Eerder het tegenovergestelde dus...
Mijn vriend en ik rijden allebei motor, ik begin pas laat aan mijn carrière omdat ik pas rond mijn 30ste afgestudeerd zal zijn (ben net met een voltijd studie begonnen) en ik eerst jaren wil opbouwen, en niet meteen na mijn master wil stoppen met vanalles om voor een kind te zorgen.. En als ik dan wat heb opgebouwd, en we allebei hebben genoten van de vele reizen die we willen maken, met de motor, zonder de motor.. dan past een kind daar tot ons 40ste gewoon niet in![]()
Daarbij, als ik om me heen kijk.. wil ik geen kind in deze wereld zetten.. Ben vroeger zo ontzettend gepest, 14 jaar lang.. kinderen zijn wreed.. ze hebben me het krassen/pillen/de psych aangepraat al die jarenwil niet dat mijn kind dat risico loopt.. En niet alleen kinderen, ook de rest van de mensen.. de rest van de wereld..
Klinkt heel zwaar voor iemand van 22, maar ik heb al aardig wat meegemaakt, helaas
Wie weet, ik zeg nooit nooit, denk ik rond mijn 35ste wel 'het is nu of nooit' en komt er wel een kind.. maar zoals ik de toekomst nu zie.. Nee.. Ik wil voor mezelf kiezen, de rest van mijn leven, zelf genieten, en ja.. dat zal ongetwijfeld ook met een kind kunnen.. maar de vrijheid die ik mezelf daarin wens, in die toekomst.. daar pas een kind niet bij..
Dat klopt, daarom zei ik ook expliciet dat ik geen last heb van rammelende eierstokkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:12 schreef Leintjeuh het volgende:jij kan toch ook heul geen rammelende eierstokken hebben??
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
misschien kun je 30 potten jam inmaken ofzo
samenvatting hebben?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:56 schreef AKnynke het volgende:
M'n cheesy vrouwenfilm is over...chocolade is op.....
Nu maar ff proberen in t verhaal van law en order te komen...
ik denk dat ik het al snap.quote:
This post is worthless without picsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:09 schreef golfer het volgende:
Zo, ons bezoek is weer vertrokken.
Eten wat we gemaakt hadden vonden ze lekker, ondanks dat ik de crumble van de apple-crumble op het laatst een heel klein beetje had laten verbranden.
Nu nog even lekker met z'n tweeën verder uitbuiken en doorzakken.
Daar wordt aan gewerkt op de PC naast mij.quote:
Ik had al zo'n vermoeden.........quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar wordt aan gewerkt op de PC naast mij.
Nog eentje spammen voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee ik ga zo met een glaasje chardonnay lekker of in bad of op de bank liggen lezen
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nog eentje spammen voor het slapen gaan![]()
Een babietje staat ons echt prima![]()
[ afbeelding ]
HALTquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nog eentje spammen voor het slapen gaan![]()
Een babietje staat ons echt prima![]()
[ afbeelding ]
Trusten.........ik ga ook zo!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:29 schreef mascara-klodder het volgende:
En nu echt naar bed...ik ben moe enzo![]()
Mwahhh...quote:Op zondag 2 maart 2008 01:10 schreef ColdFeet het volgende:
Niet helemaal doodstil dus....
Euc, ik zit hier in jammerlijke grijze jazzpants en dikke sokken. Ik wil mn sokken wel even uittrekken, als je daar opgewonden van raakt
Ik heb anders vet mooie tenenquote:Op zondag 2 maart 2008 01:21 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mwahhh...![]()
Morgen naar de half vasten optocht in Maaseik, heb er zin an!
Belgiequote:Op zondag 2 maart 2008 01:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb anders vet mooie tenen
Waar TF ligt Maaseik? Limburg zeker
Ik heb fuchsia en zwart in de aanbieding, jij?quote:Op zondag 2 maart 2008 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Over tenen gesproken, het is bijna blote tenen weerWelke kleur doen we op de nageltjes dit voorjaar dames?
Ik heb hamertenen en schimmeltenen in de aanbieding.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb fuchsia en zwart in de aanbieding, jij?
So much for zin in de zomerquote:Op zondag 2 maart 2008 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb hamertenen en schimmeltenen in de aanbieding.
POP GOES MY HEARTquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
music and lyrics. zo flauw...maar ja, hugh grant!
Was een vraag over het grillen hier in CUL een paar maanden geleden door iemand die dat nog nooit gedaan had. Iedereen roepen: EN WEL BLIJVUH STAHAAN BIJ DE GRILLLL, het gaat sneller dan je denkt.quote:golfer had de crumble nog ff onder de grill gezet omdat ie nog bleek zag.. maar was weer gezellig bij ons komen zitten kletsen....
Heb net een review afgemaakt van een Palm-toestel die over een weekje uitkomt in Nederland voor een tech website. Heb daar de afgelopen weken mee rondgelopen en vorige week weer teruggestuurd naar Palm Benelux.quote:Op zondag 2 maart 2008 02:46 schreef ColdFeet het volgende:
Moet jij niet naar bed, Steer? Of ben je nog aan het bijkomen van het etentje met je ouders?
Mijn maag knort maar de dichtsbijzijnde shoarmaboer is 10 minuten fietsen in de regen.quote:Op zondag 2 maart 2008 02:50 schreef DarkElf het volgende:
*zucht ik ga maar eens thee zetten.
de turk hier is tot vijf uur open maar ja... aankleden, de kou en regen in..... das al teveel gevraagdquote:Op zondag 2 maart 2008 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn maag knort maar de dichtsbijzijnde shoarmaboer is 10 minuten fietsen in de regen.
ach ook lekker toch?quote:Op zondag 2 maart 2008 02:58 schreef ColdFeet het volgende:
De Egyptenaar aan de overkant is volgens mij tot 1 uur openEn bovendien heb ik me voorgenomen slechts mij dagritme te versjteren en niet mijn eetpatroon; ik heb twee winterwortels weggeknabbeld en ga zo aan de yoghurt met bosbessenjam erdoor
Spoilertags zoektquote:
oh echt? dat wist ik nietquote:Op zondag 2 maart 2008 03:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Spoilertags zoekt![]()
En eierkoeken schijnen in een of anderdieet
te passen.
Elke keer als je je tanden in een heerlijke versche vlaai wil zetten, en je neusgaten op wil snuiven met slagroom op een verjaardag....... zegt er wel iemand op zo'n ontevreden-zeurtoon : er zijn ook eierkoeken voor de sonjabakkers hoor.
quote:Op zondag 2 maart 2008 03:50 schreef Stereotomy het volgende:
Meh, ik ga toch maar naar bed. Zie jullie morgen.
Overigens had ik gisteren een nachtmerrie.Ik ging trouwen (met mijn ex
) en 's avonds bij het diner had ik mensen van de CUL SC uitgenodigd omdat ik jullie bijna elke avond zie/lees/spreek, en dat ik het daarom wel een leuke gelegenheid vond om er ook een CUL-meet van te maken, mijn bruiloftsdiner.
Men, kansloos.![]()
Heeej ik ben niet allenig hierquote:Op zondag 2 maart 2008 07:52 schreef borisz het volgende:
Mogge
hier is al leven in de brouwerij
Koffie SOL ?
Hier in Brabant is het grijs, regenachtig en veel wind. Hmm, minder, want ik moet zometeen met de hond naar de puppycursus. En het is de laatste les dus ik zal toch maar gaan........Er komt me een bui aan! Hopelijk is die over een uur overgewaaid.....quote:Op zondag 2 maart 2008 09:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Goedemorgen. De zon schijnt fel hier!! Lekker weer vandaag!
NEE!!!! Ik heb zojuist mijn diplomauitreiking afgezegd!quote:Op zondag 2 maart 2008 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
Maar hee, jij bent echt wel bijna klaar! Straks diplomauitreiking! Volgens mij is dat nog toffer dan een trouwdag
" In maart roeren alle vogels hun staart"quote:Op zondag 2 maart 2008 13:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo CNK lekker uitgeslapen? Het is hier ook lente-weer, heb t zelfs warm gehad vandaag! Maar het is natuurlijk ook al maart heh!vrijdag vertrek ik voor een héérlijke week Zwitserland!!
Neuh, weekje snowboardenquote:Op zondag 2 maart 2008 13:52 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
" In maart roeren alle vogels hun staart"
Lekker hoor, weekje Zwitserland, fonduevakantietje, wandelvakantietje?
Mja je bent een pinda of je bent er geen hehquote:Op zondag 2 maart 2008 13:56 schreef cul_non_kul het volgende:
De meesten die ik ken die op wintersport gaan, vinden het geweldig.
Zelf heb ik er niet veel mee, ik heb meer met landen waar de temperartuur gemiddeld boven de 25 graden Celsius is.
Afwasmachine FTW!! En familie is altijd fijn om van te horen. Hoe is het met Bluezzekind 2? En met Bluezzekind 1 ook alles goed?quote:Op zondag 2 maart 2008 14:00 schreef Bluezz het volgende:
Zonnetje hier
Heerlijk uitgeslapen, lekker alles op je dooie akkertje, de keukeneven opruimen, wat is het toch zalig een afwasmaschine... hoe heb ik die toch zo'n 45 jaar van mijn levan kunnen missen vraag je je af
![]()
Gistermiddag kwam er een lange brief uitAustralie
gisteren broertje weer gezien, ik ben weer helemaal Zennnnn
Waarom doe je t niet dan?quote:Op zondag 2 maart 2008 14:26 schreef Stereotomy het volgende:
Oeoeoeoe, stoofpotje..... ik wil dat ook weer gaan maken
Het ozzykind maakt het prima, voelt zich een echte australiër, te zien aan de tips die hij geeft voor onze reis : wat dutch tourist doquote:Op zondag 2 maart 2008 14:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Afwasmachine FTW!! En familie is altijd fijn om van te horen. Hoe is het met Bluezzekind 2? En met Bluezzekind 1 ook alles goed?
Eh, spullen nog niet in huis, jeweetsquote:Op zondag 2 maart 2008 14:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom doe je t niet dan?als je er trek in hebt, moet je t maken ook
Hoe was je (h) exen etentje gister?quote:Op zondag 2 maart 2008 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eh, spullen nog niet in huis, jeweets
Was wel okay, haar huisgenootje was er ook dus het was wel gezellig.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe was je (h) exen etentje gister?
Mobloooo, hoelaat is het klaar
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was wel okay, haar huisgenootje was er ook dus het was wel gezellig.![]()
Niet veel bijzonders. Het viel me wel op dat ze veel grijze haren de laatste maanden erbij heeft gekregen zeg.
Ah joh, ze verft en scheert zich natuurlijk niet meerquote:Op zondag 2 maart 2008 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
Was wel okay, haar huisgenootje was er ook dus het was wel gezellig.![]()
Niet veel bijzonders. Het viel me wel op dat ze veel grijze haren de laatste maanden erbij heeft gekregen zeg.
My condolences for the sad loss of your mother, and I wish you strength for the coming period.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:38 schreef Bluezz het volgende:
Hoe zeg je nou in het goed engels :
Gecondoleerd met het verlies van je moeder en heel veel sterkte voor de komende tijd.
??
quote:
Nou, scheren deed ze veel en behoorlijk ook want ze heeft Joodse roots en die zijn me toch een stel yeti'squote:Op zondag 2 maart 2008 14:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah joh, ze verft en scheert zich natuurlijk niet meer
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Nou, scheren deed ze veel en behoorlijk ook want ze heeft Joodse roots en die zijn me toch een stel yeti's
nee lijkt me idd heel vervelend, het valt ook zo opquote:Op zondag 2 maart 2008 14:49 schreef Bluezz het volgende:
Bloeseschoondochter heeft ook vrij veel haar op haar onderarmen, ze haat het, lijkt me ook niet echt leuk
Nou, ik zou het gewoon zo laten staan want dan komt het van jou.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:47 schreef Bluezz het volgende:
Mmmmmm, ik heb er dit van gemaakt :
Golfer Paul and I give our condolences for the loss of your mom.
Mutch strength and comfort for you and your brothers, family, in the time that will come with the funeral and memorial things.
Lastig hoor
Brunoquote:Op zondag 2 maart 2008 14:49 schreef Bluezz het volgende:Steer, borat
Hij gaat nu een film maken als die nichterige ontwerper geloof ik.
Nou, zolang ze maar niet zo panisch is als mijn ex. Die mocht ik al half niet aanraken als ze zich niet geschoren had.quote:Bloeseschoondochter heeft ook vrij veel haar op haar onderarmen, ze haat het, lijkt me ook niet echt leuk
Ik had eerst 'stuff'quote:Op zondag 2 maart 2008 14:50 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik zou het gewoon zo laten staan want dan komt het van jou.
Wel nog ff 'things' veranderen naar 'service' .
Ik moet echt m'n arm dicht naar m'n ogen brengen wil ik haar kunnen zien. En dan nog zijn ze zooo blond dat ze bijna niet te zien zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee lijkt me idd heel vervelend, het valt ook zo op
Ik wil je graag een andere vraag stellen, maar misschien kun je het antwoord geven zonder dat ik de vraag hoef te stellen?quote:Op zondag 2 maart 2008 15:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik moet echt m'n arm dicht naar m'n ogen brengen wil ik haar kunnen zien. En dan nog zijn ze zooo blond dat ze bijna niet te zien zijn.
Ik geloof dat ik daar wel blij om ben!
Ze baalt er van, maar ze is sowieso wat onzeker over haar voorkomen. Vind zichzelf te dik en ook niet mooi etc etc etcquote:Op zondag 2 maart 2008 14:53 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, zolang ze maar niet zo panisch is als mijn ex. Die mocht ik al half niet aanraken als ze zich niet geschoren had.
Ik ken het, ik ben ook heel blond en ben daar heel blij meequote:Op zondag 2 maart 2008 15:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik moet echt m'n arm dicht naar m'n ogen brengen wil ik haar kunnen zien. En dan nog zijn ze zooo blond dat ze bijna niet te zien zijn.
Ik geloof dat ik daar wel blij om ben!
andere plaatsen is het een andere kleur. ja.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil je graag een andere vraag stellen, maar misschien kun je het antwoord geven zonder dat ik de vraag hoef te stellen?
Dat is het ook! Is dat links trouwens Bluezzezoon?quote:Op zondag 2 maart 2008 15:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze baalt er van, maar ze is sowieso wat onzeker over haar voorkomen. Vind zichzelf te dik en ook niet mooi etc etc etc
Terwijl het een mooie meid is vinden wij![]()
Whoei, wij vinden dat ook!quote:Op zondag 2 maart 2008 15:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze baalt er van, maar ze is sowieso wat onzeker over haar voorkomen. Vind zichzelf te dik en ook niet mooi etc etc etc
Terwijl het een mooie meid is vinden wij![]()
Ah, tot je knieën maar.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
andere plaatsen is het een andere kleur. ja.![]()
m'n benen bijvoorbeeld. tot m'n knieen.
Ik heb erg veel kleuren haar, zelf mijn blonde haar op m'n hoofd is niet blond. Armen en bovenbenen blond, en alle andere plaatsen waar haar voorkomt zijn donker.. Erg vreemd!quote:Op zondag 2 maart 2008 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, tot je knieën maar.![]()
![]()
Ik heb gewoon 1 kleur haar, erg simpel.![]()
rond etenstijd hoop ikquote:Op zondag 2 maart 2008 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe was je (h) exen etentje gister?
Mobloooo, hoelaat is het klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |