abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57092094
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:57 schreef DarkElf het volgende:
Mr DE is aan het werk Dus ook hier allenig....

En gezien het feit dat ze problemen tegenkwamen die nieuw waren.... zal t wel héél laat worden...

En dan morgen ook weer....

tsjah... hoort bij zijn functie, doe je niets aan... maar tis soms wel erg [ afbeelding ]
Ik voel met je mee.

Soms is het voor mij ook best wennen dat cnk zo'n intensieve job heeft. Tel daar bij op dat hij een perfectionist is...dat maakt wel een duidelijk plaatje lijkt me
pi_57092158
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
vind het ook altijd wel naar als MrMoblo ( ) weg is 's avonds.. vind het even wel leuk, vooral als er misdaadprogramma's op zijn, zoals nu op Net 5, maar als dat afgelopen is wil ik lekker naast hem in bed kruipen, en niet alleen.. dat vind ik toch zo naar.. ben echt verwend geraakt de afgelopen maanden sinds ik in het oosten woon en we nagenoeg elke dag bij elkaar waren

En nu we samenwonen is het helemaal erg
Je raakt ook zo gewend aan samen slapen. Het moeilijkste van een eind aan een relatie, vind ik het alleen slapen. Zo moeilijk...
pi_57092179
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:00 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ik voel met je mee.

Soms is het voor mij ook best wennen dat cnk zo'n intensieve job heeft. Tel daar bij op dat hij een perfectionist is...dat maakt wel een duidelijk plaatje lijkt me
Ik ken het

Absoluut ambitieus, perfectionist en lichtelijk workaholic.. en een enorm verantwoordelijkheidsgevoel.

(is ie altijd geweest maar met deze functie die hij sinds half verleden jaar heeft komt het meer naar voren..)

Heeft voordelen natuurlijk, voor hem en voor mij maar ook zeker nadelen Maar goed, hij is bijna dertig en hij wil verder komen dus moet je nú de jaren goed benutten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57092249
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:58 schreef AKnynke het volgende:

[..]

music and lyrics. zo flauw...maar ja, hugh grant!
Oh die ken ik niet

@Moblo: ik was altijd gewend om samen met Milou te slapen, kind is door en door verpest omdat ze altijd bij mij in bed mocht. S
inds ik met cnk heb, lig ik bijna altijd met hem samen als Milou bij haar vader is.
Dus ik lig echt nog zelden maar alleen

@Tezz: B. ziet er met haar nieuwste kapsel btw erg leuk uit, de kapster heeft haar best gedaan met de vlechtjes
pi_57092303
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Je raakt ook zo gewend aan samen slapen. Het moeilijkste van een eind aan een relatie, vind ik het alleen slapen. Zo moeilijk...
ik ga er voor de gezelligheid wel van uit dat het niet meer fout gaat hier
Ja doei.
pi_57092487
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik ken het

Absoluut ambitieus, perfectionist en lichtelijk workaholic.. en een enorm verantwoordelijkheidsgevoel.

(is ie altijd geweest maar met deze functie die hij sinds half verleden jaar heeft komt het meer naar voren..)

Heeft voordelen natuurlijk, voor hem en voor mij maar ook zeker nadelen Maar goed, hij is bijna dertig en hij wil verder komen dus moet je nú de jaren goed benutten
Heeft idd voordelen en nadelen Moet er soms ook best aan wennen dat ik met een zakenman een relatie heb, mijn 2 eerdere vriendjes waren en niet zo slim en al helemaal niet ambitieus

Oja de fotootjes:

Na het bezoekje was Milou ergggg moe

zaterdag 1 maart 2008 @ 22:14:14 #157
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_57092557
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_57092581
ah gut wat lief die foto's

tis idd wennen, je leven is anders dan het "standaard" van negen tot vijf, zes uur eten oa. en soms is het idd wel lastig dat je op andere tijden "leeft" met elkaar.. en met het altijd belangrijke werk erbij snap je? Maar Mr DE is zoals ie is, en daarom ben ik juist bij hem

[ Bericht 14% gewijzigd door DarkElf op 01-03-2008 22:20:20 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57092693
leuke foto's

maar gelukkig rammel ik niet en ga ik er ook niet van rammelen

no kiddies for us al vind ik het wel leuk om te zien dat anderen er wel leuk en blij mee zijn hoor
Ja doei.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:18:39 #160
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_57092731
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
leuke foto's

maar gelukkig rammel ik niet en ga ik er ook niet van rammelen

no kiddies for us al vind ik het wel leuk om te zien dat anderen er wel leuk en blij mee zijn hoor
Mag ik vragen waarom niet?

Ooit, ooit wil ik wel kinderen. Maar, eerst een heleboel andere dingen doen!
pi_57092872
Wat een leuk kindje! En CNK met baby is wel erg schattig, je kan zien dat ie t vaker gedaan heeft Kon je de baby wel terug geven? Ik zou m stiekem willen houden
pi_57092901
kiddies ben wel rationeel genoeg om te bedenken dat ze soms ook compleet annoying zijn hoor enzo

Ben ook helemaal verliefd op mijn neefje die volgende maand een jaar wordt

Nou ja kan ik daar iig wat broedsheid en gerammel op kwijt... en mijn zus is heel lief erin
en snapt dat het voor mij vaak wel moeilijk is en laat me ook lekker aanrommelen dan... heerlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57093011
Kinderen.. tsja.. vind ze wel leuk hoor ben jaren zwemjuf geweest, en deed 't best goed zo met de kinders. En ze waren ook dol op mij

Maar ik heb nooit gedacht "later als ik groot ben dan heb ik ze zelf ook".. En nu ben ik bijna 23, en heb nog steeds niet dat gevoel. Eerder het tegenovergestelde dus...

Mijn vriend en ik rijden allebei motor, ik begin pas laat aan mijn carrière omdat ik pas rond mijn 30ste afgestudeerd zal zijn (ben net met een voltijd studie begonnen) en ik eerst jaren wil opbouwen, en niet meteen na mijn master wil stoppen met vanalles om voor een kind te zorgen.. En als ik dan wat heb opgebouwd, en we allebei hebben genoten van de vele reizen die we willen maken, met de motor, zonder de motor.. dan past een kind daar tot ons 40ste gewoon niet in

Daarbij, als ik om me heen kijk.. wil ik geen kind in deze wereld zetten.. Ben vroeger zo ontzettend gepest, 14 jaar lang.. kinderen zijn wreed.. ze hebben me het krassen/pillen/de psych aangepraat al die jaren wil niet dat mijn kind dat risico loopt.. En niet alleen kinderen, ook de rest van de mensen.. de rest van de wereld..

Klinkt heel zwaar voor iemand van 22, maar ik heb al aardig wat meegemaakt, helaas
Wie weet, ik zeg nooit nooit, denk ik rond mijn 35ste wel 'het is nu of nooit' en komt er wel een kind.. maar zoals ik de toekomst nu zie.. Nee.. Ik wil voor mezelf kiezen, de rest van mijn leven, zelf genieten, en ja.. dat zal ongetwijfeld ook met een kind kunnen.. maar de vrijheid die ik mezelf daarin wens, in die toekomst.. daar pas een kind niet bij..
Ja doei.
pi_57093244
tvp....ik reageer straks even...of morgenochtend
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:33:20 #165
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_57093260
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Kinderen.. tsja.. vind ze wel leuk hoor ben jaren zwemjuf geweest, en deed 't best goed zo met de kinders. En ze waren ook dol op mij

Maar ik heb nooit gedacht "later als ik groot ben dan heb ik ze zelf ook".. En nu ben ik bijna 23, en heb nog steeds niet dat gevoel. Eerder het tegenovergestelde dus...

Mijn vriend en ik rijden allebei motor, ik begin pas laat aan mijn carrière omdat ik pas rond mijn 30ste afgestudeerd zal zijn (ben net met een voltijd studie begonnen) en ik eerst jaren wil opbouwen, en niet meteen na mijn master wil stoppen met vanalles om voor een kind te zorgen.. En als ik dan wat heb opgebouwd, en we allebei hebben genoten van de vele reizen die we willen maken, met de motor, zonder de motor.. dan past een kind daar tot ons 40ste gewoon niet in

Daarbij, als ik om me heen kijk.. wil ik geen kind in deze wereld zetten.. Ben vroeger zo ontzettend gepest, 14 jaar lang.. kinderen zijn wreed.. ze hebben me het krassen/pillen/de psych aangepraat al die jaren wil niet dat mijn kind dat risico loopt.. En niet alleen kinderen, ook de rest van de mensen.. de rest van de wereld..

Klinkt heel zwaar voor iemand van 22, maar ik heb al aardig wat meegemaakt, helaas
Wie weet, ik zeg nooit nooit, denk ik rond mijn 35ste wel 'het is nu of nooit' en komt er wel een kind.. maar zoals ik de toekomst nu zie.. Nee.. Ik wil voor mezelf kiezen, de rest van mijn leven, zelf genieten, en ja.. dat zal ongetwijfeld ook met een kind kunnen.. maar de vrijheid die ik mezelf daarin wens, in die toekomst.. daar pas een kind niet bij..

ik snap het trouwens heel goed hoor!
pi_57093529
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 20:12 schreef Leintjeuh het volgende:
jij kan toch ook heul geen rammelende eierstokken hebben??
Dat klopt, daarom zei ik ook expliciet dat ik geen last heb van rammelende eierstokken
Maar ben gewoon erg weg van kinderen, kan ook erg goed met ze overweg, ze trekken eigenlijk best wel vaak redelijk snel naar mij toe in een gezelschap (ik word vaak gezien als een soort van grote knuffelbeer of zoiets ) en aangezien mijn vriendin en ik inmiddels al wel een tijdje bij elkaar zijn en we beide gek van kinderen zijn... vandaar
Maar we stellen dat (evenals trouwen) ook heel bewust nog een aantal jaar uit, zoals ik al zei onder meer vanwege mijn studie (met name eigenlijk).
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
pi_57093939
zo, net eens eigen kruidenboter gemaakt en in de vriezer geflikkerd... kan je lang bewaren schijnt en is vaak wel handig om te hebben ..

tsjah manlief van huis.... je moet je toch vermaken he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57094029
misschien kun je 30 potten jam inmaken ofzo
Ja doei.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:56:52 #169
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_57094069
M'n cheesy vrouwenfilm is over...chocolade is op.....

Nu maar ff proberen in t verhaal van law en order te komen...
pi_57094180
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
misschien kun je 30 potten jam inmaken ofzo

nee ik ga zo met een glaasje chardonnay lekker of in bad of op de bank liggen lezen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57094201
Oh solletje, heeeeeeeeeerlijke foto's!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_57094265
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:56 schreef AKnynke het volgende:
M'n cheesy vrouwenfilm is over...chocolade is op.....

Nu maar ff proberen in t verhaal van law en order te komen...
samenvatting hebben?
Ja doei.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:06:25 #173
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_57094404
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

samenvatting hebben?
ik denk dat ik het al snap.

Ik ga zo maar naar bed denk ik, weinig zin om tv te kijken of iets anders te doen....
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:09:15 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57094540
Zo, ons bezoek is weer vertrokken.
Eten wat we gemaakt hadden vonden ze lekker, ondanks dat ik de crumble van de apple-crumble op het laatst een heel klein beetje had laten verbranden.

Nu nog even lekker met z'n tweeën verder uitbuiken en doorzakken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_57094625
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:09 schreef golfer het volgende:
Zo, ons bezoek is weer vertrokken.
Eten wat we gemaakt hadden vonden ze lekker, ondanks dat ik de crumble van de apple-crumble op het laatst een heel klein beetje had laten verbranden.

Nu nog even lekker met z'n tweeën verder uitbuiken en doorzakken.
This post is worthless without pics
Alleen met zelfspot kun je overleven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')