Ja ach, eigenlijk wel ja. Maar ik wilde er gewoon niet naar terug, omdat ik zeker wist dat ze dan gingen proberen om het weer recht te knippen en ik zag de bui al hangen...........Het heeft me nu 16,50 extra gekost, maar ik ben wel weer blij en ik ga naar die andere zaak gewoon noooooooooit meer!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Jeetje Tezz! Je moet wel alsnog klagen bij die andere kapper hoor...
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Amuses zijn klaar voor gebruik :
[ afbeelding ]
Zometeen even de tafel leuk pimpen
Je vader heeft gelijk!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, nu op Utrecht CS weer richting het zuiden. Overleefd.
Mijn vader vond het onzin dat het uit is met mijn ex (ik zei dat we er beiden geen toekomst meer in zagen) en hij zei dat 100% zekerheid niet bestond. Yadda yadda. Volgens mij waren ze wel teleurgesteld.
Oh ja en ik moest stoppen met nagelbijten, niet beginnen met roken, van de alcohol afblijven, geen goedkoop vlees eten van de Lidlen wat vaker naar huis bellen.
Hij moet zich niet bemoeien met de keuzes in het leven van een volwassen zoon.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, nu op Utrecht CS weer richting het zuiden. Overleefd.
Mijn vader vond het onzin dat het uit is met mijn ex (ik zei dat we er beiden geen toekomst meer in zagen) en hij zei dat 100% zekerheid niet bestond. Yadda yadda. Volgens mij waren ze wel teleurgesteld.
Oh ja en ik moest stoppen met nagelbijten, niet beginnen met roken, van de alcohol afblijven, geen goedkoop vlees eten van de Lidlen wat vaker naar huis bellen.
Maar volgens mij is het als ouder wel moeilijk om je er niet mee te bemoeien.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij moet zich niet bemoeien met de keuzes in het leven van een volwassen zoon.
Believe me, héél moeilijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar volgens mij is het als ouder wel moeilijk om je er niet mee te bemoeien.
Wat Golfer zegtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij moet zich niet bemoeien met de keuzes in het leven van een volwassen zoon.
Er is nog slechts 1 bordje over...Dat schuif ik nu met een folie erom de koelkast in, dus be my guest!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:49 schreef Den_Haag het volgende:
Tezz, hoe laat moet ik langskomen?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Er is nog slechts 1 bordje over...Dat schuif ik nu met een folie erom de koelkast in, dus be my guest! Die ga ik vanavond lekker opwarmen en zelf opeten
quote:
Jij ook al?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
Waaaaah Tezz lekker!!!!!!!
Ik ga zo bij m'n ex dineren.![]()
![]()
Het is iets Duits. Daar eten ze het vaak opgebakken met ui en bradwurst met zuurkool. Je maakt een beslag op basis van bloem, eieren en water (eigenlijk gewoon pasta deeg dus), duwt dit door een soort zeef en voila: overheerlijke pastawormpjes.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:10 schreef renzell het volgende:
Het ziet er heerlijk uit Tezz, maar.... wat ís spatzle in godsnaam.![]()
Lijkt me wel moeilijk... Weten dat er 1 is maar geen 2e komt. Gelukkig ben ik pas 22 en kan ik voorlopig nog genoeg oefenen met maken van kindjesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:41 schreef Tezz het volgende:
Hier ook rammelende eierstokken![]()
Ik heb het atlijd als ik een baby zie.
Bij ons komt er ook geen kindje meer (voor 99% zeker) om een aantal persoonlijke redenen.
Oh maar oefenen doen wij ook nog heel veel hoor!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lijkt me wel moeilijk... Weten dat er 1 is maar geen 2e komt. Gelukkig ben ik pas 22 en kan ik voorlopig nog genoeg oefenen met maken van kindjesEn als ik later groot ben (28 ofzo:')) kan ik alsnog een vent of donor zoeken
Als je al zo van B. geniet, vraag ik me wel af wat voor redenen jullie hebben om geen tweede te 'nemen'...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:48 schreef Tezz het volgende:
Oh maar oefenen doen wij ook nog heel veel hoor!![]()
![]()
Ik wilde al kinderen toen ik 20 was (het lukte pas toen ik 28 was).
Maar eentje is ook wel leuk hoor! En vooral relaxed! Ik geniet echt zoooooo van haar! We doen erg veel samen en ik heb alle tijd voor haar. Verder probeer ik haar zoveel mogelijk met andere kindjes te laten spelen en het verenigingsleven in te duwen, dus alleen zal ze nooit zijn.....
PM-etje voor Lein!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je al zo van B. geniet, vraag ik me wel af wat voor redenen jullie hebben om geen tweede te 'nemen'...
Ouders zijn trouwens de deur uit hier, eindelijk!! Rust!
Hier gelukkig geen rammelende eierstokken, maar als ik bijvoorbeeld mijn achterneefje van net een jaar op schoot heb of ik ben met mijn andere achterneefje van drie aan het spelen, dan kriebelt het bij mij toch ook wel... maar voorlopig lijkt het ons nog niet echt een strak plan, om een aantal redenen. Eerst maar eens een paar jaar verder zijn zodat ik onder andere in ieder geval qua studie ook goeddeels klaar ben.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:07 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hier gelukkig geen rammelende eierstokken, maar als ik bijvoorbeeld mijn achterneefje van net een jaar op schoot heb of ik ben met mijn andere achterneefje van drie aan het spelen, dan kriebelt het bij mij toch ook wel... maar voorlopig lijkt het ons nog niet echt een strak plan, om een aantal redenen. Eerst maar eens een paar jaar verder zijn zodat ik onder andere in ieder geval qua studie ook goeddeels klaar ben.
Bij mij was het verlangen naar een tweede kindje altijd zo groot. Om meerdere redenen w.o. dat ik ook zo graag zou willen weten hoe het is om mama te zijn van een kindje zonder down.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:41 schreef Tezz het volgende:
Hier ook rammelende eierstokken![]()
Ik heb het atlijd als ik een baby zie.
Bij ons komt er ook geen kindje meer (voor 99% zeker) om een aantal persoonlijke redenen.
ja!quote:
Yeppzz, ik had Den_Haag ook een bak meegegeven die ik de dag ervoor had gemaaktquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja!
Oh en vraagje: ik heb véél te veel gemaaktKan je dat bewaren ofzo? Of morgen nog gebruiken?
weet iemand dat?
Hmm, ik weet niet hoe het met bietenrisotto zit, maar ik maak wel eens paddestoelen ristotto en dat warm ik de dag erna wel op in de magnetron. Het is dan alleen niet meer zo lekker en het wordt enorm klef. Maar ja, risotto weggooien is een doodzonde, dus tja, dan maar kleffe magnetron hap.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja!
Oh en vraagje: ik heb véél te veel gemaaktKan je dat bewaren ofzo? Of morgen nog gebruiken?
weet iemand dat?
Thenksquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh en ziet er ergggg lekker uit DE!!
ik ga het gewoon proberenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet hoe het met bietenrisotto zit, maar ik maak wel eens paddestoelen ristotto en dat warm ik de dag erna wel op in de magnetron. Het is dan alleen niet meer zo lekker en het wordt enorm klef. Maar ja, risotto weggooien is een doodzonde, dus tja, dan maar kleffe magnetron hap.
Troost je, ik hang alleen maar voor de tv en zit vet te worden met chips en dipsaus. Jij doet tenminste nog wat nuttigs!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo!! Ik ga weer sufkutten met mijn verslag vanavond. Ik voel me echt een lowlife nu, dat ik niet iets leukers aan het doen ben
Hee Nyn, doe maar rustig aan met die enkel van jou.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:04 schreef AKnynke het volgende:
Ik wil een leuke vent om mee op de bank te hangen enzo.
4-0 verloren vandaag (kan me de laatste keer niet herrineren), en volleyballen zit er iig de eerste week voor mij niet meer in, ben gebleseerd. Kut-enkels ook altijd, het is altijd wel wat.
Nu eerst maar eens wat te eten naar binnen schuiven..
Ik zit ook in m'n eentje op de bank hoor...te chagarijnen over dat we verloren hebben, over dat ik geblesseerd ben, en over dat ik helemaal niet in m'n eentje op de bank wil zitten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo!! Ik ga weer sufkutten met mijn verslag vanavond. Ik voel me echt een lowlife nu, dat ik niet iets leukers aan het doen ben
Als je je verslag af hebt, heb je meer dan genoeg tijd om leukere dingen te doen! Every cloud has a silver lining! Want als je je verslag af hebt, kan je je master gaan behalen en daarna ga je bakken met geld verdienenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
Heh, Nyn, ik stuur je wel wat positieve energie! Neem anders een stukje chocola, bijt er beetjes af en neem maar 1 stukje... Een beetje choco mag wel tegen het verdriet, toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:26 schreef AKnynke het volgende:
Ik zit ook in m'n eentje op de bank hoor...te chagarijnen over dat we verloren hebben, over dat ik geblesseerd ben, en over dat ik helemaal niet in m'n eentje op de bank wil zitten.
Heb trouwens zo'n ontzettende vrouwenfilm opgezet, en ga straks ook nog maar chocolade eten misschien maar beter niet, want dat sport ik er nu niet meer af!
Dat kan ik niet. Als het open is, dan moet het op! Dus meestal gaat het niet open hier...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heh, Nyn, ik stuur je wel wat positieve energie! Neem anders een stukje chocola, bijt er beetjes af en neem maar 1 stukje... Een beetje choco mag wel tegen het verdriet, toch?
Dieettopic??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi! Ik ben er weer
en ik 'lag niet te rellen' Karrel![]()
ik had níets gedaan
![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi! Ik ben er weer
en ik 'lag niet te rellen' Karrel![]()
ik had níets gedaan
![]()
music and lyrics. zo flauw...maar ja, hugh grant!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had een stukje terug gelezen, maar vond het ook wel een bje raar dat je een ban had gekregen, netals Rewimo
![]()
@ AKnynke: welke vrouwenfilm ben je aan het kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |