quote:
Jij ook al?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
Waaaaah Tezz lekker!!!!!!!
Ik ga zo bij m'n ex dineren.![]()
![]()
Het is iets Duits. Daar eten ze het vaak opgebakken met ui en bradwurst met zuurkool. Je maakt een beslag op basis van bloem, eieren en water (eigenlijk gewoon pasta deeg dus), duwt dit door een soort zeef en voila: overheerlijke pastawormpjes.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:10 schreef renzell het volgende:
Het ziet er heerlijk uit Tezz, maar.... wat ís spatzle in godsnaam.![]()
Lijkt me wel moeilijk... Weten dat er 1 is maar geen 2e komt. Gelukkig ben ik pas 22 en kan ik voorlopig nog genoeg oefenen met maken van kindjesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:41 schreef Tezz het volgende:
Hier ook rammelende eierstokken![]()
Ik heb het atlijd als ik een baby zie.
Bij ons komt er ook geen kindje meer (voor 99% zeker) om een aantal persoonlijke redenen.
Oh maar oefenen doen wij ook nog heel veel hoor!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lijkt me wel moeilijk... Weten dat er 1 is maar geen 2e komt. Gelukkig ben ik pas 22 en kan ik voorlopig nog genoeg oefenen met maken van kindjesEn als ik later groot ben (28 ofzo:')) kan ik alsnog een vent of donor zoeken
Als je al zo van B. geniet, vraag ik me wel af wat voor redenen jullie hebben om geen tweede te 'nemen'...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:48 schreef Tezz het volgende:
Oh maar oefenen doen wij ook nog heel veel hoor!![]()
![]()
Ik wilde al kinderen toen ik 20 was (het lukte pas toen ik 28 was).
Maar eentje is ook wel leuk hoor! En vooral relaxed! Ik geniet echt zoooooo van haar! We doen erg veel samen en ik heb alle tijd voor haar. Verder probeer ik haar zoveel mogelijk met andere kindjes te laten spelen en het verenigingsleven in te duwen, dus alleen zal ze nooit zijn.....
PM-etje voor Lein!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je al zo van B. geniet, vraag ik me wel af wat voor redenen jullie hebben om geen tweede te 'nemen'...
Ouders zijn trouwens de deur uit hier, eindelijk!! Rust!
Hier gelukkig geen rammelende eierstokken, maar als ik bijvoorbeeld mijn achterneefje van net een jaar op schoot heb of ik ben met mijn andere achterneefje van drie aan het spelen, dan kriebelt het bij mij toch ook wel... maar voorlopig lijkt het ons nog niet echt een strak plan, om een aantal redenen. Eerst maar eens een paar jaar verder zijn zodat ik onder andere in ieder geval qua studie ook goeddeels klaar ben.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:07 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hier gelukkig geen rammelende eierstokken, maar als ik bijvoorbeeld mijn achterneefje van net een jaar op schoot heb of ik ben met mijn andere achterneefje van drie aan het spelen, dan kriebelt het bij mij toch ook wel... maar voorlopig lijkt het ons nog niet echt een strak plan, om een aantal redenen. Eerst maar eens een paar jaar verder zijn zodat ik onder andere in ieder geval qua studie ook goeddeels klaar ben.
Bij mij was het verlangen naar een tweede kindje altijd zo groot. Om meerdere redenen w.o. dat ik ook zo graag zou willen weten hoe het is om mama te zijn van een kindje zonder down.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:41 schreef Tezz het volgende:
Hier ook rammelende eierstokken![]()
Ik heb het atlijd als ik een baby zie.
Bij ons komt er ook geen kindje meer (voor 99% zeker) om een aantal persoonlijke redenen.
ja!quote:
Yeppzz, ik had Den_Haag ook een bak meegegeven die ik de dag ervoor had gemaaktquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja!
Oh en vraagje: ik heb véél te veel gemaaktKan je dat bewaren ofzo? Of morgen nog gebruiken?
weet iemand dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |