mag ik je www.brainwash-kappers.nl aanraden? Toko is van een vriend van mij, en ik moet zeggen dat de kwaliteit erg hoog is (ondanks de lage prijs).quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:34 schreef Tezz het volgende:
Het stormt hier ook hevig (nog steeds, vannacht was al erg).
Ik zit me al de hele ochtend te ergeren. Ze hebben Bente gister bij de kapper zooooo verknipt, het is echt heel lelijk. Maar ik wil niet terug naar die zaak, want dan gaan ze natuurlijk proberen het recht te knippen en dan heeft ze dadelijk helemaal geen haar meer op haar hoofd staan. BAh. Stomme kutkapper.
Ik weet niet goed wat ik er mee moet. Mijn eigen kapster komt over vier weken pas terug van zwangerschapsverlof. In eerste instantie dacht ik, ach het valt wel mee, over vier weken gewoon snel naar mijn eigen kapstertje en alles is weer oke. Maar nu constateer ik dat het niet meevalt en moet ik weeeer een andere kapster gaan zoeken om dit weer recht te maken.
Bah bah bah.
Ik word er gewoon eng van, bah. Maar goed, het is maar haar, het groeit wel weer aanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat een bummer Tezz![]()
Doet me denken aan een paar jaar geleden toen Milou met MissPiggy (de vrouw van mijn ex) naar de kapper ging en bij Milou gewoon zonder met mij te overleggen een pony had laten knippen.
Kind leek zo helemaal een stereotyp mongool![]()
Nu richting markt, veeeeeel fruit en groenten halen, heb weer de behoefte om vanalles door de sapcentrifuge heen te jetsen
M'n intercity rijdt niet.quote:Utrecht Centraal-s-Hertogenbosch
Melding zaterdag 1 maart 2008, 08:53 uur:
Oorzaak: defecte bovenleiding
Tussen s-Hertogenbosch en Zaltbommel rijden minder treinen door een defecte bovenleiding.
Houdt u rekening met een langere reistijd.
De verstoring is naar verwachting rond 14:00 uur verholpen.
Ik heb er ook een hangenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:01 schreef SiGNe het volgende:
Ik ben ook, weer "wakker"![]()
Buren met windgong dingen moeten verboden worden
[ afbeelding ]
wij hebben er ook 1, en hangt ook maar we doen er nooit wat meequote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:01 schreef SiGNe het volgende:
Ik ben ook, weer "wakker"![]()
Buren met windgong dingen moeten verboden worden
[ afbeelding ]
Dan moet je vaker winden latenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:42 schreef borisz het volgende:
[..]
wij hebben er ook 1, en hangt ook maar we doen er nooit wat mee.
Waai niet weg he!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:28 schreef Den_Haag het volgende:
Het tentamen ging lekker. Nu ff uurtje met de motor op stap. Doei schatjes!
Was het in Maastricht net zo druk in het centrum als in Leiden? T was best dramatisch... En mooi ondergoed... Ik ben een beetje Marlies Dekkers-geil... Daar vind ik altijd wel wat moois tussen zitten, jij misschien ook wel?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Waai niet weg he!
Zo, ook weer thuis. Waait hier nog steeds behoorlijk hard. Ook nog even de stad in gegaan, maar niets gekocht, kon niets vinden. (behalve een paar sportsokken). Ik vond zelfs geen mooi ondergoed!
T was hier inderdaad best druk, en dan vind ik winkelen niet leuk. Dat is ook een van de redenen dat ik niet geslaagd ben, ik heb dan snel zoiets van laat maar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Was het in Maastricht net zo druk in het centrum als in Leiden? T was best dramatisch... En mooi ondergoed... Ik ben een beetje Marlies Dekkers-geil... Daar vind ik altijd wel wat moois tussen zitten, jij misschien ook wel?
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:33 schreef AKnynke het volgende:
Marlies Dekkers vind ik op zich wel mooi, maar niet voor mij!
DH, ik wil nog steeds je CC-nickname weten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:28 schreef Den_Haag het volgende:
Het tentamen ging lekker. Nu ff uurtje met de motor op stap. Doei schatjes!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Amuses zijn klaar voor gebruik :
[ afbeelding ]
Zometeen even de tafel leuk pimpen
Ja ach, eigenlijk wel ja. Maar ik wilde er gewoon niet naar terug, omdat ik zeker wist dat ze dan gingen proberen om het weer recht te knippen en ik zag de bui al hangen...........Het heeft me nu 16,50 extra gekost, maar ik ben wel weer blij en ik ga naar die andere zaak gewoon noooooooooit meer!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Jeetje Tezz! Je moet wel alsnog klagen bij die andere kapper hoor...
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Amuses zijn klaar voor gebruik :
[ afbeelding ]
Zometeen even de tafel leuk pimpen
Je vader heeft gelijk!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, nu op Utrecht CS weer richting het zuiden. Overleefd.
Mijn vader vond het onzin dat het uit is met mijn ex (ik zei dat we er beiden geen toekomst meer in zagen) en hij zei dat 100% zekerheid niet bestond. Yadda yadda. Volgens mij waren ze wel teleurgesteld.
Oh ja en ik moest stoppen met nagelbijten, niet beginnen met roken, van de alcohol afblijven, geen goedkoop vlees eten van de Lidlen wat vaker naar huis bellen.
Hij moet zich niet bemoeien met de keuzes in het leven van een volwassen zoon.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, nu op Utrecht CS weer richting het zuiden. Overleefd.
Mijn vader vond het onzin dat het uit is met mijn ex (ik zei dat we er beiden geen toekomst meer in zagen) en hij zei dat 100% zekerheid niet bestond. Yadda yadda. Volgens mij waren ze wel teleurgesteld.
Oh ja en ik moest stoppen met nagelbijten, niet beginnen met roken, van de alcohol afblijven, geen goedkoop vlees eten van de Lidlen wat vaker naar huis bellen.
Maar volgens mij is het als ouder wel moeilijk om je er niet mee te bemoeien.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij moet zich niet bemoeien met de keuzes in het leven van een volwassen zoon.
Believe me, héél moeilijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar volgens mij is het als ouder wel moeilijk om je er niet mee te bemoeien.
Wat Golfer zegtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij moet zich niet bemoeien met de keuzes in het leven van een volwassen zoon.
Er is nog slechts 1 bordje over...Dat schuif ik nu met een folie erom de koelkast in, dus be my guest!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:49 schreef Den_Haag het volgende:
Tezz, hoe laat moet ik langskomen?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Er is nog slechts 1 bordje over...Dat schuif ik nu met een folie erom de koelkast in, dus be my guest! Die ga ik vanavond lekker opwarmen en zelf opeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |