Hmm, ik weet niet hoe het met bietenrisotto zit, maar ik maak wel eens paddestoelen ristotto en dat warm ik de dag erna wel op in de magnetron. Het is dan alleen niet meer zo lekker en het wordt enorm klef. Maar ja, risotto weggooien is een doodzonde, dus tja, dan maar kleffe magnetron hap.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja!
Oh en vraagje: ik heb véél te veel gemaaktKan je dat bewaren ofzo? Of morgen nog gebruiken?
weet iemand dat?
Thenksquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh en ziet er ergggg lekker uit DE!!
ik ga het gewoon proberenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet hoe het met bietenrisotto zit, maar ik maak wel eens paddestoelen ristotto en dat warm ik de dag erna wel op in de magnetron. Het is dan alleen niet meer zo lekker en het wordt enorm klef. Maar ja, risotto weggooien is een doodzonde, dus tja, dan maar kleffe magnetron hap.
Troost je, ik hang alleen maar voor de tv en zit vet te worden met chips en dipsaus. Jij doet tenminste nog wat nuttigs!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo!! Ik ga weer sufkutten met mijn verslag vanavond. Ik voel me echt een lowlife nu, dat ik niet iets leukers aan het doen ben
Hee Nyn, doe maar rustig aan met die enkel van jou.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:04 schreef AKnynke het volgende:
Ik wil een leuke vent om mee op de bank te hangen enzo.
4-0 verloren vandaag (kan me de laatste keer niet herrineren), en volleyballen zit er iig de eerste week voor mij niet meer in, ben gebleseerd. Kut-enkels ook altijd, het is altijd wel wat.
Nu eerst maar eens wat te eten naar binnen schuiven..
Ik zit ook in m'n eentje op de bank hoor...te chagarijnen over dat we verloren hebben, over dat ik geblesseerd ben, en over dat ik helemaal niet in m'n eentje op de bank wil zitten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo!! Ik ga weer sufkutten met mijn verslag vanavond. Ik voel me echt een lowlife nu, dat ik niet iets leukers aan het doen ben
Als je je verslag af hebt, heb je meer dan genoeg tijd om leukere dingen te doen! Every cloud has a silver lining! Want als je je verslag af hebt, kan je je master gaan behalen en daarna ga je bakken met geld verdienenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
Heh, Nyn, ik stuur je wel wat positieve energie! Neem anders een stukje chocola, bijt er beetjes af en neem maar 1 stukje... Een beetje choco mag wel tegen het verdriet, toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:26 schreef AKnynke het volgende:
Ik zit ook in m'n eentje op de bank hoor...te chagarijnen over dat we verloren hebben, over dat ik geblesseerd ben, en over dat ik helemaal niet in m'n eentje op de bank wil zitten.
Heb trouwens zo'n ontzettende vrouwenfilm opgezet, en ga straks ook nog maar chocolade eten misschien maar beter niet, want dat sport ik er nu niet meer af!
Dat kan ik niet. Als het open is, dan moet het op! Dus meestal gaat het niet open hier...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heh, Nyn, ik stuur je wel wat positieve energie! Neem anders een stukje chocola, bijt er beetjes af en neem maar 1 stukje... Een beetje choco mag wel tegen het verdriet, toch?
Dieettopic??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi! Ik ben er weer
en ik 'lag niet te rellen' Karrel![]()
ik had níets gedaan
![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi! Ik ben er weer
en ik 'lag niet te rellen' Karrel![]()
ik had níets gedaan
![]()
music and lyrics. zo flauw...maar ja, hugh grant!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had een stukje terug gelezen, maar vond het ook wel een bje raar dat je een ban had gekregen, netals Rewimo
![]()
@ AKnynke: welke vrouwenfilm ben je aan het kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |