My condolences for the sad loss of your mother, and I wish you strength for the coming period.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:38 schreef Bluezz het volgende:
Hoe zeg je nou in het goed engels :
Gecondoleerd met het verlies van je moeder en heel veel sterkte voor de komende tijd.
??
quote:
Nou, scheren deed ze veel en behoorlijk ook want ze heeft Joodse roots en die zijn me toch een stel yeti'squote:Op zondag 2 maart 2008 14:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah joh, ze verft en scheert zich natuurlijk niet meer
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Nou, scheren deed ze veel en behoorlijk ook want ze heeft Joodse roots en die zijn me toch een stel yeti's
nee lijkt me idd heel vervelend, het valt ook zo opquote:Op zondag 2 maart 2008 14:49 schreef Bluezz het volgende:
Bloeseschoondochter heeft ook vrij veel haar op haar onderarmen, ze haat het, lijkt me ook niet echt leuk
Nou, ik zou het gewoon zo laten staan want dan komt het van jou.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:47 schreef Bluezz het volgende:
Mmmmmm, ik heb er dit van gemaakt :
Golfer Paul and I give our condolences for the loss of your mom.
Mutch strength and comfort for you and your brothers, family, in the time that will come with the funeral and memorial things.
Lastig hoor
Brunoquote:Op zondag 2 maart 2008 14:49 schreef Bluezz het volgende:Steer, borat
Hij gaat nu een film maken als die nichterige ontwerper geloof ik.
Nou, zolang ze maar niet zo panisch is als mijn ex. Die mocht ik al half niet aanraken als ze zich niet geschoren had.quote:Bloeseschoondochter heeft ook vrij veel haar op haar onderarmen, ze haat het, lijkt me ook niet echt leuk
Ik had eerst 'stuff'quote:Op zondag 2 maart 2008 14:50 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik zou het gewoon zo laten staan want dan komt het van jou.
Wel nog ff 'things' veranderen naar 'service' .
Ik moet echt m'n arm dicht naar m'n ogen brengen wil ik haar kunnen zien. En dan nog zijn ze zooo blond dat ze bijna niet te zien zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee lijkt me idd heel vervelend, het valt ook zo op
Ik wil je graag een andere vraag stellen, maar misschien kun je het antwoord geven zonder dat ik de vraag hoef te stellen?quote:Op zondag 2 maart 2008 15:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik moet echt m'n arm dicht naar m'n ogen brengen wil ik haar kunnen zien. En dan nog zijn ze zooo blond dat ze bijna niet te zien zijn.
Ik geloof dat ik daar wel blij om ben!
Ze baalt er van, maar ze is sowieso wat onzeker over haar voorkomen. Vind zichzelf te dik en ook niet mooi etc etc etcquote:Op zondag 2 maart 2008 14:53 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, zolang ze maar niet zo panisch is als mijn ex. Die mocht ik al half niet aanraken als ze zich niet geschoren had.
Ik ken het, ik ben ook heel blond en ben daar heel blij meequote:Op zondag 2 maart 2008 15:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik moet echt m'n arm dicht naar m'n ogen brengen wil ik haar kunnen zien. En dan nog zijn ze zooo blond dat ze bijna niet te zien zijn.
Ik geloof dat ik daar wel blij om ben!
andere plaatsen is het een andere kleur. ja.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil je graag een andere vraag stellen, maar misschien kun je het antwoord geven zonder dat ik de vraag hoef te stellen?
Dat is het ook! Is dat links trouwens Bluezzezoon?quote:Op zondag 2 maart 2008 15:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze baalt er van, maar ze is sowieso wat onzeker over haar voorkomen. Vind zichzelf te dik en ook niet mooi etc etc etc
Terwijl het een mooie meid is vinden wij![]()
Whoei, wij vinden dat ook!quote:Op zondag 2 maart 2008 15:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze baalt er van, maar ze is sowieso wat onzeker over haar voorkomen. Vind zichzelf te dik en ook niet mooi etc etc etc
Terwijl het een mooie meid is vinden wij![]()
Ah, tot je knieën maar.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
andere plaatsen is het een andere kleur. ja.![]()
m'n benen bijvoorbeeld. tot m'n knieen.
Ik heb erg veel kleuren haar, zelf mijn blonde haar op m'n hoofd is niet blond. Armen en bovenbenen blond, en alle andere plaatsen waar haar voorkomt zijn donker.. Erg vreemd!quote:Op zondag 2 maart 2008 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, tot je knieën maar.![]()
![]()
Ik heb gewoon 1 kleur haar, erg simpel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |