Ik heb fuchsia en zwart in de aanbieding, jij?quote:Op zondag 2 maart 2008 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Over tenen gesproken, het is bijna blote tenen weerWelke kleur doen we op de nageltjes dit voorjaar dames?
Ik heb hamertenen en schimmeltenen in de aanbieding.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb fuchsia en zwart in de aanbieding, jij?
So much for zin in de zomerquote:Op zondag 2 maart 2008 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb hamertenen en schimmeltenen in de aanbieding.
POP GOES MY HEARTquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
music and lyrics. zo flauw...maar ja, hugh grant!
Was een vraag over het grillen hier in CUL een paar maanden geleden door iemand die dat nog nooit gedaan had. Iedereen roepen: EN WEL BLIJVUH STAHAAN BIJ DE GRILLLL, het gaat sneller dan je denkt.quote:golfer had de crumble nog ff onder de grill gezet omdat ie nog bleek zag.. maar was weer gezellig bij ons komen zitten kletsen....
Heb net een review afgemaakt van een Palm-toestel die over een weekje uitkomt in Nederland voor een tech website. Heb daar de afgelopen weken mee rondgelopen en vorige week weer teruggestuurd naar Palm Benelux.quote:Op zondag 2 maart 2008 02:46 schreef ColdFeet het volgende:
Moet jij niet naar bed, Steer? Of ben je nog aan het bijkomen van het etentje met je ouders?
Mijn maag knort maar de dichtsbijzijnde shoarmaboer is 10 minuten fietsen in de regen.quote:Op zondag 2 maart 2008 02:50 schreef DarkElf het volgende:
*zucht ik ga maar eens thee zetten.
de turk hier is tot vijf uur open maar ja... aankleden, de kou en regen in..... das al teveel gevraagdquote:Op zondag 2 maart 2008 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn maag knort maar de dichtsbijzijnde shoarmaboer is 10 minuten fietsen in de regen.
ach ook lekker toch?quote:Op zondag 2 maart 2008 02:58 schreef ColdFeet het volgende:
De Egyptenaar aan de overkant is volgens mij tot 1 uur openEn bovendien heb ik me voorgenomen slechts mij dagritme te versjteren en niet mijn eetpatroon; ik heb twee winterwortels weggeknabbeld en ga zo aan de yoghurt met bosbessenjam erdoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |