Oh, gelukkig maar. Ik vond 'm al zo slecht.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een met een tenenkrommende woordgrap
Warme chocolademelkquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Ik vond 'm al zo slecht.
Ik ga mezelf nog even opwarmen voor ik naar buiten ga. Brrr.
Ik trok een vies gezicht.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
AAAAUUUWWW!!! Mijn tenen zijn krom
Ik vond het wel meevallen eigenlijk. Ik moest lachen
quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
AAAAUUUWWW!!! Mijn tenen zijn krom
Ik vond het wel meevallen eigenlijk. Ik moest lachen
quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb vandaag 15km door die kou gefietst mensen, niet zeuren
Die had ik ook niet..dat viel wel even tegenquote:
't viel wel mee, maar als je dan afstapt en ergens met je vingers tegen stoot....quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die had ik ook niet..dat viel wel even tegen
In de stad valt dat misschien mee maar niet als je stukken polderachtig landschap vol mist moet doorfietsen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
't viel wel mee, maar als je dan afstapt en ergens met je vingers tegen stoot....auauauauauau!!
Dat klinkt echt lekker!!!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:44 schreef Soempie het volgende:
Cruesli winterrijk is echt lekker. Met speculaas, cranberry en amandelschijfjes.![]()
Nou, ik vond het tegenvallenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:05 schreef Soempie het volgende:
niet zeuren.![]()
Ik heb ook een groot deel ervan buiten de stad gefietst.
Midden in een file stilstaan is toch niet zo heel erg vreemd?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik stond vandeweek, midden in de file, ook ineens stil met de auto, het lampje van de olie druk aan het knipperen, ik al "kuuuuuut wat moet ik doen?![]()
", maar toen ik m weer opnieuw opstartte was er niks meer aan de hand, later het oliepeil gecontroleerd en dat was ook prima
![]()
*HAP!!*quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Midden in een file stilstaan is toch niet zo heel erg vreemd?
quote:
Ja maar dat kan 's avonds laat meestal niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:44 schreef LadyBlack het volgende:
Bordspellen moet je met vrienden en warme chocolademelk rond een tafel doen
Ja dat ken ik jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:57 schreef Soempie het volgende:
Ken je dat? Dat je op een feestje je neef tegenkomt en dat het opeens een lekker ding is? Dat overkwam me toen ik 17 was. En nu net krijg ik een link doorgestuurd, waaruit blijkt dat m'n nichtje groot is geworden.Ik zit hier echt: wtf wtf? Ik weet gewoon nog precies hoe ze was toen ze net kon lopen.
![]()
http://fotoshoot.result-it.com/page.asp?page=profiel&subpage=bekijkprofiel&profielID=60bd10b1eeae9909694d091221c4dfef&categorieID=1
Ik wilde dat ik er zo uitzag.
Ze heeft d'r uiterlijk mee, wat maakt dat dan nog uit?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat ken ik jazag laatst foto's van mijn neef en zat ook even
![]()
voor de pc
En je nichtje is idd een mooi meisjeMaar ze mag dr stukje wel even opnieuw schrijven... beetje veel typfoutjes
Weerwolven van Wakkerdam, het is een soort uitgebreide versie van het kinderspel moordenaartje (met z'n allen in een cirkel staan, een iemand kan met knipogen mensen omleggen). De weerwolven proberen in de nachtelijke fase (als alleen zij de ogen open mogen hebben) de dorpelingen op te eten. De dorpelingen vinden dat niet relaxed, dus die proberen de weerwolven om te brengen. De groep waarvan er als laatste een leeft wint.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:57 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is weerwolven?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze heeft d'r uiterlijk mee, wat maakt dat dan nog uit?![]()
Volgens mij kwamen ze uit Oude Pekela en gingen ze uit in Knoal Cityquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef Etcetera het volgende:
ik heb niet naar 40 dagen zonder sex gekekenwaren ze echt in stadskanaal
![]()
Wij doen iedere dinsdag kaarten en meestal ook wel een bordspel erbijquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik doe ook veel te weinig spelletjes...... het is zo moeilijk om een keer wat mensen tegelijkertijd op 1 plek te krijgen....Mijn twee beste vriendinnen hebben in het halfjaar dat ik nu met mn vriend ben, hem nog maar 2x eventjes gezien, en het lukt gewoon niet om daar de komende maand verandering in te brengen!
En ik zie ze zelf ook niet zo vaak
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef Etcetera het volgende:
godsamme wat een vies mannetje is dat zeg
disclaimer: dit is niet ik herhaal NIET de standaard van stadskanaal en omgeving
Ja bij een nichtje hier en daarquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:57 schreef Soempie het volgende:
Ken je dat? Dat je op een feestje je neef tegenkomt en dat het opeens een lekker ding is? Dat overkwam me toen ik 17 was. En nu net krijg ik een link doorgestuurd, waaruit blijkt dat m'n nichtje groot is geworden.Ik zit hier echt: wtf wtf? Ik weet gewoon nog precies hoe ze was toen ze net kon lopen.
![]()
http://fotoshoot.result-it.com/page.asp?page=profiel&subpage=bekijkprofiel&profielID=60bd10b1eeae9909694d091221c4dfef&categorieID=1
Ik wilde dat ik er zo uitzag.
Ik kan me er niet druk om maken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja bij een nichtje hier en daar
Echt veel tijd heeft je nichtje niet aan die pagina besteed he? Of is ze lexdystisch?
ik zat echt soms met gekromde tenen te kijkenquote:
Ja he? Onterecht op #1 vorig jaar maar zeker erg mooiquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
Hee, Boudewijn de Groot in je onderschriftmooi liedje
Ohja, op die foto is ze wel knap ja. Maar dat is de breezer/webcam pose waar iedereen er lekker bij uitziet. Dus voor een onafhankelijk warenonderzoek zijn er meer fotos nodigquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken.Tenenkrommend, dat wel.
Nou, volgens mij waren die meisjes geen haar beterquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zat echt soms met gekromde tenen te kijkennog erger dan de foute woordspeling in de TT
'ik zal respectvoller met meisjes omgaan'
ik stel me voor dat hij ze nu niet meer meteen het bed uitschopt, maar de dag erop wakker wordt en gromt: wat mot jij hier nog
oh daar ga ik niet eens over beginnenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, volgens mij waren die meisjes geen haar beter
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik mis overigens een belangrijke functie op Fok: een roterende sig.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:04 schreef iamredleader het volgende:
*insert tromgeroffel*
Dames en heren, jongens en meisjes, de banken zijn thuis aangekomen, opgezet en uitgetest![]()
en Tinuviel was waanzinnig blij verrast
![]()
![]()
Even drie snelle foto's voor jullie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zien ze eruit. De kleur is vanzelfsprekend niet zoals op de foto's , maar een stukje ertussenin, maar dat komt omdat ik als mega-amateur-slechte fotograaf met een wel heel eenvodig Sony Cyvershotje niet veel soeps kan maken natuurlijk![]()
tijd om op de bank te hangen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik de "h" van hypocrisie. Beep beep beep beep beep....LINGO!
ik snap 'm nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik de "h" van hypocrisie. Beep beep beep beep beep....LINGO!
Ik stel voor om het aan ze te vragen via mail of zo. Misschien kan je er nog gratis verzendkosten voor de volgende bestelling uitslepen door ze te mailenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef Etcetera het volgende:
iemand enig idee of je dan automatisch het goede krijgt thuisgestuurd? of moet ik dan opnieuw bestellen
Daar zit toch helemaal geen 'h' in?quote:
Een lijstje met sigs waar Fok er dan automagisch een uitkiest en die onder je post zet, zodat er steeds een andere staatquote:
ah ik vond het al zo'n rare reactie op de foto'squote:
dat zijn nou ideeen waar ik wat aan hebquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik stel voor om het aan ze te vragen via mail of zo. Misschien kan je er nog gratis verzendkosten voor de volgende bestelling uitslepen door ze te mailen
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:06 schreef RoofingBurner het volgende:
ziet er goed uit, garant voor jaren zit en hangplezier.
Dank uquote:
Een beller is sneller.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik stel voor om het aan ze te vragen via mail of zo. Misschien kan je er nog gratis verzendkosten voor de volgende bestelling uitslepen door ze te mailen
Juist! Ik had even LB's post over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een lijstje met sigs waar Fok er dan automagisch een uitkiest en die onder je post zet, zodat er steeds een andere staat
De chili'squote:Op woensdag 13 februari 2008 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist! Ik had even LB's post over het hoofd gezien.
Ik zou er namelijk meer in zetten dan ik nu kwijt kan. Dus dan maar automatisch roteren
klopt maar ik mail lieverquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een beller is sneller.
Overigens kun je naar mijn weten het boek terugsturen naar het antwoordnummer en kost het je dus geen verzendkosten.
stel het voor in het baggerlayouttipsenklachtentopic?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist! Ik had even LB's post over het hoofd gezien.
Ik zou er namelijk meer in zetten dan ik nu kwijt kan. Dus dan maar automatisch roteren
Ah ja..dat was een beetje vage timingquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:18 schreef Etcetera het volgende:
ah ik vond het al zo'n rare reactie op de foto's![]()
Dat is een heel slecht idee. Want iedere keer dat een post wordt weergegeven moet die sig weer gegenereerd worden. Dat is nu bij de normale post inbegrepen maar als het ook nog een keer moet gaan randomizen voor 10k users...dat lijkt me niet handig voor de performance van Fokquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:26 schreef Etcetera het volgende:
Bugs en requests voor de 'baggerlayout' ! #3 die dus
ik kon me al niet voorstellen dat je de banken of de foto's ervan hypocriet vondquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah ja..dat was een beetje vage timing
Deprimerend he? Daarom hebben wij nog nooit een écht spelletje D&D gespeeld. Het uitzoeken alleen al duurt 3 avondenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:27 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde vanavond leren, maar het printen en uitzoeken alleen al neemt m'n hele avond in beslag.
Jaaaa! Die komt binnenkort weer terugquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
"I love a good chili. My ulcer hollers bloody hell about it. Fuck you ulcer I say, down the hatch!"
Oid![]()
Die had je gewoon geknipt en geplakt in een Notepadje op je desktop he?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
"I love a good chili. My ulcer hollers bloody hell about it. Fuck you ulcer I say, down the hatch!"
Oid![]()
Nee, issie echt goed dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die had je gewoon geknipt en geplakt in een Notepadje op je desktop he?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:42 schreef Etcetera het volgende:
jouw sig is ook leuk LB![]()
ik zat net op loesje te struinen: de echte uitdaging is natuurlijk 40 dagen seks met en EO-er
pssst d'r staat een typo in zag ik netquote:
je moet nog slapen lieverdquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:50 schreef Soempie het volgende:
Ik ben koffieverslaafd. Heb al 6 koppen koffie op vanavond.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
pssst d'r staat een typo in zag ik net
Lijkt me een goeie strategiequote:Op woensdag 13 februari 2008 21:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je moet nog slapen lieverd![]()
en dat ga ik nu ook doenmorgen gaat voor 6u de wekker
moet om half 9 op school zijn en vriend van m'n zus moet er ook om 6u uit.
of ik ga er eerst gewoon af en ontbijten en daarna aankleden.... ja dat doe ik wel
Moet je een perculator kopen, dan laat je het wel uit je hoofd om zo vaak koffie te zettenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:50 schreef Soempie het volgende:
Ik ben koffieverslaafd. Heb al 6 koppen koffie op vanavond.
Perculator en cafetičre haal ik steeds door elkaarquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Moet je een perculator kopen, dan laat je het wel uit je hoofd om zo vaak koffie te zetten
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen zin om op te zoeken wat het is. Het is vast veel werk om er koffie mee te zetten.
Frustrerend. Het is echt een leuk nummer van de reclame maar opeens wordt het weer compleet doodgedraaid op de radioquote:
Carcassonnequote:Op woensdag 13 februari 2008 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Frustrerend. Het is echt een leuk nummer van de reclame maar opeens wordt het weer compleet doodgedraaid op de radio
Ik zit al een tijdje Carcassonne online te spelen
Die in de reclame gaat wel wat anders dan deze, maar ik snap je punt. Ik vind het wel vreemd dat Audi reclame maakt voor de R8 trouwens, maar dat terzijdequote:Op woensdag 13 februari 2008 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Frustrerend. Het is echt een leuk nummer van de reclame maar opeens wordt het weer compleet doodgedraaid op de radio
Ik zit al een tijdje Carcassonne online te spelen
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Zo, ik denk: Ik duik hier nog even binnen...
Idd... dat ding verkoopt zichzelf wel lijkt me. Ferrari maakt toch ook geen reclamequote:Op woensdag 13 februari 2008 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die in de reclame gaat wel wat anders dan deze, maar ik snap je punt. Ik vind het wel vreemd dat Audi reclame maakt voor de R8 trouwens, maar dat terzijde
Oh vast wel, maar niet van die dure reclames op tv. En Audi is ook niet zo'n merk die een geweldige auto nodig heeft om de rest van het merk een beetje op te krikken (een truc die Nissan kan gaan gebruiken met de GT-R)quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Idd... dat ding verkoopt zichzelf wel lijkt me. Ferrari maakt toch ook geen reclame
http://www.brettspielwelt.de/Spiele/quote:
Ja deze moet je hebben: http://www.youtube.com/watch?v=aB36GAPcfvc&feature=relatedquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die in de reclame gaat wel wat anders dan deze, maar ik snap je punt. Ik vind het wel vreemd dat Audi reclame maakt voor de R8 trouwens, maar dat terzijde
He-le-maal niet...quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]'navond
Al klaar voor de terugreis?
Nietes, want ik vind de remix leukerquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja deze moet je hebben: http://www.youtube.com/watch?v=aB36GAPcfvc&feature=related
Het is een rollenspel, maar om het overzichtelijk te houden zijn de verschillende rollen op kaarten gedruktquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:47 schreef wyccie het volgende:
Tim, is dat Weerwolvenspel een echt rollenspel zoals moordenaartje, of speel je ook met kaarten?
Ik heb namelijk wel eens een kaartspel gezien dat zo heet.
Sporten om 7 uur. Ben een beetje aangekomen sinds ik met Wiebel ben, dat moet er weer af.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Zojuist aangevallen door een joekel van een pre-historisch dier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De wond op mijn hand is overigens van de zeebaars afgelopen weekend, niet van deze dinosaurus...
en e-card.quote:
Hehehequote:Op donderdag 14 februari 2008 09:25 schreef Yurithemaster het volgende:
bah naar school fietsen en er dan er achterkomen dat je vrij bent
Dan valt het nog wel mee. Wel jammer als je er speciaal voor bent opgestaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog geen 10 minutes fietsen![]()
Dat is wel ruk inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan valt het nog wel mee. Wel jammer als je er speciaal voor bent opgestaan
inderdaad anders kon ik nog lekker uitslapen voor het werkquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan valt het nog wel mee. Wel jammer als je er speciaal voor bent opgestaan
Wat voor valentijns dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg het hele jaar door al Valentijnskaarten. Je weet wel, van die fijne spam. Als er een echte tussenzit dat zie ik dat waarschijnlijk niet eens
Haha zulk soort zooi.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat voor valentijns dan?
Ik houd van je en voor een paar extra centimeter bestel nu?
Dan stop je met school aangezien je al ene verkapt baan aandbod had bij DVHNquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:29 schreef Etcetera het volgende:
ik wil weer naar stage of gewoon aan het werkzijn nog geen week bezig en nu al overladen met werk
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:42 schreef Etcetera het volgende:
klinkt leuk maar ik wil een diplomaanders zit ik met een flinke studieschuld opgescheept én je staat altijd sterker met een diploma
om nog maar te zwijgen over salarisverschil
ja ik heb hongerquote:
Dank jequote:
Volledige aandacht van het publiek, afleiding tijdens het bouten, extra inkomstenquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:15 schreef Etcetera het volgende:
ik zit een stuk te typen waarom je reclame moet hebben op een openbaar toilet
Damn druk dagje Soemp... en goed bezigquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
Ik ben fanatiek vandaag.Gezwommen, schoongemaakt, afwas gedaan, eten gemaakt, hoofdstuk geleerd, wat mensen en instanties gebeld en de was gedaan.
![]()
* blij met zichzelf
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Damn druk dagje Soemp... en goed bezig
checkquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volledige aandacht van het publiek, afleiding tijdens het bouten, extra inkomsten
Lief! Leuk dat je ook vriendinnen iets stuurt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb gisteravond een Valentijnskaartje bij mn vriend door de bus gedaan, kon het toch niet laten
En mn twee vriendinnen hebben ook een lief kaartje gehad
Als in: je kunt nu helemaal opnieuw beginnen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:43 schreef Etcetera het volgende:
opdracht verkeerd gedaanhad niet ver genoeg doorgelezen
![]()
soempquote:
nah valt wel mee, het is verzinnen waarom je een raar middel als communicatie kunt gebruiken. ik ben goed in verzinnenquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als in: je kunt nu helemaal opnieuw beginnen?![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:12 schreef LadyBlack het volgende:
Doe dat![]()
Ik ga zooooo niet meer naar de bieb
quote:
Hee, dat is hartstikke mooi nieuwsquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:21 schreef erkel het volgende:
Pinpas is terechtIk zal 'm even afhalen en gelijk door naar Perry Sport om een skipully te halen.
Neequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee, dat is hartstikke mooi nieuwsHad je hem nog niet laten blokkeren dan?
Heb je hem zelf weer teruggevonden of heeft iemand hem afgeleverd bij de politie?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:21 schreef erkel het volgende:
Pinpas is terechtIk zal 'm even afhalen en gelijk door naar Perry Sport om een skipully te halen.
Dan was ie behoorlijk serieus over hier niet meer willen komenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:21 schreef Soempie het volgende:
Mikkie heeft z'n verjaardag uit de kalender gehaald.
Ik was 'm verloren in de kantine op mijn werk. Het chipsaldo zal wel leeg zijn, maar hij is gelukkig terecht. Anders had ik ook een groooot probleem gehad.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je hem zelf weer teruggevonden of heeft iemand hem afgeleverd bij de politie?
Eerlijke mensen
Raar. Als ik hier niet meer zou komen, zou ik echt de moeite niet nemen om m'n verjaardag uit de OP te halen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan was ie behoorlijk serieus over hier niet meer willen komen
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:32 schreef Etcetera het volgende:
wat praten friezen irritant![]()
er zitten 2 tegenover me
Statementquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Raar. Als ik hier niet meer zou komen, zou ik echt de moeite niet nemen om m'n verjaardag uit de OP te halen.
Dat is nogal een statement, ja.quote:
Damn!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
Over verjaardagen gesproken:
Gefeliciteerd Its-Jojo-4you!!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Damn!![]()
Daar keek ik dus naar -wilde hem al feliciteren- en toen viel me op dat de verjaardag van Mikkie weg was.
Jojo!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:32 schreef Etcetera het volgende:
wat praten friezen irritant![]()
er zitten 2 tegenover me
Dag Slijpseltjequote:Op donderdag 14 februari 2008 14:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee hoi!aan iedereen enzo op Valentijnsdag
![]()
![]()
Neuh Nooitquote:
Ik heb er zes goedquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat bakken jullie er van?
Mijn score
viel niet tegen.
Weet niet meer precies, maar hij wilde iets nuttigers doen dan SC'en geloof ik.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh Nooit
Wel met de rozenactie op school, die door de proefwerkweer een week eerder was, twee rozen gehad. Maar van gewoon vrienden
Waarom is Mikkie weg dan, trouwens?
Goeie reis alvast!! En sympathiek om toch even naar de begrafenis te gaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:10 schreef MadMaster het volgende:
Goedenmorgen...
De dag van terugreis is gekomen, bah...
Net eindelijk kunnen inchcken, de KLM bleek een ander vluchtnummer te hebben gekozen voor onze vlucht en dat was niet bekend gemaakt. Tsja, dan is het logisch dat je niet bekend bent in het systeem...
Vanmorgen toch ook maar even bij de begrafenis geweest, de condoleance althans.
Het leek wel of het hele eiland uitgelopen was, wat een mensenmassa. De live muziek was wel erg mooi en indrukwekkend.
Nu nog 12 uurtjes vakantie en dan weer back home...
Dank v.w.b. de trip, hoop een beetje te kunnen slapen aan boord. Vliegtuig zit propvol, dus echt liggen zal niet lukken helaas.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
Goeie reis alvast!! En sympathiek om toch even naar de begrafenis te gaan![]()
Goeie daad voor vandaag weer gedaan moet je maar denken
Hm. 10 goedquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat bakken jullie er van?
Mijn score
viel niet tegen.
quote:Your Score: 53%
Failure
Nou, op die leeftijd hebben ze dondersgoed in de gaten wat lekker is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:01 schreef Etcetera het volgende:
ik ben nog nageroepen vandaagiets met gejoel en 'lekker'
het waren jochies van 12 ofzo![]()
de ambassadrice van letlandquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:15 schreef Soempie het volgende:
Welk hoog bezoek, yur?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, op die leeftijd hebben ze dondersgoed in de gaten wat lekker is.![]()
ik ook nietquote:
Er van af komen lijkt me ook belangrijkerquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er van af komen lijkt me ook belangrijker
Nee gelukkig niet alleen een heel klein spatje op zn handquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:16 schreef Soempie het volgende:
Jezus![]()
Je broer heeft niks? Geen olie over zich heen hoop ik?!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
tering wat hier net gebeurd:
Hebben we van tefal een nieuw verwamingselement gekregen voor de friteuse omdat de bij de oude kans op oververhitting kan onstaan. Dus vandaag nieuw element dr in en lekker frietjes gebakken. frietjes klaar tijd voor frikandellen en kroketten begint ie ineens te tikken, dus broer trek snel de stekker er uit en doet 2 stappen naar achter en toen boem de halve keuken onder de frituur olie![]()
Wie gaat er dan ook om 7 uur sportenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:22 schreef Soempie het volgende:
Gelukkig.
Nou, ik moet werken. Ben doodop. Morgen ga ik mooi uitslapen.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:01 schreef Etcetera het volgende:
ik ben nog nageroepen vandaagiets met gejoel en 'lekker'
het waren jochies van 12 ofzo![]()
De keuken is alleen vies het vet droop van de kastjes afquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Je broer niks dus gelukkig, maar hoe is het met de keuken??
Inderdaad iemand een nieuw element sturen omdat de oude/verkeerde kan ontploffen en dan ontploft de nieuwe, maar uiteindelijk gewoon de oude er in gedaan dus heb wel lekkere frikandellenquote:Laat Tefal zoiets maar eens uitleggen zeg
Ja frituurvet, echt in één woord ideaal om van je keukenkastjes af te krijgenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:28 schreef Yurithemaster het volgende:
De keuken is alleen vies het vet droop van de kastjes af![]()
quote:
Ik zing heel erg vals.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bankhangen!
Tvkijken!
Slapen!
(...)
Of je komt om half 8 gezellig meezingen in de Noorderkerk, open repetitie straks![]()
Gewoon gaan en dan pas bellen als je voor de deur staatquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:31 schreef Soempie het volgende:Ik kan naar Sven! Zal ik gewoon gaan? Of zal ik eerst bellen?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:31 schreef Soempie het volgende:Ik kan naar Sven! Zal ik gewoon gaan? Of zal ik eerst bellen?
Ik heb de sleutelquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon gaan en dan pas bellen als je voor de deur staat![]()
Ik zou me maar gewoon geloven als ik jou was.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat zeggen er wel meer! Eerst horen dan geloven
gewoon voor de deur staan en dan bellen dat je er over 10 minutes bent om vervolgens 3 minuten later de buurvrouw naar buiten zien the komenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel![]()
Hier ben ik!![]()
En dat hij dan daar ligt met z'n door-de-week-minnares
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel![]()
Hier ben ik!![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon voor de deur staan en dan bellen dat je er over 10 minutes bent om vervolgens 3 minuten later de buurvrouw naar buiten zien the komen
Bierquiz?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Bierquiz results:
Your Score: 80%
Good Beer Smarts
Valt me niets tegen voor een niet bierdrinker...
Z'n buurvrouw is stom.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon voor de deur staan en dan bellen dat je er over 10 minutes bent om vervolgens 3 minuten later de buurvrouw naar buiten zien the komen
Je kunt beter bellen inderdaad dan heeft ze de tijd om d'r kleren aan te trekken en weg te wezenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel![]()
Hier ben ik!![]()
Inderdaad. En ik zat te bedenken dat ik in die paar dagen dat ik thuis ben geen scheermes meer over m'n benen enzo heb gehaald.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:46 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, Soempie rent nu vast druk door huis om spullen bijeen te graaien, en Yuri zal wel olie aan het opdweilen zijn, dus succes daar nog mee, ik ga ervandoor!
Boeieeeeeeeeeend!!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik zat te bedenken dat ik in die paar dagen dat ik thuis ben geen scheermes meer over m'n benen enzo heb gehaald.![]()
![]()
Veel plezier met svenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:58 schreef Soempie het volgende:
Ik heb alles en ga niet bellen. Toedeloe!!![]()
no wayquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Heb je ook nog iets teruggeroepen?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Hebben we van tefal een nieuw verwamingselement gekregen voor de friteuse omdat de bij de oude kans op oververhitting kan onstaan. Dus vandaag nieuw element dr in en lekker frietjes gebakken. frietjes klaar tijd voor frikandellen en kroketten begint ie ineens te tikken, dus broer trek snel de stekker er uit en doet 2 stappen naar achter en toen boem de halve keuken onder de frituur olie![]()
wat is dit vandaag jongensquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat ik net had, gaat mijn collega ineens naar huis, er komt rook uit de kruipruimte, hij moet snel naar huis. Dus ik bel hem onderweg en vraag hoe het is. Het huis staat er nog zegt ie, maar wel schade en hij mag nog niet naar binnen. Blijkt, de buren hebben de kruipruimte laten isoleren met PUR schuim, dit is in de fik gevlogen en de brand heeft zich ook doorgezet onder zijn vloer. Heeft de brandweer de boel geblust staat zijn gang en keuken blank en ook in de woonkamer.
dan wil je mijn 'vachtje' niet zien hoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik zat te bedenken dat ik in die paar dagen dat ik thuis ben geen scheermes meer over m'n benen enzo heb gehaald.![]()
![]()
Een keer iets soortgelijks gezien: toen had m'n moeder de deksel op de friteuse gedaan, maar het was een model waarbij dat niet de bedoeling was. Daarna is er een hele tijd in de garage gefrituurdquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |