Ik ben wat vroeg voor de koffie dus ik heb zelf het apparaat maar aangezet. Niet erg toch?quote:Op zondag 10 februari 2008 04:54 schreef erkel het volgende:
Morgen 1 uur staat de koffie klaar. Wie dan zin heeft kan een bakkie halen
quote:Op zondag 10 februari 2008 09:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is idd wel een mooie dag voor een buitenactiviteit. Moet alleen nog even verzinnen wat.
Goedemorgen
Een tweede bakje gaat er altijd in tochquote:Op zondag 10 februari 2008 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben wat vroeg voor de koffie dus ik heb zelf het apparaat maar aangezet. Niet erg toch?
Ze zijn Soempies gewend.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:32 schreef Etcetera het volgende:
ik heb me gister afgemeld voor een paar keuzevakken (ik volg een minor, roosters overlappen elkaar) krijg ik mail terug van 1: ik vind het netjes dat je je zo duidelijk afmeldt.
ben ik nou gekda's toch logisch dat je even afmeldt
wordt het dit jaar degradatievoetbal of kunnen ze nog net buiten die zone blijven?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:52 schreef RoofingBurner het volgende:
ik zit klaar in m'n smoking om naar het AZ gala te gaan, niet dat er veel te vieren valt, maar ja.
hou vast die gedachtequote:Op zondag 10 februari 2008 19:02 schreef Whiteguy het volgende:
tering.
ik was gewoon te laat bij de voetbal vandaag... en ik hoefde pas om 11:15 aanwezig te zijn. Werd ik mn nest uit gebelt om 11:20. Ik ga minder bier drinken op zaterdagen
Ik had een lekker uitgebreid etentje met 2 vriendinnen, maar die zijn ook al naar bed...... geen avondmensen zoals ikquote:Op zondag 10 februari 2008 22:56 schreef MaJo het volgende:
Wat is het hier rustig geweest vandaag
Ik heb de hele middag bij ons op het balkon gezeten. Daar staat geen wind dus had een shirtje met korte mouwen aanDaarna Kleine Teun gekeken (van Alex van Warmerdam) en de finale van Boer zoekt Vrouw en Baby te Huur. Nu zijn al mijn huisgenoten gaan slapen maar ik ben nog niet moe
Suf is dat het als je allemaal ochtendmensen om je heen hebt?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had een lekker uitgebreid etentje met 2 vriendinnen, maar die zijn ook al naar bed...... geen avondmensen zoals ik
Maar ik vind het wel even lekker, heb drie avonden achter elkaar concert gegeven, ben best wel stukgezongen nu, dus ik ga lekker tv kijken ofzo
Ik wil ook een balkon.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:56 schreef MaJo het volgende:
Wat is het hier rustig geweest vandaag
Ik heb de hele middag bij ons op het balkon gezeten. Daar staat geen wind dus had een shirtje met korte mouwen aanDaarna Kleine Teun gekeken (van Alex van Warmerdam) en de finale van Boer zoekt Vrouw en Baby te Huur. Nu zijn al mijn huisgenoten gaan slapen maar ik ben nog niet moe
En tussen de plantjes en de parasol een jacuzzi natuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2008 23:25 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh ja..... een dakterras met mooi uitzicht over de staden plantjes erop, en een parasol......... doe mij ook maar een
Maar nu nog niet, want ik ga lekker slapen, val toch ook haast om nu![]()
![]()
ik ben vandaag gewoon verbrand zelfsquote:Op zondag 10 februari 2008 23:28 schreef Nesle het volgende:
Goedeavond!
Ik heb vandaag aan het water gezeten in de zon
Ik zat uit de wind dus het was ook prima te doen zonder jas!
Zojuist verjaardag gehad, en morgen weer naar skoele
Eigenlijk is het ook meer een dakterrasquote:Op zondag 10 februari 2008 23:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik wil ook een balkon.![]()
Of beter nog, een dakterras.
Helaas, weer de staatsloterij niet gewonnen. Ik moet mn dakterras nog even een maandje uitstellenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook meer een dakterrasLekker wijntjes drinken in de zomer
Ik heb 2 euro gewonnenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Helaas, weer de staatsloterij niet gewonnen. Ik moet mn dakterras nog even een maandje uitstellen
Het is een soapquote:Op maandag 11 februari 2008 00:26 schreef Plasterk het volgende:
[..]
beetje druk gehad de laatste tijd.
Nog veel veranderd hier of is het een soap?
Nee ik kreeg wisselgeld. Dat heb ik gebruikt om sigaren van te halen voor een themafeest, maar dat werd uiteindelijk nogal ingewikkeld. Volgens mij ben ik met goed redeneren en hulp van de winkeleigenaar tot het goede eindresultaat gekomenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:27 schreef wyccie het volgende:
Dan heb je toch 1,35 te veel betaald?
Maar uiteindelijk heb je toch gewoon geld verloren.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee ik kreeg wisselgeld. Dat heb ik gebruikt om sigaren van te halen voor een themafeest, maar dat werd uiteindelijk nogal ingewikkeld. Volgens mij ben ik met goed redeneren en hulp van de winkeleigenaar tot het goede eindresultaat gekomen
Heel goedquote:Op maandag 11 februari 2008 00:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk heb je toch gewoon geld verloren.![]()
Ik ga nu al naar bed. Ik ben moe.
Goed, hč?![]()
Welterusten.
Ja en even leuk kunnen kijken wat voor auto ik zou kopen als ik opeens heel veel geld won, en hoewel die kans minuscuul was, hij was aanzienlijk groter dan wanneer ik geen lot gehad zou hebbenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk heb je toch gewoon geld verloren.![]()
Ik ga nu al naar bed. Ik ben moe.
Goed, hč?![]()
Welterusten.
kon slechterquote:
Een verrassingstaart voor Sheepquote:
Ik kan hier thuis 's nachts ook sterren zienquote:Op zondag 10 februari 2008 02:16 schreef Nembrionic het volgende:
Daarom vind ik het altijd zo fijn 's nachts buiten te zijn in het buiteland of op Texel ofzo. Dan zie je tenminste sterrren
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
Nu ff niet
Ik ga lekker de polder in wandelen, Sheep en Bertha begluren onder het genot van muziek, een boek en de zon
Ja buiten de randstad kan dat nogquote:Op maandag 11 februari 2008 10:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een verrassingstaart voor SheepKon ik dus nog niet op antwoorden
Met frambozen en chocolade
[..]
Ik kan hier thuis 's nachts ook sterren zien
[..]
Schapen en koeien. Maar ik zie dat je geen koe meer hebt als avatar.quote:![]()
![]()
![]()
Ik snapte hem alquote:Op maandag 11 februari 2008 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja buiten de randstad kan dat nog
[..]
Schapen en koeien. Maar ik zie dat je geen koe meer hebt als avatar.
Ohquote:
Het leeft!quote:
Ja, het is zelfs al best lang bekend dat ze varkens zoetstoffen voeren zodat die beesten extra veel vreten en "lekker vet" wordenquote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op maandag 11 februari 2008 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, het is zelfs al best lang bekend dat ze varkens zoetstoffen voeren zodat die beesten extra veel vreten en "lekker vet" worden![]()
![]()
Je leest wat je wilde lezen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Oeps, ik las 'LBgelukt in bed?' en vroeg me af wat er gaande was.
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je leest wat je wilde lezen. [ afbeelding ]
Jaaaaaaa ging ideaal!quote:
Hele bed in je eentje in elkaar gezet!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ging ideaal!
's Ochtends heb ik de bekleding van zijn bankje met een zakmes losgesneden en vervolgens uit elkaar getrapt, toen hebben we alle zooi die
ondertussen naar beneden had gesjouwd, naar de stort gebracht, en vervolgens wezen shoppen bij de Ikea. Thuis heb ik het bed in elkaar gezet terwijl
het busje weer in ging leveren...... en toen het bijna in elkaar zat waren we ongeveer al te laat voor de trein die we moesten halen om op tijd in Assen te zijn voor het concert
Maar 's avonds heerlijk erin geslapen![]()
Dat is zo irritant.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb last van het monteurssyndroom: ik wacht op een container voor wat afval(tuin, oude schutting etc). Maar ja, ze laten niet weten HOE LAAT ze komen
Ja, hehehe, heb ik wel indruk mee gemaakt ookquote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hele bed in je eentje in elkaar gezet!
Heb laastst 2 keer zulke lui best wel op tijd aan de deur gehadquote:Op maandag 11 februari 2008 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb last van het monteurssyndroom: ik wacht op een container voor wat afval(tuin, oude schutting etc). Maar ja, ze laten niet weten HOE LAAT ze komen
Ja, het is echt debiel lekker weerquote:
Helaas niet. Het is een onderaannemer ofzo. Via een website besteld die het dan uitbesteed aan de lokale uitvoerder. En ik heb geen zin om via via te gaan bellen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb laastst 2 keer zulke lui best wel op tijd aan de deur gehad
Kun je niet bellen of ze een indicatie hebben? Op de dag zelf weten ze vaak wel ongeveer hoe het schema is
En nu komt de uitvoerige testfasequote:Op maandag 11 februari 2008 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, hehehe, heb ik wel indruk mee gemaakt ook
Op het laatst had ik genoeg van schroefjes aandraaien en heeft hij ook nog 1 zijbalkje voor de lattenbodem eraan geschroefd. Verder alles alleen
Ja prachtigquote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu komt de uitvoerige testfase
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:32 schreef Etcetera het volgende:
boeken geleend bij de mediatheeken nog wat gereserveerd, want zijn 5 boeken waarvan 4 korte leen
dus met pech dan zit ik volgende week zonder boeken omdat ze gereserveerd zijn
in de bus![]()
een meisje dat ik wel ken zat ook in de bus, en da's nogal een wigger (= wannabe nigger) ze is blond en nederlands en praatte met een prachtig surinaams/marokkaans/turks/weetikhet accent
op een gegeven moment zei ze 'ik weet ik weet'
![]()
en die gozer zei nog: ja nederlandse vrouwen zijn gevaarlijk en zij ging er niet eens tegenin
![]()
allemachtig
gefeliciteerd meid, je bent officieel een verraadster van alle nederlandse vrouwen
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja prachtig
Wel jammer dat het zo godvergeten koud is hier in de bieben ik zit hier in mn eentje
Ik wilde al een mier neukenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:39 schreef Etcetera het volgende:
ja ik vond 'r altijd al apart. het kan ook whigger zijn trouwenswhite nigger
dat lijkt me jeukenquote:
Mjamaaaaarrrr...... ik zit te typen, en mn laptopje heeft stroom nodigquote:Op maandag 11 februari 2008 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neem het boek mee en ga buiten zitten in de zon
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neem het boek mee en ga buiten zitten in de zon
Optimismequote:Op maandag 11 februari 2008 11:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is een goed idee.
Gister en eergister met Sven in het park gezeten met broodjes en boeken. Was eigenlijk nog iets te koud, maar wel erg leuk.
Inderdaad. Dat is wel vervelend eigenlijk. Een normaal laptopje houdt het wel 2 uur uit met de accu dus dan had ze toch nog 2 uur zon kunnen pakken. Maar inderdaad, je ziet geen hol.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Laptoppen in de zon is geen aanrader trouwens, je ziet geen moer.
Te koud?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is een goed idee.
Gister en eergister met Sven in het park gezeten met broodjes en boeken. Was eigenlijk nog iets te koud, maar wel erg leuk.
quote:
Toen ik mijn laptop kocht kon ie 1,5 uur op de accu, inmiddels is dat nog krap een uurtjequote:Op maandag 11 februari 2008 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is wel vervelend eigenlijk. Een normaal laptopje houdt het wel 2 uur uit met de accu dus dan had ze toch nog 2 uur zon kunnen pakken. Maar inderdaad, je ziet geen hol.
http://teletekst.nos.nl/gif/704-01.htmlquote:Op maandag 11 februari 2008 12:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Volgend weekend neem ik m'n skates mee, daar is het echt ideaal weer voor nu. Hopelijk dan ook.
We hebben ook tegen elkaar aan gezeten en gelegen, maar na een tijdje is het toch wel koud. De wind inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Te koud?
De wind was wel koud. Dat stond er niet veel maar als het er was was het fris.
Maarre......je kunt elkaar toch warm houden?
Ahhhquote:Op maandag 11 februari 2008 12:10 schreef Soempie het volgende:
We zijn vandaag precies een kwartaal lang samen trouwens.
Tijd gaat snel hč.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahhhen gaan jullie dat vieren?
Ik ben alweer bijna een halfjaar bij mn vriend![]()
aauw, sterkte, meidquote:Op maandag 11 februari 2008 12:41 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net mijn belangrijke cijfer teruggekregen en heb het niet gehaald. Oftewel ik loop een jaar studievertraging op
Ik ga snel de zon in om er nog een beetje een goeie dag van te maken, want ik ben nu voortaan op maandag vrij...
Dat is kut. Welk vak was het?quote:Op maandag 11 februari 2008 12:41 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net mijn belangrijke cijfer teruggekregen en heb het niet gehaald. Oftewel ik loop een jaar studievertraging op
Ik ga snel de zon in om er nog een beetje een goeie dag van te maken, want ik ben nu voortaan op maandag vrij...
Ah das lievquote:Op maandag 11 februari 2008 12:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
aauw, sterkte, meidlaat maar weten als we je kunnen helpen
statistiek/wetenschapsfilosofiequote:
Laat maar weten wanneer je wilquote:Op maandag 11 februari 2008 12:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah das lievSnel een keer afspreken?
Een JAAR?quote:Op maandag 11 februari 2008 12:41 schreef MaJo het volgende:
Volgens mij zijn er maar weinig vrouwen die niet doen aan het vieren van allerlei lompe dataquote:Op maandag 11 februari 2008 12:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tijd gaat snel hč.![]()
Ik geloof niet dat we het gaan vieren. Ik heb in elk geval niks bedacht.
Ik weet het. Ik winkel ook al als een man, kijk geen soaps en je hoeft op mij niet uren te wachten voor we kunnen vertrekken.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar weinig vrouwen die niet doen aan het vieren van allerlei lompe data
quote:Op maandag 11 februari 2008 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar weinig vrouwen die niet doen aan het vieren van allerlei lompe data
House is ook een soapquote:Op maandag 11 februari 2008 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik winkel ook al als een man, kijk geen soaps en je hoeft op mij niet uren te wachten voor we kunnen vertrekken.
quote:Op maandag 11 februari 2008 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik winkel ook al als een man, kijk geen soaps en je hoeft op mij niet uren te wachten voor we kunnen vertrekken.
Damn, dan gaat het leuke er wel een beetje af wat mij betreft.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
yup. Ach, ik doe vrolijk mee, het kan geen kwaad.
2 juni x jaar samen
6 juni x jaar getrouwd (burgerlijk)
11 juni x jaar getrouwd (religieus)
2 september verjaardag van vrouwlief
2 december x 1/2 jaar samen
4 december x jaar geleden ten huwelijk gevraagd
En ga zo maar door
Ik vind House ook een pluspunt.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
House is ook een soap
Vooral dat laatste is een pluspunt
quote:Op maandag 11 februari 2008 12:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Damn, dan gaat het leuke er wel een beetje af wat mij betreft.
Over het algemeen houdt dat ook in:quote:Op maandag 11 februari 2008 12:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
goedzo!
![]()
MaJo rijdt bijvoorbeeld als een man, en dat is als compliment bedoeld. Doorrijden, gas geven, niet moeilijk doen bij elke afslag, dat soort dingen
Goed plan, alleen moet ik werkenquote:Op maandag 11 februari 2008 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga trouwens naar buiten. Ik kan iedereen die daartoe de mogelijkheid heeft hetzelfde aanraden
Nou, nee.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:02 schreef Soempie het volgende:
Toch denk ik dat mannen van die schattige, lieve, onschuldige meisjes het leukst vinden. Die wel uren op zich laten wachten, zich suf winkelen en niet kunnen lachen om harde grappen.
Vooral dat laatste. Een groot compliment is als een haarscherpe of uiterst geraffineerde grap begrepen wordt en het liefst nog aangevuldquote:Op maandag 11 februari 2008 13:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, nee.kan mij niet bekoren, dat urenlange wachten, dat suffe winkelen en het niet-begrijpen van mannengrappen.
Dit is de programmering van vorig jaarquote:Op maandag 11 februari 2008 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
NIIICEE!
ZATERDAG 26 MEI / SATURDAY MAY 26
BUMA CULTUUR stage
16.15-17.00
18.00-19.00
20.00-21.00 VIBERIDER
STEVIE ANN
C-MON & KYPSKI
3FM-stage
16.15-17.00
18.00-19.00
20.00-21.00 THE NOISETTES
WIR SIND HELDEN
GOOD CHARLOTTE
Mainstage
15.15-16.15
17.00-18.00
19.00-20.00
21.00-22.30 GOOSE
JULIETTE & THE LICKS
WITHIN TEMPTATION
MARILYN MANSON
ZONDAG 27 MEI / SUNDAY MAY 27
John Peel stage
14.15-15.00
16.00-17.00
18.00-19.00
20.15-21.15 THE NIGHTWATCHMAN
PAOLO NUTINI
MAXĻMO PARK
AMY WINEHOUSE
3FM-stage
14.00-15.00
16.00-17.00
18.00-19.00
20.15-21.15 OZARK HENRY
GOGOL BORDELLO
ILSE DELANGE
LOSTPROPHETS
Mainstage
13.00-14.00
15.00-16.00
17.00-18.00
19.00-20.15
21.15-22.30 GABRIEL RIOS
RAZORLIGHT
IGGY & THE STOOGES
SNOW PATROL
MUSE
MAANDAG 28 MEI / MONDAY MAY 28
John Peel stage
11.45-12.30
13.30-14.30
15.30-16.30
17.30-18.30
19.45-20.45 FIVE O’CLOCK HEROES
THE MAGIC NUMBERS
MARIA MENA
MACY GRAY
THE KOOKS
3FM-stage
11.45-12.30
13.30-14.30
15.30-16.30
17.30-18.30
19.45-21.00 30 SECONDS TO MARS
STONE SOUR
DAVE MATTHEWS BAND
KORN
EVANESCENCE
Mainstage
11.00-11.45
12.30-13.30
14.30-15.30
16.30-17.30
18.30-19.45
21.00-22.30 THE FRATELLIS
WOLFMOTHER
SCISSOR SISTERS
ARCTIC MONKEYS
LINKIN PARK
THE SMASHING PUMPKINS
Foo fighters en rage against the machine (als afsluiter....) zijn ook bevestigd.
Pinkpop valt dit jaar trouwens niet met pinksteren, maar 30,31 mei en 1 juni (mooie datum;-)
Serieus? Deze kreeg ik net doorgestuurd van iemandquote:Op maandag 11 februari 2008 13:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is de programmering van vorig jaar
Juist. In de stijl van "wil je een glas bij je bier?"quote:Op maandag 11 februari 2008 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Een groot compliment is als een haarscherpe of uiterst geraffineerde grap begrepen wordt en het liefst nog aangevuld
...quote:Op maandag 11 februari 2008 13:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Juist. In de stijl van "wil je een glas bij je bier?"
Met als antwoord "maar het zit toch al in een glas?"
Zeker wetenquote:Op maandag 11 februari 2008 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus? Deze kreeg ik net doorgestuurd van iemand
Dat was ook geknipt en geplaktquote:Op maandag 11 februari 2008 13:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker wetenKijk ook naar de data in je eigen bericht he
Eerst zeg je dat het 30, 31 mei en 1 juni is en dan staat er in het bericht maandag 28 mei
Inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2008 13:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is de programmering van vorig jaar
Zoeits kan me bijna net zo weinig boeien als valentijnsdagquote:Op maandag 11 februari 2008 13:44 schreef LadyBlack het volgende:terug van lunch
heb lekker in de zon op het plein gezeten
Ik vind het leuk om jubileumdata te vierenMijn vriend blijkt er ook een handje van te hebben; hij is op wintersport als we een half jaar wat hebben, dus zat ie even te rekenen en kwam toen met de mededeling dat we volgende week 25 weken samen zijn, en dat dat ook best de moeite van het vieren waard was
![]()
Ohhh, wat ben jij heerlijk romantisch dan, en dat je al die data weet!quote:Op maandag 11 februari 2008 12:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
yup. Ach, ik doe vrolijk mee, het kan geen kwaad.
2 juni x jaar samen
6 juni x jaar getrouwd (burgerlijk)
11 juni x jaar getrouwd (religieus)
2 september verjaardag van vrouwlief
2 december x 1/2 jaar samen
4 december x jaar geleden ten huwelijk gevraagd
En ga zo maar door
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:47 schreef ElizabethR het volgende:
Ohhh, wat ben jij heerlijk romantisch dan, en dat je al die data weet!
Mijn eigenste romanticus *kuch* deed gisteren de volgende mededeleing:
'Koop jij effe een boek voor jezelf, want het is ergens volgende week Valentijn geloof ik. En vraag meteen ook of ze het inpakken?'
![]()
Overigens, de bestelde laptop hebben ze al terug betaald, kreeg net een mailtje, heb er zelf helemaal niets voor hoeven doen
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
da's wel erg slecht. Koopt 'ie ook gelijk z'n eigen verjaarscadeau dit jaar?
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
da's wel erg slecht. Koopt 'ie ook gelijk z'n eigen verjaarscadeau dit jaar?
Jaaaa inderdaad, dan kan ie het zeker welquote:Op maandag 11 februari 2008 14:00 schreef ElizabethR het volgende:
I know maar ja, we zijn dan ook al 14 jaar samen. De echte spétterende romantiek gaat er na zo lange tijd wel een beetje vanaf hoor. Overigens, vorig jaar kreeg ik zonder hem eraan te herinneren een prachtige bos bloemen met Valentijn, met daarbij een kaartje waarop stond: 'Because we are beautiful'
Dus hij kan het wel!!!
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:07 schreef Soempie het volgende:
Maar, ik ga hier het huis opruimen en toch even m'n best doen om iets leuks te bedenken. Toch wel.
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:07 schreef Soempie het volgende:
Sven had een tijd terug al laten weten dat hij niet zoveel waarde hecht aan 'zoveel maanden samen'. Dat hij liever spontaan leuke en lieve dingen doet, dan dat het aan zo'n datum wordt gekoppeld.
Ik weet nog niet wat ik er van vind.Ik vind het wel leuk om iets speciaals te doen bij 3 maanden en na een half jaar dan alleen nog bij halve jaren. Maar het moet niet iets verplichts zijn. Sven doet er in elk geval niks aan en dan heb ik gelijk ook al minder zin om iets te regelen.
![]()
![]()
Maar, ik ga hier het huis opruimen en toch even m'n best doen om iets leuks te bedenken. Toch wel.
OE! Prachtig!!quote:Op maandag 11 februari 2008 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens is nu op Radio 4 het stuk dat ik dit weekend 2 keer heb uitgevoerd
Ein deutsches Requiem van Brahms
quote:
Ik heb nog niks bedacht, maar ik ben sowieso niet heel overdreven met liefdesverklaringen of zulke initiatieven. Dat wekt bij mij ook weerzin op.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ff kleine tip (van een man): doe dan niet overdreven met eigen initiatief. Dat wekt weer tegenzin op, en dan worden dit soort momenten juist onprettig. Gewoon een kleine attentie, even laten weten dat je hem heel speciaal vindt, en daarmee klaar
't komt vast goed als je met je studieadviseur overlegt.quote:
Belangrijk tentamen niet gehaald waardoor ik een jaar studievertraging oploopquote:
Ik hoop hetquote:Op maandag 11 februari 2008 14:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
't komt vast goed als je met je studieadviseur overlegt.
Moet maar even een afspraak maken jaquote:Op maandag 11 februari 2008 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ah.... de studievertraging..... ja dat is wel erg zuur, door één vak
Ik zou ook de studieadviseur even aanspreken. Als jij al eerder blackouts hebt gehad mag je misschien wel een her doen?
Helemaal als je 45 of meer punten haalt moet het wel lukken, denk ik. Volgend blok zit het vol met mensen van mijn jaar bij een eerste jaars vak. Dat vak moesten ze halen om door te mogen, maar uiteindelijk bleken ze niet zo streng als je de rest wel had gehaald.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet maar even een afspraak maken jaMaar zie het somber in
Laat maar weten wanneer je langskomtquote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:32 schreef Etcetera het volgende:
boeken geleend bij de mediatheeken nog wat gereserveerd, want zijn 5 boeken waarvan 4 korte leen
dus met pech dan zit ik volgende week zonder boeken omdat ze gereserveerd zijn
in de bus![]()
een meisje dat ik wel ken zat ook in de bus, en da's nogal een wigger (= wannabe nigger) ze is blond en nederlands en praatte met een prachtig surinaams/marokkaans/turks/weetikhet accent
op een gegeven moment zei ze 'ik weet ik weet'
![]()
en die gozer zei nog: ja nederlandse vrouwen zijn gevaarlijk en zij ging er niet eens tegenin
![]()
allemachtig
gefeliciteerd meid, je bent officieel een verraadster van alle nederlandse vrouwen
Hier ook, heerlijk.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:02 schreef B.ertha het volgende:
Eerste college viel uit. Leuk begin van de periode
Ben je nu in Breda of Groningen?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:46 schreef Soempie het volgende:
Opgeruimd, afwas gedaan, kaarsjes neergezet, eten gekocht en drie verschillende gebakjes bij de banketbakker gehaald -voor elke maand 1. Klef hč.![]()
![]()
Zo koken -normaal kookt Sven- en hij neemt voor vanavond een film mee.
hello mequote:Op maandag 11 februari 2008 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
standaardquote:Op maandag 11 februari 2008 13:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Juist. In de stijl van "wil je een glas bij je bier?"
Met als antwoord "maar het zit toch al in een glas?"
oi, da's idd balenquote:Op maandag 11 februari 2008 16:55 schreef MaJo het volgende:
Godver, ik ben mijn OV kwijtWaarschijnlijk uit mijn portemonnee gevallen. Wat een kutdag
![]()
Thanksquote:Op maandag 11 februari 2008 16:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oi, da's idd balenen dan ook nog je tentamen
* knuffel geeft en chocolade doorpasst
ik wil een nieuwe tas kopentwijfel alleen tussen
[ afbeelding ]
zwart
en
[ afbeelding ]
blauw
Breda. Morgen ga ik weer naar huis.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben je nu in Breda of Groningen?
Ik zet in op de volgende opties:quote:Op maandag 11 februari 2008 16:46 schreef Soempie het volgende:
Opgeruimd, afwas gedaan, kaarsjes neergezet, eten gekocht en drie verschillende gebakjes bij de banketbakker gehaald -voor elke maand 1. Klef hč.![]()
![]()
Zo koken -normaal kookt Sven- en hij neemt voor vanavond een film mee.
quote:Op maandag 11 februari 2008 16:55 schreef MaJo het volgende:
Godver, ik ben mijn OV kwijtWaarschijnlijk uit mijn portemonnee gevallen. Wat een kutdag
![]()
ik neig ook naar de blauwequote:
Probeer admin of administrator (eventueel met hoofdletter A) als je het niet zelf hebt ingesteld, of de naam van je provider. Als je het wel zelf ingesteld hebt weet ik het nietquote:Op maandag 11 februari 2008 16:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hello me![]()
[..]
standaard
nog steeds geen inet bovenben wel al dichterbij
ik kom nu bij het inlogscherm van de router
waarvan ik het wachtwoord niet meer weet
![]()
Wat een baaldag MaJo! Echt klote zulke dagen.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oi, da's idd balenen dan ook nog je tentamen
* knuffel geeft en chocolade doorpasst
Ik heb het nog niet terug, maar ze zouden het deze week terugboekenquote:Op maandag 11 februari 2008 17:15 schreef ElizabethR het volgende:
MaJo, jemig wat balen zeg!! Heel veel succes en wellicht helpt het inderdaad als je eens een overlegje eraan waagt. Zou toch zo zonder zijn als je door één tentamen een jaar achterstand oploopt!!
Soempie, zit jouw vriend in Breda! Wat leuk!!! Breda is de leukste stad in Brabant, ik heb er van mijn 5e tot en met mijn 14e gewoond. Erg gezellig daar.
HT, heb jij als iets gehoord van die laptop? Ik heb mijn geld al terug.
Wat leuk. Waar ben je daarna heen gegaan? Ben je in Brabant gebleven en er ook geboren?quote:Op maandag 11 februari 2008 17:15 schreef ElizabethR het volgende:
Soempie, zit jouw vriend in Breda! Wat leuk!!! Breda is de leukste stad in Brabant, ik heb er van mijn 5e tot en met mijn 14e gewoond. Erg gezellig daar.
Dat compenseert mijn klefheid dan weer een beetje.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zet in op de volgende opties:
A) Die Hard 4.0
B) Cloverfield
C) *insert random Steven Seagal actiefilm*
D) *insert random Sci-Fi/Horror film*
![]()
Ik ben niet in Brabant geboren maar in Deventer. Wel jong al verhuisd naar Brabant. Na Breda zijn we helaas naar Tilbburg verhuisd. Wat is dat een klotestad zeg!! Nooit, nee echt nooit, dat ik daar weer ga wonen!!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat leuk. Waar ben je daarna heen gegaan? Ben je in Brabant gebleven en er ook geboren?
Breda is inderdaad een ontzettend toffe stad.Sven woont midden in het centrum, superhandig! Als ik door het raam naar buiten kijk zie ik de kerk.
Dat is dus ook het stomme... Ga ik er juist uit om op te vrolijken, gebeurt er ditquote:Op maandag 11 februari 2008 17:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
echt zo'n blijf-in-bed-thuis dag...
sterkte!
Dit truitje:quote:Op maandag 11 februari 2008 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een baaldag MaJo! Echt klote zulke dagen.![]()
* snel een chocolaatje pikten MaJo naar haar nieuwe schoenen en truitje vraagt: showen
![]()
Ik ga het inderdaad proberen ja maar een vriendin van me is vandaag langsgeweest bij de studieadviseur en die gaf haar weinig kans. Ze zijn nogal strengquote:Op maandag 11 februari 2008 17:15 schreef ElizabethR het volgende:
MaJo, jemig wat balen zeg!! Heel veel succes en wellicht helpt het inderdaad als je eens een overlegje eraan waagt. Zou toch zo zonder zijn als je door één tentamen een jaar achterstand oploopt!!
HT, heb jij als iets gehoord van die laptop? Ik heb mijn geld al terug.
Tilburg lijkt me inderdaad niks. En ja, we zitten in een van de winkelstraten. De grote markt is amper een minuut lopen.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:28 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben niet in Brabant geboren maar in Deventer. Wel jong al verhuisd naar Brabant. Na Breda zijn we helaas naar Tilbburg verhuisd. Wat is dat een klotestad zeg!! Nooit, nee echt nooit, dat ik daar weer ga wonen!!!!
In het centrum wonen is tof!! Jullie zitten dus dicht bij de grote markt in de buurt?? Is daar nog steeds kapperszaak Bakx (ofzoiets)?? Ikzelf hield het meest van het Begijnhofje in Breda.
Gaaf truitje!quote:Op maandag 11 februari 2008 17:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit truitje:
[ afbeelding ]
En ballerina's waar ik geen foto van kan vinden. Ze zijn bruin met daarover een soort zwart gaas met bloemetjesmotief. Erg schattig
Ja hequote:
Aaargh, wat frustrerend!!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga het inderdaad proberen ja maar een vriendin van me is vandaag langsgeweest bij de studieadviseur en die gaf haar weinig kans. Ze zijn nogal streng
Zoiets, MaJo moet er nu een jaar lang over doen dan had gekund omdat ze dat vak wel nodig heeft en het volgend jaar pas weer wordt gegevenquote:Op maandag 11 februari 2008 17:43 schreef Nesle het volgende:
MaJo, balen zeg.
Alleen begrijp ik geen snars van al die termeneen studiejaar betekent dat hetzelfde als een jaar blijven zitten op de middelbare school?
Van het hertentamen heeft meer dan 50% het niet gehaald, het eerste tentamen is veel beter gemaakt. Nu is het ook niet zo vreemd dat er bij de her meer mensen het niet halen, maar dat ik hier een lager cijfer voor had dan voor het eerste tentamen is wel vreemd, aangezien ik nu veel beter geleerd had... De kans is dus groot dat het ligt aan de docent die het nagekeken heeft, dat was de tweede keer een ander dan de eerste keer...quote:Op maandag 11 februari 2008 17:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aaargh, wat frustrerend!!!!![]()
Zijn er meer mensen die het niet gehaald hebben? Als je nu een percentage weet en dat is nogal aan de hoge kant, dan is in ieder geval aangetoond dat het tentamen te moeilijk was, de leraar incompetent, of dat er iets anders aan de hand is waardoor mensen dit tentamen blijkbaar niet kunnen halen. Je weet maar nooit. Zo is het bij mij ook een keer gelukt om een tentamen opnieuw te mogen doen.
Meer dan 70% was gezakt, en destijds was dat reden om het tentamen opnieuw onder de loep te nemen, en te constateren dat het niet goed was en derhalve opnieuw moest met andere vragen.
Ow, en het truitje is schattig
Kloptquote:Op maandag 11 februari 2008 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoiets, MaJo moet er nu een jaar lang over doen dan had gekund omdat ze dat vak wel nodig heeft en het volgend jaar pas weer wordt gegeven
Wat heb je uitgespookt Nem?quote:Op maandag 11 februari 2008 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
Dag kinders, bent ik weert
Dat is flink balen MaJo
Ik heb morgen denk ik spierpijn
Dag Opa, wat doe je in Weertquote:Op maandag 11 februari 2008 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
Dag kinders, bent ik weert
Ik heb morgen denk ik spierpijn
Nemt gebruikt de t-regelt, zoalst wel meer Rotterdammerts doenquote:Op maandag 11 februari 2008 18:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dag Opa, wat doe je in Weert
En waarvan hebbie morgen spierpijn?
Juist!quote:Op maandag 11 februari 2008 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nemt gebruikt de t-regelt, zoalst wel meer Rotterdammerts doen
Gaat je mond spoelenquote:Op maandag 11 februari 2008 18:12 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat dat t-gedoe iets van het internet was. Beetje zoals Breezer-taal.
Dank jequote:Op maandag 11 februari 2008 18:11 schreef wyccie het volgende:
Hee MaJo,
Echt ontzettend klote voor je. Ik zit te bedenken wat ik nou kan zeggen om je op te vrolijken, maar het blijft gewoon kut.
Ik zie wel dat je jezelf al hebt getrroost met leuke aankopen. Hel goed, zo hoort het.![]()
Wel 1 pluspunt: meer vrije tijd om leuke dingen te doen, en dat moet ook gebeuren.
Beter dan andersom!quote:
quote:
Beter dan clown-breezer?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter dan andersom!
*ba dum...ching*
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]kan je je geluk nog wel te boven?
met moeitequote:Op maandag 11 februari 2008 19:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]kan je je geluk nog wel te boven?
jaquote:Op maandag 11 februari 2008 19:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze kan het bijna niet geloven.
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:18 schreef Etcetera het volgende:
dames, volgende week maandag NET5 special Grey's Anatomy
dus binnenkort weer GA
Ik zag het al jaquote:Op maandag 11 februari 2008 20:18 schreef Etcetera het volgende:
dames, volgende week maandag NET5 special Grey's Anatomy
dus binnenkort weer GA
Ik heb de eerste paar ook gezien maar op een gegeven moment weer gestopt door drukte. Maar het ging wel weer de goede kant opquote:Op maandag 11 februari 2008 20:51 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens heb ik de eerste 4 afleveringen al gezien, en het begint wel een beetje flauw te worden, maar mijn vrendin heeft al weer verder gekeken en het werd ook weer beter![]()
Oh en ik vind het stom dat Allison weg is![]()
Aw das lievquote:Op maandag 11 februari 2008 20:55 schreef iamredleader het volgende:goed, de avond is weer lang genoeg geweest (
) en ik heb een lieve vrouw die wat ziekjes in bed ligt, dus ik ga afsluiten.
fijne avond nog allemaal!
en nog eenvoor MaJo die het maar zwaar heeft
S4 is degene waarin z'n team weg is en hij een nieuw team zoekt? zo ja, dan ben ik jaloers op jequote:Op maandag 11 februari 2008 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aw das liev
Ik ga nog een paar afleveringen House kijkenSeizoen 4 begint echt goed
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:31 schreef MaJo het volgende:
En het is Addison he
Overigens is dat wel een spoiler aangezien het de laatste aflevering van seizoen 3 eigenlijk nog niet zo duidelijk is...
nah is niet echt een spoiler, ze kreeg duidelijk een spinoff was overal wel bekend toch?quote:Op maandag 11 februari 2008 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Ik heb het overgenomen van mn huisgenootje!!!!
![]()
En: ohja...... euhm, sorry
Ah, ja klopt, maargoed, ik ben inderdaad al verder met kijken dus weet niet meer zo goed wat ik wel en niet kan zeggenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nah is niet echt een spoiler, ze kreeg duidelijk een spinoff was overal wel bekend toch?
ik ga slapen![]()
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
S4 is degene waarin z'n team weg is en hij een nieuw team zoekt? zo ja, dan ben ik jaloers op je
Hehequote:Op maandag 11 februari 2008 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Ik heb het overgenomen van mn huisgenootje!!!!
![]()
En: ohja...... euhm, sorry
Google? Ik google serieus alles, dat is veel makkelijker dan de uva sitequote:Op maandag 11 februari 2008 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De roostersite van m'n school werkt niet... ik weet nu wel hoe laat ik college heb, maar niet waar
Ik denk niet dat dat werkt, ik kijk morgenochtend nog wel even... Sommige delen van de schoolsite zijn inderdaad makkelijker/sneller te bereiken via Google dan via de site zelfquote:Op maandag 11 februari 2008 23:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Google? Ik google serieus alles, dat is veel makkelijker dan de uva siteAls ik wil weten waar ik een tentamen heb dan google ik op "tentamen X" en de datum, lukt altijd
Die... is... GAAF!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:46 schreef erkel het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=pUTuaJ9z9-s
Diep in de zee, Natalee Holloway
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:46 schreef erkel het volgende:
"Crickey?"quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:08 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen
![]()
En, Steve, wat voor prachtige dingen kun je ons vertellen over deze roggen?
Ik vind dat smakeloosquote:Op maandag 11 februari 2008 23:46 schreef erkel het volgende:
Heb je de verwarming hoog staan ofzo?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Dit is de tweede dag dat ik met hoofdpijn wakker word
Neequote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je de verwarming hoog staan ofzo?
Of wacht..nieuw bed, toch?
Goed.quote:
Whehehe, da's in elk geval ontspannen danquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed.![]()
Niks bijzonders verder.Samen nog House liggen kijken en toen ben ik in slaap gevallen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:20 schreef Soempie het volgende:
Ik kreeg vanmorgen goed nieuws over m'n zus. Elke drie maanden wordt ze onderzocht en de uitslag nu is dat het stabiel is. Ze heeft dus niet meer kanker in haar botten.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whehehe, da's in elk geval ontspannen dan
Vanavond kan ik ook weer tegen mn vriendje in slaap vallen, we zullen zien hoe het dan met de hoofdpijn gaat
Echt?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:20 schreef Soempie het volgende:
Ik kreeg vanmorgen goed nieuws over m'n zus. Elke drie maanden wordt ze onderzocht en de uitslag nu is dat het stabiel is. Ze heeft dus niet meer kanker in haar botten.
Sex is een natuurlijk pijnstiller. Vrouwen die klagen over hoofdpijn moeten JUIST aan de sex, blijkt uit onderzoekquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whehehe, da's in elk geval ontspannen dan
Vanavond kan ik ook weer tegen mn vriendje in slaap vallen, we zullen zien hoe het dan met de hoofdpijn gaat
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:20 schreef Soempie het volgende:
Ik had het nog over ontspannenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sex is een natuurlijk pijnstiller. Vrouwen die klagen over hoofdpijn moeten JUIST aan de sex, blijkt uit onderzoek
De pijn is gelijk, maar is wel te doen zei ze. En ze onderneemt ook nog dingen, maar dan moet ze daarvoor en erna wel uitrusten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt?![]()
Hoe is het nu met haar dan? Ook geen (of minder) pijn meer?
Oeh, gaaf......quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
De pijn is gelijk, maar is wel te doen zei ze. En ze onderneemt ook nog dingen, maar dan moet ze daarvoor en erna wel uitrusten.![]()
En m'n nichtje gaat over een paar maanden trouwen, dus dat is ook hartstikke leuk om naar uit te kijken.
Dat moet je dus niet doen. Dat kun je ernį doenquote:
* het licht zietquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet je dus niet doen. Dat kun je ernį doen
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je de roostersite alweer aan de praat gekregen?
Ik zie mezelf nog niet trouwen. Daar ben ik nog veel te klein voor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, gaaf......![]()
Van een bruiloft komt een bruiloft he?
Ohquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een kop koffie?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog niet trouwen. Daar ben ik nog veel te klein voor.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een kop koffie?
Ik ga zettenquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga zetten. Wil je behalve koffie en water nog iets anders in je koffie?
Ik kan je de keus bieden uit filterkoffie of oplosespressoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ik maak altijd gruwelijk sterke espresso en dan met een fikse lading warme melk en een beetje suiker
Ik hoef niet per se te trouwen en zal er ook niet om zeuren of ooit m'n vriend vragen. Heb een tijdje geroepen dat ik het niet wilde, dat het onzin was. Maar als ik gevraagd word zeg ik denk ik toch wel 'ja'. Ligt er natuurlijk aan wie het vraagt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet over uit of ik het nou wel of niet wilIk vind het eigenlijk dikke onzin, maar die bruiloft van mn vriendin was wel erg mooi
Beide.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je grote plannen voor vandaag of moet je gewoon nog wakker worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |