Ik ben wat vroeg voor de koffie dus ik heb zelf het apparaat maar aangezet. Niet erg toch?quote:Op zondag 10 februari 2008 04:54 schreef erkel het volgende:
Morgen 1 uur staat de koffie klaar. Wie dan zin heeft kan een bakkie halen
quote:Op zondag 10 februari 2008 09:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is idd wel een mooie dag voor een buitenactiviteit. Moet alleen nog even verzinnen wat.
Goedemorgen
Een tweede bakje gaat er altijd in tochquote:Op zondag 10 februari 2008 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben wat vroeg voor de koffie dus ik heb zelf het apparaat maar aangezet. Niet erg toch?
Ze zijn Soempies gewend.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:32 schreef Etcetera het volgende:
ik heb me gister afgemeld voor een paar keuzevakken (ik volg een minor, roosters overlappen elkaar) krijg ik mail terug van 1: ik vind het netjes dat je je zo duidelijk afmeldt.
ben ik nou gekda's toch logisch dat je even afmeldt
wordt het dit jaar degradatievoetbal of kunnen ze nog net buiten die zone blijven?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:52 schreef RoofingBurner het volgende:
ik zit klaar in m'n smoking om naar het AZ gala te gaan, niet dat er veel te vieren valt, maar ja.
hou vast die gedachtequote:Op zondag 10 februari 2008 19:02 schreef Whiteguy het volgende:
tering.
ik was gewoon te laat bij de voetbal vandaag... en ik hoefde pas om 11:15 aanwezig te zijn. Werd ik mn nest uit gebelt om 11:20. Ik ga minder bier drinken op zaterdagen
Ik had een lekker uitgebreid etentje met 2 vriendinnen, maar die zijn ook al naar bed...... geen avondmensen zoals ikquote:Op zondag 10 februari 2008 22:56 schreef MaJo het volgende:
Wat is het hier rustig geweest vandaag
Ik heb de hele middag bij ons op het balkon gezeten. Daar staat geen wind dus had een shirtje met korte mouwen aanDaarna Kleine Teun gekeken (van Alex van Warmerdam) en de finale van Boer zoekt Vrouw en Baby te Huur. Nu zijn al mijn huisgenoten gaan slapen maar ik ben nog niet moe
Suf is dat het als je allemaal ochtendmensen om je heen hebt?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had een lekker uitgebreid etentje met 2 vriendinnen, maar die zijn ook al naar bed...... geen avondmensen zoals ik
Maar ik vind het wel even lekker, heb drie avonden achter elkaar concert gegeven, ben best wel stukgezongen nu, dus ik ga lekker tv kijken ofzo
Ik wil ook een balkon.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:56 schreef MaJo het volgende:
Wat is het hier rustig geweest vandaag
Ik heb de hele middag bij ons op het balkon gezeten. Daar staat geen wind dus had een shirtje met korte mouwen aanDaarna Kleine Teun gekeken (van Alex van Warmerdam) en de finale van Boer zoekt Vrouw en Baby te Huur. Nu zijn al mijn huisgenoten gaan slapen maar ik ben nog niet moe
En tussen de plantjes en de parasol een jacuzzi natuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2008 23:25 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh ja..... een dakterras met mooi uitzicht over de staden plantjes erop, en een parasol......... doe mij ook maar een
Maar nu nog niet, want ik ga lekker slapen, val toch ook haast om nu![]()
![]()
ik ben vandaag gewoon verbrand zelfsquote:Op zondag 10 februari 2008 23:28 schreef Nesle het volgende:
Goedeavond!
Ik heb vandaag aan het water gezeten in de zon
Ik zat uit de wind dus het was ook prima te doen zonder jas!
Zojuist verjaardag gehad, en morgen weer naar skoele
Eigenlijk is het ook meer een dakterrasquote:Op zondag 10 februari 2008 23:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik wil ook een balkon.![]()
Of beter nog, een dakterras.
Helaas, weer de staatsloterij niet gewonnen. Ik moet mn dakterras nog even een maandje uitstellenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook meer een dakterrasLekker wijntjes drinken in de zomer
Ik heb 2 euro gewonnenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Helaas, weer de staatsloterij niet gewonnen. Ik moet mn dakterras nog even een maandje uitstellen
Het is een soapquote:Op maandag 11 februari 2008 00:26 schreef Plasterk het volgende:
[..]
beetje druk gehad de laatste tijd.
Nog veel veranderd hier of is het een soap?
Nee ik kreeg wisselgeld. Dat heb ik gebruikt om sigaren van te halen voor een themafeest, maar dat werd uiteindelijk nogal ingewikkeld. Volgens mij ben ik met goed redeneren en hulp van de winkeleigenaar tot het goede eindresultaat gekomenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:27 schreef wyccie het volgende:
Dan heb je toch 1,35 te veel betaald?
Maar uiteindelijk heb je toch gewoon geld verloren.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee ik kreeg wisselgeld. Dat heb ik gebruikt om sigaren van te halen voor een themafeest, maar dat werd uiteindelijk nogal ingewikkeld. Volgens mij ben ik met goed redeneren en hulp van de winkeleigenaar tot het goede eindresultaat gekomen
Heel goedquote:Op maandag 11 februari 2008 00:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk heb je toch gewoon geld verloren.![]()
Ik ga nu al naar bed. Ik ben moe.
Goed, hè?![]()
Welterusten.
Ja en even leuk kunnen kijken wat voor auto ik zou kopen als ik opeens heel veel geld won, en hoewel die kans minuscuul was, hij was aanzienlijk groter dan wanneer ik geen lot gehad zou hebbenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk heb je toch gewoon geld verloren.![]()
Ik ga nu al naar bed. Ik ben moe.
Goed, hè?![]()
Welterusten.
kon slechterquote:
Een verrassingstaart voor Sheepquote:
Ik kan hier thuis 's nachts ook sterren zienquote:Op zondag 10 februari 2008 02:16 schreef Nembrionic het volgende:
Daarom vind ik het altijd zo fijn 's nachts buiten te zijn in het buiteland of op Texel ofzo. Dan zie je tenminste sterrren
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
Nu ff niet
Ik ga lekker de polder in wandelen, Sheep en Bertha begluren onder het genot van muziek, een boek en de zon
Ja buiten de randstad kan dat nogquote:Op maandag 11 februari 2008 10:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een verrassingstaart voor SheepKon ik dus nog niet op antwoorden
Met frambozen en chocolade
[..]
Ik kan hier thuis 's nachts ook sterren zien
[..]
Schapen en koeien. Maar ik zie dat je geen koe meer hebt als avatar.quote:![]()
![]()
![]()
Ik snapte hem alquote:Op maandag 11 februari 2008 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja buiten de randstad kan dat nog
[..]
Schapen en koeien. Maar ik zie dat je geen koe meer hebt als avatar.
Ohquote:
Het leeft!quote:
Ja, het is zelfs al best lang bekend dat ze varkens zoetstoffen voeren zodat die beesten extra veel vreten en "lekker vet" wordenquote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op maandag 11 februari 2008 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, het is zelfs al best lang bekend dat ze varkens zoetstoffen voeren zodat die beesten extra veel vreten en "lekker vet" worden![]()
![]()
Je leest wat je wilde lezen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Oeps, ik las 'LBgelukt in bed?' en vroeg me af wat er gaande was.
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je leest wat je wilde lezen. [ afbeelding ]
Jaaaaaaa ging ideaal!quote:
Hele bed in je eentje in elkaar gezet!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ging ideaal!
's Ochtends heb ik de bekleding van zijn bankje met een zakmes losgesneden en vervolgens uit elkaar getrapt, toen hebben we alle zooi die
ondertussen naar beneden had gesjouwd, naar de stort gebracht, en vervolgens wezen shoppen bij de Ikea. Thuis heb ik het bed in elkaar gezet terwijl
het busje weer in ging leveren...... en toen het bijna in elkaar zat waren we ongeveer al te laat voor de trein die we moesten halen om op tijd in Assen te zijn voor het concert
Maar 's avonds heerlijk erin geslapen![]()
Dat is zo irritant.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb last van het monteurssyndroom: ik wacht op een container voor wat afval(tuin, oude schutting etc). Maar ja, ze laten niet weten HOE LAAT ze komen
Ja, hehehe, heb ik wel indruk mee gemaakt ookquote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hele bed in je eentje in elkaar gezet!
Heb laastst 2 keer zulke lui best wel op tijd aan de deur gehadquote:Op maandag 11 februari 2008 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb last van het monteurssyndroom: ik wacht op een container voor wat afval(tuin, oude schutting etc). Maar ja, ze laten niet weten HOE LAAT ze komen
Ja, het is echt debiel lekker weerquote:
Helaas niet. Het is een onderaannemer ofzo. Via een website besteld die het dan uitbesteed aan de lokale uitvoerder. En ik heb geen zin om via via te gaan bellen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb laastst 2 keer zulke lui best wel op tijd aan de deur gehad
Kun je niet bellen of ze een indicatie hebben? Op de dag zelf weten ze vaak wel ongeveer hoe het schema is
En nu komt de uitvoerige testfasequote:Op maandag 11 februari 2008 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, hehehe, heb ik wel indruk mee gemaakt ook
Op het laatst had ik genoeg van schroefjes aandraaien en heeft hij ook nog 1 zijbalkje voor de lattenbodem eraan geschroefd. Verder alles alleen
Ja prachtigquote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu komt de uitvoerige testfase
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:32 schreef Etcetera het volgende:
boeken geleend bij de mediatheeken nog wat gereserveerd, want zijn 5 boeken waarvan 4 korte leen
dus met pech dan zit ik volgende week zonder boeken omdat ze gereserveerd zijn
in de bus![]()
een meisje dat ik wel ken zat ook in de bus, en da's nogal een wigger (= wannabe nigger) ze is blond en nederlands en praatte met een prachtig surinaams/marokkaans/turks/weetikhet accent
op een gegeven moment zei ze 'ik weet ik weet'
![]()
en die gozer zei nog: ja nederlandse vrouwen zijn gevaarlijk en zij ging er niet eens tegenin
![]()
allemachtig
gefeliciteerd meid, je bent officieel een verraadster van alle nederlandse vrouwen
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja prachtig
Wel jammer dat het zo godvergeten koud is hier in de bieben ik zit hier in mn eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |