Ik vroeg toch niet naar z'n naam, opleiding, woonplaats, etc.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:34 schreef SaskiaR het volgende:
Pfff, ik ga even al zijn persoonlijke info hier neerzetten
Van Relatieplanet, paar jaar ouder dan ik, niet verkeerd, niet op de mond.
Puntenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
en hoe is het gegaan? Punten/roddels/aanwezigen?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Spannuuuund! Vertel meer! Wat voor werk doet z'n vader?
Je vraagt er niet naar maar je zou het wel willen wetenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vroeg toch niet naar z'n naam, opleiding, woonplaats, etc.![]()
Maar, tof! Nog vier nachtjes.
Je kent me.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vraagt er niet naar maar je zou het wel willen weten
Moet ze misschien dr profiel aanpassenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:40 schreef SaskiaR het volgende:
ja, het werkt vaak wel. Een vriendin mij heeft zo ook haar huidige vriend gevonden. Maar een andere zit er ook op en klaagt dat ze allleen maar reacties krijgt van dikke ouwe mannen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:49 schreef SaskiaR het volgende:
Paiq heb ik ook op gezeten, maar dat vond ik echt niks... ik weet niet hoe dat systeem matches uitzocht, maar ik kreeg alleen maar hele saaie suffe mensen. En elke keer aanklikken dat ik diegene niks vond, maar het systeem bleef maar zulk soort figuren uitzoeken.
Tering dat is veel!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga mijn mailserver eens aanpassen. 800 spamemails op 1 account in 1 dag
Maar daar hoef je geen last van te hebben, want je kunt allerlei voorkeuren aangeven toch... alleen in je eigen stad zoeken, alleen eigen opleidingsniveau zoeken...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik Paiq ook, en daar zijn bepaalde groepen toch wel oververtegenwoordigd: Brabanders, mensen die SPW "studeren" of een MBO-opleiding verpleegkunde, en bij de mannen schijnt een opvallend groot deel uit Enschede te komenNou vind ik dat niet gek, want de campus daar is toch best wel een sausage fest
De vragen waren inderdaad erg lastigquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Punten
20 punten
Maaaarrr...over het algemeen werd er laag gescoord. Lastige vragen.
quote:Roddels
Geen, alhoewel de dames af en toe zatten te fluisteren en te ginnegappen dus je weet maar nooit
Maak van die laatste maar een G.quote:Aanwezigen
Moi, MaJo, Seb en Ir, Lo, Su, en een M, maar daar ben ik de rest van de naam van vergeten.
[..]
Oh, nou ja zou ik kunnen doen. Sowieso heb ik die vragenlijst een jaar of 2 (misschien langer) geleden ingevuld en daarna er eigenlijk nooit meer naar gekekenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar daar hoef je geen last van te hebben, want je kunt allerlei voorkeuren aangeven toch... alleen in je eigen stad zoeken, alleen eigen opleidingsniveau zoeken...
Nee, waarschijnlijk alleen maar in venijnigs over de kleur lipstick van een anderquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
De vragen waren inderdaad erg lastig
[..]![]()
So true
Maar niks boeiends hoor
[..]
Shit! En met een G kan ik niet bedenken wat de naam nou echt wasquote:Maak van die laatste maar een G.
ik ga naar Amsterdam, mijn eerste college statistiek volgenNerd dat ik ben lijkt me dat echt supertof
![]()
Geeke, Gerda, Gonny, Goise (dyslectische ouders), Gucci (brandwhore ouders), Glamydia, Gonorroe, Golera, Gerrie... keus genoeg!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk alleen maar in venijnigs over de kleur lipstick van een ander
[..]
Shit! En met een G kan ik niet bedenken wat de naam nou echt was![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit nergens op maar ik kijk net even op relatieplanet en ik zie al gelijk ééntje met eisen:
"Ben jij lief… lekker… betrouwbaar en sportief… ?"
Ja, wat is dan LEKKER?
Van dezelfe meid:
"Je bent minimaal 1.90… of bereid hoge hakken te dragen…"
Ja hoor
Van een ander:
"Wie breekt het muurtje om mij heen?"
Maar ik ben nu ook al een stuk of 7 tegengekomen waarbij de profielfoto een baby/kleuter bevat.
Dat is toch wel de grootste afknapper
Het was een gozer. Dus Gerrie zou kunnenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geeke, Gerda, Gonny, Goise (dyslectische ouders), Gucci (brandwhore ouders), Glamydia, Gonorroe, Golera, Gerrie... keus genoeg!
Woops dat wist ik nietquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was een gozer. Dus Gerrie zou kunnen
Het boeit verder ook niet natuurlijk
Het stond er ook niet bijquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Woops dat wist ik niet. Ben er maar van uitgegaan dat het een vrouw zou zijn
Nou, dan pasten jullie dus wel bij elkaar.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:08 schreef Soempie het volgende:
Ik had me een paar maanden geleden aangemeld op relatieplanet.En dan krijg je je matches te zien. De eerste was m'n ex met wie ik 5 jaar heb samengewoond.
!
Daarna heb ik me maar weer uitgeschreven.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:08 schreef Soempie het volgende:
Ik had me een paar maanden geleden aangemeld op relatieplanet.En dan krijg je je matches te zien. De eerste was m'n ex met wie ik 5 jaar heb samengewoond.
!
Daarna heb ik me maar weer uitgeschreven.
Nee.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:48 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik wil ook wel zien met wie ik gematcht wordt, maar volgens mij ken ik nauwelijks mensen die zich hebben ingeschreven. Of misschienweet ik dat gewoon niet.
Wisten jullie dat van die mensen?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is te merken dat het langer licht wordt, een paar maanden terug was het aardedonker op dit tijdstip
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is te merken dat het langer licht wordt, een paar maanden terug was het aardedonker op dit tijdstip
Dat hoeft voor mij ook weer niet, ik vind het prima als het donker isquote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:19 schreef Nesle het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot het weer licht is tot 22.00 ofzo
Heerlijk
Ik heb de dingen die ik vandaag wilde doen maar verschoven naar 'een volgende keer'.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zit ik de hele dag een beetje om me heen te kijken bedenk ik me nu dat ik vandaag nog wat moest doen
Ik ga bezig
Ik een deel (moet nog studieboek halen maar morgen kan dat ook en ben ik sowieso meer in de buurt), maar van dit had ik beloofd dat het vanavond af zou zijn. Daarnaast was het niet veel werkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb de dingen die ik vandaag wilde doen maar verschoven naar 'een volgende keer'.
Morgen ga ik tot 17.30 naar werk, en ik heb maar 9 werkuren!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:51 schreef Nesle het volgende:
Morgen ga ik tot 16.30 naar school, en ik heb maar 3 lesuren!![]()
Zo erg?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
MWaaaah de dinsdag ook weer overleefd
Immer weerquote:
Dan moet je niet zo zeurenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Immer weerSchool van half negen tot vijf, gelukkig weer de nodige tijd vanaf weten te snoepen
Morgen amper school en wel weer naar Leiden
hee dat neemt niet weg dat vandaag een rotdag isquote:
Aargh maak het nog ergerquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:23 schreef Nesle het volgende:
Iedereen bij mij op school is na 14.00 op dinsdag vrij.
Geen idee waarom maar ik vind het prima
Maar dan had je vandaag toch een mooi vooruitzicht, dat helpt ook wel meestal.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hee dat neemt niet weg dat vandaag een rotdag is
Nou héél chill is morgenochtend ook niet; half negen op school (quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar dan had je vandaag toch een mooi vooruitzicht, dat helpt ook wel meestal.
Ik heb trouwens 3 etentjes de komende 4 dagen, ook niet helemaal verkeerd
Dat is wel kut ja, ik heb ooit een rooster gehad waarbij ik 3 uur les had en toch van half 9 tot 5 op school zatquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou héél chill is morgenochtend ook niet; half negen op school (), één uur, dan twee tussenuren, ga ik meestal weer naar huis, dan weer één uur en dan is er open dag dus moeten we oprotten van school
En het zijn ook nog es twee heeeeel nutteloze uren, al zijn mijn meeste uren dat..
School is stomquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja, ik heb ooit een rooster gehad waarbij ik 3 uur les had en toch van half 9 tot 5 op school zat
Gelof me, school niet afmaken is ook niet zo tof.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
School is stomAwel, straks heb ik er al het goed is 15 jaar school op zitten. Quel qu'une vie
Baah maar ik ben het zo zat... We doen echt zo ontzettend weinig van nut, ik zit mijn uurtjes daar weg te dromen, of ik verveel me kapot...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gelof me, school niet afmaken is ook niet zo tof.
Dat gevoel ken ik...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Baah maar ik ben het zo zat... We doen echt zo ontzettend weinig van nut, ik zit mijn uurtjes daar weg te dromen, of ik verveel me kapot...
Wat deed je voor opleiding?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik...![]()
Maar achteraf vind ik mezelf niet zo handig dat ik gestopt ben
Hogere informatica, wat echt niks voor me was, dus wel terecht gestopt, daarna nog bouwkunde gedaan, wat wel leuk was, maar ook gestopt omdat ik door diverse redenen niet genoeg punten haalde.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat deed je voor opleiding?
Had je we middelbaar onderwijs afgemaakt?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hogere informatica, wat echt niks voor me was, dus wel terecht gestopt, daarna nog bouwkunde gedaan, wat wel leuk was, maar ook gestopt omdat ik door diverse redenen niet genoeg punten haalde.
Ja, ik heb de Havo gehaald zonder enige moeite, wat ook een reden is geweest dat ik op het HBO op m'n bek ging, ik was al 5 jaar gewend niet te hoeven leren en nauwelijks huiswerk te maken, om dan met zesjes over te gaan, maar dat is op het HBO lang niet genoegquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Had je we middelbaar onderwijs afgemaakt?
Nee nou kijk, ik doe nu gym, en maak zelden huiswerk, let niet op in de les en dat heeft niks met opscheppen te maken, dat is juist niet echt chill; ik verveel me dood. En daardoor ben ik ook een keer blijven zitten; wat ik achteraf niet echt snap; doe nog steeds niet zo veel en red het nu heel aardig. En nu ben ik het zat. Niks doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik heb de Havo gehaald zonder enige moeite, wat ook een reden is geweest dat ik op het HBO op m'n bek ging, ik was al 5 jaar gewend niet te hoeven leren en nauwelijks huiswerk te maken, om dan met zesjes over te gaan, maar dat is op het HBO lang niet genoeg
Ik zeg: Zing die laatste anderhalf jaar (je zit nu in de 5e toch?) nog uit, waarna je hopelijk een leuke studie kiest en zorg dat je die afmaakt.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee nou kijk, ik doe nu gym, en maak zelden huiswerk, let niet op in de les en dat heeft niks met opscheppen te maken, dat is juist niet echt chill; ik verveel me dood. En daardoor ben ik ook een keer blijven zitten; wat ik achteraf niet echt snap; doe nog steeds niet zo veel en red het nu heel aardig. En nu ben ik het zat. Niks doen.
quote:
Klinkt heel niet simpel....quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zeg: Zing die laatste anderhalf jaar (je zit nu in de 5e toch?) nog uit, waarna je hopelijk een leuke studie kiest en zorg dat je die afmaakt.
Klinkt simpeler dan het is, maar ik vind het nog altijd stom van mezelf dat ik het verpest heb.
Trusten en succes morgenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Klinkt heel niet simpel....
Ik ga slapen
Je kunt altijd nog opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Klinkt simpeler dan het is, maar ik vind het nog altijd stom van mezelf dat ik het verpest heb.
quote:
Nope... Je kan het alleen zien als je zelf een challenge doet, dan zie je wat anderen gescoord hebben, maar ik krijg geen bericht van mensen die de challenge na mij doen...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens...bij de facebook TV show challenge: 86 en bij de films scoorde ik in de 90 ergens. Kon je dat zien of niet?
Dus eigenlijk hebben die challenges helemaal geen zin?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope... Je kan het alleen zien als je zelf een challenge doet, dan zie je wat anderen gescoord hebben, maar ik krijg geen bericht van mensen die de challenge na mij doen...
heb ik iedereen weggejaagd trouwens?Dat is toch viiiiieeees swaaa
Hoe leef je nou MINDER dan? Ik snap het niet. Ben je maar 80% in leven ofzo?quote:Aangezien obese mensen wel vaker ziek zijn en vaker medische hulp nodig hebben, leven zij gemiddeld minder en korter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens welterusten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hé, dat vroeg Erkel me net ook al in een Joran van der Sloot-topic...quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:23 schreef wyccie het volgende:
Wanneer ben je weer terug, MM?
Haha, die site had ik al eens gezien. Wel leuk gedaan, maar je ziet het nog steeds niet goed.quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:10 schreef MadMaster het volgende:
Voor de heren, kies een leuk Valentijnskadootje voor je geliefde uit...![]()
Dames kunnen uiteraard hun keuze gewoon kenbaar maken...![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:34 schreef wyccie het volgende:
Haha, die site had ik al eens gezien. Wel leuk gedaan, maar je ziet het nog steeds niet goed.
Ik vind er niks echt leuks bij zitten.
Mwah, je ziet er nog geen botten en pezen doorheen steken. 't Is gewoon haar bouw.quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:46 schreef MadMaster het volgende:
O, op die manier.
Maar van schuurpapier zal het niet gemaakt zijn...![]()
Ik vind allen dat donkere dunne model wel erg eng, net of je een Biafra-patiënt aan het bekijken bent...
Ik zeg altijd maar zo:quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:52 schreef wyccie het volgende:
Mwah, je ziet er nog geen botten en pezen doorheen steken. 't Is gewoon haar bouw.
Dan vind je dit vast geen leuk filmpje, maar dat is het stiekem welquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga naar bed. Comedy Cental gaat nu Sarah Silverman uitzetten. En van Sarah Silverman krijg ik de neiging mijn ogen en mijn trommelvliezen eruit te krabben. En zonder nagels is dat bijzonder lastig
Ik vind dat dat meer moet bij een man. Een knuffelbeer.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik zeg altijd maar zo:
Je moet je wel ergens aan vast kunnen houden...
Ah, even een babbeltje gemaakt met Johan Nijenhuis?quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:27 schreef MadMaster het volgende:
Opnames voor Joran v/d Sloot-film gestart:
[ afbeelding ]
Bustedquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:14 schreef wyccie het volgende:
erkel, wat doe jij eigenlijk dat jij de laatste tijd zo laat aanwezig bent?
Ik begin morgen twee uur later. En mijn slaap wil ik wel weer over de dag verdelen, maar ik moet wakker blijven omdat ik dan behoorlijk wat moet lezen zie ik nu.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:19 schreef erkel het volgende:
Jij morgenvroeg ook geen verplichtingen wyccie? Of verdeel je de slaap over de dag?
Even wat lezen vlak voordat je een middagdutje gaat doen. Slapen schijnt een positief effect te hebben op eerder geleerde stofquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik begin morgen twee uur later. En mijn slaap wil ik wel weer over de dag verdelen, maar ik moet wakker blijven omdat ik dan behoorlijk wat moet lezen zie ik nu.
Geef mij dan maar een knuffelberin...quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:14 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat dat meer moet bij een man. Een knuffelbeer.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:15 schreef erkel het volgende:
Ah, even een babbeltje gemaakt met Johan Nijenhuis?Dat wordt gegarandeerd een kwaliteitsfilm natuurlijk.
Dan val ik afquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef mij dan maar een knuffelberin...
Ik vraag me al een tijdje af waarom je hem telkens je 'exachtige' noemt? Het is toch gewoon uit?quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:11 schreef MaJo het volgende:
Overigens noemde mijn exachtige me wel knuffelbeest omdat ik graag knuffel
Het is een beetje een vage relatie geweest en daarom weet ik niet goed hoe ik het moet noemen... Voor mij is het een ex maar voor hem niet denk ikquote:Op woensdag 6 februari 2008 03:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vraag me al een tijdje af waarom je hem telkens je 'exachtige' noemt? Het is toch gewoon uit?
Nu klinkt het alsof je wanhopig bent en graag wil dat het nog goedkomt.
Of is het omdat je niet zeker weet of jullie iets hebben gehad?
En nu gaan er ook berichten de ronde dat die payphone daar in 2005 niet eens stond. Toen stonden er alleen payphones in het Marriott hotel onder toezicht van camera's.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:12 schreef MaJo het volgende:
Iemand trouwens gehoord over die telefooncel van Joran dat je daarmee alleen met creditcard kan betalen en long distant calls kan maken? P0wned coñjos![]()
Nog harder gep0wned dusquote:Op woensdag 6 februari 2008 03:19 schreef erkel het volgende:
[..]
En nu gaan er ook berichten de ronde dat die payphone daar in 2005 niet eens stond. Toen stonden er alleen payphones in het Marriott hotel onder toezicht van camera's.
Hmm... tja. Kut, hoop dat het voor jou niet te lang heeft gespeeld.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:18 schreef MaJo het volgende:
Het is een beetje een vage relatie geweest en daarom weet ik niet goed hoe ik het moet noemen... Voor mij is het een ex maar voor hem niet denk ik
Plus dat de Arubaanse kustwacht de telefoontjes van die nacht vanaf die payphones heeft nagechekt en met als resultaat komen dat 'there's no such call' is geweest.quote:
Hallo, post ik daar foto's als bewijs voor...?quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:12 schreef MaJo het volgende:
Iemand trouwens gehoord over die telefooncel van Joran dat je daarmee alleen met creditcard kan betalen en long distant calls kan maken? P0wned coñjos![]()
Dan hou ik je wel via dat rode setje vast...quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:11 schreef MaJo het volgende:
Dan val ik afOh die kun je heel mooi dubbel opvatten hehe
Overigens noemde mijn exachtige me wel knuffelbeest omdat ik graag knuffel
Enne, doe het rode setje maar![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:32 schreef erkel het volgende:
[..]
Plus dat de Arubaanse kustwacht de telefoontjes van die nacht vanaf die payphones heeft nagechekt en met als resultaat komen dat 'there's no such call' is geweest.
Dubbel gepwnd dus
quote:
quote:
Ik kende de hele achtergrond reeds én het filmpjequote:Op woensdag 6 februari 2008 02:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Dan vind je dit vast geen leuk filmpje, maar dat is het stiekem wel![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Rab5FU7UnWA
De cabaretière maakt een muziekvideo en deze is een regelrechte Youtube-hit.
De Amerikaanse grappenmaakster Sarah Silverman is het bed in gedoken met acteur Matt Damon. Dit bezingt ze in de muziekclip 'I am F*cking Matt Damon' die vorige week werd uitgezonden bij de talkshow van Jimmy Kimmel. Sarah heeft al vijf jaar een relatie met de talkshowhost en ze moest hem maar eens de waarheid vertellen over haar 'bezigheden': Naar bed met de acteur!
En Matt Damon omdat vriendlief hem vaak belachelijk in zijn eigen show
edit - Ow nu lees ik pas de reactie van TimMaar misschien vind je het nu grappiger vanwege de achtergrondinfo.
Je bedoelt: http://www.youtube.com/watch?v=inzhCJ8hZW4quote:
Welke film dan? Die je eerder deze week al had willen zien?quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:37 schreef Soempie het volgende:
Ik ga vanavond alleen naar de bios. Heb ik net besloten.
Ja, ik twijfel nog. Atonement of Away from her.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke film dan? Die je eerder deze week al had willen zien?
Dat snap ikquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:42 schreef Soempie het volgende:
Alleen het stukje: 'het regent zonnestralen'.
"Away from her" ga ik even de trailer van opzoeken. Atonement is Coert heengeweest en die zei dat het wel een zware film was en dat het einde belangrijk was a la The 6th Sense. Zo'n verrassing.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel nog. Atonement of Away from her.
Lekker rustig dagje dus.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
Nee ik zie 'm er nog niet bijstaan op Belbios.
Net even de trailer gekeken van Away from her. Ik weet het niet
Nou, eerst nog even ontbijten eigenlijk. Verder denk ik dat het wat Photoshoppen wordt.
Ik ben er nog niet over uit
Vooralsnog wel maar dat zijn dan meestal van die dagen die heel hectisch uitvallenquote:
Atonement is zo'n film waaraan je kunt merken dat het een goed boek van een goede schrijver wasquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Away from her" ga ik even de trailer van opzoeken. Atonement is Coert heengeweest en die zei dat het wel een zware film was en dat het einde belangrijk was a la The 6th Sense. Zo'n verrassing.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag een mail gekregen van een studiegenootje, dat ze niet zeker weet of ze door gaat met de opleiding omdat ze niet helemaal achter de keuze staat. Op zich niet vreemd, kan gebeuren en zo... wat ik wel vreemd vind is dat ze de opleiding pas sinds afgelopen maandag doet
In twee dagen kan veel gebeuren.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:10 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat jullie in twee dagen tijd al een zodanige band hebben opgebouwd dat ze jou daarover mailt.![]()
Ik heb het boek niet gelezen, dus ik kan niet vergelijken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:07 schreef LadyBlack het volgende:Goeiedag!
[..]
Atonement is zo'n film waaraan je kunt merken dat het een goed boek van een goede schrijver was
Niks verdachts, het was een mail naar de groep waar ze in zit. En daar zit ik ook inquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
In twee dagen kan veel gebeuren.Tim?
Ik heb van McEwan ooit Cement Garden gelezen, dat vond ik heel erg mooi. Atonement moet ik nog (uit)lezen. En de film Comfort of Strangers (met Christopher Walken) naar zijn boek is een prachtig.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:07 schreef LadyBlack het volgende:Goeiedag!
Atonement is zo'n film waaraan je kunt merken dat het een goed boek van een goede schrijver was
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niks verdachts, het was een mail naar de groep waar ze in zit. En daar zit ik ook in
Wat het nog vreemder maakt is dat we gisteren een vrije dag hadden. Ze heeft dus eigenlijk maandag meegemaakt en een deel van het huiswerk opgekregen, misschien wat studieboeken ingekeken maar dat is het wel
Cement Garden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb van McEwan ooit Cement Garden gelezen, dat vond ik heel erg mooi. Atonement moet ik nog (uit)lezen. En de film Comfort of Strangers (met Christopher Walken) naar zijn boek is een prachtig.
Jullie zien het niet, maar ik heb zojuist een heleboel fouten uit bovenstaand stukje moeten halen. Ik voel me best fit, maar blijkbaar ís dat niet zo. Ik heb 4,5 uur geslapen. Morgen wordt het pas echt leuk.![]()
Eigenlijk best netjes. Ik heb ook vakken gehad waarbij ik me wel aangemeld had, maar waar ik niet heen ben geweest. Ook met werkgroepen, waarbij de docent me later belde of hij me nog in moest delen in een groepje.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niks verdachts, het was een mail naar de groep waar ze in zit. En daar zit ik ook in
Wat het nog vreemder maakt is dat we gisteren een vrije dag hadden. Ze heeft dus eigenlijk maandag meegemaakt en een deel van het huiswerk opgekregen, misschien wat studieboeken ingekeken maar dat is het wel
Ik ook niet, ik bedoelde ook meer dat het niet het doorsnee filmplot is, maar een goed plot van een goed boek van een goede schrijverquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het boek niet gelezen, dus ik kan niet vergelijken.
Gelukkig maar. Ik heb je zo ontzettend gemist. Ik dacht dat ik doodging!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
Zuruck!
En nu ga jij weg.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga een broodje halen en daarna een schooliets volgen
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik heb je zo ontzettend gemist. Ik dacht dat ik doodging!
Er is gewoon niemand met tijd vanavond. Morgenavond wel, maar dan moet ik werken. En ik wil ze alletwee wel heel graag zien.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik bedoelde ook meer dat het niet het doorsnee filmplot is, maar een goed plot van een goed boek van een goede schrijver
Het lijken me allebei niet echt films om alleen heen te gaan trouwens
Ik blijf nog even, risico is wat te groot dat ik erg lang moet wachten als ik nu al weg gaquote:
Je mag nu wel weg, want ik ga ook weg.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik blijf nog even, risico is wat te groot dat ik erg lang moet wachten als ik nu al weg ga
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
Wat ben ik toch een bofkont
Ik ben speciaal geselecteerd door de lokale beautysalon voor een leuke aanbieding
Ik zou het niet weten, ik heb opgehangenquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]een massage, of een grote mand smeerseltjes?
Nou zeg..........quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb opgehangen
Inderdaad. En ik ben een man. Zoek de verschillenquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou zeg..........![]()
ik zou eerst willen weten wat ik dan kon krijgen
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik ben een man. Zoek de verschillen
Ik ben geband op het Amerikaanse forum inzake de Natte Alie-zaak.quote:An Error Has Occurred!
Sorry MadMaster, you are banned from using this forum!
You said you made your last post
Voor een schandalig lekkere restauratiehap?quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat ik vanavond mijn vader uit eten neem naar het station
Goeiedagquote:
Gras is nat, redelijk wat regen over me heen gehad. Nu is het vrij onbewolkt maar zonnig kan ik het niet echt noemenquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goeiedag
Hoe smaakt het gras vandaag? Het zonnetje schijnt zo lekker dat het wel lenteachtig moet zijn
Ik heb iig net mn ramen allemaal gelapt omdat de zon er zo mooi op scheen(en nu komt die zon dus ook daadwerkelijk in mn kamer, ipv door het vuil gefilterd te worden
)
In elk geval niet vaak genoegquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gras is nat, redelijk wat regen over me heen gehad. Nu is het vrij onbewolkt maar zonnig kan ik het niet echt noemen
En jij wast normaal je ramen nooit?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voor een schandalig lekkere restauratiehap?
wtf?quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
Je mag er niets van zeggen...maar....
http://www.vkmag.com/videos/videos_leuk_bubbling_feestje/
Jaaaaaaaaaaaaaaajaquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
'tist?quote:
Wat een tyfus muziek.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
Al iets opgestoken?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:03 schreef Etcetera het volgende:![]()
conflicthantering training2 dagen
vermoeiend
raaaaaar
nee dusquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:08 schreef Soempie het volgende:![]()
En over het hanteren van conflicten?
waarschijnlijk is het gewoon te abstract voor mijquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:17 schreef Soempie het volgende:
prisoner's dilemmahet is heel simpel, waarschijnlijk hebben ze het gewoon niet goed uitgelegd.
het bedrijf ging failliet in de laatste rondequote:Op woensdag 6 februari 2008 19:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Prisoner's dilemma = soms haal je het gezamenlijk beste resultaat door niet alleen naar je eigen belang te kijken
Was ik daarvoor een hele uitleg aan het tikkenquote:
Omdat elke afdeling teveel naar het eigenbelang keek waarschijnlijkquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het bedrijf ging failliet in de laatste ronde![]()
wij hebben ze in ronde 4 verradenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:23 schreef Soempie het volgende:
Het beste resulaat haal je als de anderen wel voor het gezamelijk belang gaan en jij lekker egoistisch bent.![]()
Maar als anderen net zo denken
zie linkjequote:Op woensdag 6 februari 2008 19:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jij hebt samen met je maat een kraak gepleegd, maar de politie heeft niet heel veel bewijs. Als je allebei ontkent dan gaan je maat en jij allebei 2 jaar de bak in.
Nu stelt de politie een deal voor: als jij bekent dan laten ze jou na een jaar vertrekken, en gaat je maat 8 jaar de cel in. Je maat krijgt hetzelfde aanbod.
Bekennen jullie allebei, dan gaan jullie allebei 8 jaar achter de tralies.
In dit geval is de totale celstraf het laagst als jullie allebei je mond houden (2 + 2 = 4 jaar). Maar je kan er zelf beter af komen als jij bekent en je maat niet. Het is dus in het eigenbelang van beide verdachten om te bekennen zolang de ander dat niet doet, maar als ze dat doen moeten beide verdachten lang brommen. Het beste gemeenschappelijke resultaat haal je door te doen wat niet het meest in je eigenbelang is
sowwy powwyquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was ik daarvoor een hele uitleg aan het tikken
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:24 schreef B.ertha het volgende:
Als ergens staat dat de inschrijving voor een werkgroep pas op 8 februari opengaat, dan moet het ook dan pas opengaan
Nu is het 2 dagen te vroeg opengesteld, kon ik me pas na het werk inschrijven en zit de werkgroep die ik wilde al volGevolg: college, 3 uur wachten, volgende college, vrije middag/tijd om te studeren weg, niet de groep die ik wilde, niet de vrienden die ik wilde en argh
jaquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat elke afdeling teveel naar het eigenbelang keek waarschijnlijk
Okay ik vergeef het jequote:
Ik weet niet eens wat of waar ik dat kan vindenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:27 schreef Soempie het volgende:
klagen bij de onderwijsbalie ofzo. Hielp bij mij ook.
quote:
op m'n luie gat zittenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Inwoners van Groningen en andere noorderlijke gebieden: hebben jullie plannen voor zaterdagavond?
Jaquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Inwoners van Groningen en andere noorderlijke gebieden: hebben jullie plannen voor zaterdagavond?
Bij mij staat het nummer en adres in de studiegids. Het is vast ook wel op de website te vinden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat of waar ik dat kan vinden
"Oh dag Soempie, tijd niet gezien. Om welk vak gaat het dit keer? De rest van de gegevens ken ik ondertussen uit m'n hoofd"quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:32 schreef Soempie het volgende:
Ik ben vaste klant bij de onderwijsbalie. Vanmiddag ook weer: was me vergeten in te schrijven voor een vak.Eerder moest ik dan vanalles invullen, maar nu was het binnen een minuut geregeld.
En ik kan je zeker niet overtuigen om in een kroeg in Leeuwarden op je luie gat te gaan zitten bij een theatersportwedstrijd of wel?quote:
weinig kansquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik kan je zeker niet overtuigen om in een kroeg in Leeuwarden op je luie gat te gaan zitten bij een theatersportwedstrijd of wel?
Ging ik al van uit eigenlijkquote:
Ik ken wat dat betreft alleen rampscenario's.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
muahahaha ik heb zeven weken lang beschikking over een leeg huis. Dàt wordt lachen
Wat heb je gekraakt?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
muahahaha ik heb zeven weken lang beschikking over een leeg huis. Dàt wordt lachen
Mijn oma is zeven weken in Nieuw-Zeeland en ik ben de wachter. En Soemp; geen rampen. Just Partyquote:
Is toch wel goed zo?quote:Beste meneer, mevrouw,
Ik volg momenteel de opleiding Bedrijfswetenschappen (1e jaar). Voor het aankomende blok 1.2.3 moet ik mij inschrijven voor cursusgroepen en werkgroepen. Op het collegerooster stond vermeld dat dit pas per 8 februari kon. Ik kreeg echter van een studiegenoot te horen dat dit vandaag opeens al kon. Ik was niet in de gelegenheid om dit te doen, maar nu zit de werkgroep die ik wilde al vol.
Het gaat hier om de cursusgroep 2 (of als alternatief groep 1 of 3) van het vak Inleiding in Acc. & Fin. (BCU189BW), op donderdag van 10.45-12.30. Naar nu blijkt, zitten zowel groep 1 als 2 vol en is groep 3 vervallen.
Ik heb mij nu noodgedwongen ingeschreven in groep 4 (13.45-16.30), maar dit komt mij zeer slecht uit.
Ik verzoek u vriendelijk om ervoor te zorgen dat inschrijvingen in het vervolg pas open worden gesteld op de aangegeven datum. Bovendien zou ik het zeer op prijs stellen als ik op enige manier nog bijgeschreven kan worden bij groep 2 (of 1).
Met vriendelijke groet,
B.ertha
èn in te hurenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:46 schreef Etcetera het volgende:
flashback aan australische dude die the best party ever organiseerde![]()
Oh man ja, dat klinkt goed, alleen jammer van die 50.000 dollar schadequote:Op woensdag 6 februari 2008 19:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik mis iets.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:46 schreef Etcetera het volgende:
Ja hoor, als alternatief kan je je brief ook nog openen met L.S.,quote:
Een verwant aan de "Nash equilibrium". Als je A Beautiful Mind hebt gezien snap je wat ik bedoelquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:13 schreef Etcetera het volgende:
we hebben vooral over onderhandelen gehad
- inzetten van x of y voor een bedrijf. () groep was verdeeld in 4 afdelingen, je moest een x of y 'inzetten' en dan kreeg je punten voor hoeveel x-en en y-en er werden gegeven. kon wins-en verliespunten zijn. en dan ook nog overleg tussen afdelingen zelf. wij hebben, erg smerig, erg grappig, x gezegd tijdens dat overleg en y ingezet
mooie punten gewonnen. in de laatste ronde is het bedrijf failliet gegaan, iedereen had negatief puntensaldo
dit heet prisoner's dilemma, als je er geen flikker van snapt: dat doe ik nog steeds niet![]()
- dat ik een sluwe rat bentest gedaan afkomstig uit 'Hoe word ik een rat' en ik ben een rat die weet hoe het spelletje gespeeld wordt.
- overleg over welk goed doel geld kreeg. moest in concensus worden besloten, anders ging het geld (écht geld. óns geld. verplichte inleg 3 euro per persoon) naar de 2 docenten om uit eten te gaan. niet gewonnen, maar uiteindelijk werd het liliane fonds. als het al gestort gaat worden
[..]
nee dus
morgen is er iets met acteurs erbij
O ja, Hoi nemquote:
*niet gezienquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een verwant aan de "Nash equilibrium". Als je A Beautiful Mind hebt gezien snap je wat ik bedoel
Niets abstract. Het kwam erop neer dat je met egoistisch zijn het meeste kunt bereiken/kunt krijgen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*niet gezien
*wiki
*het zalik hoef geen uitleg hoor
![]()
dit is gevalletje: abstract. ik en abstract werkt niet echt
ah okquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niets abstract. Het kwam erop neer dat je met egoistisch zijn het meeste kunt bereiken/kunt krijgen.
Ze willen alleen de plaatjes uit het artikel weg hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:11 schreef Etcetera het volgende:
Moslims willen Mohammed uit Wikipedia
ik zeg het niet snel, maar jemig wat een kutgeloof is het soms
altijd maar weer dat respect eisenquote:De afbeeldingen, vooral van historische miniaturen, zouden een belediging zijn voor de islam. De godsdienst zou het afbeelden van personen namelijk verbieden. De moslims eisen nu dan ook respect voor hun geloof.
Hahahahaquote:
Zo..op je poezelige teentjes getrapt?quote:
Poezelige teentjes?quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..op je poezelige teentjes getrapt?
Komt bij dat die grap al eerder gemaakt isquote:
Okay, je lompe poten? Ik weet het niet meer hoorquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay, je lompe poten? Ik weet het niet meer hoor
Ja ik dacht ook niet origineel te zijn hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komt bij dat die grap al eerder gemaakt is
Ja nog wel in één van de twee naamtopics die ik heb gehadquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komt bij dat die grap al eerder gemaakt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |