sowwy powwyquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was ik daarvoor een hele uitleg aan het tikken
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:24 schreef B.ertha het volgende:
Als ergens staat dat de inschrijving voor een werkgroep pas op 8 februari opengaat, dan moet het ook dan pas opengaan
Nu is het 2 dagen te vroeg opengesteld, kon ik me pas na het werk inschrijven en zit de werkgroep die ik wilde al volGevolg: college, 3 uur wachten, volgende college, vrije middag/tijd om te studeren weg, niet de groep die ik wilde, niet de vrienden die ik wilde en argh
jaquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat elke afdeling teveel naar het eigenbelang keek waarschijnlijk
Okay ik vergeef het jequote:
Ik weet niet eens wat of waar ik dat kan vindenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:27 schreef Soempie het volgende:
klagen bij de onderwijsbalie ofzo. Hielp bij mij ook.
quote:
op m'n luie gat zittenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Inwoners van Groningen en andere noorderlijke gebieden: hebben jullie plannen voor zaterdagavond?
Jaquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Inwoners van Groningen en andere noorderlijke gebieden: hebben jullie plannen voor zaterdagavond?
Bij mij staat het nummer en adres in de studiegids. Het is vast ook wel op de website te vinden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat of waar ik dat kan vinden
"Oh dag Soempie, tijd niet gezien. Om welk vak gaat het dit keer? De rest van de gegevens ken ik ondertussen uit m'n hoofd"quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:32 schreef Soempie het volgende:
Ik ben vaste klant bij de onderwijsbalie. Vanmiddag ook weer: was me vergeten in te schrijven voor een vak.Eerder moest ik dan vanalles invullen, maar nu was het binnen een minuut geregeld.
En ik kan je zeker niet overtuigen om in een kroeg in Leeuwarden op je luie gat te gaan zitten bij een theatersportwedstrijd of wel?quote:
weinig kansquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik kan je zeker niet overtuigen om in een kroeg in Leeuwarden op je luie gat te gaan zitten bij een theatersportwedstrijd of wel?
Ging ik al van uit eigenlijkquote:
Ik ken wat dat betreft alleen rampscenario's.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
muahahaha ik heb zeven weken lang beschikking over een leeg huis. Dąt wordt lachen
Wat heb je gekraakt?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
muahahaha ik heb zeven weken lang beschikking over een leeg huis. Dąt wordt lachen
Mijn oma is zeven weken in Nieuw-Zeeland en ik ben de wachter. En Soemp; geen rampen. Just Partyquote:
Is toch wel goed zo?quote:Beste meneer, mevrouw,
Ik volg momenteel de opleiding Bedrijfswetenschappen (1e jaar). Voor het aankomende blok 1.2.3 moet ik mij inschrijven voor cursusgroepen en werkgroepen. Op het collegerooster stond vermeld dat dit pas per 8 februari kon. Ik kreeg echter van een studiegenoot te horen dat dit vandaag opeens al kon. Ik was niet in de gelegenheid om dit te doen, maar nu zit de werkgroep die ik wilde al vol.
Het gaat hier om de cursusgroep 2 (of als alternatief groep 1 of 3) van het vak Inleiding in Acc. & Fin. (BCU189BW), op donderdag van 10.45-12.30. Naar nu blijkt, zitten zowel groep 1 als 2 vol en is groep 3 vervallen.
Ik heb mij nu noodgedwongen ingeschreven in groep 4 (13.45-16.30), maar dit komt mij zeer slecht uit.
Ik verzoek u vriendelijk om ervoor te zorgen dat inschrijvingen in het vervolg pas open worden gesteld op de aangegeven datum. Bovendien zou ik het zeer op prijs stellen als ik op enige manier nog bijgeschreven kan worden bij groep 2 (of 1).
Met vriendelijke groet,
B.ertha
čn in te hurenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:46 schreef Etcetera het volgende:
flashback aan australische dude die the best party ever organiseerde![]()
Oh man ja, dat klinkt goed, alleen jammer van die 50.000 dollar schadequote:Op woensdag 6 februari 2008 19:46 schreef Etcetera het volgende:
flashback aan australische dude die the best party ever organiseerde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |