Ach het topic was nog geen uur openquote:Op maandag 14 januari 2008 16:21 schreef Etcetera het volgende:
ik zie nu pas dat het Traagspraak is geworden
Er was op tijd iets af en ingeleverdquote:Op maandag 14 januari 2008 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
Groepswerk naar behoren verlopen?
Was ist los?quote:
Dat het dus vast niet naar behoren is gegaan.quote:
Het had ook geen zin om me echt heel druk te gaan maken, dan probeer ik dat ook niet te doenquote:Op maandag 14 januari 2008 16:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat het dus vast niet naar behoren is gegaan.
Ga iets Thais maken.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet zo weer boodschappen gaan doen en ik weet nog niet wat ik vanavond es zal gaan eten... suggesties?
Iets lekker warms gaan drinken.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:59 schreef iamredleader het volgende:hoofdpijn. Niet erg, maar een beetje. Denk dat ik maar even op de bank ga liggen
Wtf, wat is dat voor gek bord. Kind met kaal hoofd dat steelt?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:38 schreef MadMaster het volgende:
Over vooroordelen gesproken:
[ afbeelding ]
Toevallig dat dit bord Thais is.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:38 schreef MadMaster het volgende:
Over vooroordelen gesproken:
url=http://www.beleefdewereld.nl/weblog/images/2007-0101_grens_thailand.jpg
Ik ken hetquote:Op zondag 13 januari 2008 12:39 schreef MaJo het volgende:
Nou moet ik wel zeggen dat ik het liefst elke dag rokjes/jurkjes zou dragen maar uit gemak doe ik een broek aan
Miss Li kende ik al, zal binnenkort eens wat van AaRON luisteren. Bedankt voor de tipquote:Op maandag 14 januari 2008 10:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb 2 nieuwe dingen ontdekt op Eurosonic: Miss Li (een soort Lily Allen / Kate Nash uit Zweden), en AaRON, een singer-songwriterduo + celliste uit Frankrijk, erg mooi![]()
Ff zoeken of die al op het net te vinden zijn
M'n laatste pizza is alweer maanden geleden.. Zou er nu wel eentje lustenquote:Op maandag 14 januari 2008 17:58 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, Ristorante Mozarella Light is vies.
quote:
Ah oké, dus toeval bestaat toch niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:07 schreef MadMaster het volgende:
Toch niet helemaal, kwam ik tegen bij de zoekopdracht 'Thailand' in Google Images toen ik op zoek was naar een plaatje voor Tim's maaltijd...
Wil je me aan de pillen hebben of zo?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:11 schreef Supersheep het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Soempie was van de afdeling nieuwe verstandskiezen, dus ik ben geen virusverspreider wat dat bettreft.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:16 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, is dat besmettelijk by proxy of zo? Ik krijg ook een verstandkies door. Het is allemaal wat traag bij mij. Mijn eerste kreeg ik toen ik al 20 was. Ik dacht dat het bij twee bleef, maar nu jaren later krijg ik alsnog de onderkiezen. Ik heb er trouwens nauwelijks last van. Geen pijn, ruimte genoeg.
En is een zenuwbehandeling hetzelfde als een wortelkanaalbehandeling?
Oh, dan heb ik goed nieuws voor jou. Ik heb dus ooit een zenuwbehandeling gehad: niks aan het handje, piece of cake!quote:Op maandag 14 januari 2008 18:21 schreef MadMaster het volgende:
Op tandarts.nl staat het volgende:
Een wortelkanaalbehandeling , ook wel zenuwbehandeling of endodontische behandeling genoemd...![]()
Weet het dus inmiddels en jij nu ook...
Krijg jij dan niks?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:30 schreef Soempie het volgende:
ik ben allergisch voor die verdovingen die tandartsen gebruiken.
Niks niet geen probleem, dit is juist mijn probleem...quote:Op maandag 14 januari 2008 18:25 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan heb ik goed nieuws voor jou. Ik heb dus ooit een zenuwbehandeling gehad: niks aan het handje, piece of cake!
Ik kreeg wel een verdoving (ik had eigenlijk liever zonder verdoving gewild), maar ik had de ibuprofen niet eens nodig.
Maar misschien is dat wel gewoon omdat ik een bikkel ben.
Nee. Ik vraag me af wat er gebeurt als ik wel verstandskiezen moet laten verwijderen.quote:
Mw. MM heeft haar verstandskiezen onder totale narcose in het ziekenhuis laten verwijderen.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:41 schreef Soempie het volgende:
Nee. Ik vraag me af wat er gebeurt als ik wel verstandskiezen moet laten verwijderen.Lachgas, misschien.
![]()
Ah, een cry baby. Wat schattig.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:38 schreef MadMaster het volgende:
en dan nog zit ik als eenin de stoel...
Maar ik ben dan ook geen bikkel...
Holy Shit. Dan moet het wel echt ernstig zijn willen ze dat doen. Algehele narcose is niet niks.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM heeft haar verstandskiezen onder totale narcose in het ziekenhuis laten verwijderen.
Poliklinische opname van een halve dag...
Ook vanwege een allergie?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM heeft haar verstandskiezen onder totale narcose in het ziekenhuis laten verwijderen.
Poliklinische opname van een halve dag...
Ik ook van jou...quote:
Ik maak me op zich nog niet zo druk, maar het vreemde is dat ik van te voren nooit weet of ik last van een tandartsbehandeling heb. De ene keer zetten ze de boor er in en voel ik absoluut niets en de andere keer zit ik zowat tegen het plafond aangeplakt...quote:Ga je er nu niet druk om maken. Als het pijn gaat doen, dan doet het toch wel pijn. Beperk je zorgen tot dat moment. En ach, pijn is fijn.
Nee, vanwege totaal andere behandelingen in het verleden die invloed zouden kunnen hebben op de bloedingen die konden gaan plaatsvinden...quote:
Hoe kom je daar nou bij zeg.... die van mij was dan de herrezen duivel van oneindige helse pijnquote:Op maandag 14 januari 2008 18:46 schreef wyccie het volgende:
Oh, mijn zenuwbehandeling was trouwens bij de kaakchirurg. Misschien zijn die beter in het niet bezeren van hun patiënten.
Oh, dan ben ik dus echt een bikkel.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:53 schreef Whiteguy het volgende:
Hoe kom je daar nou bij zeg.... die van mij was dan de herrezen duivel van oneindige helse pijn![]()
Ik denk dat ik ook wel een beetje pech had met hoe die kies in mn kaak vast zat. Als in.. muurvast en op een niet echt goed bereikbare plek.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik dus echt een bikkel.![]()
Duur spulquote:Op maandag 14 januari 2008 18:58 schreef Soempie het volgende:
Ik heb eindelijk eens iets nuttigs gedaan op Fok!![]()
![]()
schilderij vraagje
En als je buiten stond leek het net herfstquote:Op maandag 14 januari 2008 19:10 schreef B.ertha het volgende:
De zon scheen vandaag
Het leek net lente als je binnen zat
ik moest naar buiten. Het viel mee, kan ik je vertellenquote:Op maandag 14 januari 2008 19:10 schreef B.ertha het volgende:
De zon scheen vandaag
Het leek net lente als je binnen zat
Ik ook hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 19:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik moest naar buiten. Het viel mee, kan ik je vertellen
Het was hier zwaar kutweer, guur, regen en koud...quote:Op maandag 14 januari 2008 19:25 schreef B.ertha het volgende:
Ik ook hoor
Het was niet echt koud, gelukkig. Alleen 's avonds regende het
Het werd een niet erg lekker kipding van de aldi, met saaie spinazie en saaie aardappelpuree er bij. Ik kook vaak voor m'n eentje en dan is Thais duur/niet goed in kleine hoeveelheden te maken/veel werk. Hoewel het wel lekker is wacht ik met zoiets liever tot ik het ook voor iemand anders kan klaarmakenquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het werd een niet erg lekker kipding van de aldi, met saaie spinazie en saaie aardappelpuree er bij. Ik kook vaak voor m'n eentje en dan is Thais duur/niet goed in kleine hoeveelheden te maken/veel werk. Hoewel het wel lekker is wacht ik met zoiets liever tot ik het ook voor iemand anders kan klaarmaken
Ik mis samen met andere mensen eten wel: dat was best gezellig en vaak krijg je dan iets waar je niet echt zin in hebt en na een tijdje had ik dan zin om ingewikkeld te gaan doen
Vanwege je verstandskiezen opmerking of omdat je hem niet hebt uitgenodigd voor vanavond als one night stand...quote:Op maandag 14 januari 2008 20:24 schreef Soempie het volgende:
* wacht op verontwaardigde reactie van WG
ehm... waarover? heb ik iets gemist ?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:24 schreef Soempie het volgende:
* wacht op verontwaardigde reactie van WG
Dat zal het dan wel zijn... maargoed de avond is nog lang. Ik verwacht straks de adresgegevens in de PM en dan heb ik nog tijd genoeg om voordat de avond voorbij is voor de deur te staan.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege je verstandskiezen opmerking of omdat je hem niet hebt uitgenodigd voor vanavond als one night stand...
quote:Op maandag 14 januari 2008 06:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
a) niet waar
b) niet waar
Je bent een prachtige vrouw
Thanksquote:Op maandag 14 januari 2008 09:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
* MadMaster heeft dan kennelijk foto's van een ander met rozen gezien...
Mijn ega is ook 1.82 meter hoog en ik ben iets kleiner. Ik heb daar absoluut geen moeite mee...
[..]
Wat mag je daar doen?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:42 schreef MaJo het volgende:
Ik ben vandaag aan het werk op een beurs in Eindhoven de gekstuhMaar is tof
Blijf hier ook slapen
Maar vandaar dus de 'internetstilte' van mijn kant
WG probeert toch PS te versieren..tssskquote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege je verstandskiezen opmerking of omdat je hem niet hebt uitgenodigd voor vanavond als one night stand...
'Hallo, ik ben Soempie, de nieuwste Laaf uit de Efteling.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:58 schreef Soempie het volgende:
Ik heb eens op een tuinbeurs gestaan in Den Bosch.Om gieters te verkopen.
Tsja als jij al mijn moves blijft negeren zal ik wel moeten hequote:Op maandag 14 januari 2008 20:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
WG probeert toch PS te versieren..tsssk
ivm met jouw bericht over Tim en PS, snap dat toch.
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:10 schreef Soempie het volgende:
Aan het eind van de dag had ik 1 gieter verkocht en er 3 weggegeven.
En bij MaJo heb ik je ook al afgetroefd, dus vandaar dat ik gisteren zei dat je PS eens even op haar nummer moest gaan zetten.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsja als jij al mijn moves blijft negeren zal ik wel moeten he![]()
Als ze op provisiebasis werkte welquote:Op maandag 14 januari 2008 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..], ze zullen blij met je zijn geweest...
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..], ze zullen blij met je zijn geweest...
Ik geef het nog niet opquote:Op maandag 14 januari 2008 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En bij MaJo heb ik je ook al afgetroefd, dus vandaar dat ik gisteren zei dat je PS eens even op haar nummer moest gaan zetten.
Je begreep me toch wel, hoop ik...
Ik heb al een vriendje en ik ben een heel trouw tiep.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsja als jij al mijn moves blijft negeren zal ik wel moeten he![]()
Telkens weer haal ik mij in mijn hoofdquote:Op maandag 14 januari 2008 21:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb al een vriendje en ik ben een heel trouw tiep.
Afstand maakt me niet uit, morgen, middaguur, voor de saloon ?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij mag de afstand bepalen...
7544336 ten name van M.J. van Damquote:
Gewoon op de parkeerplaats van Rick's Wegrestaurant, halverwege Roelofarendsveen en Amsterdam, om 12.00 uur.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Afstand maakt me niet uit, morgen, middaguur, voor de saloon ?
http://www.youtube.com/watch?v=L1qcEYwRMIM
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Telkens weer haal ik mij in mijn hoofd
Dat ik die hemel krijg die mij wordt beloofd
Telkens weer wordt alle blauw weer grauw
Sta ik teleurgesteld buiten in de kou
Maar telkens weer denk ik, er komt er een
Waar ik alleen voor leef
Mijn hart aan geef
Bij wie ik vindt dat wat ik nu ontbeer
Liefde voor altijd, telkens weer
Telkens weer slaat wat er vroeger was
Weer als een vlam omhoog uit de oude as
Telkens weer alsof het nooit geneest
Blijft er die pijn bestaan om wat is geweest
Waar ik alleen voor leef
Mijn hart aan geef
Bij wie ik vind dat wat ik nu ontbeer
Waar ik alleen voor leef
Mijn hart aan geef
quote:
Valt wel mee, ik hou het op totaal 6.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef Soempie het volgende:
Hoeveel vriendinnen heb jij eigenlijk gehad?
Oeh een duel om mijquote:Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon op de parkeerplaats van Rick's Wegrestaurant, halverwege Roelofarendsveen en Amsterdam, om 12.00 uur.
Wel aan de kant vanaf Amsterdam, ik daag je immers uit...
Nee dat hebben we gehad, ik verwacht dit keer gewoon 100 euro, no strings attachedquote:Op maandag 14 januari 2008 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie de volgende foto-serie al weer verschijnen...
hebben ze alle schapen alweer van de a4 gejaagd ? Was weer totale chaos vandaagquote:Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon op de parkeerplaats van Rick's Wegrestaurant, halverwege Roelofarendsveen en Amsterdam, om 12.00 uur.
Valt wel mee denk ik, Rick's wegrestaurant bestaat volgens mij nietquote:Op maandag 14 januari 2008 21:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh een duel om mij![]()
WG, MM meent het wel als ie iets zegt dus ik zou maar uitkijken![]()
Zorg ik voor een muziekjequote:Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat?????quote:Op maandag 14 januari 2008 21:38 schreef MaJo het volgende:
Nee dat hebben we gehad, ik verwacht dit keer gewoon 100 euro, no strings attached
Oeh helemaal vergeten, zag vandaag een vrachtwagen in de fik staan op de A2, de vlammen kwamen gewoon uit de kabinequote:Op maandag 14 januari 2008 21:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
hebben ze alle schapen alweer van de a4 gejaagd ? Was weer totale chaos vandaagPolitie besloot maar de weg af te sluiten en de auto's die al op de afgesloten weg stonden door het dorp te leiden
![]()
Chaos op A4 door ongeval
Da's dat brugrestaurant over de A4...quote:Op maandag 14 januari 2008 21:40 schreef Whiteguy het volgende:
Valt wel mee denk ik, Rick's wegrestaurant bestaat volgens mij niet
Oiquote:Op maandag 14 januari 2008 21:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, Rick's wegrestaurant bestaat volgens mij niet
Ja eeh, túúúúúrlijk doe ik datquote:Op maandag 14 januari 2008 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat?????
De volgende serie is zonder string???
100 Euro is net gestort...
Wel deze foto's PM'en dan dit keer, hè...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan hopen dat jullie elkaar overhoop schieten, iets met 2 honden, 1 beenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's dat brugrestaurant over de A4...
Krabbel je nu al terug?
TM,
Oeh nog een geïnteresseerdequote:Op maandag 14 januari 2008 21:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dan hopen dat jullie elkaar overhoop schieten, iets met 2 honden, 1 been![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:44 schreef MaJo het volgende:
Overigens was dit een reactie op WG he, dus foto's gaan dan naar hem
Nee ik ben bang voor bloedquote:Op maandag 14 januari 2008 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Kom morgen ook maar naar het wegrestaurant dan...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:51 schreef Soempie het volgende:
MM, jij hebt al een vrouw. Gun die jongens MaJo nu maar....
En nog een kandidaat voor morgen...quote:Op maandag 14 januari 2008 21:51 schreef Soempie het volgende:
MM, jij hebt al een vrouw. Gun die jongens MaJo nu maar....
Dat is toch gewoon een vd valk restaurant ? Met een la place, burgerking... suitsupply zit daar ook geloof ik .. dat parkeerterrein ?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's dat brugrestaurant over de A4...
Krabbel je nu al terug?
TM,
Hart in Actie had al een leuk bod mij me ingediend, en piets weebericht wil ook opnames maken voorafgaand aan het duelquote:Op maandag 14 januari 2008 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nog een kandidaat voor morgen...![]()
Nog meer vrijwilligers?
Wie belt alvast de Telegraaf, RTL Boulevard en SBS Shownieuws?
Speel ze wel eerst tegen elkaar uit voor de beste prijs...
Yep, dat heette vroeger Rick's Brugrestaurant.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een vd valk restaurant ? Met een la place, burgerking... suitsupply zit daar ook geloof ik .. dat parkeerterrein ?
'Ut Moan' krijgt dan wel een heel aparte betekenis...quote:Op maandag 14 januari 2008 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Hart in Actie had al een leuk bod mij me ingediend, en piets weebericht wil ook opnames maken voorafgaand aan het duel
En ik had nog wel zo veel andere leuke verassingen voor je in petto...quote:Op maandag 14 januari 2008 21:59 schreef MaJo het volgende:
Jongens, we moeten hier weg dus ik ga afsluiten. Ik hoor morgen wel hoe het afgelopen isEn stuur vooral een mailtje en voel je niet bezwaard om geld op mijn rekening te storten. Ik ben het type 'hoe meer hoe beter'
![]()
Het wordt ook meer piets geweerbericht danquote:Op maandag 14 januari 2008 22:03 schreef MadMaster het volgende:
'Ut Moan' krijgt dan wel een heel aparte betekenis...
[..]
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article58670431.ece?cid=rssquote:Op maandag 14 januari 2008 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, dat heette vroeger Rick's Brugrestaurant.
Menig veldslag is daar al uitgevochten...
iets verkeerdquote:Op maandag 14 januari 2008 22:12 schreef RoofingBurner het volgende:
FF heel iets anders tussendoor, een vraagje. Kan dat?
Wat doe je als een bestand is ingepakt in meerdere delen (RAR) en als je het eerste bestand aanklikt en niet automatisch alle delen worden geopend en aan elkaar gekoppeld?
Als je met winrar het eerste bestandje (.rar of .001 ofzo) aanklikt en vervolgens uitpakt, doet ie meteen de rest er ook achteraan. Hoef je niet eerst iets voor te gaan koppelen.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:12 schreef RoofingBurner het volgende:
FF heel iets anders tussendoor, een vraagje. Kan dat?
Wat doe je als een bestand is ingepakt in meerdere delen (RAR) en als je het eerste bestand aanklikt en niet automatisch alle delen worden geopend en aan elkaar gekoppeld?
Nee, dat was ik niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:09 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article58670431.ece?cid=rss
je bent er inderdaad al vaker geweest voor een duel zo te lezen
Je hebt niet total commander op je pc staan toevallig (www.totalcmd.com)quote:Op maandag 14 januari 2008 22:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Het gekke is dat de bestanden allemaal dezelfde naam hebben.
Helpt renamen van de aparte bestanden misschien, zoals mijn rivaal WG zegt...?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Het gekke is dat de bestanden allemaal dezelfde naam hebben.
Wat?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Het is Jam Sessions
De inhoud van alle bestanden is gelijk. Gedowned van de locatie die ik van een zekere MM heb doorgekregen.
Soempie, ben je er nog of ben je je EHBO-koffer al aan het inpakken?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:02 schreef Soempie het volgende:
MaJo, neeeeee, me niet alleen laten hier...
Prima... met zn tweeen moeten we het zeker kunnen winnen RBquote:Op maandag 14 januari 2008 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ook morgen komen opdraven, jij stuk serpent...
[ afbeelding ]
Je weet wat er het weekend in Uruzgan is gebeurd, hè?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:26 schreef Whiteguy het volgende:
Prima... met zn tweeen moeten we het zeker kunnen winnen RB![]()
Ik zorg voor afleiding en jij schiet hem in zn rug ?
Dan trek ik gewoon deze klassieke move uit de kastquote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet wat er het weekend in Uruzgan is gebeurd, hè?
Ik ben alleen goed genoeg als MaJo er niet is?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soempie, ben je er nog of ben je je EHBO-koffer al aan het inpakken?
Alleen als je die wiebelkont een keer aan de kant zetquote:Op maandag 14 januari 2008 22:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben alleen goed genoeg als MaJo er niet is?
Als gesprekspartner, bedoel ik.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Alleen als je die wiebelkont een keer aan de kant zet
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Alleen als je die wiebelkont een keer aan de kant zet
Welnee, niet het Calimero-syndroomnu in de strijd gaan gooien alsjeblieft...quote:Op maandag 14 januari 2008 22:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben alleen goed genoeg als MaJo er niet is?
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb nog een ouwe Uzi liggen, moet lukken lijkt me. Oh wacht ik pak wel even een pikkie.
[ afbeelding ]
Je weet niet waar je aan begintquote:Op maandag 14 januari 2008 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah we hebben de volgende aanmelding binnen voor de grote veldslag morgen
Daar hebben we Hildo weerquote:Op maandag 14 januari 2008 22:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb nog een ouwe Uzi liggen, moet lukken lijkt me. Oh wacht ik pak wel even een pikkie.
[ afbeelding ]
Zo'n grote glazen wolkenkrabber waar niemand die merkt dat je er niet bent ... dat is geen excuusquote:Op maandag 14 januari 2008 22:58 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Je weet niet waar je aan begint
Bovendien, overdag werk ik, centjes verdienen op kantoor
Kom zeg, wat is dat nu voor mentaliteit?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:58 schreef Wiebelkont het volgende:
Je weet niet waar je aan begint
Bovendien, overdag werk ik, centjes verdienen op kantoor
OMG, het wordt nu eng...quote:Op maandag 14 januari 2008 22:57 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil ook wel een gooi doen naar MaJo. Naar ik verneem kan ze aardig kokenMag ze mijn sloofje beste vriendin zijn
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom zeg, wat is dat nu voor mentaliteit?
Je komt toch op voor je wijffie of niet soms?
Vind je het raar als ze binnenkort de benen neemt en zich bij één van de gegadigden hier voegt en dat met wallen, jubeltenen en pluishaar?
Ik herhaal:
Telkens weer haal ik mij in mijn hoofd
Dat ik die hemel krijg die mij wordt beloofd
Telkens weer wordt alle blauw weer grauw
Sta ik teleurgesteld buiten in de kou
Waar ik alleen voor leef
Mijn hart aan geef
Bij wie ik vindt dat wat ik nu ontbeer
Telkens weer slaat wat er vroeger was
Weer als een vlam omhoog uit de oude as
Telkens weer alsof het nooit geneest
Blijft er die pijn bestaan om wat is geweest
Waar ik alleen voor leef
Mijn hart aan geef
Waar ik alleen voor leef
Mijn hart aan geef
Ah, dacht dat je concert opname's aan het downloaden was.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:33 schreef RoofingBurner het volgende:
Frozen Roms komt het van.Werkt verder prima hoor die site
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom zeg, wat is dat nu voor mentaliteit?
Je komt toch op voor je wijfie of niet soms?
Vrouwen...quote:Op maandag 14 januari 2008 23:08 schreef Soempie het volgende:
Ssst, hij wil graag geld verdienen. Laat hem.![]()
Waar kan ik mn geld inzetten ?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Nou, de rust keert hier weer, dan ga ik m'n tas voor morgen ook maar vast inpakken...
[ afbeelding ]
een heel verhaal
[ afbeelding ]
ik had niet het idee dat ik de geadresseerde wasquote:Op maandag 14 januari 2008 23:31 schreef MadMaster het volgende:
En wel dat verhaal lezen, hè...
Heb ik daarvoor op die tekst zitten ploeteren?
Nee, maar daaruit kan je wel mijn gedrevenheid aflezen...quote:Op maandag 14 januari 2008 23:37 schreef Whiteguy het volgende:
ik had niet het idee dat ik de geadresseerde was
Ah ik hoef dus geen feyenoord shirt aan te schaffenquote:Op maandag 14 januari 2008 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar daaruit kan je wel mijn gedrevenheid aflezen...
Mag je best doen, daarop schiet ik per definitie altijd raak.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:39 schreef Whiteguy het volgende:
Ah ik hoef dus geen feyenoord shirt aan te schaffen
En ik kijk dat domme filmpje nog helemaal af ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:27 schreef Whiteguy het volgende:
Cillit bang 4e bij de loden leeuw verkiezing
ze moeten dan ook deze rmx uitzenden... http://www.youtube.com/watch?v=PHGE7bO6Mg8
Nee, zij heeft vlinders in haar buik.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempje, waarom heb je ineens rokerslongen als avatar?
Ow.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jaaaaaaaja
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempje, waarom heb je ineens rokerslongen als avatar?
Na zoveel romatiek gisterenavond worden dat soort gevoelens natuurlijk ook wel aangewakkerd... ;')quote:
Sorry, maar in de liefde is alles gepermiteerd en WG blijft volharden in z'n amoureuze bejegeningen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:01 schreef Etcetera het volgende:
wat een agressief gedrag hierbeetje met wapens zwaaien
![]()
niet afschieten, schakenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar in de liefde is alles gepermiteerd en WG blijft volharden in z'n amoureuze bejegeningen.
Wat moet je dan...?
Maar nu nog slechts 3 uur te gaan en we zijn er van af...
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:57 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil ook wel een gooi doen naar MaJo. Naar ik verneem kan ze aardig kokenMag ze mijn sloofje beste vriendin zijn
Jij wil niet vechten om MaJo?quote:
Dank je, zelf gejatquote:
da's niet slecht bedoeld hoorquote:
Neequote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:34 schreef Etcetera het volgende:![]()
heeftie ook gezegd wat je gaat krijgen dan
camouflagequote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:37 schreef Whiteguy het volgende:
sta ik daar op een koud, guur parkeerterrein.. niemand te bekennen
spannendquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
NeeIk ben erg nieuwsgierig.
![]()
Oja, goed dat het probleem is opgelost.![]()
Beetje té spannend. Ik ben al 9 keer heen en weer gelopen om te kijken of er iets op de mat ligt.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:41 schreef Etcetera het volgende:
vind ik ook![]()
oh ben nu bezig om een stukje video van een andere site te mogen gebruiken. heb heel braaf een mailtje gestuurd om toestemming te krijgen
Dacht het niet, ik heb werkelijk alles afgestruind en, tenzij je ergens jezelf op het toilet hebt opgesloten, je was gewoon niet aanwezig.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:37 schreef Whiteguy het volgende:
sta ik daar op een koud, guur parkeerterrein.. niemand te bekennen
ik ga zo door richting utrecht... majo verder stalkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dacht het niet, ik heb werkelijk alles afgestruind en, tenzij je ergens jezelf op het toilet hebt opgesloten, je was gewoon niet aanwezig.
Ik ben nu nog in het wegrestaurant, dus als je wilt, try me...
[ afbeelding ]
Strak plan, ze is toch niet in Utrecht te vinden...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ik ga zo door richting utrecht... majo verder stalken
Voor een prikkie, een sneeuwwitte bruidsjurkquote:
Ahhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor een prikkie, een sneeuwwitte bruidsjurk
Nooit gedragen, geen enkele keer
Twee jaren oud, voor een meisje dat trouwt
Haast voor niets want ik hoef 'm niet meer
Voor een prikkie een sneeuwwitte bruidsjurk
Met sluier nog nieuw in 't papier
Ik verloor al m'n hoop, daarom is 'ie te koop
Telefoon 2604
das sneu..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor een prikkie, een sneeuwwitte bruidsjurk
Nooit gedragen, geen enkele keer
Twee jaren oud, voor een meisje dat trouwt
Haast voor niets want ik hoef 'm niet meer
Voor een prikkie een sneeuwwitte bruidsjurk
Met sluier nog nieuw in 't papier
Ik verloor al m'n hoop, daarom is 'ie te koop
Telefoon 2604
Yum!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn scriptiebegeleider vond mn opzet goed![]()
![]()
![]()
Taart voor iedereen
[ afbeelding ]
jaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn scriptiebegeleider vond mn opzet goed![]()
![]()
![]()
Taart voor iedereen
[ afbeelding ]
henk wijngaardquote:
Dit ook:quote:
Het leek hem beter om het toch gewoon in het Nederlands te doenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Yum!!![]()
Gefeliciteerd!!!Wat zei hij over dat het in het engels is?
Mja, ik kijk wel even hoe het gaat..... ik moet mn uitgebreide opzet ook nog inleveren, die heb ik dus net vertaald. Ik denk dat ik daar de Engelse ook maar even bij doe. Dan kan ie even iets meer er van lezenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:26 schreef Etcetera het volgende:
hmm als ik jouw was zou ik echt aandringen op Engels, omdat het toen ineens wel goed ging. Ik snap z'n punt wel, maar als jij kunt garanderen dat je (bijna)perfect Engels kunt aanleveren
Ik heb de melk wel horen klotsen, maar weet niet meer waar de tepel hangt...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:19 schreef LadyBlack het volgende:
Het leek hem beter om het toch gewoon in het Nederlands te doenOmdat je dan in elk geval goed Nederlands hebt ipv misschien niet zulk perfect Engels....
Ik had er eigenlijk tegenin willen gaan, maar ik durfde niet zo goed
Nu ben ik dus mn opzet aan het vertalenwat een kutwerk
Jeumig, wat een ridder zonder vrees en blaam!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:39 schreef MadMaster het volgende:
Vrienden en vriendinnen van SC AKQ,
Even een berichtje vanuit het Truckers Café in het brugrestaurant over de A4...
Ik heb dus bijna een half uur in de regen staan wachten op rivaal Whiteguy, ben zelfs nog even naar de andere kant van het restaurant/de weg gelopen om te controleren of hij daar niet stond, maar meneer heeft het dus simpelweg af laten weten...
Ik kan daar maar één conclusie aan verbinden:
Whiteguy durft het duel met mij niet aan, waardoor hij vanaf nu moet stoppen met het stalken van MaJo.
Simpel, klaar, over, uit...
Overigens was er van media-belangstelling niet veel te merken, de enige camera die ik gezien heb was van een verdwaalde Japanse toerist die zonodig foto's van mij moest nemen in mijn Rambo-outfit.
Maar goed, de battle is over, Whiteguy heeft zichzelf nu wel heel erg laten kennen en ik ga hier dus zo maar de boel opruimen, douchen en weer naar m'n werk...
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de melk wel horen klotsen, maar weet niet meer waar de tepel hangt...![]()
Mag ik je daarom vragen waarom je het stuk eerst in Engels hebt opgesteld?
ER, wil je svp die avatar van je weer naar die zwart/wit-versie van je wijzigen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jeumig, wat een ridder zonder vrees en blaam!!
en dat lijkt mij een gegronde reden om juist in het engels te werkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik was ontzettend aan het kloten met mn opzet, wou voor geen meter lukken. Toen ben ik, om eens wat te proberen, in het Engels begonnen en toen ging het ineens als een tierelier!
Ergens ook niet zo vreemd, want in mijn vakgebied is eigenlijk nauwelijks Nederlandse literatuur, en mijn vaktaal is dus in het Engels ook veel beter. Voor mijn gevoel ben ik constant knullige Nederlandse substituten voor prima Engelse termen aan het verzinnen
Klinkt aannemelijk, zeker gezien het integreren van de Engelse taal in het Nederlands.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was ontzettend aan het kloten met mn opzet, wou voor geen meter lukken. Toen ben ik, om eens wat te proberen, in het Engels begonnen en toen ging het ineens als een tierelier!
Ergens ook niet zo vreemd, want in mijn vakgebied is eigenlijk nauwelijks Nederlandse literatuur, en mijn vaktaal is dus in het Engels ook veel beter. Voor mijn gevoel ben ik constant knullige Nederlandse substituten voor prima Engelse termen aan het verzinnen
Als je me een 10 geeft ben je aangenomenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en dat lijkt mij een gegronde reden om juist in het engels te werken
maar ik ben je scriptiebegeleider niet he
levert het mij ook wat op danquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je me een 10 geeft ben je aangenomen![]()
Kunstgeschiedenisquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk, zeker gezien het integreren van de Engelse taal in het Nederlands.
Tenzij je studierichting 'Nederlands' is...
'oiquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit ook:
No mail today, my love has gone away
Wiebel left my life, symbolic for this wife,
No mail today, it seems a common sight
But men just passing by, don't know the reason why
Gelukkig, je leeft nog...quote:
Dankje.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat heb je een lieve foto's op je hyve staan trouwens
je hebt ons vervloekt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb spijt van mijn aangepaste ' No Milk Today'...
I was terrible on the balls with my set-up, wouldn't for a meter succeed. Then am I, around once something to trying, in the English started and then went it all of a sudden like a tierelier!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Of misschien een tegenvloek.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Geef me het nummer van Wiebel even, dan regel ik dat het weer goed komt...
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
I was terrible on the balls with my set-up, wouldn't for a meter succeed. Then am I, around once something to trying, in the English started and then went it all of a sudden like a tierelier!!
Somewhere too not so strange, because in my profession area is actually hardly Netherlands literature, en my profession language is hence in the English too much better. For my feeling am I constantly boy-like Netherlands substitutes for fine English terminology on the making up.
Ik snap precies wat je bedoelt LB!!!!
Sorry, no can doquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ER, wil je svp die avatar van je weer naar die zwart/wit-versie van je wijzigen?
Ik heb het de laatste tijd al zo moeilijk hier met al roodharigen... ;')
ik wacht ook al een aantal dagen op een bepaald poststuk, terwijl de gene die ik pas volgende week had verwacht gisteren binnen kwamquote:
Heb je iets besteld? Of heeft iemand gewoon iets voor je op de post gedaan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ik wacht ook al een aantal dagen op een bepaald poststuk, terwijl de gene die ik pas volgende week had verwacht gisteren binnen kwam
The sun'll come outquote:
Ik heb een hardeschijf geclaimed voor garantie, vrijdag opgestuurd, zou 5 werkdagen duren dus ik denk dat is er maandag de 21e pas - die was er dus gisteren alquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je iets besteld? Of heeft iemand gewoon iets voor je op de post gedaan?
Ik dacht dat 1 dag normaal was.
OK, ik zal dan maar moeten leren leven met de meisjes met rode haren alhier.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:25 schreef ElizabethR het volgende:
Sorry, no can do
Ik heb deze het langste gehad (jarenlang) van alle avatar's ooit, en wilde terug naar mijn 'roots'![]()
Andere mensen herkennen me juist ineens weer met deze ava
We love you, Miss Hannigan!!!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The sun'll come out
Tomorrow
Bet your bottom dollar
That tomorrow
There'll be sun!
Just thinkin' about
Tomorrow
Clears away the cobwebs,
And the sorrow
'Til there's none!
When I'm stuck a day
That's gray,
And lonely,
I just stick out my chin
And Grin,
And Say,
Oh
The sun'll come out
Tomorrow
So ya gotta hang on
'Til tomorrow
Come what may
Tomorrow!
Tomorrow!
I love ya
Tomorrow!
You're always
A day
A way!
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The sun'll come out
Tomorrow
Bet your bottom dollar
That tomorrow
There'll be sun!
Just thinkin' about
Tomorrow
Clears away the cobwebs,
And the sorrow
'Til there's none!
When I'm stuck a day
That's gray,
And lonely,
I just stick out my chin
And Grin,
And Say,
Oh
The sun'll come out
Tomorrow
So ya gotta hang on
'Til tomorrow
Come what may
Tomorrow!
Tomorrow!
I love ya
Tomorrow!
You're always
A day
A way!
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
I was terrible on the balls with my set-up, wouldn't for a meter succeed. Then am I, around once something to trying, in the English started and then went it all of a sudden like a tierelier!!
Somewhere too not so strange, because in my profession area is actually hardly Netherlands literature, en my profession language is hence in the English too much better. For my feeling am I constantly boy-like Netherlands substitutes for fine English terminology on the making up.
Babelfish is ook goed in zulke dingen:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
quote:I was terribly to kloten with mn set-up, wanted succeed for no meter. Then is I, once what to try, in English started and then went it all of a sudden as tierelier! Somewhere too not so strange, because in my profession area are actually hardly Netherlands literature, and my profession language are hence in the English too much better. For my feeling am I constantly boy-like Netherlands substitutes for fine English terminology on the making up.
Babelfishquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Babelfish is ook goed in zulke dingen:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag ben ik toegetreden tot de trendwhores met hyves
Ik eigenlijk ook niet (vind het een uitgebreide CU2 en CU2 vond ik een jaar of 5 geleden al niet leuk meer), maar het aanbod om het door iemand anders aan te laten maken was toch wel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:21 schreef Whiteguy het volgende:
Heh.. ik heb toevallig laatst ook een hyves aangemaakt. En vervolgens nog niks mee gedaan. Eigenlijk helemaal geen zin in die onzin
Nu ik het dan toch heb wil ik ook meedoen in de race om vriendjes te krijgen. Wat is je Hyve?quote:
Mijn vriendinnen hebben facebook, maar ik heb weinig buitenlandse vrienden, dus dat vind ik dan ook weer niet nodig. En hyves is sowieso niet nodig, maar wel leukquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet (vind het een uitgebreide CU2 en CU2 vond ik een jaar of 5 geleden al niet leuk meer), maar het aanbod om het door iemand anders aan te laten maken was toch wel aantrekkelijk
Ik heb een selectief vriendjes-beleid: alleen mensen die ik ook echt kenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu ik het dan toch heb wil ik ook meedoen in de race om vriendjes te krijgen. Wat is je Hyve?
Nouja ik heb een beetje het idee dat veel mensen een hoop anderen toevoegen en 1x hoi zeggen... maar het toch doen om een zo groot mogelijke 'vriendengroep' te hebben op hyvesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet (vind het een uitgebreide CU2 en CU2 vond ik een jaar of 5 geleden al niet leuk meer), maar het aanbod om het door iemand anders aan te laten maken was toch wel aantrekkelijk
Ik vind het wel grappig.quote:
Precies, het zou voor mij handig kunnen zijn om oude schoolgenoten op te zoeken. Zelf vind ik het niet zo nodigquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nouja ik heb een beetje het idee dat veel mensen een hoop anderen toevoegen en 1x hoi zeggen... maar het toch doen om een zo groot mogelijke 'vriendengroep' te hebben op hyves
Bovendien heb ik bijna alle vrienden die ik op hyves zou toevoegen al in msn staan, mn collega's zie ik al vaak zat enz enz.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig.![]()
Even die van jou opzoeken.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb een selectief vriendjes-beleid: alleen mensen die ik ook echt ken
Ik vind het inderdaad vooral handig om zo af en toe mensen te spreken die je anders niet zo snel spreekt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nouja ik heb een beetje het idee dat veel mensen een hoop anderen toevoegen en 1x hoi zeggen... maar het toch doen om een zo groot mogelijke 'vriendengroep' te hebben op hyves
Bovendien heb ik bijna alle vrienden die ik op hyves zou toevoegen al in msn staan, mn collega's zie ik al vaak zat enz enz.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:35 schreef Soempie het volgende:
En nu heb ik LB in m'n lijst, zodat ik niet steeds via via via hoef om te spieken.
Die moest ik nog eens toevoegen jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Geen foto's van jou en je vriend.
leuuuuuuuuuuuk, jullie zijn naar de efteling geweest!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die moest ik nog eens toevoegen jaErgens vind ik dat altijd wat bezwaarlijk dus ik stel het altijd heel lang uit, maar bij jouw hyve vind ik het wel leuk.... dus wat zeur ik eigenlijk
![]()
Hoppa, uploaden en klaar
Die foto is voor de Fata Morgana genomen, die is zo mooiquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
leuuuuuuuuuuuk, jullie zijn naar de efteling geweest!!![]()
Dat staat ook nog op onze planning.
Ja ik ben wel blij dat ik voorlopig even niet naar buiten hoefquote:
wtf ?! ben jij van tempo team ofzo ('het waren twee onvergetelijke dagen, ik stop er weer mee') ?quote:
Hier is het inmiddels geweldig weer, net lente...quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die foto is voor de Fata Morgana genomen, die is zo mooien ook de Droomvlucht
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:06 schreef Whiteguy het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat reacties 'leeg' lijken te zijn? (en als je er dan klikt dat ie wel tevoorschijn komt)
Wat is de goedmaak-limiet ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:06 schreef MaJo het volgende:Ik lees de berichten nu pas. En sorry WG maar MM heeft toch echt gewonnen. Je kunt het echter nog goedmaken, je hebt mijn rekeningnummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |