Da's dat brugrestaurant over de A4...quote:Op maandag 14 januari 2008 21:40 schreef Whiteguy het volgende:
Valt wel mee denk ik, Rick's wegrestaurant bestaat volgens mij niet
Oiquote:Op maandag 14 januari 2008 21:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, Rick's wegrestaurant bestaat volgens mij niet
Ja eeh, túúúúúrlijk doe ik datquote:Op maandag 14 januari 2008 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat?????
De volgende serie is zonder string???
100 Euro is net gestort...
Wel deze foto's PM'en dan dit keer, hè...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan hopen dat jullie elkaar overhoop schieten, iets met 2 honden, 1 beenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's dat brugrestaurant over de A4...
Krabbel je nu al terug?
TM,
Oeh nog een geïnteresseerdequote:Op maandag 14 januari 2008 21:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dan hopen dat jullie elkaar overhoop schieten, iets met 2 honden, 1 been![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:44 schreef MaJo het volgende:
Overigens was dit een reactie op WG he, dus foto's gaan dan naar hem
Nee ik ben bang voor bloedquote:Op maandag 14 januari 2008 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Kom morgen ook maar naar het wegrestaurant dan...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:51 schreef Soempie het volgende:
MM, jij hebt al een vrouw. Gun die jongens MaJo nu maar....
En nog een kandidaat voor morgen...quote:Op maandag 14 januari 2008 21:51 schreef Soempie het volgende:
MM, jij hebt al een vrouw. Gun die jongens MaJo nu maar....
Dat is toch gewoon een vd valk restaurant ? Met een la place, burgerking... suitsupply zit daar ook geloof ik .. dat parkeerterrein ?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's dat brugrestaurant over de A4...
Krabbel je nu al terug?
TM,
Hart in Actie had al een leuk bod mij me ingediend, en piets weebericht wil ook opnames maken voorafgaand aan het duelquote:Op maandag 14 januari 2008 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nog een kandidaat voor morgen...![]()
Nog meer vrijwilligers?
Wie belt alvast de Telegraaf, RTL Boulevard en SBS Shownieuws?
Speel ze wel eerst tegen elkaar uit voor de beste prijs...
Yep, dat heette vroeger Rick's Brugrestaurant.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een vd valk restaurant ? Met een la place, burgerking... suitsupply zit daar ook geloof ik .. dat parkeerterrein ?
'Ut Moan' krijgt dan wel een heel aparte betekenis...quote:Op maandag 14 januari 2008 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Hart in Actie had al een leuk bod mij me ingediend, en piets weebericht wil ook opnames maken voorafgaand aan het duel
En ik had nog wel zo veel andere leuke verassingen voor je in petto...quote:Op maandag 14 januari 2008 21:59 schreef MaJo het volgende:
Jongens, we moeten hier weg dus ik ga afsluiten. Ik hoor morgen wel hoe het afgelopen isEn stuur vooral een mailtje en voel je niet bezwaard om geld op mijn rekening te storten. Ik ben het type 'hoe meer hoe beter'
![]()
Het wordt ook meer piets geweerbericht danquote:Op maandag 14 januari 2008 22:03 schreef MadMaster het volgende:
'Ut Moan' krijgt dan wel een heel aparte betekenis...
[..]
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article58670431.ece?cid=rssquote:Op maandag 14 januari 2008 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, dat heette vroeger Rick's Brugrestaurant.
Menig veldslag is daar al uitgevochten...
iets verkeerdquote:Op maandag 14 januari 2008 22:12 schreef RoofingBurner het volgende:
FF heel iets anders tussendoor, een vraagje. Kan dat?
Wat doe je als een bestand is ingepakt in meerdere delen (RAR) en als je het eerste bestand aanklikt en niet automatisch alle delen worden geopend en aan elkaar gekoppeld?
Als je met winrar het eerste bestandje (.rar of .001 ofzo) aanklikt en vervolgens uitpakt, doet ie meteen de rest er ook achteraan. Hoef je niet eerst iets voor te gaan koppelen.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:12 schreef RoofingBurner het volgende:
FF heel iets anders tussendoor, een vraagje. Kan dat?
Wat doe je als een bestand is ingepakt in meerdere delen (RAR) en als je het eerste bestand aanklikt en niet automatisch alle delen worden geopend en aan elkaar gekoppeld?
Nee, dat was ik niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:09 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article58670431.ece?cid=rss
je bent er inderdaad al vaker geweest voor een duel zo te lezen
Je hebt niet total commander op je pc staan toevallig (www.totalcmd.com)quote:Op maandag 14 januari 2008 22:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Het gekke is dat de bestanden allemaal dezelfde naam hebben.
Helpt renamen van de aparte bestanden misschien, zoals mijn rivaal WG zegt...?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Het gekke is dat de bestanden allemaal dezelfde naam hebben.
Wat?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Het is Jam Sessions
De inhoud van alle bestanden is gelijk. Gedowned van de locatie die ik van een zekere MM heb doorgekregen.
Soempie, ben je er nog of ben je je EHBO-koffer al aan het inpakken?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:02 schreef Soempie het volgende:
MaJo, neeeeee, me niet alleen laten hier...
Prima... met zn tweeen moeten we het zeker kunnen winnen RBquote:Op maandag 14 januari 2008 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ook morgen komen opdraven, jij stuk serpent...
[ afbeelding ]
Je weet wat er het weekend in Uruzgan is gebeurd, hè?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:26 schreef Whiteguy het volgende:
Prima... met zn tweeen moeten we het zeker kunnen winnen RB![]()
Ik zorg voor afleiding en jij schiet hem in zn rug ?
Dan trek ik gewoon deze klassieke move uit de kastquote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet wat er het weekend in Uruzgan is gebeurd, hè?
Ik ben alleen goed genoeg als MaJo er niet is?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soempie, ben je er nog of ben je je EHBO-koffer al aan het inpakken?
Alleen als je die wiebelkont een keer aan de kant zetquote:Op maandag 14 januari 2008 22:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben alleen goed genoeg als MaJo er niet is?
Als gesprekspartner, bedoel ik.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Alleen als je die wiebelkont een keer aan de kant zet
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Alleen als je die wiebelkont een keer aan de kant zet
Welnee, niet het Calimero-syndroomnu in de strijd gaan gooien alsjeblieft...quote:Op maandag 14 januari 2008 22:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben alleen goed genoeg als MaJo er niet is?
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb nog een ouwe Uzi liggen, moet lukken lijkt me. Oh wacht ik pak wel even een pikkie.
[ afbeelding ]
Je weet niet waar je aan begintquote:Op maandag 14 januari 2008 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah we hebben de volgende aanmelding binnen voor de grote veldslag morgen
Daar hebben we Hildo weerquote:Op maandag 14 januari 2008 22:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb nog een ouwe Uzi liggen, moet lukken lijkt me. Oh wacht ik pak wel even een pikkie.
[ afbeelding ]
Zo'n grote glazen wolkenkrabber waar niemand die merkt dat je er niet bent ... dat is geen excuusquote:Op maandag 14 januari 2008 22:58 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Je weet niet waar je aan begint
Bovendien, overdag werk ik, centjes verdienen op kantoor
Kom zeg, wat is dat nu voor mentaliteit?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:58 schreef Wiebelkont het volgende:
Je weet niet waar je aan begint
Bovendien, overdag werk ik, centjes verdienen op kantoor
OMG, het wordt nu eng...quote:Op maandag 14 januari 2008 22:57 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil ook wel een gooi doen naar MaJo. Naar ik verneem kan ze aardig kokenMag ze mijn sloofje beste vriendin zijn
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom zeg, wat is dat nu voor mentaliteit?
Je komt toch op voor je wijffie of niet soms?
Vind je het raar als ze binnenkort de benen neemt en zich bij één van de gegadigden hier voegt en dat met wallen, jubeltenen en pluishaar?
Ik herhaal:
Telkens weer haal ik mij in mijn hoofd
Dat ik die hemel krijg die mij wordt beloofd
Telkens weer wordt alle blauw weer grauw
Sta ik teleurgesteld buiten in de kou
Maar telkens weer denk ik, er komt er een
Waar ik alleen voor leef
Mijn hart aan geef
Bij wie ik vindt dat wat ik nu ontbeer
Liefde voor altijd, telkens weer
Telkens weer slaat wat er vroeger was
Weer als een vlam omhoog uit de oude as
Telkens weer alsof het nooit geneest
Blijft er die pijn bestaan om wat is geweest
Waar ik alleen voor leef
Mijn hart aan geef
Bij wie ik vind dat wat ik nu ontbeer
Waar ik alleen voor leef
Mijn hart aan geef
Bij wie ik vind dat wat ik nu ontbeer
Ah, dacht dat je concert opname's aan het downloaden was.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:33 schreef RoofingBurner het volgende:
Frozen Roms komt het van.Werkt verder prima hoor die site
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom zeg, wat is dat nu voor mentaliteit?
Je komt toch op voor je wijfie of niet soms?
Vrouwen...quote:Op maandag 14 januari 2008 23:08 schreef Soempie het volgende:
Ssst, hij wil graag geld verdienen. Laat hem.![]()
Waar kan ik mn geld inzetten ?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Nou, de rust keert hier weer, dan ga ik m'n tas voor morgen ook maar vast inpakken...
[ afbeelding ]
een heel verhaal
[ afbeelding ]
ik had niet het idee dat ik de geadresseerde wasquote:Op maandag 14 januari 2008 23:31 schreef MadMaster het volgende:
En wel dat verhaal lezen, hè...
Heb ik daarvoor op die tekst zitten ploeteren?
Nee, maar daaruit kan je wel mijn gedrevenheid aflezen...quote:Op maandag 14 januari 2008 23:37 schreef Whiteguy het volgende:
ik had niet het idee dat ik de geadresseerde was
Ah ik hoef dus geen feyenoord shirt aan te schaffenquote:Op maandag 14 januari 2008 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar daaruit kan je wel mijn gedrevenheid aflezen...
Mag je best doen, daarop schiet ik per definitie altijd raak.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:39 schreef Whiteguy het volgende:
Ah ik hoef dus geen feyenoord shirt aan te schaffen
En ik kijk dat domme filmpje nog helemaal af ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:27 schreef Whiteguy het volgende:
Cillit bang 4e bij de loden leeuw verkiezing
ze moeten dan ook deze rmx uitzenden... http://www.youtube.com/watch?v=PHGE7bO6Mg8
Nee, zij heeft vlinders in haar buik.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempje, waarom heb je ineens rokerslongen als avatar?
Ow.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jaaaaaaaja
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempje, waarom heb je ineens rokerslongen als avatar?
Na zoveel romatiek gisterenavond worden dat soort gevoelens natuurlijk ook wel aangewakkerd... ;')quote:
Sorry, maar in de liefde is alles gepermiteerd en WG blijft volharden in z'n amoureuze bejegeningen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:01 schreef Etcetera het volgende:
wat een agressief gedrag hierbeetje met wapens zwaaien
![]()
niet afschieten, schakenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar in de liefde is alles gepermiteerd en WG blijft volharden in z'n amoureuze bejegeningen.
Wat moet je dan...?
Maar nu nog slechts 3 uur te gaan en we zijn er van af...
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:57 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil ook wel een gooi doen naar MaJo. Naar ik verneem kan ze aardig kokenMag ze mijn sloofje beste vriendin zijn
Jij wil niet vechten om MaJo?quote:
Dank je, zelf gejatquote:
da's niet slecht bedoeld hoorquote:
Neequote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:34 schreef Etcetera het volgende:![]()
heeftie ook gezegd wat je gaat krijgen dan
camouflagequote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:37 schreef Whiteguy het volgende:
sta ik daar op een koud, guur parkeerterrein.. niemand te bekennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |