Hoe kom je daar nou bij zeg.... die van mij was dan de herrezen duivel van oneindige helse pijnquote:Op maandag 14 januari 2008 18:46 schreef wyccie het volgende:
Oh, mijn zenuwbehandeling was trouwens bij de kaakchirurg. Misschien zijn die beter in het niet bezeren van hun patiënten.
Oh, dan ben ik dus echt een bikkel.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:53 schreef Whiteguy het volgende:
Hoe kom je daar nou bij zeg.... die van mij was dan de herrezen duivel van oneindige helse pijn![]()
Ik denk dat ik ook wel een beetje pech had met hoe die kies in mn kaak vast zat. Als in.. muurvast en op een niet echt goed bereikbare plek.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik dus echt een bikkel.![]()
Duur spulquote:Op maandag 14 januari 2008 18:58 schreef Soempie het volgende:
Ik heb eindelijk eens iets nuttigs gedaan op Fok!![]()
![]()
schilderij vraagje
En als je buiten stond leek het net herfstquote:Op maandag 14 januari 2008 19:10 schreef B.ertha het volgende:
De zon scheen vandaag
Het leek net lente als je binnen zat
ik moest naar buiten. Het viel mee, kan ik je vertellenquote:Op maandag 14 januari 2008 19:10 schreef B.ertha het volgende:
De zon scheen vandaag
Het leek net lente als je binnen zat
Ik ook hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 19:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik moest naar buiten. Het viel mee, kan ik je vertellen
Het was hier zwaar kutweer, guur, regen en koud...quote:Op maandag 14 januari 2008 19:25 schreef B.ertha het volgende:
Ik ook hoor
Het was niet echt koud, gelukkig. Alleen 's avonds regende het
Het werd een niet erg lekker kipding van de aldi, met saaie spinazie en saaie aardappelpuree er bij. Ik kook vaak voor m'n eentje en dan is Thais duur/niet goed in kleine hoeveelheden te maken/veel werk. Hoewel het wel lekker is wacht ik met zoiets liever tot ik het ook voor iemand anders kan klaarmakenquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het werd een niet erg lekker kipding van de aldi, met saaie spinazie en saaie aardappelpuree er bij. Ik kook vaak voor m'n eentje en dan is Thais duur/niet goed in kleine hoeveelheden te maken/veel werk. Hoewel het wel lekker is wacht ik met zoiets liever tot ik het ook voor iemand anders kan klaarmaken
Ik mis samen met andere mensen eten wel: dat was best gezellig en vaak krijg je dan iets waar je niet echt zin in hebt en na een tijdje had ik dan zin om ingewikkeld te gaan doen
Vanwege je verstandskiezen opmerking of omdat je hem niet hebt uitgenodigd voor vanavond als one night stand...quote:Op maandag 14 januari 2008 20:24 schreef Soempie het volgende:
* wacht op verontwaardigde reactie van WG
ehm... waarover? heb ik iets gemist ?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:24 schreef Soempie het volgende:
* wacht op verontwaardigde reactie van WG
Dat zal het dan wel zijn... maargoed de avond is nog lang. Ik verwacht straks de adresgegevens in de PM en dan heb ik nog tijd genoeg om voordat de avond voorbij is voor de deur te staan.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege je verstandskiezen opmerking of omdat je hem niet hebt uitgenodigd voor vanavond als one night stand...
quote:Op maandag 14 januari 2008 06:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
a) niet waar
b) niet waar
Je bent een prachtige vrouw
Thanksquote:Op maandag 14 januari 2008 09:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
* MadMaster heeft dan kennelijk foto's van een ander met rozen gezien...
Mijn ega is ook 1.82 meter hoog en ik ben iets kleiner. Ik heb daar absoluut geen moeite mee...
[..]
Wat mag je daar doen?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:42 schreef MaJo het volgende:
Ik ben vandaag aan het werk op een beurs in Eindhoven de gekstuhMaar is tof
Blijf hier ook slapen
Maar vandaar dus de 'internetstilte' van mijn kant
WG probeert toch PS te versieren..tssskquote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege je verstandskiezen opmerking of omdat je hem niet hebt uitgenodigd voor vanavond als one night stand...
'Hallo, ik ben Soempie, de nieuwste Laaf uit de Efteling.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:58 schreef Soempie het volgende:
Ik heb eens op een tuinbeurs gestaan in Den Bosch.Om gieters te verkopen.
Tsja als jij al mijn moves blijft negeren zal ik wel moeten hequote:Op maandag 14 januari 2008 20:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
WG probeert toch PS te versieren..tsssk
ivm met jouw bericht over Tim en PS, snap dat toch.
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:10 schreef Soempie het volgende:
Aan het eind van de dag had ik 1 gieter verkocht en er 3 weggegeven.
En bij MaJo heb ik je ook al afgetroefd, dus vandaar dat ik gisteren zei dat je PS eens even op haar nummer moest gaan zetten.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsja als jij al mijn moves blijft negeren zal ik wel moeten he![]()
Als ze op provisiebasis werkte welquote:Op maandag 14 januari 2008 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..], ze zullen blij met je zijn geweest...
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..], ze zullen blij met je zijn geweest...
Ik geef het nog niet opquote:Op maandag 14 januari 2008 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En bij MaJo heb ik je ook al afgetroefd, dus vandaar dat ik gisteren zei dat je PS eens even op haar nummer moest gaan zetten.
Je begreep me toch wel, hoop ik...
Ik heb al een vriendje en ik ben een heel trouw tiep.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsja als jij al mijn moves blijft negeren zal ik wel moeten he![]()
Telkens weer haal ik mij in mijn hoofdquote:Op maandag 14 januari 2008 21:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb al een vriendje en ik ben een heel trouw tiep.
Afstand maakt me niet uit, morgen, middaguur, voor de saloon ?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij mag de afstand bepalen...
7544336 ten name van M.J. van Damquote:
Gewoon op de parkeerplaats van Rick's Wegrestaurant, halverwege Roelofarendsveen en Amsterdam, om 12.00 uur.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Afstand maakt me niet uit, morgen, middaguur, voor de saloon ?
http://www.youtube.com/watch?v=L1qcEYwRMIM
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Telkens weer haal ik mij in mijn hoofd
Dat ik die hemel krijg die mij wordt beloofd
Telkens weer wordt alle blauw weer grauw
Sta ik teleurgesteld buiten in de kou
Maar telkens weer denk ik, er komt er een
Waar ik alleen voor leef
Mijn hart aan geef
Bij wie ik vindt dat wat ik nu ontbeer
Liefde voor altijd, telkens weer
Telkens weer slaat wat er vroeger was
Weer als een vlam omhoog uit de oude as
Telkens weer alsof het nooit geneest
Blijft er die pijn bestaan om wat is geweest
Waar ik alleen voor leef
Mijn hart aan geef
Bij wie ik vind dat wat ik nu ontbeer
Waar ik alleen voor leef
Mijn hart aan geef
Bij wie ik vind dat wat ik nu ontbeer
quote:
Valt wel mee, ik hou het op totaal 6.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef Soempie het volgende:
Hoeveel vriendinnen heb jij eigenlijk gehad?
Oeh een duel om mijquote:Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon op de parkeerplaats van Rick's Wegrestaurant, halverwege Roelofarendsveen en Amsterdam, om 12.00 uur.
Wel aan de kant vanaf Amsterdam, ik daag je immers uit...
Nee dat hebben we gehad, ik verwacht dit keer gewoon 100 euro, no strings attachedquote:Op maandag 14 januari 2008 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie de volgende foto-serie al weer verschijnen...
hebben ze alle schapen alweer van de a4 gejaagd ? Was weer totale chaos vandaagquote:Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon op de parkeerplaats van Rick's Wegrestaurant, halverwege Roelofarendsveen en Amsterdam, om 12.00 uur.
Valt wel mee denk ik, Rick's wegrestaurant bestaat volgens mij nietquote:Op maandag 14 januari 2008 21:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh een duel om mij![]()
WG, MM meent het wel als ie iets zegt dus ik zou maar uitkijken![]()
Zorg ik voor een muziekjequote:Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat?????quote:Op maandag 14 januari 2008 21:38 schreef MaJo het volgende:
Nee dat hebben we gehad, ik verwacht dit keer gewoon 100 euro, no strings attached
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |