Ach het topic was nog geen uur openquote:Op maandag 14 januari 2008 16:21 schreef Etcetera het volgende:
ik zie nu pas dat het Traagspraak is geworden
Er was op tijd iets af en ingeleverdquote:Op maandag 14 januari 2008 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
Groepswerk naar behoren verlopen?
Was ist los?quote:
Dat het dus vast niet naar behoren is gegaan.quote:
Het had ook geen zin om me echt heel druk te gaan maken, dan probeer ik dat ook niet te doenquote:Op maandag 14 januari 2008 16:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat het dus vast niet naar behoren is gegaan.
Ga iets Thais maken.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet zo weer boodschappen gaan doen en ik weet nog niet wat ik vanavond es zal gaan eten... suggesties?
Iets lekker warms gaan drinken.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:59 schreef iamredleader het volgende:hoofdpijn. Niet erg, maar een beetje. Denk dat ik maar even op de bank ga liggen
Wtf, wat is dat voor gek bord. Kind met kaal hoofd dat steelt?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:38 schreef MadMaster het volgende:
Over vooroordelen gesproken:
[ afbeelding ]
Toevallig dat dit bord Thais is.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:38 schreef MadMaster het volgende:
Over vooroordelen gesproken:
url=http://www.beleefdewereld.nl/weblog/images/2007-0101_grens_thailand.jpg
Ik ken hetquote:Op zondag 13 januari 2008 12:39 schreef MaJo het volgende:
Nou moet ik wel zeggen dat ik het liefst elke dag rokjes/jurkjes zou dragen maar uit gemak doe ik een broek aan
Miss Li kende ik al, zal binnenkort eens wat van AaRON luisteren. Bedankt voor de tipquote:Op maandag 14 januari 2008 10:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb 2 nieuwe dingen ontdekt op Eurosonic: Miss Li (een soort Lily Allen / Kate Nash uit Zweden), en AaRON, een singer-songwriterduo + celliste uit Frankrijk, erg mooi![]()
Ff zoeken of die al op het net te vinden zijn
M'n laatste pizza is alweer maanden geleden.. Zou er nu wel eentje lustenquote:Op maandag 14 januari 2008 17:58 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, Ristorante Mozarella Light is vies.
quote:
Ah oké, dus toeval bestaat toch niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:07 schreef MadMaster het volgende:
Toch niet helemaal, kwam ik tegen bij de zoekopdracht 'Thailand' in Google Images toen ik op zoek was naar een plaatje voor Tim's maaltijd...
Wil je me aan de pillen hebben of zo?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:11 schreef Supersheep het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Soempie was van de afdeling nieuwe verstandskiezen, dus ik ben geen virusverspreider wat dat bettreft.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:16 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, is dat besmettelijk by proxy of zo? Ik krijg ook een verstandkies door. Het is allemaal wat traag bij mij. Mijn eerste kreeg ik toen ik al 20 was. Ik dacht dat het bij twee bleef, maar nu jaren later krijg ik alsnog de onderkiezen. Ik heb er trouwens nauwelijks last van. Geen pijn, ruimte genoeg.
En is een zenuwbehandeling hetzelfde als een wortelkanaalbehandeling?
Oh, dan heb ik goed nieuws voor jou. Ik heb dus ooit een zenuwbehandeling gehad: niks aan het handje, piece of cake!quote:Op maandag 14 januari 2008 18:21 schreef MadMaster het volgende:
Op tandarts.nl staat het volgende:
Een wortelkanaalbehandeling , ook wel zenuwbehandeling of endodontische behandeling genoemd...![]()
Weet het dus inmiddels en jij nu ook...
Krijg jij dan niks?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:30 schreef Soempie het volgende:
ik ben allergisch voor die verdovingen die tandartsen gebruiken.
Niks niet geen probleem, dit is juist mijn probleem...quote:Op maandag 14 januari 2008 18:25 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan heb ik goed nieuws voor jou. Ik heb dus ooit een zenuwbehandeling gehad: niks aan het handje, piece of cake!
Ik kreeg wel een verdoving (ik had eigenlijk liever zonder verdoving gewild), maar ik had de ibuprofen niet eens nodig.
Maar misschien is dat wel gewoon omdat ik een bikkel ben.
Nee. Ik vraag me af wat er gebeurt als ik wel verstandskiezen moet laten verwijderen.quote:
Mw. MM heeft haar verstandskiezen onder totale narcose in het ziekenhuis laten verwijderen.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:41 schreef Soempie het volgende:
Nee. Ik vraag me af wat er gebeurt als ik wel verstandskiezen moet laten verwijderen.Lachgas, misschien.
![]()
Ah, een cry baby. Wat schattig.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:38 schreef MadMaster het volgende:
en dan nog zit ik als eenin de stoel...
Maar ik ben dan ook geen bikkel...
Holy Shit. Dan moet het wel echt ernstig zijn willen ze dat doen. Algehele narcose is niet niks.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM heeft haar verstandskiezen onder totale narcose in het ziekenhuis laten verwijderen.
Poliklinische opname van een halve dag...
Ook vanwege een allergie?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM heeft haar verstandskiezen onder totale narcose in het ziekenhuis laten verwijderen.
Poliklinische opname van een halve dag...
Ik ook van jou...quote:
Ik maak me op zich nog niet zo druk, maar het vreemde is dat ik van te voren nooit weet of ik last van een tandartsbehandeling heb. De ene keer zetten ze de boor er in en voel ik absoluut niets en de andere keer zit ik zowat tegen het plafond aangeplakt...quote:Ga je er nu niet druk om maken. Als het pijn gaat doen, dan doet het toch wel pijn. Beperk je zorgen tot dat moment. En ach, pijn is fijn.
Nee, vanwege totaal andere behandelingen in het verleden die invloed zouden kunnen hebben op de bloedingen die konden gaan plaatsvinden...quote:
Hoe kom je daar nou bij zeg.... die van mij was dan de herrezen duivel van oneindige helse pijnquote:Op maandag 14 januari 2008 18:46 schreef wyccie het volgende:
Oh, mijn zenuwbehandeling was trouwens bij de kaakchirurg. Misschien zijn die beter in het niet bezeren van hun patiënten.
Oh, dan ben ik dus echt een bikkel.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:53 schreef Whiteguy het volgende:
Hoe kom je daar nou bij zeg.... die van mij was dan de herrezen duivel van oneindige helse pijn![]()
Ik denk dat ik ook wel een beetje pech had met hoe die kies in mn kaak vast zat. Als in.. muurvast en op een niet echt goed bereikbare plek.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik dus echt een bikkel.![]()
Duur spulquote:Op maandag 14 januari 2008 18:58 schreef Soempie het volgende:
Ik heb eindelijk eens iets nuttigs gedaan op Fok!![]()
![]()
schilderij vraagje
En als je buiten stond leek het net herfstquote:Op maandag 14 januari 2008 19:10 schreef B.ertha het volgende:
De zon scheen vandaag
Het leek net lente als je binnen zat
ik moest naar buiten. Het viel mee, kan ik je vertellenquote:Op maandag 14 januari 2008 19:10 schreef B.ertha het volgende:
De zon scheen vandaag
Het leek net lente als je binnen zat
Ik ook hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 19:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik moest naar buiten. Het viel mee, kan ik je vertellen
Het was hier zwaar kutweer, guur, regen en koud...quote:Op maandag 14 januari 2008 19:25 schreef B.ertha het volgende:
Ik ook hoor
Het was niet echt koud, gelukkig. Alleen 's avonds regende het
Het werd een niet erg lekker kipding van de aldi, met saaie spinazie en saaie aardappelpuree er bij. Ik kook vaak voor m'n eentje en dan is Thais duur/niet goed in kleine hoeveelheden te maken/veel werk. Hoewel het wel lekker is wacht ik met zoiets liever tot ik het ook voor iemand anders kan klaarmakenquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het werd een niet erg lekker kipding van de aldi, met saaie spinazie en saaie aardappelpuree er bij. Ik kook vaak voor m'n eentje en dan is Thais duur/niet goed in kleine hoeveelheden te maken/veel werk. Hoewel het wel lekker is wacht ik met zoiets liever tot ik het ook voor iemand anders kan klaarmaken
Ik mis samen met andere mensen eten wel: dat was best gezellig en vaak krijg je dan iets waar je niet echt zin in hebt en na een tijdje had ik dan zin om ingewikkeld te gaan doen
Vanwege je verstandskiezen opmerking of omdat je hem niet hebt uitgenodigd voor vanavond als one night stand...quote:Op maandag 14 januari 2008 20:24 schreef Soempie het volgende:
* wacht op verontwaardigde reactie van WG
ehm... waarover? heb ik iets gemist ?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:24 schreef Soempie het volgende:
* wacht op verontwaardigde reactie van WG
Dat zal het dan wel zijn... maargoed de avond is nog lang. Ik verwacht straks de adresgegevens in de PM en dan heb ik nog tijd genoeg om voordat de avond voorbij is voor de deur te staan.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege je verstandskiezen opmerking of omdat je hem niet hebt uitgenodigd voor vanavond als one night stand...
quote:Op maandag 14 januari 2008 06:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
a) niet waar
b) niet waar
Je bent een prachtige vrouw
Thanksquote:Op maandag 14 januari 2008 09:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
* MadMaster heeft dan kennelijk foto's van een ander met rozen gezien...
Mijn ega is ook 1.82 meter hoog en ik ben iets kleiner. Ik heb daar absoluut geen moeite mee...
[..]
Wat mag je daar doen?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:42 schreef MaJo het volgende:
Ik ben vandaag aan het werk op een beurs in Eindhoven de gekstuhMaar is tof
Blijf hier ook slapen
Maar vandaar dus de 'internetstilte' van mijn kant
WG probeert toch PS te versieren..tssskquote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege je verstandskiezen opmerking of omdat je hem niet hebt uitgenodigd voor vanavond als one night stand...
'Hallo, ik ben Soempie, de nieuwste Laaf uit de Efteling.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:58 schreef Soempie het volgende:
Ik heb eens op een tuinbeurs gestaan in Den Bosch.Om gieters te verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |