I was terrible on the balls with my set-up, wouldn't for a meter succeed. Then am I, around once something to trying, in the English started and then went it all of a sudden like a tierelier!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik was ontzettend aan het kloten met mn opzet, wou voor geen meter lukken. Toen ben ik, om eens wat te proberen, in het Engels begonnen en toen ging het ineens als een tierelier!
Ergens ook niet zo vreemd, want in mijn vakgebied is eigenlijk nauwelijks Nederlandse literatuur, en mijn vaktaal is dus in het Engels ook veel beter. Voor mijn gevoel ben ik constant knullige Nederlandse substituten voor prima Engelse termen aan het verzinnen
Of misschien een tegenvloek.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Geef me het nummer van Wiebel even, dan regel ik dat het weer goed komt...
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
I was terrible on the balls with my set-up, wouldn't for a meter succeed. Then am I, around once something to trying, in the English started and then went it all of a sudden like a tierelier!!
Somewhere too not so strange, because in my profession area is actually hardly Netherlands literature, en my profession language is hence in the English too much better. For my feeling am I constantly boy-like Netherlands substitutes for fine English terminology on the making up.
Ik snap precies wat je bedoelt LB!!!!
Sorry, no can doquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ER, wil je svp die avatar van je weer naar die zwart/wit-versie van je wijzigen?
Ik heb het de laatste tijd al zo moeilijk hier met al roodharigen... ;')
ik wacht ook al een aantal dagen op een bepaald poststuk, terwijl de gene die ik pas volgende week had verwacht gisteren binnen kwamquote:
Heb je iets besteld? Of heeft iemand gewoon iets voor je op de post gedaan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ik wacht ook al een aantal dagen op een bepaald poststuk, terwijl de gene die ik pas volgende week had verwacht gisteren binnen kwam
The sun'll come outquote:
Ik heb een hardeschijf geclaimed voor garantie, vrijdag opgestuurd, zou 5 werkdagen duren dus ik denk dat is er maandag de 21e pas - die was er dus gisteren alquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je iets besteld? Of heeft iemand gewoon iets voor je op de post gedaan?
Ik dacht dat 1 dag normaal was.
OK, ik zal dan maar moeten leren leven met de meisjes met rode haren alhier.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:25 schreef ElizabethR het volgende:
Sorry, no can do
Ik heb deze het langste gehad (jarenlang) van alle avatar's ooit, en wilde terug naar mijn 'roots'![]()
Andere mensen herkennen me juist ineens weer met deze ava
We love you, Miss Hannigan!!!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The sun'll come out
Tomorrow
Bet your bottom dollar
That tomorrow
There'll be sun!
Just thinkin' about
Tomorrow
Clears away the cobwebs,
And the sorrow
'Til there's none!
When I'm stuck a day
That's gray,
And lonely,
I just stick out my chin
And Grin,
And Say,
Oh
The sun'll come out
Tomorrow
So ya gotta hang on
'Til tomorrow
Come what may
Tomorrow!
Tomorrow!
I love ya
Tomorrow!
You're always
A day
A way!
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The sun'll come out
Tomorrow
Bet your bottom dollar
That tomorrow
There'll be sun!
Just thinkin' about
Tomorrow
Clears away the cobwebs,
And the sorrow
'Til there's none!
When I'm stuck a day
That's gray,
And lonely,
I just stick out my chin
And Grin,
And Say,
Oh
The sun'll come out
Tomorrow
So ya gotta hang on
'Til tomorrow
Come what may
Tomorrow!
Tomorrow!
I love ya
Tomorrow!
You're always
A day
A way!
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
I was terrible on the balls with my set-up, wouldn't for a meter succeed. Then am I, around once something to trying, in the English started and then went it all of a sudden like a tierelier!!
Somewhere too not so strange, because in my profession area is actually hardly Netherlands literature, en my profession language is hence in the English too much better. For my feeling am I constantly boy-like Netherlands substitutes for fine English terminology on the making up.
Babelfish is ook goed in zulke dingen:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
quote:I was terribly to kloten with mn set-up, wanted succeed for no meter. Then is I, once what to try, in English started and then went it all of a sudden as tierelier! Somewhere too not so strange, because in my profession area are actually hardly Netherlands literature, and my profession language are hence in the English too much better. For my feeling am I constantly boy-like Netherlands substitutes for fine English terminology on the making up.
Babelfishquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Babelfish is ook goed in zulke dingen:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag ben ik toegetreden tot de trendwhores met hyves
Ik eigenlijk ook niet (vind het een uitgebreide CU2 en CU2 vond ik een jaar of 5 geleden al niet leuk meer), maar het aanbod om het door iemand anders aan te laten maken was toch wel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:21 schreef Whiteguy het volgende:
Heh.. ik heb toevallig laatst ook een hyves aangemaakt. En vervolgens nog niks mee gedaan. Eigenlijk helemaal geen zin in die onzin
Nu ik het dan toch heb wil ik ook meedoen in de race om vriendjes te krijgen. Wat is je Hyve?quote:
Mijn vriendinnen hebben facebook, maar ik heb weinig buitenlandse vrienden, dus dat vind ik dan ook weer niet nodig. En hyves is sowieso niet nodig, maar wel leukquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet (vind het een uitgebreide CU2 en CU2 vond ik een jaar of 5 geleden al niet leuk meer), maar het aanbod om het door iemand anders aan te laten maken was toch wel aantrekkelijk
Ik heb een selectief vriendjes-beleid: alleen mensen die ik ook echt kenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu ik het dan toch heb wil ik ook meedoen in de race om vriendjes te krijgen. Wat is je Hyve?
Nouja ik heb een beetje het idee dat veel mensen een hoop anderen toevoegen en 1x hoi zeggen... maar het toch doen om een zo groot mogelijke 'vriendengroep' te hebben op hyvesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet (vind het een uitgebreide CU2 en CU2 vond ik een jaar of 5 geleden al niet leuk meer), maar het aanbod om het door iemand anders aan te laten maken was toch wel aantrekkelijk
Ik vind het wel grappig.quote:
Precies, het zou voor mij handig kunnen zijn om oude schoolgenoten op te zoeken. Zelf vind ik het niet zo nodigquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nouja ik heb een beetje het idee dat veel mensen een hoop anderen toevoegen en 1x hoi zeggen... maar het toch doen om een zo groot mogelijke 'vriendengroep' te hebben op hyves
Bovendien heb ik bijna alle vrienden die ik op hyves zou toevoegen al in msn staan, mn collega's zie ik al vaak zat enz enz.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig.![]()
Even die van jou opzoeken.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb een selectief vriendjes-beleid: alleen mensen die ik ook echt ken
Ik vind het inderdaad vooral handig om zo af en toe mensen te spreken die je anders niet zo snel spreekt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nouja ik heb een beetje het idee dat veel mensen een hoop anderen toevoegen en 1x hoi zeggen... maar het toch doen om een zo groot mogelijke 'vriendengroep' te hebben op hyves
Bovendien heb ik bijna alle vrienden die ik op hyves zou toevoegen al in msn staan, mn collega's zie ik al vaak zat enz enz.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:35 schreef Soempie het volgende:
En nu heb ik LB in m'n lijst, zodat ik niet steeds via via via hoef om te spieken.
Die moest ik nog eens toevoegen jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Geen foto's van jou en je vriend.
leuuuuuuuuuuuk, jullie zijn naar de efteling geweest!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die moest ik nog eens toevoegen jaErgens vind ik dat altijd wat bezwaarlijk dus ik stel het altijd heel lang uit, maar bij jouw hyve vind ik het wel leuk.... dus wat zeur ik eigenlijk
![]()
Hoppa, uploaden en klaar
Die foto is voor de Fata Morgana genomen, die is zo mooiquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
leuuuuuuuuuuuk, jullie zijn naar de efteling geweest!!![]()
Dat staat ook nog op onze planning.
Ja ik ben wel blij dat ik voorlopig even niet naar buiten hoefquote:
wtf ?! ben jij van tempo team ofzo ('het waren twee onvergetelijke dagen, ik stop er weer mee') ?quote:
Hier is het inmiddels geweldig weer, net lente...quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die foto is voor de Fata Morgana genomen, die is zo mooien ook de Droomvlucht
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:06 schreef Whiteguy het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat reacties 'leeg' lijken te zijn? (en als je er dan klikt dat ie wel tevoorschijn komt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |