Wtf, de mijne ook!quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op mijn wekkerradio zit een soort verborgen klok. Te bereiken door de knoppen Alarm en Sleep tegelijk in te drukken
Het zou kunnen dat we dezelfde soort hebben, ik heb een Audiosonic CL-407quote:
Die van mij heeft geen merk. Het is een Hema-ding.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het zou kunnen dat we dezelfde soort hebben, ik heb een Audiosonic CL-407
Volgens mij is het gewoon een manier om de secondes op het scherm te laten zienquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die van mij heeft geen merk. Het is een Hema-ding.
Maar het telt dus op. Het staat nu op 9 minuut nogwat.
Damn, je hebt gelijk!quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij is het gewoon een manier om de secondes op het scherm te laten zien
zal vast, mijn echte tom-tec doet dat ook iigquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een manier om de secondes op het scherm te laten zien
Ik ook.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:56 schreef MadMaster het volgende:
Wyccie, ik word misselijk van die knipperende avatar van je...![]()
Ben ik blind als ik niks zie knipperen ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:56 schreef MadMaster het volgende:
Wyccie, ik word misselijk van die knipperende avatar van je...![]()
Hangt er waarschijnlijk van af welke layout je gebruikt. Maar ik heb het nu weer veranderd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:57 schreef Whiteguy het volgende:
Ben ik blind als ik niks zie knipperen ?
Ik begrijp hieruit dat mijn vrienden bij je langs zijn geweest?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:57 schreef Whiteguy het volgende:
Ben ik blind als ik niks zie knipperen ?
Blijft alleen de vraag over waarom die optie er op zitquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
zal vast, mijn echte tom-tec doet dat ook iig
Maaike Jolanda dan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:58 schreef MaJo het volgende:
Een naamtopic
Enne ik heet niet Maaike de Jong en ook niet Maaike JohannaMaar de Maaike klopt wel
Gewoon wat jij zei.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Blijft alleen de vraag over waarom die optie er op zit
Nou .. als je op het allerlaatste moment je bed uit wil... kan je de secondes even af tellen tot je ECHT er uit moet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Blijft alleen de vraag over waarom die optie er op zit
Jawel, maar waarom zou je de secondes willen zien?quote:
Voor het exact op tijd instellen van je wekker wellicht...quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel, maar waarom zou je de secondes willen zien?
Iewquote:
Niemand hier die je tegen zal houden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb opeens eigenlijk megaveel zin in warme chocomel met rum en slagroom
Dank je voor deze uitlegquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nou .. als je op het allerlaatste moment je bed uit wil... kan je de secondes even af tellen tot je ECHT er uit moet.
Zomaar opeens?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb opeens eigenlijk megaveel zin in warme chocomel met rum en slagroom
Joke natuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Joan Joanne Jocelyn Joëlla Jojanneke Joke Joko Jolanda Jolande Joleen Jolijn Jolinda Jorieke Jorinde Josefien Josephine José Josje Joyce
Jawel, ikzelfquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niemand hier die je tegen zal houden.
Da's 2 keer 'ke' op het eind dan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Joke natuurlijk
In de UK zeggen ze niet voor niks 'She's a Joke'
Ik woon bijvoorbeeld erg dicht bij mn werk... en kom regelmatig 5 seconden voor 9 binnen zeilenquote:
Not even closequote:Op donderdag 10 januari 2008 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Joan Joanne Jocelyn Joëlla Jojanneke Joke Joko Jolanda Jolande Joleen Jolijn Jolinda Jorieke Jorinde Josefien Josephine José Josje Joyce
Nope, het gaat om mijn tweede naam en niet mijn achternaam hequote:Op donderdag 10 januari 2008 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maaike Jonkers denk ik (iemand die het echt wil weten kan ook gewoon een van de concertreviews opzoeken die ze voor 3voor12 heeft geschreven)
Eerste 3 letters kloppenquote:
Oeh... lekker warm wel eigenlijk zo'n scherm.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:15 schreef MadMaster het volgende:
Of
[ afbeelding ]
"Raak het scherm aan en voel die kracht, voel die kracht..."
Ik heb het nog gedaan ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:15 schreef MadMaster het volgende:
Of
[ afbeelding ]
I can walk its a miraclequote:Op donderdag 10 januari 2008 00:15 schreef MadMaster het volgende:
Of
[ afbeelding ]
Nee maar ik heb wel een lijntje met haarquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jouw echte naam is toevallig niet Sylvia Millecam?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:07 schreef Etcetera het volgende:
over het vorige topic kan ik maar 1 ding opmerking: ''
gewoon: chaos alom, niemand die snapt waar iemand anders het over heeft, waardoor je meerdere posts over 1 post krijgtquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:08 schreef MadMaster het volgende:
Hoi piepeloi...
[..]
![]()
Dat vraagt toch om een verklaring...
Van wie?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:23 schreef Etcetera het volgende:
ik ga een cadeautje krijgenin de vorm van een filmpje
ik heb geeeen idee wat ik er van moet verwachten
mij veel te laatquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:29 schreef Soempie het volgende:
hoezo zag je het niet zitten om pas om 7/8 uur thuis te zijn?
Je wordt oud.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mij veel te laatdan ben ik zo gaar als ik weet niet wat als ik uiteindelijk thuis ben
gelukkig welquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:28 schreef Etcetera het volgende:
van m'n collega's![]()
er was gister nieuwjaarsreceptie op stage, daar ben ik niet heengeweest (leek me op zich wel leuk, maar ik zag het niet zitten om pas om 7/8 uur 's avonds thuis te zijn) en je kon er filmpjes maken om op een site te zetten (videyou) en dat hebben ze voor mij gedaan
Videyou linkje
Maar het was gezellig.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gelukkig wel
maar dat ik zo gaar ben dan komt ook door de busreis, dan moet ik met de 73 ipv de 302 en die doet er veel langer over, neemt een stomme route en je zit veel minder lekker
ah balen.. topsnelheid is maar 90quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:31 schreef Whiteguy het volgende:
Hmm.. vandaag nog even langs winkelcentrum. Voor een brood, wat vlees, een pak melk. Een auto.
En dan heb je een auto.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:37 schreef Etcetera het volgende:
ik kan niet slapen in de bus![]()
maar de volgende keer ga ik wel heenwant dan werk ik hier gewoon
![]()
zou leuk zijnquote:
oh dat doet me niksquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:40 schreef Soempie het volgende:
Maarja, dan mag je weer niet drinken.
Ik zoek nog een Bob/Bobette van Groningen naar Amsterdam op 1 maart a.s. 's avonds...quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dat doet me niksik drink toch al nooit zoveel, en bobben vind ik niet erg
bel een taxiquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zoek nog een Bob/Bobette van Groningen naar Amsterdam op 1 maart a.s. 's avonds...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Komt een van jullie wel een in Winkelcentrum Paddenpoel in Groningen?
hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:58 schreef Soempie het volgende:
Sven zegt:
dat krijg je ervan
Sven zegt:
slaapkop![]()
Heb je enig idee wat dat kost van Amsterdam naar Groningen en weer terug?quote:
een vermoedenquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat dat kost van Amsterdam naar Groningen en weer terug?
ik nietquote:De heenreis kunnen we zelf wel uitveren, het gaat alleen om de terugreis.
Is er geen Groninger student (of 2) die dit voor een vergoeding wil doen?
quote:
Nee, het is geen proeverij, maar een beurs.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Is het niet de bedoeling bij een 'proeverij' dat je de bende weer uitroggelt?
De bandjes lekker kort, zodat de zak echt op je rug rust. De vrouwen in mijn gezin hebben de rugzak meestal op hun onderrug hangen, da's pas echt vermoeiend. Een goede rugzak die goed afgesteld is voel je amper zitten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik doe hem om als rugzak, dan gaat het wel.![]()
* zich naar het station sleept
succesquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik doe hem om als rugzak, dan gaat het wel.![]()
* zich naar het station sleept
Oh, gelukkig, ik dacht al dat het een ouderwetse zuippartij was verpakt onder het motto 'proeverij'. Dit verschijnsel doet zich veel voor bij wijndrinkers.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is geen proeverij, maar een beurs.
Daar mag je slikken...
En met whiskies van soms rond de 20 Euro per glas ga ik niet staan roggelen...![]()
Ik ken wel een paar whisky-slobberaars die inderdaad de hele boel weerquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:05 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, ik dacht al dat het een ouderwetse zuippartij was verpakt onder het motto 'proeverij'. Dit verschijnsel doet zich veel voor bij wijndrinkers.
Klinkt als iets uit Harry Potter...quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Shake hands, ik heb 'ligamentum cruciatum anterius interuptus'...
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:37 schreef MaJo het volgende:
Mag ik hier even de aandacht voor het bijzondere feit dat dit mijn1 7 5 0 0 ste
post is
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klinkt als iets uit Harry Potter...
Ik doe ook regelmatig aan Zwerkbal...quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klinkt als iets uit Harry Potter...
Helaas, ik kan niet bij Telnet op deze computerquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:17 schreef Etcetera het volgende:
misschie moet je even proberen of je jezelf kunt kraken?
Sommige mensen kunnen het wel. Ik niet overigensquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Het is trouwens onmogelijk om aan je eigen elleboog te likken.
Niet waar, op Brainiac hebben ze laten zien dat er wel degelijk mensen zijn die het kunnenquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:18 schreef RoofingBurner het volgende:
is het nu de bedoeling dat we dat allemaal gaan proberenquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:18 schreef RoofingBurner het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Helaas, ik kan niet bij Telnet op deze computer
Maaike vD toch?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:58 schreef MaJo het volgende:
Een naamtopic
Enne ik heet niet Maaike de Jong en ook niet Maaike JohannaMaar de Maaike klopt wel
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:58 schreef Soempie het volgende:
Sven zegt:
dat krijg je ervan
Sven zegt:
slaapkop![]()
Deze meid kan het vast welquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen het wel. Ik niet overigens
ben jij datquote:
Kijk, die andere tabbladen bij de opties had ik niet eens gezien.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:08 schreef Etcetera het volgende:
bij quickreply opties staat de mogelijkheid previewmogelijkheid bij quickreply meot je daar ff kijken
Kijk, de 0,11 euro is eindelijk gevallen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, die andere tabbladen bij de opties had ik niet eens gezien.
Snap nu eindelijk ook wat 'quickreply' is...
Hoi Sheepquote:
Achternaam kloptquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maaike vD toch?
En mijn duit in het zakje:
Jonna, jona, joni, jonelle, joney, Jonalyn, Jonata, Jonati, Jonay, Jonetta, Jonette, Jonina, Jonita, Jonneatha, Jonquil
[..]
Ik zou willen zeggen: het ligt er aan wat er op te zien is om die fysieke gesteldheid voor elkaar te krijgen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ok, het is fysiek gezien bij mij niet mogelijk, maar ik zou hier toch bijna een stijve van krijge![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen: het ligt er aan wat er op te zien is om die fysieke gesteldheid voor elkaar te krijgen...
Ik betwijfel of het nog prettig werkt als je full sceen werkt. Het wordt dan net een boek lezen van links naar rechts, alleen nog iets breder, omdat je er te dicht op zit.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]het gaat me vooral om de grootte van het scherm
Je mag die van mij daar allemaal hebben...quote:heb een punt in de AKQ
Stiekem is de innerlijke geek in mij ook wel geinterresseerdquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ok, het is fysiek gezien bij mij niet mogelijk, maar ik zou hier toch bijna een stijve van krijge![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Van de betreffende website:quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Stiekem is de innerlijke geek in mij ook wel geinterresseerdWanneer is dat ding verkrijgbaar etcie ?
Oeh heel closequote:Op donderdag 10 januari 2008 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Jonne? Jonneke? Jonskje?die Friezen maken er altijd mooie tongbrekers van ;{
Joukje dan misschien?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh heel closeAlleen is mijn naam wel een stuk mooier
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:35 schreef MaJo het volgende:
Oeh heel closeAlleen is mijn naam wel een stuk mooier
En nee, ik ga het niet zeggen
Urg ik haat de gemeentebieb! Had ik allemaal artikelen gekopieerd in een wordbestand, kun je geen bestanden opslaanHeb het dus allemaal weer moeten kopieëren in mijn gmail. Geen probleem, ware het niet dat het bestand 100 pagina's lang was en ik er dus 8 mailtjes van moest maken
Gisteren heeft madame onthult dat de eerste 3 letters 'Jon' zijn.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:25 schreef Whiteguy het volgende:
Jontsje ?
Hoi, hoi, hoi...quote:Er werd gekaatst in een winnaars- en verliezersronde. Omdat er vier omlopen gespeeld moesten worden, was besloten met eersten gelijk te beginnen. In de winnaarsronde waren finaleplaatsen voor Jontsje Holwerda/Maaike Hoekstra en Anna de Jong/Fenna Douma. Jontsje en Maaike bereikten de finale door de eerste omloop met 5-1 6-6 te winnen van Pietsje Annema, Baukje Boersma en Cynthia Verkaik. In de tweede partij ging het zo gemakkelijk niet. Simone van der Kooi, Berber Swart en Baukje de Jong konden hen tot vijf eersten gelijk bijbenen, maar het waren Jontsje en Maaike die de langste adem hadden.
In de halve finale troffen ze Niek Boelens en Hennie Hoekstra, De partij eindigde met 5-4 6-2 aan de telegraaf in het voordeel van Jontsje en Maaike. De eerste partij van Anna de Jong en Fenna Douma werd een familieaangelegenheid, want tegenstanders waren Jildou Visser, Niels Douma en Hanneke Venema. Broer en zus Douma wilden natuurlijk allebei de partij winnen en dat ze hiervoor hun uiterste best deden blijkt wel uit de eindstand. Bijna alle hout kwam aan de telegraaf. Alleen het laatste witte kegeltje voor Jildou c.s. zat er vandaag niet in: 5-5 6-4. In de tweede omloop troffen Anna en Fenna Minke Venema en Franke Zeinstra. Deze partij werd vrij gemakkelijk gewonnen met 5-2 6-4 en met een staand nummer in de halve finale bereikten ze de finale.
De finale ging tot drie eersten gelijk mooi gelijk op. Fenna, die in de eerste partij nog een beetje op gang moest komen, sloeg goed op en raakte ook in het perk op dreef. Ook Anna deed het prima. Jontsje die in het begin van de partij nog een paar keer het perk miste, kreeg met drie eersten de slag weer te pakken en met steun van Maaike werd de weg naar de overwinning ingeslagen. Op 5-3 6-2 was de zesde overwinning voor Jontsje een feit.
Is Jontsje een Friese verbastering van Jansje?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:34 schreef MaJo het volgende:
En Whiteguy is écht mijn stalker, Jontsje is nou niet zo voor de hand liggend
Van Jantjequote:Op donderdag 10 januari 2008 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Jontsje een Friese verbastering van Jansje?
Marloes Miriamquote:
Iets uit de jantjes?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En spontaan koppel ik een ander liedje aan je...
Hehequote:Op donderdag 10 januari 2008 16:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het lijkt mij nog wel grappig om als je dan zo gemeen bent om je kind Justin te noemen hem als tweede naam Kees te geven
Dankjequote:Op donderdag 10 januari 2008 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, ik ook...
Alleen staat het bij mij niet voor Maria Magdalena...
Marja is niet mijn officiële naamquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Marja Marleen
Ik ben voorspelbaar, hè...quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iets uit de jantjes?Overigens is Jantje een verbastering van Jontsje en niet andersom
![]()
Ik vind Jontsje een prachtige naam
Maar wel je tweede dusquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dankje
Wel deels goed
[..]
Marja is niet mijn officiële naam
Jaquote:
jazeker wel, maar dat ga ik niet uitleggen in het openbaarquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:34 schreef MaJo het volgende:
En Whiteguy is écht mijn stalker, Jontsje is nou niet zo voor de hand liggend
Zalmwraps opscheppen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja
Mag ik hier trouwens even komen opscheppen dat mijn zalmwraps echt heeeeeel erg lekker zijn![]()
Goed, het duurde even, maar ik snap hetquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het lijkt mij nog wel grappig om als je dan zo gemeen bent om je kind Justin te noemen hem als tweede naam Kees te geven
Nee, Marja is mijn roepnaam, die niet officieel geregistreerd is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar wel je tweede dusEn dat is ook de deels goed van Maria? Of heet je Maria Marja
Michelle Marja?
PM?quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
jazeker wel, maar dat ga ik niet uitleggen in het openbaar
quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zalmwraps opscheppen?
Lijkt me prima, ik ben vanavond alleen thuis en moet het anders met opgewarmde prak van begin deze week doen...
Ah okquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, Marja is mijn roepnaam, die niet officieel geregistreerd is.
Ik wil hierbij even opmerken dat er een anatomisch verschil is tussen man en vrouw. Bij backpacks wordt dan ook altijd geadviseerd om de zwaarste spullen onderin te gooien zodat het op je onderrug/heupen/kont steunt. Mannen hebben meer kracht bovenin.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:03 schreef RoofingBurner het volgende:
De bandjes lekker kort, zodat de zak echt op je rug rust. De vrouwen in mijn gezin hebben de rugzak meestal op hun onderrug hangen, da's pas echt vermoeiend. Een goede rugzak die goed afgesteld is voel je amper zitten.
Dank voor het aanbod, maar ik heb geen trek om vanavond naar Utrecht af te reizen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:09 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik wil best een keer zalmwraps maken voor een meet ofzo en anders moet je het maar komen halen
Overigens is het heel erg makkelijk dus ik kan het je ook uitleggen
Binnen 5 minuten klaar
quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okMaar Maria is wel je doopnaam dan?
Dan ben je er nog niet helemaalquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor het aanbod, maar ik heb geen trek om vanavond naar Utrecht af te reizen.
Ik ken de zalmwraps overigens wel. Pannekoekje, klodder creme fraiche of zachte kruidenkaas er op, wat fijngesneden bieslook, gerookte zalm er over heen, oprollen en vreten maar...
Moet ik verder dan Utrecht reizen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan ben je er nog niet helemaalKomkommer, tomaat, sla, pijnboompitten én kappertjes voor extra smaak
Ik doe trouwens roomkaas in plaats van Creme Fraiche, maar dat kan inderdaad ook of in het ergste geval (als je niks in huis hebt) mayonaisse
Nee ik bedoel dat je er met die wrap nog niet helemaal bentquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik verder dan Utrecht reizen...
En al die te gezonde groenten ('te' is nooit goed...), die mag je wel achterweg laten, pijnboompitjes en kappertjes zijn OK...
Ik vrees dat het toch de opgewarmde prak gaat worden...quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je er met die wrap nog niet helemaal bentUtrecht is mijn stadsie
![]()
al vind ik Amsterdam leuker
En wie zegt dat die groente té gezond zijn? JijIk niet dus gewoon eten
Ik ga nieuwe, niet hoogstaande prak warm maken vanavondquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees dat het toch de opgewarmde prak gaat worden...
Ik heb vrijwel niet ontbeten en normaal geluncht, ik heb dus ook stevige trekquote:
hmm.. ik mag uit eten met 30 vrouwen vanavondquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees dat het toch de opgewarmde prak gaat worden...
Is je dochtertje jarig en neem je haar handbalteam mee naar de McDonald?quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
hmm.. ik mag uit eten met 30 vrouwen vanavond
Ik heb ook uitzonderlijk veel honger vandaagquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel niet ontbeten en normaal geluncht, ik heb dus ook stevige trek
Ik dacht dat ik de enige voor je wasquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
hmm.. ik mag uit eten met 30 vrouwen vanavond
maar dat weten zij nog nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige voor je was![]()
Nee.. op uitnodiging van een pedagogiek clubje. Bij mijn weten heb ik nog geen dochterquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is je dochtertje jarig en neem je haar handbalteam mee naar de McDonald?
bovendien.. jij had toch een date deze week ? dan mag ik ook wel een keertjequote:Op donderdag 10 januari 2008 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige voor je was![]()
Ik denk ook geen kinderen te hebben. Maar misschien word ik binnenkort wel opgeroepen voor het programma 'Spoorloos'...quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nee.. op uitnodiging van een pedagogiek clubje. Bij mijn weten heb ik nog geen dochter
Ik heb net gezegd dat ik het niet red om vanavond naar Utrecht af te reizen, dus...quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
bovendien.. jij had toch een date deze week ? dan mag ik ook wel een keertje
hoe ging dat trouwens? toch zeker niet zo goed he ?
Dan is het goedquote:
Oei, een avond tussen de Soempies en vrouwelijke Mikkies van deze wereldquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mja date is een groot woord hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Inderdaad, maak hem nou niet nog meer van slagquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net gezegd dat ik het niet red om vanavond naar Utrecht af te reizen, dus...
Spannuuuuuuuuund! Hoe heet ie? Wat voor werk doet z'n vader? Heeft ie een auto? Wat voor merk?quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad, maak hem nou niet nog meer van slag![]()
Maarre, volgende week dus he![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Spannuuuuuuuuund! Hoe heet ie? Wat voor werk doet z'n vader? Heeft ie een auto? Wat voor merk?
Zie reactie van MadMasterquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Spannuuuuuuuuund! Hoe heet ie? Wat voor werk doet z'n vader? Heeft ie een auto? Wat voor merk?
Sorry, ik zat niet op te lettenquote:
Nee dat zit je echt nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sorry, ik zat niet op te letten
Onderwerp?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:24 schreef MaJo het volgende:
Het valt hier meteen doodMisschien wel goed ook, ik moet toch écht eens gaan beginnen aan die paper van 4500 woorden die ik maandag in moet leveren
Het Europese Verdrag, oftewel hetgeen wat in de plaats is gekomen voor de Europese Grondwet. Ik moet de standpunten van de verschillende politieke partijen tegenover elkaar zetten en kijken in hoeverre die standpunten nu anders zijn dan in 2005. Op zich wel interessant maar ik heb geen inspiratie...quote:
Mwah aan het schrijven zou het bij mij niet moeten liggenquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Pfew, saaie opdracht.
Ik heb sowieso een hekel aan schrijven, heb ooit de 'notulen'' van een overleg rondgestuurd als mp3, door tijdens het overleg stiekum opname's er van te maken. Werd niet gewaardeerd...
Ja op mijn schermquote:
De zalmwraps zijn inmiddels op ben ik bangquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Zo, de warme opgewarmde prak zit er in...
Ik ben geneigd om alsnog naar Utrecht af te reizen, files zijn nu toch opgelost...
En dat is er dus niet...quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Even een 'Wie is de Mol'-topic opzoeken...
Open er 1quote:
Ben niet zo baanbrekend.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Open gewoon een simpele versie met een simpele OP in de trant van: kom maar op met de speculaties!
Waarom heb ik dat net niet zien staanquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
WIDM 2008 #4: Aflevering 2 is aanstaande! Zoiets MM?
quote:
Meh wil eigenlijk kijken maar kan nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:07 schreef MadMaster het volgende:
De Mol is nu op NL1...
En feli met je 10 Euro...
Staatsloterij?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meh wil eigenlijk kijken maar kan niet
Thanks, wat zal ik ervan kopen![]()
Is die te koop? ik wil ook wel een stukjequote:
Ik heb browniequote:Op donderdag 10 januari 2008 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Is die te koop? ik wil ook wel een stukje
Doe mij daar ook maar een stukje van hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb brownie
Maar daar hadden we het neit over
Geraspte appel, lauwe thee en een beschuitje wil nog wel eens helpen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb brownie
Maar daar hadden we het neit over
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geraspte appel, lauwe thee en een beschuitje wil nog wel eens helpen...
Een nieuwe portemonnee om het biljet in te doenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meh wil eigenlijk kijken maar kan niet
Thanks, wat zal ik ervan kopen![]()
Ik heb wel een nieuwe portemonnee nodig, hier valt steeds alles uit. Laatst mijn OVquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een nieuwe portemonnee om het biljet in te doen
Zulk gedrag kun je idd in sommige gevallen beargumenteren, dat is bij dat andere bericht niet het geval.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dit was op mijn oude school
Moet zeggen dat ik em geen ongelijk kan geven (heb de rest van het verhaal ook gehoord)
Dom filmpje. Er is zo ge-edit dat je geen idee hebt wat er precies gebeurt. En zo erg was het nou ook weer niet wat die leraar deed. Gewoon de jongen naar buiten duwen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dit was op mijn oude school
Moet zeggen dat ik em geen ongelijk kan geven (heb de rest van het verhaal ook gehoord)
Het had er allemaal mee te maken dat er iemand in de les was gaan zitten die geen les had, zat te eikelen en niet weg wilde gaan. Uiteindelijk weggestuurd, maar hij mocht z'n tas niet meenemen (zou hij na school terugkrijgen). Toen stormden er wat mensen het lokaal binnen om die alsnog te halen, en daar werd hij volkomen terecht kwaad om.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dom filmpje. Er is zo ge-edit dat je geen idee hebt wat er precies gebeurt. En zo erg was het nou ook weer niet wat die leraar deed. Gewoon de jongen naar buiten duwen.![]()
En wat was er dan aan de hand?
Precies, er zat ook wel tuig op die school. Wel erg slim tuig, maar nog steeds nare figurenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:29 schreef wyccie het volgende:
Eigen schuld dikke bult dus.
Sommige kutscholieren verdienen gewoon lijfstraffen.
Dom tuig heeft vaker wapens dan slim tuig thoughquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:44 schreef wyccie het volgende:
Slim tuig. Dat is nog veel erger dan dom tuig.
Een iemand probeert de boel te saboteren?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Zo, de rode draad van 'De Mol' is al weer ontdekt...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een iemand probeert de boel te saboteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaloers, ik wil ook vanuit bed tv kunnen kijken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit er over te denken om een aflevering Top Gear te starten en dan vanuit bed te gaan kijken, daarna slapen
Hét kampioenschap Stef Stuntpiloot in Groningen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heeft iemand hier nog meegedaan aan het kampioenschap Stef Stuntpiloot?
Het was in Groningen hoorde ik vanochtend op de radio,,,
Oh, en goedemorgen![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hét kampioenschap Stef Stuntpiloot in Groningen?
Wie kent het niet...![]()
noooooit van gehoordquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hét kampioenschap Stef Stuntpiloot in Groningen?
Wie kent het niet...![]()
hier 0 euroquote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:46 schreef iamredleader het volgende:20 euro gewonnnen met m'n staatslot
dat werd dus een duur avondje.. vandaar balen dat die staatsloterij niet gewonnen hebquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar jij mocht met 30 pedagogische types op pad...
Je stond wel op tijd op de halte...?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:21 schreef Whiteguy het volgende:
dat werd dus een duur avondje.. vandaar balen dat die staatsloterij niet gewonnen heb
laatste bus heb ik op een uur of 4 na gemisttaxi
de halte was 20 meter bij de kroeg vandaan.. dus je zou kunnen zeggen van wel eigenlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je stond wel op tijd op de halte...?
nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:54 schreef Whiteguy het volgende:
MM, hoeveel gaat ajax zondag winnen van AZ? dan weet ik waar ik op moet gaan inzetten
Ik heb zelf 2-1 gezegd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:54 schreef Whiteguy het volgende:
MM, hoeveel gaat ajax zondag winnen van AZ? dan weet ik waar ik op moet gaan inzetten
tja... maar het is natuurlijk wel zo dat az momenteel NOG slechter isquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb zelf 2-1 gezegd.
Maar dit seizoen zou ik geen geld op Ajax zetten...![]()
Was voetbal maar zo voorspelbaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:01 schreef Whiteguy het volgende:
tja... maar het is natuurlijk wel zo dat az momenteel NOG slechter is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |