Ik heb het nog gedaan ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:15 schreef MadMaster het volgende:
Of
[ afbeelding ]
"Raak het scherm aan en voel die kracht, voel die kracht..."
I can walk its a miraclequote:Op donderdag 10 januari 2008 00:15 schreef MadMaster het volgende:
Of
[ afbeelding ]
"Raak het scherm aan en voel die kracht, voel die kracht..."
Nee maar ik heb wel een lijntje met haarquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jouw echte naam is toevallig niet Sylvia Millecam?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:07 schreef Etcetera het volgende:
over het vorige topic kan ik maar 1 ding opmerking: ''
gewoon: chaos alom, niemand die snapt waar iemand anders het over heeft, waardoor je meerdere posts over 1 post krijgtquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:08 schreef MadMaster het volgende:
Hoi piepeloi...
[..]
![]()
Dat vraagt toch om een verklaring...
Van wie?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:23 schreef Etcetera het volgende:
ik ga een cadeautje krijgenin de vorm van een filmpje
ik heb geeeen idee wat ik er van moet verwachten
mij veel te laatquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:29 schreef Soempie het volgende:
hoezo zag je het niet zitten om pas om 7/8 uur thuis te zijn?
Je wordt oud.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mij veel te laatdan ben ik zo gaar als ik weet niet wat als ik uiteindelijk thuis ben
gelukkig welquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:28 schreef Etcetera het volgende:
van m'n collega's![]()
er was gister nieuwjaarsreceptie op stage, daar ben ik niet heengeweest (leek me op zich wel leuk, maar ik zag het niet zitten om pas om 7/8 uur 's avonds thuis te zijn) en je kon er filmpjes maken om op een site te zetten (videyou) en dat hebben ze voor mij gedaan
Videyou linkje
Maar het was gezellig.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gelukkig wel
maar dat ik zo gaar ben dan komt ook door de busreis, dan moet ik met de 73 ipv de 302 en die doet er veel langer over, neemt een stomme route en je zit veel minder lekker
ah balen.. topsnelheid is maar 90quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:31 schreef Whiteguy het volgende:
Hmm.. vandaag nog even langs winkelcentrum. Voor een brood, wat vlees, een pak melk. Een auto.
En dan heb je een auto.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:37 schreef Etcetera het volgende:
ik kan niet slapen in de bus![]()
maar de volgende keer ga ik wel heenwant dan werk ik hier gewoon
![]()
zou leuk zijnquote:
oh dat doet me niksquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:40 schreef Soempie het volgende:
Maarja, dan mag je weer niet drinken.
Ik zoek nog een Bob/Bobette van Groningen naar Amsterdam op 1 maart a.s. 's avonds...quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dat doet me niksik drink toch al nooit zoveel, en bobben vind ik niet erg
bel een taxiquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zoek nog een Bob/Bobette van Groningen naar Amsterdam op 1 maart a.s. 's avonds...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Komt een van jullie wel een in Winkelcentrum Paddenpoel in Groningen?
hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:58 schreef Soempie het volgende:
Sven zegt:
dat krijg je ervan
Sven zegt:
slaapkop![]()
Heb je enig idee wat dat kost van Amsterdam naar Groningen en weer terug?quote:
een vermoedenquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat dat kost van Amsterdam naar Groningen en weer terug?
ik nietquote:De heenreis kunnen we zelf wel uitveren, het gaat alleen om de terugreis.
Is er geen Groninger student (of 2) die dit voor een vergoeding wil doen?
quote:
Nee, het is geen proeverij, maar een beurs.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Is het niet de bedoeling bij een 'proeverij' dat je de bende weer uitroggelt?
De bandjes lekker kort, zodat de zak echt op je rug rust. De vrouwen in mijn gezin hebben de rugzak meestal op hun onderrug hangen, da's pas echt vermoeiend. Een goede rugzak die goed afgesteld is voel je amper zitten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik doe hem om als rugzak, dan gaat het wel.![]()
* zich naar het station sleept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |