Ja, wellicht kabeltje losgeschoten ofzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:30 schreef LollerSjaak het volgende:
Bedrading nalopen? [afbeelding] Ik heb de gitaar net drie weken ik heb geen idee hoe die in elkaar zit of waar ik op moet letten. [afbeelding] Het niet zo heel erg want je hebt toch vrijwel altijd wel je vingers op de snaren [afbeelding]
Is er geen mogelijk om van mijn niet-geaarde versterker een geaarde versterker te maken?
Nee johquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:38 schreef Doodkapje het volgende:
Moet de TT niet weer beginnen bij #1 (van 2008)? tvp
Zanger speelt niet meer?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:45 schreef Aresdreams het volgende:
dacht ik ook maar!
vanavond een poging wagen weer eens te repeteren...
is al weer een tijdje geleden...
en morgen als het goed is een auditie voor een 2e gitarist.
Yeah, lang leve mijquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:22 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
JE hebt de weekprijsgewonnen gefeleciteerd![]()
![]()
![]()
Thumbs up for miereneter![]()
Jij?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:04 schreef tony_clifton- het volgende:
Voor fans van ac/dc: http://nl.youtube.com/profile?user=SoloDallas
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:40 schreef Aresdreams het volgende:
deden we dat dan?
Ze zijn toch ook niet met de jaartelling begonnen bij het begin der wereld?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Moi?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jij?
Maar waar leg jij de link tussen Boston en AC/DC?
Eerst lezen, dan schreeuwen, excuses [ afbeelding ]
En die dude moet zijn snaren afknippen![]()
Ja, dacht misschien dat jij dat was op die filmpjes, maar blijkbaar nietquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:18 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Moi?
Goh ja, die snaren... zelf vindt hij van niet blijkbaar [afbeelding]
Wel enorm chique hoe hij in de buurt komt van de echte Angus...
Heb zo hells bells geleerd dus 't zijn wel nuttige filmpjes denk ik...
Okéquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:22 schreef Aresdreams het volgende:
klopt de zangers zingen alleen maar [afbeelding]
Haha, komt nog wel, oefenenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:22 schreef tony_clifton- het volgende:
Haha right, mocht ik willen... Smells like teen spirit wil hier nog niet lukken [afbeelding]
En for some reason Echoes en Comfortably Numb van Pink Floyd dan weer wel [afbeelding].
We zijn pas in 2005 begonnen meen ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Niet eerder? Kan me nog andere vaste klanten herinneren (waaronder Schorpioen enzo)... those were the daysquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
We zijn pas in 2005 begonnen meen ik.
Waar zijn die gasten gebleven?quote:
BBM komt zo nu en dan wel langs... laatst was hij hier nog evenquote:
quote:
Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ah bedankt ik zal misschien vanavond is kijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, wellicht kabeltje losgeschoten ofzo.
Even klepje achterop erafhalen, kan je het zo zien :)
Uhm, ja, via een ge-aard stopcontact :P
Het kan wel, maar dan moet je er even een nieuwe stroomkabel aan maken. En een goed aardpunt zoeken.
1 2 3 4 5 6 | B|------------------3-3-3--------------| G|------------------2-2-2----------2-2-| D|-2----------------0-0-0----------2-2-| A|-2-------------------------------0-0-| E|-0-----------------------------------| |
Precies die drie aanslaanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:03 schreef LollerSjaak het volgende:
[..]
Ah bedankt ik zal misschien vanavond is kijken.
Ik probeer net Back in Black van ACDC en daarin moet je het volgende spelen:
[ code verwijderd ]
Hoe zouden jullie dit nou spelen? Precies die drie snaren aanslaan of de overige snaren dempen en dan allemaal aanslaan?
geen gay epiphonequote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
http://muziek.marktplaats(...)ng-bleng-ruilen.html
ik zou die 0-2-3 een snaar hoger pakken op 5-7-7.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:03 schreef LollerSjaak het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Hoe zouden jullie dit nou spelen? Precies die drie snaren aanslaan of de overige snaren dempen en dan allemaal aanslaan?
Jeej ik eentjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof
Há ik heb 3 gitaristentopic naamtopics
Hmm die gast van die youtube link slaat ze zo te zien precies aan of hij dempt alleen de snaren eronder, dat is niet goed te zien.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:08 schreef tony_clifton- het volgende:
Ik heb daarnet toevallig een YouTube-linkje gepost, ga daar eens kijken, kan je 't afkijken van een pro (of toch pro-niveau).
Die gast legt 't ook de lick uit die erachter volgt en maakt ook meteen duidelijk dat je je timing de eerste 5000 keer niet correct hoeft te verwachten
Bij powerchords gebruik je inderdaad een combinatie van dempen en 3 snaren aanslaan (het dempen doe je automatisch, en teveel snaren aanslaan kan dan ook geen kwaad).
Waarom dat? Want dan klinkt het gelijk kutquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:46 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik zou die 0-2-3 een snaar hoger pakken op 5-7-7.
Ik ga denk maar lekker oefenen op precies aanslaan danquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Precies die drie aanslaan [ afbeelding ]
Gewoon oefenen, als je het eenmaal onder knie hebt heb je er later ook meer voordeel van.
Met precisie spelen is beter![]()
Tijdje terug vond ik een preview van gitaarlessen op internet die dit nummer behandelde. Weet alleen het adres niet meerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:03 schreef LollerSjaak het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Ik niet, 't is wel 'tzelfde maar dat treble-geluid is juist wat AC/DC AC/DC maakt!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:46 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik zou die 0-2-3 een snaar hoger pakken op 5-7-7.
Exact. Zonder die open snaren is het geen AC/DCquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:21 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ik niet, 't is wel 'tzelfde maar dat treble-geluid is juist wat AC/DC AC/DC maakt!
Weinig distortion en open akkoorden!
Ik heb deze gevonden: http://www.freelicks.net/ Best een handige site. Hier staan een aantal bekende riffs inclusief tabs, video's en video's waarin hij het langzaam speelt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tijdje terug vond ik een preview van gitaarlessen op internet die dit nummer behandelde. Weet alleen het adres niet meer
Ja, je moet 't op gevoel doen; je moet bij 't wegnemen van je vinger de snaar eigenlijk aanslaan (met de vinger die je wegneemt, that is). Je merkt wanneer je goed zit wanneer er geen volumeverlies optreedt (je kan't zelfs zo doen dat 't luider klinkt), en er een beetje 'bite' bijkomt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:23 schreef LollerSjaak het volgende:
[..]
Ik heb deze gevonden. Best een handige site. Hier staan een aantal bekende riffs inclusief tabs, video's en video's waarin hij het langzaam speelt.
Iemand nog tips voor pull offs naar een open snaar zeg maar? Bijvoorbeeld 3p0. De toon valt vaak weg, hij is niet hard genoeg of ik raak andere snaren. Iets als 5p4 lukt me wel goed. Zeker een gewoon een kwestie van oefenen?
tjezus manquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:54 schreef ibaneX het volgende:
En ja ik heb alle links handmatig gekopierd en paste'd
Fix dat nu zelf maar even hoor, ding is helemaal in de war.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben ik nu alweer uit de OP gebanned? [afbeelding]
De kunst is om snel genoeg te zijn met je vinger, dat lukt inderdaad alleen door veel oefenen. En als de action te hoog is van je gitaar lijkt het me ook redelijk lastig...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:23 schreef LollerSjaak het volgende:
[..]
Ik heb deze gevonden: http://www.freelicks.net/ Best een handige site. Hier staan een aantal bekende riffs inclusief tabs, video's en video's waarin hij het langzaam speelt.
Iemand nog tips voor pull offs naar een open snaar zeg maar? Bijvoorbeeld 3p0. De toon valt vaak weg, hij is niet hard genoeg of ik raak andere snaren. Iets als 5p4 lukt me wel goed. Zeker een gewoon een kwestie van oefenen?
Ik sla alleen die snaren aan, maar ik laat ze wel lekker doorklinken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:03 schreef LollerSjaak het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Maar je bent bassist man, je hoeft maar een snaar per keerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik sla alleen die snaren aan, maar ik laat ze wel lekker doorklinken. [afbeelding].
Oh en holy shit...onze gitarist heeft vandaag een Marshall JVM410H gekocht. [afbeelding].
Ik niet. Grondtonen meespelen is voor mietjes.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar je bent bassist man, je hoeft maar een snaar per keer
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:33 schreef Witchfynder het volgende:
I want....a shrubbery! [afbeelding].
Ff nog een vraagje over de action. Bij m'n sg staat ie hoog, omdat anders de hogere frets steeds meer fretbuzz krijgen. Als ik m'n hals nu wat holler zet zou ik de action wat meer omlaag kunnen zetten, right?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
De kunst is om snel genoeg te zijn met je vinger, dat lukt inderdaad alleen door veel oefenen. En als de action te hoog is van je gitaar lijkt het me ook redelijk lastig...
Kom je dan niet in de knoei met de lagere fretten?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 09:42 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ff nog een vraagje over de action. Bij m'n sg staat ie hoog, omdat anders de hogere frets steeds meer fretbuzz krijgen. Als ik m'n hals nu wat holler zet zou ik de action wat meer omlaag kunnen zetten, right?
Hmm, ik heb net nog even gespeeld en ik denk dat ik het nu gewoon even zo laat, misschien action nog ietsjes naar beneden. Kennelijk had ik in m'n hoofd dat er heel weinig geluid nog bij de hogere frets was, maar dat valt best wel meequote:Op zaterdag 5 januari 2008 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kom je dan niet in de knoei met de lagere fretten?
Maar ja, in theorie klopt dat
En maar afvragen waarom het zo kut klinkt natuurlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:25 schreef guitarist.nl het volgende:
Goede TT!
Ik was zo knullig om vergeten nieuwe snaren op m'n gitaar te zetten met het opnemen, wou ik gaan opnemen met een setje fabriekssnaren d'r op!
Ja idd, maar ik had die avond even setje .11 elixer d'r op gezet!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:26 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
En maar afvragen waarom het zo kut klinkt natuurlijk
Klinkt 'ie een beetje!?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik sla alleen die snaren aan, maar ik laat ze wel lekker doorklinken..
Oh en holy shit...onze gitarist heeft vandaag een Marshall JVM410H gekocht..
Wow netjes, Monstertux is nog best oké, ik heb hun c.d. hier liggen!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:28 schreef Deansensitized het volgende:
[ afbeelding ]
Band: Kramtried
Tijd van de voorstelling: 25 jan 2008 - 20:30
Adres: Badhusweg 1
Plaats: Zwaagwesteinde
Staat: Friesland
Land: NL
Postcode: 9271 VA
Kosten: 5 euro
Omschrijving: Supporting NewSense Memory [Damwoude] and Monstertux [Leeuwarden]
[ afbeelding ]
Ja, schijnen nog best bekend te zijn in Nederlandquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wow netjes, Monstertux is nog best oké, ik heb hun c.d. hier liggen! [afbeelding]
Dropped C met .10, wow, dan had ik voor .11 gekozen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:30 schreef Deansensitized het volgende:
Ik houd het eerst mooi bij .10
Heb nu Ernie Balls .10 [Regular Slinkie] op mijn DGCFAD gitaar, maar klinkt toch best oké eigenlijk
Was zo gewend aan d'Addario's, maar klinkt toch ook wel lekker
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:12 schreef Jorikjet het volgende:
waarschijnlijk kun je er nog beter elastiekjes op spannen
Halve basgitaar manquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:23 schreef Farenji het volgende:
Ik gebruik .011 met standaard stemming, als ik een toon omlaagstem vind ik ze eigenlijk al te slap. Ik wil dat nog wel een keer proberen met .012 ofzo. Ik hou wel van snaren die een beetje tegenstand geven.
Als ik nu op een gitaar speel met .009 dan moet ik mijn best doen om de snaren niet vals te trekken tijdens het gewone spelen... alsof er haren ipv snaren opzitten.quote:
Dat weet ik nog niet, maar ben heeeel benieuwd.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Klinkt 'ie een beetje!?
Hij heeft wel te veel knopjes, en ik heb de ervaring dat je bij versterker met té veel knopjes té veel moet draaien om je eigen geluid d'r uit te krijgen!
Waarom zou je als je voor de prijs van een pint Murphy's Red een setje D'Addario kunt kopen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:44 schreef Deansensitized het volgende:
Joah, wellicht ooit proberen, vind dit eerst ook wel lekker spelen
Heb nog steeds een setje .10 van Stagg liggen, iemand daar ervaring mee?
Is mijn reserve setje
Wat DOE je op zo'n gitaar?!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:05 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als ik nu op een gitaar speel met .009 dan moet ik mijn best doen om de snaren niet vals te trekken tijdens het gewone spelen... alsof er haren ipv snaren opzitten.
Dat vraag ik me dan ook af. Verschrikkelijk, die dunne snaartjes. Je kan er ook nooit een goede toon uit krijgen, behalve als je er bakken vol met distortion overheen gooit maar dan nog .... van het karakter van je gitaar blijft dan niks over.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarom zou je als je voor de prijs van een pint Murphy's Red een setje D'Addario kunt kopen? [afbeelding].
Alles kan, komt er dan fatsoenlijk geluid uit: neequote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:21 schreef BigKahuna het volgende:
Is het eigelijk mogelijk om nylon snaren op een western gitaar te zetten?
Gefeliciteerd Dribbel_quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:39 schreef Dupje het volgende:
Dribbel heeft een Fok! award!
Leukste relschopper:
Deze award mogen dribbel_ en SCH samen delen.
Beiden hadden 5 stemmen.
Hmm okeequote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Alles kan, komt er dan fatsoenlijk geluid uit: neeNee, ff serieus, dat kan dus niet voor zover ik weet. Zijn toch snaren met een hele andere karakteristiek...
Zet er dan 09 opquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:23 schreef Farenji het volgende:
Ik gebruik .011 met standaard stemming, als ik een toon omlaagstem vind ik ze eigenlijk al te slap. Ik wil dat nog wel een keer proberen met .012 ofzo. Ik hou wel van snaren die een beetje tegenstand geven.
En je kunt je brug ermee verzieken. Heb ooit als opstandige puber stalen snaren op een klassieke gitaar gezet. Tja en op een nacht sprong zo de brug er af.quote:
Zal je tijdens het spelen voor je bek krijgen zegquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En je kunt je brug ermee verzieken. Heb ooit als opstandige puber stalen snaren op een klassieke gitaar gezet. Tja en op een nacht sprong zo de brug er af. [afbeelding].
Ja, da's andersom he, stalen snaren staan normaal onder hogere spanning dan nylon snarenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En je kunt je brug ermee verzieken. Heb ooit als opstandige puber stalen snaren op een klassieke gitaar gezet. Tja en op een nacht sprong zo de brug er af..
Als die het niet kunnen, dan kan niemand hetquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:43 schreef Witchfynder het volgende:
Precies. Het gebeurde toen ik lag te slapen en dat ding gewoon tegen de muur stond. Hoorde ineens "krrrrrrrzzzzzz ploing". Dacht "fok, heb kortsluiting!" tot ik de ploing hoorde. Licht aan en ja hoor...mijn gitaar. Nu, jaren later wil ik gewoon een akoestische kopen die speelklaar is, zonder modding. Dus ook linkshandig gebouwd. Kan er weinig aan fout gaan. [afbeelding].
Musik Produktiv zal mij helpen. [afbeelding].
Thnx, ja, die heb ik voor een leuk prijsje 2e hands kunnen kopen toen van dezelfde persoon als waar ik de Yamaha van gekocht had omdat die zich een ENGL stack had gekocht...quote:
Reinforced powerslinky's! zijn extra sterk (voor tremologitaren maar ik gebruik ze gewoon met vaste brugquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:05 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als ik nu op een gitaar speel met .009 dan moet ik mijn best doen om de snaren niet vals te trekken tijdens het gewone spelen... alsof er haren ipv snaren opzitten.
Leuke prijsjes zijn altijd goedquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Thnx, ja, die heb ik voor een leuk prijsje 2e hands kunnen kopen toen van dezelfde persoon als waar ik de Yamaha van gekocht had omdat die zich een ENGL stack had gekocht...
Ja, EMGHZ's zijn dat, dus geen actieve EMG's en nee, ik heb daar geen soundclips vanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Leuke prijsjes zijn altijd goed
Heb je EMG's in de Jackson? En daar soundclips van toevallig?
Ja, bevalt érg goed. Klinkt ook lekker voor metal en zo. Alleen is de potmeter voor het volume dus al sinds dag 1 gaar, maar omdat ik te lui ben om daarmee terug te gaan naar België (net over de grens gekocht) heb ik dat niet onder garantie kunnen fixen...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:05 schreef Deansensitized het volgende:
Ah, zo'n setje wil ik met de tijd ook
In enkele gitaren gehoord, en klonk erg lekker! En beter betaalbaar dan hun grote actieve broeders
Bruut ding, die Jackson
Weet ik, maar goedquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:22 schreef Deansensitized het volgende:
Buiten de garantie om ook niet duur
Nieuw potmetertje halen, klepje eraf, lossolderen, knop eraf, potmeter eruit, nieuwe erin, knop erop, vast solderen, klepje er weer voor en gaan met die banaan!
Kwartiertje werk man
Hahaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Weet ik, maar goed [afbeelding]
Bij mij gaat het dan wel zo van: Nieuw potmetertje halen, klepje eraf, erachter komen dat je moet solderen, naar m'n ouders rijden, soldeerbout zoeken in de garage en allerhande kasten, soldeerbout niet kunnen vinden, wachten tot m'n vader thuis is, vragen waar de soldeerbout is, soldeerbout pakken, soldeertin zoeken in alle hoeken en gaten, terug naar huis, lossolderen, knop eraf, potmeter eruit, nieuwe erin, knop erop, vast solderen, vloeken op het overvloedige tin dat over de contacten zit, klepje er weer voor en gaan met die banaan!
[afbeelding]
Ja, maar jij bent bassistquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:11 schreef Witchfynder het volgende:
Bij mij zou het gaan als:
Nieuw potmetertje halen, klepje eraf, proberen los te solderen, erachter komen dat het beschermhoesje nog op de soldeerbout zit en nu fikt, dat er af, lossolderen, knop eraf, potmeter eruit, nieuwe erin, knop niet meer kunnen vinden dus onder de tafel zoeken, afgeleid worden door PC, surfen, mij weer realiseren dat ik aan mijn gitaar bezig was omdat ik ineens over dat knopje struikel, knop erop, vast solderen, vingers verbranden, schelden, glas frisdrank drinken, klepje er weer voor, gitaar in stand zetten en verder schelden omdat ik een blaar zie ontstaan, twee uur later terug komen, toch tevreden zijn en gaan met die banaan.
[afbeelding].
Huh?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:32 schreef annabelldoes het volgende:
Iemand een idee wat ik moet doen? Bij 1 van me knoppen is verdraait, waarschijnlijk gebeurt door stemmen. Moet ik nu al me knoppen vervangen of kan ik 1 knop vervangen?
Ik snap 'm ook nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:32 schreef annabelldoes het volgende:
Iemand een idee wat ik moet doen? Bij 1 van me knoppen is verdraait, waarschijnlijk gebeurt door stemmen. Moet ik nu al me knoppen vervangen of kan ik 1 knop vervangen?
Stemmen, tja, dat moet je ook niet doen he! Heeft de verkoper je niet gewaarschuwd, dat je zo'n ding nooit moet stemmen? Iedereen weet toch dat daar de knoppen van verdraaid raken?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:32 schreef annabelldoes het volgende:
Ligt het aan mij of kan je je stemknoppen niet te ver door draaien...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:55 schreef annabelldoes het volgende:
Nou als je je gitaar stemt, dan draai je aan de knoppen. 1 van die knoppen is zo ver gedraait dat hij uit die as? is gedraait en dat net zoals bij een schroefje de aanknopingspunten geforceerd zijn en je hem dus niet meer terug kan draaien in de as.
Moet ik nu enkel deze 1'ne knop vervangen, of alle 3 knoppen aan die kant.
Nee, dat ligt niet aan jou, dat dacht ik ook al...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of kan je je stemknoppen niet te ver door draaien...
Ja, hallo. Ik ben een denker, geen doener. Dat gesoldeer laat ik wel over aan al die vuige arbeiders.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent bassist
Het is slecht gesteld met de DIY van muzikanten tegenwoordig![]()
Maar hé, meer werk voor mij
Volgens mij gaat het hier sowieso om een acoustische gitaar. Maar dan moet alsnog het mechanisme echt bizar geforceerd zijn...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of kan je je stemknoppen niet te ver door draaien...
Aha,... maar jij presteert het om het wel dol te draaien... chapeauquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:59 schreef annabelldoes het volgende:
ohh nee zo eentje is het niet, inderdaad zo eentje kan je onmogelijk verdraaien. Hier zit er dus zo'n mechanise maar zit er dus alsware nog een knop in : http://elderly.com/images/vintage/20U/20U-9446_headstock-back.jpg ongeveer.
Het knopje zit dus inderdaad los van het draai systeem. Nooit opgemerkt dat dit zo bijzonder was
quote:Op zondag 6 januari 2008 00:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dean maakte al jaaaaren terug Fluff guitars![]()
[ afbeelding ]
*Niet fappen dean
[ afbeelding ]
Na hoeveel weken zijn ze zindelijk?quote:Op zondag 6 januari 2008 00:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*Niet fappen dean
[ afbeelding ]
Proestquote:Op zondag 6 januari 2008 10:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Na hoeveel weken zijn ze zindelijk?
instant palmmute lijkt me!quote:Op zondag 6 januari 2008 00:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*Niet fappen dean
[ afbeelding ]
hey, wat doe jij met mijn yamaha gitaar?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:45 schreef Metalfreak het volgende:
Had hier nog geen fotootjes geplaatst van mijn gear, dus bij deze
Gitaren, links Yamaha RGX-121D, rechts Jackson DXMG
[ afbeelding ]
Versterker(s) Marshall Valvestate 8280 en Valvestate 10 met Boss ME-8
[ afbeelding ]
Mijn akoestische gitaren dan niet erbij
dat kan je toch niet meer serrieus nemen als je zoiets op het podium aantreft?quote:Op zondag 6 januari 2008 00:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*Niet fappen dean
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel man, puur rock 'n rollquote:Op zondag 6 januari 2008 13:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dat kan je toch niet meer serrieus nemen als je zoiets op het podium aantreft?
Als ik de helft van de platenverkoop van ZZ top ooit haal ga ik serrieus blij zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 13:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:11 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Als ik de helft van de platenverkoop van ZZ top ooit haal ga ik serrieus blij zijn [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
van halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 13:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man, puur rock 'n roll [ afbeelding ]
Zie dat liever dan een paar van die half naakte langharige dude's met BC Riches op het podium die een tr00-heids contest onder elkaar houden...![]()
Nou ja, dit was midden jaren 80 als ik me goed herinner. Ik ben er met de verkoopcijfers van Eliminator aardig van overtuigd dat ZZ Top de mensen die hun graag serieus wilden nemen prima konden missenquote:Op zondag 6 januari 2008 13:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:45 schreef Nastyman het volgende:
Ik heb hulp nodig!
Ik ben al een tijd aan het sweepen geweest, Dat is wel heel leuk enzo. Alleen het word een beetje saai alsmaar dezelfde paterns spelen. Stel je voor ik wil een Dmaj7 Sweepen hoe doe ik dat dan ^_^?
1 2 3 4 5 6 | B||-------------10----------10----------|| G||----------11----------------11-------|| D||-------11----------------------11----|| A||--9-12----------------------------12-|| E||-------------------------------------|| |
Als je Guitar Pro hebt, kun je arpeggio-scales laten weergeven... je zoekt een stukje op waarbij je makkelijk kunt sweepen en selecteert de noten... guitar pro maakt daar een mooie tab/notenbalk van...quote:Op zondag 6 januari 2008 19:39 schreef Nastyman het volgende:
[..]
En waarom moet dat dan zo? kan je uitleggen hoe ik die shapes kan maken?
Die 10 10 11 11 12 is een D-barré (met die tweede 11 geen 12 om de maj7 klank erin te krijgen) en de 9 en 14 zijn extra noten die voorkomen in het akkoord (9 op A en 14 op E is allebei een F#, de grote terts van een Dmaj7) maar zijn slechts passende versiering. Of je pakt Guitar Proquote:Op zondag 6 januari 2008 19:39 schreef Nastyman het volgende:
[..]
En waarom moet dat dan zo? kan je uitleggen hoe ik die shapes kan maken?
Je bedoelt van een bestaand mp3'tje? Niet. Dat wil zeggen, als het mp3'tje in kwestie slechts één toon tegelijk speelt zijn er wel tooltjes om dat te doen, maar een bandopname of zelfs enge dingen als akkoorden? Niet echt te doen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:00 schreef Dupje het volgende:
hoe maak ik van een nummer een midi bestand zodat ik het in Guitar Pro kan importeren?
die staan ook in onze oefenruimtequote:Op zondag 6 januari 2008 19:49 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een Randall RG75 kopen ?!
[ afbeelding ]
Oh en hoe gebruik je Guitar Pro dan? Ik bedoel, dan kan je dus geen gewone nummers importeren... (Mja, sorrie ben blondtquote:Op zondag 6 januari 2008 20:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt van een bestaand mp3'tje? Niet. Dat wil zeggen, als het mp3'tje in kwestie slechts één toon tegelijk speelt zijn er wel tooltjes om dat te doen, maar een bandopname of zelfs enge dingen als akkoorden? Niet echt te doen.
Dat klopt (en dat blondt valt wel mee). Wat je moet onthouden is dat MIDI geen muziekformaat is, maar een serie instructies voor een (digitaal) muziekinstrument. Er worden dus geen klanken in opgeslagen, maar dingen als "sla deze toets aan en hou die zo lang ingedrukt" of "sla deze drum aan". Dat houdt in dat je al specifiek zou moeten weten op welk instrument je midi bestand afgespeeld gaat worden om vanaf de klanken van een mp3 terug te kunnen "rekenen" wat voor instructies daarbij horen. Dat is eigenlijk niet echt te doen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:05 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik bedoel, dan kan je dus geen gewone nummers importeren... (Mja, sorrie ben blondt)
Ahh thanks, op die manier.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klopt (en dat blondt valt wel mee). Wat je moet onthouden is dat MIDI geen muziekformaat is, maar een serie instructies voor een (digitaal) muziekinstrument. Er worden dus geen klanken in opgeslagen, maar dingen als "sla deze toets aan en hou die zo lang ingedrukt" of "sla deze drum aan". Dat houdt in dat je al specifiek zou moeten weten op welk instrument je midi bestand afgespeeld gaat worden om vanaf de klanken van een mp3 terug te kunnen "rekenen" wat voor instructies daarbij horen. Dat is eigenlijk niet echt te doen.
Wat je doet is met de hand in een midi-editor de bladmuziek invoeren (mensen kunnen dat terugrekenen veel beter) of gebruik maken van de vele midi-bestanden (of GP bestanden) die anderen al voor je hebben gemaakt. Er heeft hier vast wel iemand een linkje of een PMmetje naar een hele bak GP-bestanden.
Ze moeten er wat bij schrijven hequote:Op zondag 6 januari 2008 20:45 schreef Leonos het volgende:
http://www.feedback.nl/?b=DEANPERFORMERE&a=50
Waarom is dit alleen voor frontmannen in een band?
Hier kan je alleen toch ook gewoon lekker op spelen?
Omdat het echt zo'n gitaar is waar je af en toe een akkoord op moet harken (en vervolgens weer dramatisch moet zwaaien naar je publiek), niet echt op moet spelen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:45 schreef Leonos het volgende:
Wat heb je besteld dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:00 schreef punkjunk het volgende:
Het geld is overgemaakt naar Thomann en ontvangen. En naar alle waarschijnlijkheid krijgen ze morgen de gitaar weer binnen dus op hoop en zege ontvang ik de boel eind deze week.
Wat moet zo'n bak kosten? En wat heb je besteld, punkjunk?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:49 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
250quote:Op zondag 6 januari 2008 22:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat moet zo'n bak kosten? En wat heb je besteld, punkjunk?
Het is knap. De 100m sprint doen in een paar seconden ook. Beide zet ik af voordat ze ermee klaar zijnquote:Op maandag 7 januari 2008 00:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Meest waardeloze stukje muziek na die slechte nirvana cover van dat ene freak wijf
Hij kan zo in zo'n KFC reclamequote:Op maandag 7 januari 2008 00:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is knap. De 100m sprint doen in een paar seconden ook. Beide zet ik af voordat ze ermee klaar zijn.
Het is Feedback. 'Nuff said.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:45 schreef Leonos het volgende:
http://www.feedback.nl/?b=DEANPERFORMERE&a=50
Hier kan je alleen toch ook gewoon lekker op spelen?
Dat is het Nederlands? Dat is echt vreselijk. Hoerrrrr.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Meest waardeloze stukje muziek na die slechte nirvana cover van dat ene freak wijf
Interesse in een eventuele inruil met een Marshall MG100HDFX halfstack?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:49 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:53 schreef Litpho het volgende:
Omdat het echt zo'n gitaar is waar je af en toe een akkoord op moet harken (en vervolgens weer dramatisch moet zwaaien naar je publiek), niet echt op moet spelen.
geintje Dean
Nee, ik moet wel werk verrichten natuurlijk, maar dus vanuit thuisquote:
En saai, nu kan ik niet naar lekkere docentes gaan kijkenquote:
Gitaren of docentes?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:19 schreef Deansensitized het volgende:
Pics
Ik heb twee blauwe, een zwart/witte, een sunburst, en twee zwarte, en jij?
Gitaardocentes als je on-topic wilt blijvenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:59 schreef Deansensitized het volgende:
Gitaren
Nu moet je nog pics van die docentes posten
Mag ik ook auditie doen? Ben alleen nog niet zo goedquote:Op maandag 7 januari 2008 08:46 schreef Aresdreams het volgende:
afgelopen zaterdag auditie gehad van een gitarist, was goed gemotiveerd en klikte redelijk (hoever je dat kan zeggen na 1 keer iemand gezien en gesproken te hebben).
Hopelijk wordt het wat
Moet je naast bruut raggen ook twee keer per week in een berenhuidje jonge hertjes doodknuppelen en het opeten onder het genot van liters bloedwijn...quote:Op maandag 7 januari 2008 11:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mag ik ook auditie doen? Ben alleen nog niet zo goed
Maar dat komt wel
quote:Op maandag 7 januari 2008 11:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moet je naast bruut raggen ook twee keer per week in een berenhuidje jonge hertjes doodknuppelen en het opeten onder het genot van liters bloedwijn...
tja, repeteren is in den bosch, en je moet wel redelijk wat kunnen. Daarnaast,w at is je muziek smaak?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mag ik ook auditie doen? Ben alleen nog niet zo goed
Maar dat komt wel
Ik kon toch niet ruiken wat je speeldequote:Op maandag 7 januari 2008 11:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
waarom dan de moeite nemen het te vragen
Jaquote:Op maandag 7 januari 2008 11:40 schreef Aresdreams het volgende:
tja, zie de links in me sig?
Check!quote:Op maandag 7 januari 2008 11:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moet je naast bruut raggen ook twee keer per week in een berenhuidje jonge hertjes doodknuppelen en het opeten onder het genot van liters bloedwijn...
Check!quote:
Ik hoop dat je mede bedoelt en geen madenquote:Op maandag 7 januari 2008 12:29 schreef Deansensitized het volgende:
En bier! En made wat dat ook mag zijn. En gitaren!
Zo'n custom? Die zijn best leuk!quote:Op maandag 7 januari 2008 07:52 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb een squier telecaster besteld met p90 elementen.
Ja dat, dat ene drankje inderdaadquote:Op maandag 7 januari 2008 12:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mede bedoelt en geen maden.
Dat is honingwijn. Vereeuwigd in het uitstekend mee te brallen kerstliedje met de tekst:quote:Op maandag 7 januari 2008 12:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja dat, dat ene drankje inderdaad
Wil je ondertussen voor mij ff een kabel solderen heb hier geen soldeerboutquote:Op maandag 7 januari 2008 12:43 schreef Cynic het volgende:
JB besteld
Kan ik hopelijk binnenkort mijn met Sinterklaas gekregen soldeerbout proberen
Tof!quote:Op maandag 7 januari 2008 07:52 schreef punkjunk het volgende:
Stuur maar op!quote:Op maandag 7 januari 2008 12:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wil je ondertussen voor mij ff een kabel solderen heb hier geen soldeerbout
Als je nu de fiets pakt ben je er woensdag wel denk ik.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
M'n postduif is lek dus dat gaat niet
Hehequote:Op maandag 7 januari 2008 12:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is honingwijn. Vereeuwigd in het uitstekend mee te brallen kerstliedje met de tekst:
"Fill the mead cup, drain the barrel
Falalala, lalalala" [ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:43 schreef Cynic het volgende:
JB besteld
Kan ik hopelijk binnenkort mijn met Sinterklaas gekregen soldeerbout proberen
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zo'n custom? Die zijn best leuk!![]()
De afstelling en kwaliteit van het hout willen helaas nogal eens verschillen. Hopen dat het een beetje okay is dus.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:04 schreef punkjunk het volgende:
Iedere gitaar klinkt toch weer anders, niet?
Heb twee flessen staan.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is honingwijn. Vereeuwigd in het uitstekend mee te brallen kerstliedje met de tekst:
"Fill the mead cup, drain the barrel
Falalala, lalalala" [ afbeelding ]
Hij heeft hem toch al besteld. Zit die jongen niet zo op te jagen.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
De afstelling en kwaliteit van het hout wil helaas nogal eens verschillen. Hopen dat het een beetje okay is dus.
Dat bedoel ik, ik vrees dat ze in korea/china nou niet echt een grondige kwaliteits controle hebben op bijvoorbeeld hout. En winkels zetten toch eerder de top modellen van een bepaalde lichting neer als de kut modellen, ik neem aan dat thomann gewoon de boel opstuurt.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
De afstelling en kwaliteit van het hout willen helaas nogal eens verschillen. Hopen dat het een beetje okay is dus.
Ik sluit me er helemaal bij aan andersquote:Op maandag 7 januari 2008 15:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij heeft hem toch al besteld. Zit die jongen niet zo op te jagen..
Ding is vast prima..
Da's wel een prima regeling. Het verschilt ook nogal per merk inderdaad, en dan ook nog aan de fabriek (land) waar de gitaar vandaan komt. En het lijkt me inderdaad aannemelijker dat er bij de goedkopere merken ook vaker inconsistente kwaliteit is. Ik heb op de gok een HK telecaster gekocht op ebay voor ¤69 en die was prima, voor hetzelfde geld was het echter een stuk brandhout geweest.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:15 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik sluit me er helemaal bij aan anders. Maar de enigste reden dat ik 'em besteld heb is dat ik 30 dagen niet goed geld terug garantie heb, anders was ik er zowiezo niet aan begonnen
.
Haha, let op mijn woorden: als je gitaar speelt heb je áltijd je computer aan om mee te raggen op je mp3'tjes.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:04 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook naar zitten kijken, maar het kwam er toen op neer dat ik het niets vond. Met pech gaan vertragingen een rol spelen etc.. Ook wil ik niet altijd mijn pc aan hebben staan als ik gitaar ga spelen...
Tenzij je gitaar speelt in een andere ruimte dan waar je computer staatquote:Op maandag 7 januari 2008 16:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha, let op mijn woorden: als je gitaar speelt heb je áltijd je computer aan om mee te raggen op je mp3'tjes.
Ja miss, maar ik wil een versterker met stoere draaiknopjes. Geen doosje naast mijn pc.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha, let op mijn woorden: als je gitaar speelt heb je áltijd je computer aan om mee te raggen op je mp3'tjes.
Ik speel gitaar in mijn: Eetkamer, woonkamer, tvkamer, pckamer, keuken en muziekkamer in 1! (Studentenhokje)quote:Op maandag 7 januari 2008 16:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tenzij je gitaar speelt in een andere ruimte dan waar je computer staat
Ik heb me gitaren gewoon op me kamer staan, evenals mijn pc, maar als je een oefenhok hebt gaat het inderdaad niet op.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tenzij je gitaar speelt in een andere ruimte dan waar je computer staat
Kom je dan ook weer terug in ons altijd mooie Stage SC topic?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja hoor, ik mag over een week of 2 weer stage lopen
Hehe de Beemster kan je wel goed oefenen jaquote:Op maandag 7 januari 2008 16:12 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik heb me gitaren gewoon op me kamer staan, evenals mijn pc, maar als je een oefenhok hebt gaat het inderdaad niet op.
Ik probeer me ouders al maanden aan te sporen om in het prachtige grosthuize/berkhout of in de machtig mooie beemster te gaan wonen, dan kan ik mooi een ruimte geluidsdicht maken voor een oefenhok, maar het wil niet baten.
Tuurlijk hebben ze internet. En de eerste stolp aan de linkskant als je van Avenhorn afkomt is te koop. Hoeve Glorie ofzo, man wat zou ik daar graag willen wonen. Paar koetjes in de wei, skeipe her en der, geitiequote:Op maandag 7 januari 2008 16:25 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hehe de Beemster kan je wel goed oefenen ja![]()
Moet je wel even checken of ze daar al internet enzo hebben uitgevonden.
Ja hoor es, ik ga die beeste echt niet met de hand melken, veelste veel werk. Schape verlossen doe ik dan wel weer, maar das ook wel grappigquote:Op maandag 7 januari 2008 16:31 schreef Aresdreams het volgende:
en dan zure melk door de herrie door jou voorgebracht?
Dat ophalen op het postkantoor kan dan pas 2 dagen later altijd...quote:Op maandag 7 januari 2008 17:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Ach anders zetten ze hem bij de buren af of kan je hem op het postkantoor ophalen. Allebei goed toch
Ik mag hopen dat ze gitaren aangetekend versturen anders.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Ach anders zetten ze hem bij de buren af of kan je hem op het postkantoor ophalen. Allebei goed toch
Als zijn mic in zijn webcam zit, kan hij er ook voor kiezen wat verder weg te gaan staan.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:14 schreef Aresdreams het volgende:
jammer dat je hoort dat je je snaren aanslaat...
quote:status: All items shipped on this order
Je bedoelt Tori Amosquote:Op maandag 7 januari 2008 00:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee maar wel ditquote:Op maandag 7 januari 2008 18:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je bedoelt Tori Amostoch niet hoop ik?
Klinkt een beetje scheef wanneer je met de sweeps bent begonnen, maar afgezien van dat: jij snapt het.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:25 schreef Nastyman het volgende:
Ik ben laatst weer even aan het recorden geweest en zitten kutten.
http://media.putfile.com/Power-Metal-86
Dit is het resultaat, Het klinkt een beetje power metal achtig met wat sweeps. Kom maar op met de kritiek
Haha ok, Ja ik ben nog niet zo'n hele goede sweeper, maar oefening baart kunstquote:Op maandag 7 januari 2008 18:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klinkt een beetje scheef wanneer je met de sweeps bent begonnen, maar afgezien van dat: jij snapt het..
Tune ervoor vind ik overigens wel een beeeetje te staccato gespeeld. Ietwat legato er in maakt het melodieuzer denk ik..
Als mijn werktempo dat toestaat welquote:Op maandag 7 januari 2008 16:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kom je dan ook weer terug in ons altijd mooie Stage SC topic?
hm niet zo veel aan (geen fan van van halen ook...)... maar dat filmpje van je met dat nummer van led zeppelin doe je wel leuk!quote:Op maandag 7 januari 2008 17:10 schreef MooiHoofd het volgende:
yo mede-gitaristen, ik heb een nieuwe video, wat vinden jullie ervan:
http://www.youtube.com/watch?v=BRg0_LEuGYA
Het zijn dan ook The Kinks...quote:Op maandag 7 januari 2008 19:07 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hm niet zo veel aan (geen fan van van halen ook...)... maar dat filmpje van je met dat nummer van led zeppelin doe je wel leuk!
Over deze video Playing 'You Really Got Me' from Van Halen; ori... (meer)quote:Op maandag 7 januari 2008 19:21 schreef Sloggi het volgende:
En ja, VH heeft het ook gespeeld / verkracht, maar MooiHoofd speelt mee met de Kinks-versie.
Da's niet de video die hij hier postquote:Op maandag 7 januari 2008 19:22 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
Over deze video Playing 'You Really Got Me' from Van Halen; ori... (meer)
Toegevoegd: 7 januari 2008
Playing 'You Really Got Me' from Van Halen; original record : The Kinks
en ik hoor toch echt van die lelijke van halen harmonics op de achtergrond!
Hehe, tof!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:10 schreef Jorikjet het volgende:
zie deze ouwe knakker tof spelen dan!
http://nl.youtube.com/watch?v=UN5U6ppHpgw
Nou ja, blijkbaar nietquote:Op maandag 7 januari 2008 19:27 schreef Jorikjet het volgende:
je kunt het toch al gelijk horen aan de zang ook
ik vind het eigenlijk nergens naar klinken...quote:Op maandag 7 januari 2008 19:29 schreef Deansensitized het volgende:
Hij onthult eindelijk zijn geheim!
http://youtube.com/watch?v=sQfXYn3ZNqA
Johquote:Op maandag 7 januari 2008 19:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk nergens naar klinken...
Dude!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:10 schreef Jorikjet het volgende:
Ok Gaafquote:Op maandag 7 januari 2008 07:52 schreef punkjunk het volgende:
Tenacious D - Tributequote:Op maandag 7 januari 2008 20:01 schreef Nastyman het volgende:
Weet iemand nog leuke klassieke liedjes voor de akkoestische gitaar?
Haha maar ik bedoel meer Classical songs, zoals Classico van tenacious D haha alleen dan de echte klassieke dingen, Ik heb inspiratie nodigquote:
Ik doe het hem niet naquote:Op maandag 7 januari 2008 19:10 schreef Jorikjet het volgende:
Concierto de Aranjuez.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:01 schreef Nastyman het volgende:
Wat hij doet is in feite een klassieke techniek anders toepassen. De meeste mensen nu spelen geen bas meer op een gitaar omdat daar mensen voor zijn (zoals ikquote:
Nothing Else Mathers?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:01 schreef Nastyman het volgende:
Nee ik heb al een andere versterker in gedachtenquote:Op maandag 7 januari 2008 08:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Interesse in een eventuele inruil met een Marshall MG100HDFX halfstack?
Namelijk best interesse, maar dan moet ik de Marshall eerst kwijt...
Jepquote:75 watt toch?
Tofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |