Als zijn mic in zijn webcam zit, kan hij er ook voor kiezen wat verder weg te gaan staan.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:14 schreef Aresdreams het volgende:
jammer dat je hoort dat je je snaren aanslaat...
quote:status: All items shipped on this order
Je bedoelt Tori Amosquote:Op maandag 7 januari 2008 00:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Meest waardeloze stukje muziek na die slechte nirvana cover van dat ene freak wijf
Nee maar wel ditquote:Op maandag 7 januari 2008 18:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je bedoelt Tori Amostoch niet hoop ik?
Klinkt een beetje scheef wanneer je met de sweeps bent begonnen, maar afgezien van dat: jij snapt het.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:25 schreef Nastyman het volgende:
Ik ben laatst weer even aan het recorden geweest en zitten kutten.
http://media.putfile.com/Power-Metal-86
Dit is het resultaat, Het klinkt een beetje power metal achtig met wat sweeps. Kom maar op met de kritiek
Haha ok, Ja ik ben nog niet zo'n hele goede sweeper, maar oefening baart kunstquote:Op maandag 7 januari 2008 18:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klinkt een beetje scheef wanneer je met de sweeps bent begonnen, maar afgezien van dat: jij snapt het..
Tune ervoor vind ik overigens wel een beeeetje te staccato gespeeld. Ietwat legato er in maakt het melodieuzer denk ik..
Als mijn werktempo dat toestaat welquote:Op maandag 7 januari 2008 16:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kom je dan ook weer terug in ons altijd mooie Stage SC topic?
hm niet zo veel aan (geen fan van van halen ook...)... maar dat filmpje van je met dat nummer van led zeppelin doe je wel leuk!quote:Op maandag 7 januari 2008 17:10 schreef MooiHoofd het volgende:
yo mede-gitaristen, ik heb een nieuwe video, wat vinden jullie ervan:
http://www.youtube.com/watch?v=BRg0_LEuGYA
Het zijn dan ook The Kinks...quote:Op maandag 7 januari 2008 19:07 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hm niet zo veel aan (geen fan van van halen ook...)... maar dat filmpje van je met dat nummer van led zeppelin doe je wel leuk!
Over deze video Playing 'You Really Got Me' from Van Halen; ori... (meer)quote:Op maandag 7 januari 2008 19:21 schreef Sloggi het volgende:
En ja, VH heeft het ook gespeeld / verkracht, maar MooiHoofd speelt mee met de Kinks-versie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |