Dat klopt (en dat blondt valt wel mee). Wat je moet onthouden is dat MIDI geen muziekformaat is, maar een serie instructies voor een (digitaal) muziekinstrument. Er worden dus geen klanken in opgeslagen, maar dingen als "sla deze toets aan en hou die zo lang ingedrukt" of "sla deze drum aan". Dat houdt in dat je al specifiek zou moeten weten op welk instrument je midi bestand afgespeeld gaat worden om vanaf de klanken van een mp3 terug te kunnen "rekenen" wat voor instructies daarbij horen. Dat is eigenlijk niet echt te doen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:05 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik bedoel, dan kan je dus geen gewone nummers importeren... (Mja, sorrie ben blondt)
Ahh thanks, op die manier.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klopt (en dat blondt valt wel mee). Wat je moet onthouden is dat MIDI geen muziekformaat is, maar een serie instructies voor een (digitaal) muziekinstrument. Er worden dus geen klanken in opgeslagen, maar dingen als "sla deze toets aan en hou die zo lang ingedrukt" of "sla deze drum aan". Dat houdt in dat je al specifiek zou moeten weten op welk instrument je midi bestand afgespeeld gaat worden om vanaf de klanken van een mp3 terug te kunnen "rekenen" wat voor instructies daarbij horen. Dat is eigenlijk niet echt te doen.
Wat je doet is met de hand in een midi-editor de bladmuziek invoeren (mensen kunnen dat terugrekenen veel beter) of gebruik maken van de vele midi-bestanden (of GP bestanden) die anderen al voor je hebben gemaakt. Er heeft hier vast wel iemand een linkje of een PMmetje naar een hele bak GP-bestanden.
Ze moeten er wat bij schrijven hequote:Op zondag 6 januari 2008 20:45 schreef Leonos het volgende:
http://www.feedback.nl/?b=DEANPERFORMERE&a=50
Waarom is dit alleen voor frontmannen in een band?
Hier kan je alleen toch ook gewoon lekker op spelen?
Omdat het echt zo'n gitaar is waar je af en toe een akkoord op moet harken (en vervolgens weer dramatisch moet zwaaien naar je publiek), niet echt op moet spelen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:45 schreef Leonos het volgende:
Wat heb je besteld dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:00 schreef punkjunk het volgende:
Het geld is overgemaakt naar Thomann en ontvangen. En naar alle waarschijnlijkheid krijgen ze morgen de gitaar weer binnen dus op hoop en zege ontvang ik de boel eind deze week.
Wat moet zo'n bak kosten? En wat heb je besteld, punkjunk?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:49 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een Randall RG75 kopen ?!
[ afbeelding ]
250quote:Op zondag 6 januari 2008 22:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat moet zo'n bak kosten? En wat heb je besteld, punkjunk?
Het is knap. De 100m sprint doen in een paar seconden ook. Beide zet ik af voordat ze ermee klaar zijnquote:Op maandag 7 januari 2008 00:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Meest waardeloze stukje muziek na die slechte nirvana cover van dat ene freak wijf
Hij kan zo in zo'n KFC reclamequote:Op maandag 7 januari 2008 00:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is knap. De 100m sprint doen in een paar seconden ook. Beide zet ik af voordat ze ermee klaar zijn.
Het is Feedback. 'Nuff said.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:45 schreef Leonos het volgende:
http://www.feedback.nl/?b=DEANPERFORMERE&a=50
Hier kan je alleen toch ook gewoon lekker op spelen?
Dat is het Nederlands? Dat is echt vreselijk. Hoerrrrr.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Meest waardeloze stukje muziek na die slechte nirvana cover van dat ene freak wijf
Interesse in een eventuele inruil met een Marshall MG100HDFX halfstack?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:49 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een Randall RG75 kopen ?!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:53 schreef Litpho het volgende:
Omdat het echt zo'n gitaar is waar je af en toe een akkoord op moet harken (en vervolgens weer dramatisch moet zwaaien naar je publiek), niet echt op moet spelen.
geintje Dean
Nee, ik moet wel werk verrichten natuurlijk, maar dus vanuit thuisquote:
En saai, nu kan ik niet naar lekkere docentes gaan kijkenquote:
Gitaren of docentes?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:19 schreef Deansensitized het volgende:
Pics
Ik heb twee blauwe, een zwart/witte, een sunburst, en twee zwarte, en jij?
Gitaardocentes als je on-topic wilt blijvenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:59 schreef Deansensitized het volgende:
Gitaren
Nu moet je nog pics van die docentes posten
Mag ik ook auditie doen? Ben alleen nog niet zo goedquote:Op maandag 7 januari 2008 08:46 schreef Aresdreams het volgende:
afgelopen zaterdag auditie gehad van een gitarist, was goed gemotiveerd en klikte redelijk (hoever je dat kan zeggen na 1 keer iemand gezien en gesproken te hebben).
Hopelijk wordt het wat
Moet je naast bruut raggen ook twee keer per week in een berenhuidje jonge hertjes doodknuppelen en het opeten onder het genot van liters bloedwijn...quote:Op maandag 7 januari 2008 11:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mag ik ook auditie doen? Ben alleen nog niet zo goed
Maar dat komt wel
quote:Op maandag 7 januari 2008 11:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moet je naast bruut raggen ook twee keer per week in een berenhuidje jonge hertjes doodknuppelen en het opeten onder het genot van liters bloedwijn...
tja, repeteren is in den bosch, en je moet wel redelijk wat kunnen. Daarnaast,w at is je muziek smaak?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mag ik ook auditie doen? Ben alleen nog niet zo goed
Maar dat komt wel
Ik kon toch niet ruiken wat je speeldequote:Op maandag 7 januari 2008 11:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
waarom dan de moeite nemen het te vragen
Jaquote:Op maandag 7 januari 2008 11:40 schreef Aresdreams het volgende:
tja, zie de links in me sig?
Check!quote:Op maandag 7 januari 2008 11:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moet je naast bruut raggen ook twee keer per week in een berenhuidje jonge hertjes doodknuppelen en het opeten onder het genot van liters bloedwijn...
Check!quote:
Ik hoop dat je mede bedoelt en geen madenquote:Op maandag 7 januari 2008 12:29 schreef Deansensitized het volgende:
En bier! En made wat dat ook mag zijn. En gitaren!
Zo'n custom? Die zijn best leuk!quote:Op maandag 7 januari 2008 07:52 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb een squier telecaster besteld met p90 elementen.
Ja dat, dat ene drankje inderdaadquote:Op maandag 7 januari 2008 12:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mede bedoelt en geen maden.
Dat is honingwijn. Vereeuwigd in het uitstekend mee te brallen kerstliedje met de tekst:quote:Op maandag 7 januari 2008 12:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja dat, dat ene drankje inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |