Wil je ondertussen voor mij ff een kabel solderen heb hier geen soldeerboutquote:Op maandag 7 januari 2008 12:43 schreef Cynic het volgende:
JB besteld
Kan ik hopelijk binnenkort mijn met Sinterklaas gekregen soldeerbout proberen
Tof!quote:Op maandag 7 januari 2008 07:52 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb een squier telecaster besteld met p90 elementen.
Stuur maar op!quote:Op maandag 7 januari 2008 12:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wil je ondertussen voor mij ff een kabel solderen heb hier geen soldeerbout
Als je nu de fiets pakt ben je er woensdag wel denk ik.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
M'n postduif is lek dus dat gaat niet
Hehequote:Op maandag 7 januari 2008 12:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is honingwijn. Vereeuwigd in het uitstekend mee te brallen kerstliedje met de tekst:
"Fill the mead cup, drain the barrel
Falalala, lalalala" [ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:43 schreef Cynic het volgende:
JB besteld
Kan ik hopelijk binnenkort mijn met Sinterklaas gekregen soldeerbout proberen
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zo'n custom? Die zijn best leuk!![]()
De afstelling en kwaliteit van het hout willen helaas nogal eens verschillen. Hopen dat het een beetje okay is dus.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:04 schreef punkjunk het volgende:
Iedere gitaar klinkt toch weer anders, niet?
Heb twee flessen staan.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is honingwijn. Vereeuwigd in het uitstekend mee te brallen kerstliedje met de tekst:
"Fill the mead cup, drain the barrel
Falalala, lalalala" [ afbeelding ]
Hij heeft hem toch al besteld. Zit die jongen niet zo op te jagen.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
De afstelling en kwaliteit van het hout wil helaas nogal eens verschillen. Hopen dat het een beetje okay is dus.
Dat bedoel ik, ik vrees dat ze in korea/china nou niet echt een grondige kwaliteits controle hebben op bijvoorbeeld hout. En winkels zetten toch eerder de top modellen van een bepaalde lichting neer als de kut modellen, ik neem aan dat thomann gewoon de boel opstuurt.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
De afstelling en kwaliteit van het hout willen helaas nogal eens verschillen. Hopen dat het een beetje okay is dus.
Ik sluit me er helemaal bij aan andersquote:Op maandag 7 januari 2008 15:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij heeft hem toch al besteld. Zit die jongen niet zo op te jagen..
Ding is vast prima..
Da's wel een prima regeling. Het verschilt ook nogal per merk inderdaad, en dan ook nog aan de fabriek (land) waar de gitaar vandaan komt. En het lijkt me inderdaad aannemelijker dat er bij de goedkopere merken ook vaker inconsistente kwaliteit is. Ik heb op de gok een HK telecaster gekocht op ebay voor ¤69 en die was prima, voor hetzelfde geld was het echter een stuk brandhout geweest.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:15 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik sluit me er helemaal bij aan anders. Maar de enigste reden dat ik 'em besteld heb is dat ik 30 dagen niet goed geld terug garantie heb, anders was ik er zowiezo niet aan begonnen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |