En saai, nu kan ik niet naar lekkere docentes gaan kijkenquote:
Gitaren of docentes?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:19 schreef Deansensitized het volgende:
Pics
Ik heb twee blauwe, een zwart/witte, een sunburst, en twee zwarte, en jij?
Gitaardocentes als je on-topic wilt blijvenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:59 schreef Deansensitized het volgende:
Gitaren
Nu moet je nog pics van die docentes posten
Mag ik ook auditie doen? Ben alleen nog niet zo goedquote:Op maandag 7 januari 2008 08:46 schreef Aresdreams het volgende:
afgelopen zaterdag auditie gehad van een gitarist, was goed gemotiveerd en klikte redelijk (hoever je dat kan zeggen na 1 keer iemand gezien en gesproken te hebben).
Hopelijk wordt het wat
Moet je naast bruut raggen ook twee keer per week in een berenhuidje jonge hertjes doodknuppelen en het opeten onder het genot van liters bloedwijn...quote:Op maandag 7 januari 2008 11:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mag ik ook auditie doen? Ben alleen nog niet zo goed
Maar dat komt wel
quote:Op maandag 7 januari 2008 11:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moet je naast bruut raggen ook twee keer per week in een berenhuidje jonge hertjes doodknuppelen en het opeten onder het genot van liters bloedwijn...
tja, repeteren is in den bosch, en je moet wel redelijk wat kunnen. Daarnaast,w at is je muziek smaak?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mag ik ook auditie doen? Ben alleen nog niet zo goed
Maar dat komt wel
Ik kon toch niet ruiken wat je speeldequote:Op maandag 7 januari 2008 11:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
waarom dan de moeite nemen het te vragen
Jaquote:Op maandag 7 januari 2008 11:40 schreef Aresdreams het volgende:
tja, zie de links in me sig?
Check!quote:Op maandag 7 januari 2008 11:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moet je naast bruut raggen ook twee keer per week in een berenhuidje jonge hertjes doodknuppelen en het opeten onder het genot van liters bloedwijn...
Check!quote:
Ik hoop dat je mede bedoelt en geen madenquote:Op maandag 7 januari 2008 12:29 schreef Deansensitized het volgende:
En bier! En made wat dat ook mag zijn. En gitaren!
Zo'n custom? Die zijn best leuk!quote:Op maandag 7 januari 2008 07:52 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb een squier telecaster besteld met p90 elementen.
Ja dat, dat ene drankje inderdaadquote:Op maandag 7 januari 2008 12:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mede bedoelt en geen maden.
Dat is honingwijn. Vereeuwigd in het uitstekend mee te brallen kerstliedje met de tekst:quote:Op maandag 7 januari 2008 12:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja dat, dat ene drankje inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |