quote:Op zondag 6 januari 2008 00:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dean maakte al jaaaaren terug Fluff guitars![]()
[ afbeelding ]
*Niet fappen dean
[ afbeelding ]
Na hoeveel weken zijn ze zindelijk?quote:Op zondag 6 januari 2008 00:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*Niet fappen dean
[ afbeelding ]
Proestquote:Op zondag 6 januari 2008 10:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Na hoeveel weken zijn ze zindelijk?
instant palmmute lijkt me!quote:Op zondag 6 januari 2008 00:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*Niet fappen dean
[ afbeelding ]
hey, wat doe jij met mijn yamaha gitaar?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:45 schreef Metalfreak het volgende:
Had hier nog geen fotootjes geplaatst van mijn gear, dus bij deze
Gitaren, links Yamaha RGX-121D, rechts Jackson DXMG
[ afbeelding ]
Versterker(s) Marshall Valvestate 8280 en Valvestate 10 met Boss ME-8
[ afbeelding ]
Mijn akoestische gitaren dan niet erbij
dat kan je toch niet meer serrieus nemen als je zoiets op het podium aantreft?quote:Op zondag 6 januari 2008 00:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*Niet fappen dean
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel man, puur rock 'n rollquote:Op zondag 6 januari 2008 13:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dat kan je toch niet meer serrieus nemen als je zoiets op het podium aantreft?
Als ik de helft van de platenverkoop van ZZ top ooit haal ga ik serrieus blij zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 13:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:11 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Als ik de helft van de platenverkoop van ZZ top ooit haal ga ik serrieus blij zijn [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
van halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 13:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man, puur rock 'n roll [ afbeelding ]
Zie dat liever dan een paar van die half naakte langharige dude's met BC Riches op het podium die een tr00-heids contest onder elkaar houden...![]()
Nou ja, dit was midden jaren 80 als ik me goed herinner. Ik ben er met de verkoopcijfers van Eliminator aardig van overtuigd dat ZZ Top de mensen die hun graag serieus wilden nemen prima konden missenquote:Op zondag 6 januari 2008 13:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:45 schreef Nastyman het volgende:
Ik heb hulp nodig!
Ik ben al een tijd aan het sweepen geweest, Dat is wel heel leuk enzo. Alleen het word een beetje saai alsmaar dezelfde paterns spelen. Stel je voor ik wil een Dmaj7 Sweepen hoe doe ik dat dan ^_^?
| 1 2 3 4 5 6 | B||-------------10----------10----------|| G||----------11----------------11-------|| D||-------11----------------------11----|| A||--9-12----------------------------12-|| E||-------------------------------------|| |
Als je Guitar Pro hebt, kun je arpeggio-scales laten weergeven... je zoekt een stukje op waarbij je makkelijk kunt sweepen en selecteert de noten... guitar pro maakt daar een mooie tab/notenbalk van...quote:Op zondag 6 januari 2008 19:39 schreef Nastyman het volgende:
[..]
En waarom moet dat dan zo? kan je uitleggen hoe ik die shapes kan maken?
Die 10 10 11 11 12 is een D-barré (met die tweede 11 geen 12 om de maj7 klank erin te krijgen) en de 9 en 14 zijn extra noten die voorkomen in het akkoord (9 op A en 14 op E is allebei een F#, de grote terts van een Dmaj7) maar zijn slechts passende versiering. Of je pakt Guitar Proquote:Op zondag 6 januari 2008 19:39 schreef Nastyman het volgende:
[..]
En waarom moet dat dan zo? kan je uitleggen hoe ik die shapes kan maken?
Je bedoelt van een bestaand mp3'tje? Niet. Dat wil zeggen, als het mp3'tje in kwestie slechts één toon tegelijk speelt zijn er wel tooltjes om dat te doen, maar een bandopname of zelfs enge dingen als akkoorden? Niet echt te doen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:00 schreef Dupje het volgende:
hoe maak ik van een nummer een midi bestand zodat ik het in Guitar Pro kan importeren?
die staan ook in onze oefenruimtequote:Op zondag 6 januari 2008 19:49 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een Randall RG75 kopen ?!
[ afbeelding ]
Oh en hoe gebruik je Guitar Pro dan? Ik bedoel, dan kan je dus geen gewone nummers importeren... (Mja, sorrie ben blondtquote:Op zondag 6 januari 2008 20:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt van een bestaand mp3'tje? Niet. Dat wil zeggen, als het mp3'tje in kwestie slechts één toon tegelijk speelt zijn er wel tooltjes om dat te doen, maar een bandopname of zelfs enge dingen als akkoorden? Niet echt te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |