Haha, let op mijn woorden: als je gitaar speelt heb je áltijd je computer aan om mee te raggen op je mp3'tjes.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:04 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook naar zitten kijken, maar het kwam er toen op neer dat ik het niets vond. Met pech gaan vertragingen een rol spelen etc.. Ook wil ik niet altijd mijn pc aan hebben staan als ik gitaar ga spelen...
Tenzij je gitaar speelt in een andere ruimte dan waar je computer staatquote:Op maandag 7 januari 2008 16:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha, let op mijn woorden: als je gitaar speelt heb je áltijd je computer aan om mee te raggen op je mp3'tjes.
Ja miss, maar ik wil een versterker met stoere draaiknopjes. Geen doosje naast mijn pc.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha, let op mijn woorden: als je gitaar speelt heb je áltijd je computer aan om mee te raggen op je mp3'tjes.
Ik speel gitaar in mijn: Eetkamer, woonkamer, tvkamer, pckamer, keuken en muziekkamer in 1! (Studentenhokje)quote:Op maandag 7 januari 2008 16:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tenzij je gitaar speelt in een andere ruimte dan waar je computer staat
Ik heb me gitaren gewoon op me kamer staan, evenals mijn pc, maar als je een oefenhok hebt gaat het inderdaad niet op.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tenzij je gitaar speelt in een andere ruimte dan waar je computer staat
Kom je dan ook weer terug in ons altijd mooie Stage SC topic?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja hoor, ik mag over een week of 2 weer stage lopen
Hehe de Beemster kan je wel goed oefenen jaquote:Op maandag 7 januari 2008 16:12 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik heb me gitaren gewoon op me kamer staan, evenals mijn pc, maar als je een oefenhok hebt gaat het inderdaad niet op.
Ik probeer me ouders al maanden aan te sporen om in het prachtige grosthuize/berkhout of in de machtig mooie beemster te gaan wonen, dan kan ik mooi een ruimte geluidsdicht maken voor een oefenhok, maar het wil niet baten.
Tuurlijk hebben ze internet. En de eerste stolp aan de linkskant als je van Avenhorn afkomt is te koop. Hoeve Glorie ofzo, man wat zou ik daar graag willen wonen. Paar koetjes in de wei, skeipe her en der, geitiequote:Op maandag 7 januari 2008 16:25 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hehe de Beemster kan je wel goed oefenen ja![]()
Moet je wel even checken of ze daar al internet enzo hebben uitgevonden.
Ja hoor es, ik ga die beeste echt niet met de hand melken, veelste veel werk. Schape verlossen doe ik dan wel weer, maar das ook wel grappigquote:Op maandag 7 januari 2008 16:31 schreef Aresdreams het volgende:
en dan zure melk door de herrie door jou voorgebracht?
Dat ophalen op het postkantoor kan dan pas 2 dagen later altijd...quote:Op maandag 7 januari 2008 17:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Ach anders zetten ze hem bij de buren af of kan je hem op het postkantoor ophalen. Allebei goed toch
Ik mag hopen dat ze gitaren aangetekend versturen anders.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Ach anders zetten ze hem bij de buren af of kan je hem op het postkantoor ophalen. Allebei goed toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |