En dan nu:quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Door mijne aad'ren stroomt Amsterdamsch bloed, al sinds eeuwen in de familie.
En omdat ik het daarmee eens ben, besteed ik daar hier aandacht aanquote:Schoonmakers op Nederlandse stations en treinen krijgen niet genoeg betaald om van rond te komen. Wij eisen respect, een leefbaar loon en 'the right to fight', het recht ons te organiseren zonder dwars gezeten te worden. Opdrachtgevers zoals de NS besteden de schoonmaak uit tegen de laagst mogelijke prijs. Zij bepalen daarmee de slechte omstandigheden van schoonmakers. Wij vragen de NS om haar sociale verantwoordelijkheid te nemen.
Nobel en terecht. Ik ben de proteststicker nog niet tegengekomen, maar vind 'm goed gevonden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Heerlen, 15-12-07. Plakplestik actievoerende schoonmaakfiguurt.
[ afbeelding ]
[..]
En omdat ik het daarmee eens ben, besteed ik daar hier aandacht aan
Maar als het gaat over die wankelende Sprinter: stond ook in het vorige topic!quote:U bent niet aangemeld of hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Dit kan zijn vanwege een van de volgende redenen:
1. U bent niet aangemeld of niet geregistreerd. Gebruik het formulier aan de onderkant van deze pagina om u aan te melden
2. U hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Probeert u toegang te krijgen tot pagina's die u niet zou mogen bekijken? Controleer in de forumrechten dat u bevoegd bent tot het verrichten van deze handeling.
3. Uw account kan zijn uitgeschakeld door een beheerder, of kan nog in afwachting zijn van activatie.
als je tenminste aangemeld bent op dat forumquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
http://forum.gvbmetro.nl/showthread.php?tid=510
Klik op deze link en dan weet je de oorzaak van het stilgevallen treinverkeer tussen Schiphol en Amsterdam Zuid.
Reply 1: Dat was wel een hele domme fout van mij. Mijn excuses daarvoor.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je tenminste aangemeld bent op dat forum
anyway, ik begreep dat er een sprintertje door een juk gegaan was? Best. Waarom moeten we daar in fucking Heerlen NOG de HELE DAG last van hebben?
kernnet viersporig zou een hoop schelen jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Plus het feit dat veel vaak bereden trajecten slechts dubbelsporig zijn. ProRail, NS en V&W hebben nog flink werk te verrichten.
In Amersfoort hebben ze zelfs een echte kameelquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:52 schreef Wadloper het volgende:
Met regelmatig wat wissels om in te kunnen halen/snel kunnen wisselen van sporen...
Overigens stonden er vandaag 3 schapen voor de kerstmarkt op het in Groningen
Erg leuk!
Hoe laat?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:36 schreef Duvel het volgende:
Neenee, twee problemen dus: het stootblokhoppen bij Asdz en de stroomstoring op Asd - Ut!
Geen idee, na elven in elk geval, want eerder was ik mijn bed niet uit.quote:
Wel raar dat de IC Ut - Limburg van 8:08 dan al +25 had, en met half mat kwam opdagen, vind je niet?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen idee, na elven in elk geval, want eerder was ik mijn bed niet uit.
Inderdaad vind ik niet, ik mag ook weleens een treintje wachten omdat ze met halve paupershit komen opdagen, heel normaalquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel raar dat de IC Ut - Limburg van 8:08 dan al +25 had, en met half mat kwam opdagen, vind je niet?
Echt vandaag op deze manier binnengehaaldquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
anyway, mijn 50.000 zitten er in dit jaar, verder niet meer over praten
Jammer dat dat niet in de pimpel was, dan had je er nog een biertje op kunnen drinken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, ik struikelde er tussen Roermond en Weert ergens over
ja nou ja, ik dacht eigenlijk dat het ergens tussen Weert en Heeze was, maar het bleek al eerder te zijnquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet in de pimpel was, dan had je er nog een biertje op kunnen drinken.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb het idee dat de bijdrage over station Deventer voor het eind van dit jaar niet meer zal komen, dus iemand anders mag wat mij betreft een stukje schrijven over een station naar keuze om de draad van de leuke verhalen weer op te pakken
http;//Tinyurl.comquote:en een klein linkje
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Amersfoort hebben ze zelfs een echte kameelFoto komt nog wel een keer
Oh ja, ik zou ook nog een keer iets schrijven, maar ik weet niet meer waar over.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb het idee dat de bijdrage over station Deventer voor het eind van dit jaar niet meer zal komen, dus iemand anders mag wat mij betreft een stukje schrijven over een station naar keuze om de draad van de leuke verhalen weer op te pakken
Ik dus weer niet. Zo werkt het in de hedendaagse economie, kutbaantjes worden even kut betaald. Want als men hogere kosten maakt, deze vervolgens weer door gaat berekenen aan de klant, komen in dit topic weer allerlei mensen huilen dat de kaartjes weer duurder worden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nobel en terecht. Ik ben de proteststicker nog niet tegengekomen, maar vind 'm goed gevonden.
Als dit je opvatting is, wens ik je van harte een dergelijke laaggewaardeerde baan toe onder de door jou geschetste condities.quote:Op zondag 16 december 2007 00:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dus weer niet. Zo werkt het in de hedendaagse economie, kutbaantjes worden even kut betaald. Want als men hogere kosten maakt, deze vervolgens weer door gaat berekenen aan de klant, komen in dit topic weer allerlei mensen huilen dat de kaartjes weer duurder worden.
Dus daarom, uitbuiten die handel, en als de NS als extra geld zou uitgeven dan dient dit te verdwijnen in de zakken van ondernemers zonder geweten. Voor het geld wat je zou betalen aan die werknemers kan je een stel van die 26.000 illegale “pardon” personen aannemen. Die zijn blij dat ze überhaupt in Nederland zijn, en krijgen voor hun begrippen vorstelijk betaald.
Voor sociale en nobele ondernemers is geen plaats in de branche van laaggeschoold werk, het is vreten of opgevreten worden.
WTFquote:Op zondag 16 december 2007 00:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dus weer niet. Zo werkt het in de hedendaagse economie, kutbaantjes worden even kut betaald. Want als men hogere kosten maakt, deze vervolgens weer door gaat berekenen aan de klant, komen in dit topic weer allerlei mensen huilen dat de kaartjes weer duurder worden.
Dus daarom, uitbuiten die handel, en als de NS als extra geld zou uitgeven dan dient dit te verdwijnen in de zakken van ondernemers zonder geweten. Voor het geld wat je zou betalen aan die werknemers kan je een stel van die 26.000 illegale “pardon” personen aannemen. Die zijn blij dat ze überhaupt in Nederland zijn, en krijgen voor hun begrippen vorstelijk betaald.
Voor sociale en nobele ondernemers is geen plaats in de branche van laaggeschoold werk, het is vreten of opgevreten worden.
quote:
Jij zou uitslapenquote:Op zondag 16 december 2007 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dat zou mooi zijn ja
Nee, op het stationsplein staat eoa kerststal-achtig gebeuren met een hek eromheen en allemaal geitjes en schaapjes. En een kameel
En dan klagen er mensen over kerstliedjes op station Gouda!quote:Op zondag 16 december 2007 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dat zou mooi zijn ja
Nee, op het stationsplein staat eoa kerststal-achtig gebeuren met een hek eromheen en allemaal geitjes en schaapjes. En een kameel
Hartelijk dank daarvoor, ik vind het altijd hartverwarmend om de beste wensen te krijgen.quote:Op zondag 16 december 2007 00:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als dit je opvatting is, wens ik je van harte een dergelijke laaggewaardeerde baan toe onder de door jou geschetste condities.
Ik heb er inmiddels een eenreis van 13 overstaps weten uit te persen hoorquote:Op zondag 16 december 2007 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
De HAFAS-CD is overigens beperkt, en opzettelijk ook lijkt wel, tot reisadviezen met een maximum van 12 overstapsZonde
Hmm soms klapt ie er zelfs bij 10 of 11 overstaps al uit voordat je je bestemming bereikt hebt, met dezelfde melding. En bij het wijzigen van de aanvraag blijft je opgegeven via-station niet bewaard.
Ik zou niet weten waarom je het uitbuiten van mensen zou moeten propageren, zoals jij in je vorige post voorstelde. Dàt is waar het mij om ging.quote:Op zondag 16 december 2007 12:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
<knip>
Dus is het de vraag of het maar sociaal is mensen bewust de werkloosheid in te sturen.
quote:Italiaanse trein strandt in winterse koude
Uitgegeven: 16 december 2007 14:09
Laatst gewijzigd: 16 december 2007 14:10
ROME - IJs op de rails en een technisch defect hebben er in de nacht van zaterdag op zondag voor gezorgd dat treinreizigers in Zuid-Italië een bitter koude nacht beleefden.
ANP
De hogesnelheidstrein van het zuidoostelijke Lecce naar Rome kwam ergens in een onbewoonde streek in de vrieskou tot stilstand, meldden Italiaanse media zondag.
Verwarming
De verwarming in de treinstellen deed het ook niet meer. Pas zondagmorgen konden de verkleumde passagiers uit de trein worden gehaald en op een andere sneltrein naar Rome worden gezet.
De 500 kilometer lange reis van Lecce naar Rome duurde zo meer dan twintig uur.
(c) ANP
bronquote:IJs op de rails en een technisch defect hebben er in de nacht van zaterdag op zondag voor gezorgd dat treinreizigers in Zuid-Italië een bitter koude nacht beleefden.
De hogesnelheidstrein van het zuidoostelijke Lecce naar Rome kwam ergens in een onbewoonde streek in de vrieskou tot stilstand, meldden Italiaanse media zondag.
De verwarming in de treinstellen deed het ook niet meer. Pas zondagmorgen konden de verkleumde passagiers uit de trein worden gehaald en op een andere sneltrein naar Rome worden gezet. De 500 kilometer lange reis van Lecce naar Rome duurde zo meer dan twintig uur.
heel fijn, een pools reisbureau rekent mij 898 zloty pp voor, zo'n 220 euro, vind ik toch wel vrij prijzig.quote:Op zondag 16 december 2007 11:18 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
@ bork
Er zijn nieuwe prijsupdates binnen voor de HAFAS CD rom ( nu al) dus ik ga vandaag weer even voor je proberen
Maar dan is het toch niet zo erg meer dat de verwarming het niet meer doet?quote:Op zondag 16 december 2007 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is in de zomerse smoorhitte vorig jaar toch ook eens met een TGV gebeurd ergens in midden-frankrijk?
Wat probeer je dan?quote:Op zondag 16 december 2007 14:32 schreef bork het volgende:
[..]
heel fijn, een pools reisbureau rekent mij 898 zloty pp voor, zo'n 220 euro, vind ik toch wel vrij prijzig.
Vooralsnog alleen standaardtariefprijzen, maar ik kon nog geneens een datum in augustus pakken van de week.quote:Op zondag 16 december 2007 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat probeer je dan?Uit Hafas rollen bepaald niet de laagste prijzen hoor
Pak dat CD-doosje er anders even bij, Dr. Snugglesquote:Op zondag 16 december 2007 14:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
ik kon nog geneens een datum in augustus pakken van de week.
Het ging tot halverewege Juni.
Nou, hoezo niet? Dat schrale gedoe met die aanbiedingen voor een tientje waardoor die kutsite iedere keer plat gaat schiet ook niet opquote:Op zondag 16 december 2007 14:53 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Nee, dan levert het niks op natuurlijk
Ja dat was hem idd.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:20 schreef Eix het volgende:
[..]
Denk dat het dit artikel is: http://www.fd.nl/csFdArtikelen/HFD/y2007/m12/d13/HFD1002525653
Nou nou, dat is ook niet liefquote:Op zondag 16 december 2007 15:07 schreef Willy84 het volgende:
NS Hispeed, Internationaal, Thalys. Allemaal kut.
Hmm eigenlijk moet dat wel even zo snel mogelijk een keer gedaan worden, vind ikquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:20 schreef Eix het volgende:
Denk dat het dit artikel is: http://www.fd.nl/csFdArtikelen/HFD/y2007/m12/d13/HFD1002525653
Waar wacht je nog op. Kersttijd = Kuttijdquote:Op zondag 16 december 2007 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm eigenlijk moet dat wel even zo snel mogelijk een keer gedaan worden, vind ik
Wat wil dit plaatje nou precies zeggen? Het materieeltekort van NSR?quote:Op zondag 16 december 2007 15:07 schreef Willy84 het volgende:
Zodat ie niet vergeten wordt![]()
[ afbeelding ]
regel je dan wel ff een Visumquote:Op zondag 16 december 2007 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij hebt erg goeie ideeën, op zich
weekend, maandag brugdag, dinsdagavond pas naar familie..... Wie weet is er nog een gaatje
naah te veel gezeikquote:
Sowquote:Op zondag 16 december 2007 19:32 schreef Duvel het volgende:
OK, hier dan even de schrale troost.
[ afbeelding ]
Een willekeurige trein op het station van Sint Petersburg.
[ afbeelding ]
Diverse lokaaltreinen staan gereed op het station. Detail: de verwarming van de rijtuigen geschied d.m.v. kolen!
[ afbeelding ]
De nachttrein uit Moskou waarmee de jonge Duvel in St. Petersburg is gearriveerd.
[ afbeelding ]
Pantserkruiser Aurora. We weten natuurlijk allemaal welke rol dit schip vervuld heeft ca. 90 jaar geleden!
Dat was 't.
Helemaal uit mijn hoofd opgeschrevenquote:Op zondag 16 december 2007 19:32 schreef Duvel het volgende:
[ afbeelding ]
Pantserkruiser Aurora. We weten natuurlijk allemaal welke rol dit schip vervuld heeft ca. 90 jaar geleden!
Dat was 't.
quote:Op zondag 16 december 2007 19:45 schreef Duvel het volgende:
Jij bent ook steeds nèt iets eerder hè!
nahh kusje...als je met kerst naar Londen wilt kan dat alleen of op hele schrale tijden of tegen hele hoge tarieven. Beetje jammer dat we nu per vliegtuig gaanquote:Op zondag 16 december 2007 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, dat is ook niet lief
Kusje maar dan?
Juist ja, inzicht in de materieel positie van NS. Altijd leuk om te weten.quote:Op zondag 16 december 2007 16:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat wil dit plaatje nou precies zeggen? Het materieeltekort van NSR?
Pf win ik het dan NET met 189 - 187 qua maanden geledenquote:Op zondag 16 december 2007 19:45 schreef Duvel het volgende:
Jij bent ook steeds nèt iets eerder hè! Ik heb helaas verder geen foto's van Russische of andere exotische buitenlandse treinen geloof ik. Alhoewel ik meestal, als daartoe de kans bestaat, tijdens mijn vakantie wel even wat fototjes neem.
Niet bewust. Jij?quote:Op zondag 16 december 2007 20:37 schreef Willy84 het volgende:
Iemand nog van plan het Brabantse nachtnet uit te proberen binnenkort?
Ik eigenlijk welquote:
Correctemundo!quote:Op zondag 16 december 2007 20:05 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Helemaal uit mijn hoofd opgeschreven![]()
De Aurora (Russisch: Аврора) is een Russische pantserkruiser, die vooral bekend is geworden doordat met een schot vanaf dit schip het signaal werd gegeven voor de start van de Oktoberrevolutie. Het schip is nu afgemeerd tegenover de Hermitage, en is ingericht als gratis toegankelijk museum.
**Met een beetje hulp van google![]()
Tof antwoord!quote:Op zondag 16 december 2007 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed, ik begrijp dat dit smeekt om een antwoord.
Doe nou eens niet zo ongeduldigquote:Op zondag 16 december 2007 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
geen idee.
* Dr_Flash gooit HTML 4 dummies naar BORK
Weet ik veel die dummie loopt een beetje te klooien hmmquote:Op zondag 16 december 2007 20:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo ongeduldig
nee het is duidelijk een duitse CTAquote:Op zondag 16 december 2007 20:54 schreef De_Hertog het volgende:
Warschau?
Fft/Oder? helemaal goedquote:Op zondag 16 december 2007 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Berlin Ost of Fft/Oder?
Wel een extreem vette trein om in te stappen trouwensquote:
Ik dacht dat het een strikvraag was.quote:Op zondag 16 december 2007 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee het is duidelijk een duitse CTA
Ja lijkt me wel leuk, mits er ICM rijdt. Donderdag avond lijkt me het beste. Heb alleen niks te zoeken in die hoek, laat staan s'nachts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben een matchquote:Op zondag 16 december 2007 20:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wel
Moet ik eigenlijk ook ff een keer doen eh hm ?Haai fles
![]()
* Darkwing_Duck zingt "Brabantse nachten zijn lang"![]()
Lublin?quote:Op zondag 16 december 2007 23:10 schreef bork het volgende:
voorzetje Stationshal:
[ afbeelding ]
Uitzichtje:
[ afbeelding ]
19.16 is Kiev en Lviv btw.
ja naar Leer.quote:Op maandag 17 december 2007 09:27 schreef ghizzer het volgende:
had even 2 vragen..
rijden er vanuit station Groningen ook internationale treinen en zo ja waar naar toe?
rijden er vanuit station Groningen naast de koploper nog meer personentreinen die van de bovenleiding gebruik maken en zo ja welke?
Alvast heel hartelijk dank voor antwoorden!
Rijdt die nog steeds, of rijdt ie weer?quote:
Ja, dat zou niet moeten. Maar vanmorgen was mijn trein naar Utrecht één Koploper te kort, dus wie weet?quote:overigens zit ik nu in een koploper naar alphen dat zijn normaal gesproken toch virms?
Ik heb eigenlijk ervaring met de nachtrein naar Parisquote:Op maandag 17 december 2007 16:59 schreef JaFFe het volgende:
Ik ga in april waarschijnlijk met de trein naar Wenen. Nou zag ik dat dat citynightline is kost ff niks maar is het wat. Ga natuurlijk heerlijk pauper voor een zitplaats en een paar blikken en zo de nacht door. Heeft iemand ervaring met deze treinreis?
Ja. De VIRM. Iedere ochtend vertrek 7.45 naar Den Haag CS en aankomst om 19.14 uit Den Haag CS. Zo nu en dan komt er nog DDAR en nog zeldzamer zijn de andere materieelsoorten daar.quote:Op maandag 17 december 2007 09:27 schreef ghizzer het volgende:
rijden er vanuit station Groningen naast de koploper nog meer personentreinen die van de bovenleiding gebruik maken en zo ja welke?
Alvast heel hartelijk dank voor antwoorden!
Ik heb eens met een zitplaats de nachttrein naar Praag gehad. Tip: neem een slaapplek.quote:Op maandag 17 december 2007 16:59 schreef JaFFe het volgende:
Ik ga in april waarschijnlijk met de trein naar Wenen. Nou zag ik dat dat citynightline is kost ff niks maar is het wat. Ga natuurlijk heerlijk pauper voor een zitplaats en een paar blikken en zo de nacht door. Heeft iemand ervaring met deze treinreis?
Ik heb een keer een Arriva machinist meegemaakt die weigerde om de trein te rijden, omdat deze te vol zat. Was een losse GTW 2/6 op vrijdagmiddag om 17.01 van Groningen naar Leeuwarden. De dubbele hoeveelheid bakken op dat tijdstip zou ook flink gevuld zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 19:39 schreef Volvoman het volgende:
Er was iemand voor de trein gekomen voor station Groningen. Daardoor zaten een aantal treinen bomvol.
En altijd mensen die proberen zich ertussen te drukken. Terwijl de deuren al nauwelijks dicht kunnen.
MAV/ÖBB: 300 Fahrgäste aus EC geworfen:quote:Op maandag 17 december 2007 20:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb een keer een Arriva machinist meegemaakt die weigerde om de trein te rijden, omdat deze te vol zat.
Ik zou gaan voor een slaapplaats! Na een nacht zitten ben je gaar.. en voor een paar euros heb je een slaapplaats.quote:Op maandag 17 december 2007 16:59 schreef JaFFe het volgende:
Ik ga in april waarschijnlijk met de trein naar Wenen. Nou zag ik dat dat citynightline is kost ff niks maar is het wat. Ga natuurlijk heerlijk pauper voor een zitplaats en een paar blikken en zo de nacht door. Heeft iemand ervaring met deze treinreis?
Close (relatief dan), Nee is Przemysl.quote:
Dat ken ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuke platenLekker weer ook
Die keer dat ik daar in de buurt was was het koud en donker. Ik ben zelf niet in Przemysl geweest trouwens, meer helemaal in het hoekje (Bieszczady). Sanok, Krosno, dat soort plekken
Ja, was er op gericht om 's nachts te kunnen treinen en dat gaat het beste van uiterst noord naar zuid en west naar Oostquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:wat je "kris-kras" noemt ook, zeg
Niet echt de meest logische route langs al die plaatsen
Torun ben ik ook eens geweest, dagje vanuit Warschau op en neer. Best tof daar, alleen jammer dat het station aan de ene kant van de Wisla ligt en de stad aan de andere kant. En dat die Wisla daar zeker een kilometer breed isMaar er varen wel bootjes voor een euro of zo, da's wel tof weer
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:30 schreef Charango het volgende:
Vandaag kwamen er rond 14:10 ook een aantal blauwe rijtuigen van de Schweizische BundesBahn vanuit het Noordoosten Amersfoort inrijden? (waarschijnlijk vanuit de richting Zwolle, maar het was al na de fly-over, dus het kan ook Apeldoorn zijn geweest) Verdwaalde Euronight ofzo?
Gewoon 1500V natuurlijk, beetje debiel om een 25kV eiland te bouwen tussen Lelystad en Zwolle. En 1500V voldoet prima voor die lijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:25 schreef sander89 het volgende:
Ik heb al lopen zoeken op internet maar kan het nergens vinden, wat voor soort bovenleiding komt er op de Hanzelijn?
Zijn ze slim en word het 25 kV?
Of zetten ze er gewoon nog 1.5 kV op en proberen ze dan 200 km/h te halen.
Hou kan dat nouquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:Die Jungle-Expres door Krosno is echt vet bork
Ik had daar ook alleen maar nachttreinen eigenlijk, weinig fatsoenlijke foto's kunnen maken daar
Anyway: De sprinter uit Rhenen gleed behoorlijk door in Veenendaal Centrum, zegge en schrijve TWEE van de 6 bakken stonden aan het perron
Ijs op de rails denk ik. Optrekken en afremmen ging heel behoedzaam sindsdien. Wel gewoon op tijd in Utrecht trouwensquote:
Mooi zo, optiefen met die ongeinquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
Mensen die nog niet met de 4444 gereisd hebben moeten dit zsm doen, want in Januari zal het stel verbouwd worden tot de 4231.
Ik ben gloof ik de enige hier :|quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
Mensen die nog niet met de 4444 gereisd hebben moeten dit zsm doen, want in Januari zal het stel verbouwd worden tot de 4231.
Nicequote:Op dinsdag 18 december 2007 19:56 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee geen verdwaalde Euronight, maar rijtuigen voor de speciale wintersporttreinen EETC die vanaf komend weekend weer gaan rijden. Deze kwam om 13:20 door Holten richting Deventer :-)
Nee ik wist het dus totaal niet, ik ging gewoon even kijken bij Holten vanwege het weer. En hoopte op de Volvotrein en de pimpelexpressquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:22 schreef thats-me het volgende:
[..]
Nice![]()
Nog meer foto'tjes???
Had je dan ook wel geluk mee dat je die langs kwam.
Of wist je het??
Ja, de Holtense Bodemsanering is altijd blij met die eiwitplakkaten in het grondwaterquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:36 schreef Zug-Chef het volgende:
Je had me moeten horen/zien toen ik die rijtuigentrein langs had zien komen
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, de Holtense Bodemsanering is altijd blij met die eiwitplakkaten in het grondwater
Thx!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:53 schreef Socios het volgende:
Nice pic´s again, just wondering, hoelang sta je op zo´n plek te ´wachten´ voor je fotosessie?
Dus 1500V lijntje trekt het wel?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gewoon 1500V natuurlijk, beetje debiel om een 25kV eiland te bouwen tussen Lelystad en Zwolle. En 1500V voldoet prima voor die lijn.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, de Holtense Bodemsanering is altijd blij met die eiwitplakkaten in het grondwater
Wat was jij eng vroeg?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, weer geen vlekkeloos ritje vanochtendDe 521 vertrok om te beginnen 3 minuten te laat uit Utrecht Centraal, net buiten de wisselstraat nog even 10 minuten stilgestaan wegens luchtverlies, en de rests van de rit ging ook nog met vallen en opstaan. Uiteindelijk +17 bij aankomst in Amersfoort. Nou ja, geen tijd meer voor koffie, dus weer ¤ 1,75 uitgespaard hmm
Ja hoor, het gaat prima op 1500V, met op regelmatige afstand een onderstation. De bovenleiding wordt natuurlijk voorbereid op 25kV (zoals alle nieuwbouw bovenleiding).quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:55 schreef sander89 het volgende:
[..]
Dus 1500V lijntje trekt het wel?
Ze houden hopelijk wel rekening met later (mogelijk) ombouwen naar 25kV net zoals tussen Utrecht en Amsterdam?
Ah! En daarna?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, ik vier mijn laatste paar dagen in Amf
ander werk, leuker werk, dichterbij huisquote:
Nog dichterbij!quote:Op woensdag 19 december 2007 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ander werk, leuker werk, dichterbij huis
Ja geen spoorkilometers hmmquote:
Tja, voor mij is de dagelijkse Koploper een mooi rustpunt: met de reis terug naar huis kan ik mooi alle werkproblemen van me af zetten.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja geen spoorkilometers hmmMaar goed, in NL heb ik het wel zoeen beetje gezien inmiddels, die lammelingen in Belgie doen niks dan staken, en naar Duitsland ga ik al vaak genoeg
Hij reed ook niet op topsnelheid, dus misschien is het een stuk waar de tgv over bestaand spoor rijd, of vlak bij een station of zo.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik maar denken dat er op hogesnelheidslijnen geen overwegen meer zaten?
Maarrr: Nu MET filmpjequote:Op woensdag 19 december 2007 14:56 schreef Wadloper het volgende:
Een paar post boven je was dit bericht ook al geplaatst... Beetje dubbelzinnig dus...
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:14 schreef JDude het volgende:
Plan R?
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:14 schreef JDude het volgende:
Plan R?
Oke kan de 1500V bovenleiding toch nog meer hebben dan ik dacht, zal natuurlijk beveiliging systeem ETCS 2 komen? Ligt ook al tussen Utrecht en Amsterdam, alleen doen ze daar niks mee en rijden ze nog steeds 140 km/hquote:Op woensdag 19 december 2007 08:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja hoor, het gaat prima op 1500V, met op regelmatige afstand een onderstation. De bovenleiding wordt natuurlijk voorbereid op 25kV (zoals alle nieuwbouw bovenleiding).
quote:
Er zijn bijna geen treinen die ECTS/ERTMS spreken. Ik weet niet wat voor beveiligingssysteem er komt, ik vermoed een zelfde combi als op Asd-Ut.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:39 schreef sander89 het volgende:
[..]
Oke kan de 1500V bovenleiding toch nog meer hebben dan ik dacht, zal natuurlijk beveiliging systeem ETCS 2 komen? Ligt ook al tussen Utrecht en Amsterdam, alleen doen ze daar niks mee en rijden ze nog steeds 140 km/h
nog meer foto'squote:Op woensdag 19 december 2007 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu ook nog met foto:
[ afbeelding ]
van: De Standaard.
Een goede kooiconstructie heeft een kreukelzone, de machinist leeft nog, dus de cabine is wel stevig. Zonder kreukels is de remweg 0m en dat overleeft niemand. En als je door het opvouwen van 1 rijtuig (de motorwagen) het kreuken van de rest van de trein kan verkomen heb je toch nog winst uit de situatie.quote:
Denk eerder plan V, plan T komt hier slechts bij uitzondering voor.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:42 schreef Zug-Chef het volgende:
Hij zal wel Plan T bedoelen, de R en de T zitten naast elkaar op het toetsenbord + ik heb daarstrax ook in Plan T gezet, in de trein van 17:50 Deventer - Zwolle.
Zoals ik al zei, zat ik dus in een Plan T vanmiddag, die reed waarschijnlijk al de hele dag in de 3700.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:12 schreef thats-me het volgende:
[..]
Denk eerder plan V, plan T komt hier slechts bij uitzondering voor.
En plan R nog niet gezien hier
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:54 schreef von_Preussen het volgende:, en dan met een andere Plan R weer naar Holten toe alweer Zug-Chef aan de andere perronzijde stond te wachten (?) maar ik hem schijbaar heb gemist.
Ik zag ´m vandaag ook in Leeuwarden, het stel stond gereed de IC van 12.45u. Kon er helaas geen ´afscheidsritje´ mee maken.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
de 4444 zit in de 2800 vandaag trouwens, ik miste hem net in Utrecht om 7:01
Binnen Nederland: Gratisquote:Op woensdag 19 december 2007 18:54 schreef von_Preussen het volgende:
@Socios, leuk rondje en leuke foto´s, wat heb je nu betaald voor alle vervoersbewijzen (en hoe heb je ze verkregen)?
Haha, nee, dat was inderdaad een schrale foto.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Net rondje gedaan Socios
Alleen jammer van bad bentheimOf was het de bedoeling om het er zo leeg mogelijk op te krijgen?
Nee, omdat het zulk klotematerieel is spreek ik demonstratief alleen nog maar van Plan R(ammelbak).quote:Op woensdag 19 december 2007 19:42 schreef Zug-Chef het volgende:
Hij zal wel Plan T bedoelen, de R en de T zitten naast elkaar op het toetsenbord + ik heb daarstrax ook in Plan T gezet, in de trein van 17:50 Deventer - Zwolle.
Dat moet je direct de kop indrukken! Voor je het weet is z'n hele jeugd verziekt en wordt ie zoals de vaste bezoekers van dit topic. Een goed verstaander weet genoeg...quote:Op donderdag 20 december 2007 00:03 schreef bork het volgende:
nb: de reden dat ik dit forum bezoek en meer van treinen te weten probeer te komen, mannetje (Bram) is treinverslaafd.
Zolang het maar niet net als Dr_Flash en Dj-flash isquote:Op woensdag 19 december 2007 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
Ehm is thatsme = thats-me of zijn het 2 verschillende personen?
Vonkende bovenleiding?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:38 schreef Duvel het volgende:
Nog meer mensen die vanmorgen feestelijke blauwe knipperverlichting boven de trein hadden?
D'r zullen wel wat wisseldraden lopen of leidingonderbrekers zitten, dat kan wel vonken. Gebeurt in Utrecht ook.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:55 schreef knars het volgende:
Ik had het iets anders moeten neerzetten: met "is niks mis mee" bedoelde ik "is toch heel gebruikelijk". Maar goed, ik zie dat dus vrij standaard gebeuren zodra een trein station Gouda in oostelijke richting uitrijdt van spoor 2, 3 of 5. Zal wel iets met de wissels te maken hebben?
Klopt, dat is de overgang op van en naar de stroomrail op het val van de brug. Die vonkt inderdaad behoorlijk, zal wel een onderhoudsgevoelig punt zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:47 schreef von_Preussen het volgende:
Als je in Gouda met de Intercity over de brug gaat (richting westen) is er ook één stuk waar een vonk komt.
Het is trouwens pas echt een indrukwekkend gezicht als je buiten staat en in het donker komt er een trein langs.
Die laatstgenoemde sjaak heeft nog geen nuttige bijdrage aan dit forum geleverd.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Zolang het maar niet net als Dr_Flash en Dj-flash is.
Nou, die eerstgenoemde is ook niet veel soeps andersquote:Op donderdag 20 december 2007 12:43 schreef Peterselieman het volgende:
Die laatstgenoemde sjaak heeft nog geen nuttige bijdrage aan dit forum geleverd.
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, die eerstgenoemde is ook niet veel soeps anders
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, leukOok de Duitsers dreigen weer met nieuwe stakingen, nu vanmiddag een aantal bonden de gesprekken afgebroken hebben
Onbetrouwbaar schorumquote:De Duitse machinisten gaan op 7 januari voor onbepaalde tijd in staking wegens een loonconflict met het spoorwegbedrijf Deutsche Bahn. Dat heeft de machinistenvakbond GDL donderdag bekendgemaakt.
ANP
Het conflict tussen de machinisten en de Deutsche Bahn duurt al enkele maanden. De werkonderbreking betreft zowel goederen- als passagiersvervoer.
Verklaring
In een verklaring zei de GDL dat er pas een einde komt aan de stakingen als de onderhandelingen "werkbare resultaten opleveren". De bond ging eerder deze maand na een reeks beperkte stakingen in het goederen- en passagiersvervoer met de Deutsche Bahn in onderhandeling.
Deze besprekingen werden woensdag plotseling afgebroken omdat het spoorwegbedrijf zou willen terugkomen op een eerdere belofte dat de machinisten een aparte regeling voor salariëring en werkuren zouden krijgen.
Loonsverhoging
De Deutsche Bahn heeft twee andere vakbonden van spoorwegpersoneeel een loonsverhoging geboden van 4,5 procent. De GDL eist echter een loonsverhoging van minstens 10 procent en staat er op dat de machinisten een eigen regeling krijgen.
Eerder deze maand spraken de machinistenvakbond en de Deutsche Bahn af om voor eind januari een overeenkomst te sluiten. De vakbond deed toen de toezegging dat de machinisten tijdens de onderhandelingen niet in staking zouden gaan.
Zie het idd wel vaker dat nog wat deuren defect zijn. Soms wordt er tijdens de keertijd nog even snel aan gesleuteldquote:Op donderdag 20 december 2007 15:23 schreef Wadloper het volgende:
Ik heb het idee dat er momenteel veel aan de hand is met de deuren van de GTW's. Sommigen sluiten niet meer tot het centraal sluitcommando is ingezet
Ben benieuwd hoe het wordt als het nog strenger gaat vriezen
Ja!! Heb je hem getaped?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:
De omroep voor Station Lichtenvoorde Groenlo is er anders wel 1 om in te lijsten
Dat moet bijna wel tussen Rotterdam en Brussel geweest zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
Vanmiddag in de trein een sjaak gezien die het gehele folder assortiment van NS High speed zat te lezen
oh je bedoeld dat ze dan de nuchtere opmerking maken dat er een bus naar lichtenvoorde en naar groenlo rijdt?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:
De omroep voor Station Lichtenvoorde Groenlo is er anders wel 1 om in te lijsten
Ja. Da's tof.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:04 schreef ghizzer het volgende:
oh je bedoeld dat ze dan de nuchtere opmerking maken dat er een bus naar lichtenvoorde en naar groenlo rijdt?
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet bijna wel tussen Rotterdam en Brussel geweest zijn
De Duitsers hadden ook beloofd dat er voor eind januari niet meer gestaakt zou worden. En nu staan ze vanaf 7 januari alweer te kuttenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:12 schreef Willy84 het volgende:
NS heeft een flink aantal maanden geleden geruisloos een nieuwe CAO afgesloten. De staking in Belgie gaat geloof ik niet helemaal door. De ene bond wil het wel, de ander niet. Zoiets las ik op de Belgische teletekst.
Nee, dat zal wel weer overwaaien.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat moet je direct de kop indrukken! Voor je het weet is z'n hele jeugd verziekt en wordt ie zoals de vaste bezoekers van dit topic. Een goed verstaander weet genoeg...
Volgens mij ken ik zat internetpagina's die verschillende treinen uitlichten, inclusief technische specificaties.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:03 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
In een MAT 64 van Utrecht Maliebaan naar CS
nb: de reden dat ik dit forum bezoek en meer van treinen te weten probeer te komen, mannetje (Bram) is treinverslaafd.
NS Hispeed, zonder de 'gh'.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
Vanmiddag in de trein een sjaak gezien die het gehele folder assortiment van NS Highspeed zat te lezen
Ik verdenk de laatstgenoemde ervan dat hij op het busfreaks-forum (ja, daar zit ook) zit te zeuren wanneer die Citaro G's op lijn 41 verschijnen.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Zolang het maar niet net als Dr_Flash en Dj-flash is.
Volgens mij had ik al antwoorden gestuurd, mocht het goed zijn. En nee, ik stalk niet, ik vertel waar het op staat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef Dj-Flash het volgende:
ik gebruik die soort shits helemaal niet en waarom loop je op alle sites te vertellen wat ik doet het is stalkerij en kan je antwoord op mijn bericht geven op het busfreaks-forum dan stop ik over het onderwerp
Ik dacht dat de machinisten zoet waren met een tweecijferige loonsverhoging?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Duitsers hadden ook beloofd dat er voor eind januari niet meer gestaakt zou worden. En nu staan ze vanaf 7 januari alweer te kutten
Durf jij nog ERGENS vanuit te gaan? En stel dat het je lukt om het land uit te komen, wie garandeert je dat je er op tijd weer in komt? Is gewoon een god damn huisarrest dit. De EU zou tegen dit soort kut onzin moeten ingrijpen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef Dj-Flash het volgende:
ik gebruik die soort shits helemaal niet en waarom loop je op alle sites te vertellen wat ik doet het is stalkerij en kan je antwoord op mijn bericht geven op het busfreaks-forum dan stop ik over dat gedoe
Dat dachten mijn ouders ook.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat zal wel weer overwaaien.
Bij mij woei het na 3 jaar ook overquote:
Er staat ook wel een aantal lekkere wijven inquote:Op donderdag 20 december 2007 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
Hij zat die dingen in de trein te lezen tussen Groningen en Leeuwarden. Bepaald geen NS-vervoer meer te noemen
afgelopen zaterdag was ik nog in Groningen. Alleen maar lekkere wijven.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Er staat ook wel een aantal lekkere wijven in
Wat een bullshitquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:43 schreef ghizzer het volgende:
Maar Nijmegen spandt wel echt de kroon. Is ook te zien aan de bevolkingsopbouw. Grootste dichtheid van enorm lekkere wijven. Echt een walhalla daar. Nergens in Nederland is het wat dat betreft zo geweldig als in Nijmegen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:08 schreef JDude het volgende:
Ohja. Treinen he.
Er staat al een half uur een goederentrein voor m'n raam geparkeerd. Is Tilburg dichtgesneeuwd soms?
Jij moet helemaal je gemak houdenquote:
Neequote:Op vrijdag 21 december 2007 11:12 schreef ghizzer het volgende:
je woont nu in Tilburg? AAAAARGH... dan doe mij Nijmegen toch maar!! (en niet dan alleen om de vrouwen)
Bredanaars schijnen nogal trots te zijn. een vriend van mij is helemaal gek van NAC en heb al 3x carnaval in Breda meegemaakt. beviel me goed. mooie stad ook! in tegenstelling tot Tilburg.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee. Breda
.
De goederentrein is zojuist weer vertrokken richting Tilburg, dat bedoelde ik.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:20 schreef ghizzer het volgende:
Bredanaars schijnen nogal trots te zijn.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
Te midden van de paarse heide
waar samen stromen Mark en Aa
Daar ligt, geroemd door alle tijden
ons eigen stad, ons fier Breda!
Breda vooruit, de klokken luiden!
Breda gij BLIJFT de Parel van het Zuiden!
http://www.breda.nl/index.php?simaction=content&mediumid=35&pagid=2006&fontsize=12quote:Oh ja, treinen dusBreda is ook 1 van de 6 stations die NS gaat (laten) ombouwen tot "Wereldstations" las ik ergens. Ben benieuwd, wel. Zo extreem spannend vind ik het daar niet momenteel. Al is er al een stuk meer te doen dan een jaar of 15 geleden
Rijdt daar nou een ouwe TGV Sud-Est op dat voorlaatste plaatje?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:46 schreef JDude het volgende:
http://www.breda.nl/index.php?simaction=content&mediumid=35&pagid=2006&fontsize=12
quote:Arriva Trein
Vrijdag 21 december 2007
(Kerst)vakantie Actie!
In de kerstvakantie van zaterdag 22 december t/m zondag 6 januari kun u lekker voordelig reizen. Voor een aantal treinen van Arriva geldt dan een speciaal vakantietarief.
- Leeuwarden - Stavoren
- Stavoren - Leeuwarden
- Leeuwarden - Harlingen Haven
- Harlingen Haven - Leeuwarden
Reist u op één van bovengenoemde treinlijnen van Arriva, dan betaalt u in de vakantieperiode voor een enkele reis slechts ¤ 3,50 en voor een dagretour slecht ¤ 5,-
Dit voordelige kaartje koopt u bij de Arriva Store in Leeuwarden of één van de volgende verkooppunten:
- Harlingen: Tankstation Q8 (Stationsweg 8) en Rederij Doeksen (Waddenpromenade 5)
- IJlst: Familie Visser Stavoren (Galamagracht 9)
- Stavoren: Familie Van den Brink (Smidstraat 3)
- Terschelling: VVV Statonsweg 2, Terschelling-West)
- Vlieland: VVV (Havenweg 10)
- Hindeloopen: VVV (Nieuwstad 26)
- Sneek: Verkoopkassa station Sneek (Dr. Boumaweg 17)
< BR>Let op: de actie geldt op werkdagen na 9.00 uur. In het weekend en tijdens de kerstdagen is deze actie de gehele dag geldig. Voor meer informatie surft u naar www.arriva.nl
Ps: Ook in de Friese bussen van Arriva reist u tijdens de kerstvakantie extra voordelig. Een ritje met de bus kost slechts ¤ 1,-. Voor actievoorwaarden: www.arriva.nl
'T zal welquote:
Mja, die Eurostar klinkt anders ook mooiquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:24 schreef ghizzer het volgende:
oh ja.. zo maar een opmerking. het mooiste geluid van een trein is dat van een ICE3 als ie vertrekt. een soort van luchtalarm die dan op een gegeven moment constant blijft. geweldig!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:58 schreef ghizzer het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag was ik nog in Groningen. Alleen maar lekkere wijven.
Beide waarquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was pas nog in Zweden, ook massa's lekkere wijven
Ik zou mijn dochter naar een Zweeds station vernoemen denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:43 schreef Duvel het volgende:
Ik vond het allemaal wel meevallen met de mooie Zweedse vrouwen eigenlijk.
Sommigen zijn echt zwaar lekker inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
Beide waar
Zweedse dames in Groningen![]()
Geen idee, dan kunnen zij beter de 3101 ofzo nemen.quote:
van 6 wadjes is niet EEN fatsoenlijk motorblok bij elkaar te kleien?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, dan nog blijven de motoren een probleem
45 + 43 + 18 + 29 + 97 = 232 km checkless, not out. Zou goed zijn voor een 15e plaats in mijn lijstjequote:Op vrijdag 21 december 2007 21:50 schreef Willy84 het volgende:
Vanmiddag/avond een rondje Amsterdam-Amersfoort-Apeldoorn-Zutphen-Arnhem-Amsterdam gemaakt.
Aantal x controle: 0![]()
Hoeveel km staat er bij jou op 1 zonder controle?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
45 + 43 + 18 + 29 + 97 = 232 km checkless, not out. Zou goed zijn voor een 15e plaats in mijn lijstje
Niet echt veel bijzonders dus
423quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:59 schreef Wadloper het volgende:
Hoeveel km staat er bij jou op 1 zonder controle?
Dacht je aan Akalla of Hjulsta ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou mijn dochter naar een Zweeds station vernoemen denk ikZijn daar zat stationsnamen die heel goed voor meisjesnamen kunnen doorgaan
Alvesta, Haparanda, Rimforsa, Bromölla, zulksquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Dacht je aan Akalla of Hjulsta ofzo?
Ik vind Zulks nou niet echt een naam voor een dochter...quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alvesta, Haparanda, Rimforsa, Bromölla, zulks
Maar geen Höör![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |