quote:Italiaanse trein strandt in winterse koude
Uitgegeven: 16 december 2007 14:09
Laatst gewijzigd: 16 december 2007 14:10
ROME - IJs op de rails en een technisch defect hebben er in de nacht van zaterdag op zondag voor gezorgd dat treinreizigers in Zuid-Italië een bitter koude nacht beleefden.
ANP
De hogesnelheidstrein van het zuidoostelijke Lecce naar Rome kwam ergens in een onbewoonde streek in de vrieskou tot stilstand, meldden Italiaanse media zondag.
Verwarming
De verwarming in de treinstellen deed het ook niet meer. Pas zondagmorgen konden de verkleumde passagiers uit de trein worden gehaald en op een andere sneltrein naar Rome worden gezet.
De 500 kilometer lange reis van Lecce naar Rome duurde zo meer dan twintig uur.
(c) ANP
bronquote:IJs op de rails en een technisch defect hebben er in de nacht van zaterdag op zondag voor gezorgd dat treinreizigers in Zuid-Italië een bitter koude nacht beleefden.
De hogesnelheidstrein van het zuidoostelijke Lecce naar Rome kwam ergens in een onbewoonde streek in de vrieskou tot stilstand, meldden Italiaanse media zondag.
De verwarming in de treinstellen deed het ook niet meer. Pas zondagmorgen konden de verkleumde passagiers uit de trein worden gehaald en op een andere sneltrein naar Rome worden gezet. De 500 kilometer lange reis van Lecce naar Rome duurde zo meer dan twintig uur.
heel fijn, een pools reisbureau rekent mij 898 zloty pp voor, zo'n 220 euro, vind ik toch wel vrij prijzig.quote:Op zondag 16 december 2007 11:18 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
@ bork
Er zijn nieuwe prijsupdates binnen voor de HAFAS CD rom ( nu al) dus ik ga vandaag weer even voor je proberen
Maar dan is het toch niet zo erg meer dat de verwarming het niet meer doet?quote:Op zondag 16 december 2007 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is in de zomerse smoorhitte vorig jaar toch ook eens met een TGV gebeurd ergens in midden-frankrijk?
Wat probeer je dan?quote:Op zondag 16 december 2007 14:32 schreef bork het volgende:
[..]
heel fijn, een pools reisbureau rekent mij 898 zloty pp voor, zo'n 220 euro, vind ik toch wel vrij prijzig.
Vooralsnog alleen standaardtariefprijzen, maar ik kon nog geneens een datum in augustus pakken van de week.quote:Op zondag 16 december 2007 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat probeer je dan?Uit Hafas rollen bepaald niet de laagste prijzen hoor
Pak dat CD-doosje er anders even bij, Dr. Snugglesquote:Op zondag 16 december 2007 14:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
ik kon nog geneens een datum in augustus pakken van de week.
Het ging tot halverewege Juni.
Nou, hoezo niet? Dat schrale gedoe met die aanbiedingen voor een tientje waardoor die kutsite iedere keer plat gaat schiet ook niet opquote:Op zondag 16 december 2007 14:53 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Nee, dan levert het niks op natuurlijk
Ja dat was hem idd.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:20 schreef Eix het volgende:
[..]
Denk dat het dit artikel is: http://www.fd.nl/csFdArtikelen/HFD/y2007/m12/d13/HFD1002525653
Nou nou, dat is ook niet liefquote:Op zondag 16 december 2007 15:07 schreef Willy84 het volgende:
NS Hispeed, Internationaal, Thalys. Allemaal kut.
Hmm eigenlijk moet dat wel even zo snel mogelijk een keer gedaan worden, vind ikquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:20 schreef Eix het volgende:
Denk dat het dit artikel is: http://www.fd.nl/csFdArtikelen/HFD/y2007/m12/d13/HFD1002525653
Waar wacht je nog op. Kersttijd = Kuttijdquote:Op zondag 16 december 2007 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm eigenlijk moet dat wel even zo snel mogelijk een keer gedaan worden, vind ik
Wat wil dit plaatje nou precies zeggen? Het materieeltekort van NSR?quote:Op zondag 16 december 2007 15:07 schreef Willy84 het volgende:
Zodat ie niet vergeten wordt![]()
[ afbeelding ]
regel je dan wel ff een Visumquote:Op zondag 16 december 2007 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij hebt erg goeie ideeën, op zich
weekend, maandag brugdag, dinsdagavond pas naar familie..... Wie weet is er nog een gaatje
naah te veel gezeikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |