Krijgt DM'90 nieuwe motoren of heb ik wat gemist ofzo?quote:NS zet het sein op "groen"
We willen méér zijn dan een prima alternatief voor de auto. We verdubbelen ons aandeel groene stroom en zorgen dat onze dieseltreinen schoner worden. En al onze treinkaartjes en magazines drukken we op papier dat uit duurzaam beheerde bossen komt.
Vast betere roetfilters, V-power Diesel en dat soort dingen, leuzen waar ze la die stadsbussen nu ook mee volhangenquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:17 schreef Willy84 het volgende:
Krijg ik een mailtje van NS:
[..]
Krijgt DM'90 nieuwe motoren of heb ik wat gemist ofzo?
Ze staken weer jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:19 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Net Fles aan de lijn, iets met een rondje Heerlen - Saarbrucken en dat het daarna alleen maar Eygelshoven werdomdat de Belgen er een puinhoop van maakten...ofzo
Wat is danquote:
Dat traject is alleen opengesteld voor HBO en WO afgestudeerden!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:36 schreef Battlefan het volgende:
Ik weet niet of deze hier al langs is gekomen: http://ns.nl/www.ns.nl/pdf/vertrekstaten/ut6.pdf
2e vertrekstaat, 39 voetnoten?!
Heb je een linkje of een scamquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:52 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Dat traject is alleen opengesteld voor HBO en WO afgestudeerden!
Afgelopen donderdag trouwens een artikel in het FD over de trein naar Moskou!
Dat ding doet er echt een eeuwigheid over en de meeste tijd in het donker.
De Russische spoorwegen beweren dat dat ding wel 200 kan. Volgens het FD komt ie amper boven de 70 uit.
Echt goedkoop is het trouwens ook niet, wel leuk![]()
Denk dat het dit artikel is: http://www.fd.nl/csFdArtikelen/HFD/y2007/m12/d13/HFD1002525653quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:33 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Heb je een linkje of een scam![]()
Hoe volkomen scheel moet je als machinist zijn om met zo'n noodgang door dat juk te gaan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:53 schreef sander89 het volgende:
Schijnt weer op de zelfde plek te zijn als 3 weken geleden, foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ze zetten de motoren uit voor 40 minuten in Zwolle en ook in Groningenquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:19 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Vast betere roetfilters, V-power Diesel en dat soort dingen, leuzen waar ze la die stadsbussen nu ook mee volhangen
Bedankt voor de uitleg & samenvatting!quote:
"Voor een vervoerbewijs naar Amsterdam:quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
De intelligentie van Heerlenaars wordt schromelijk overschat. Zelfs IK begrijp dit niet eens bijna.
[ afbeelding ]
Door mijne aad'ren stroomt Amsterdamsch bloed, al sinds eeuwen in de familie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
WANT
dat is een kutstadGa gewoon ergens anders heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |