Ja vet, die zagen we gisteren net wegrijden uit Utrecht rond 19:35quote:Op woensdag 12 december 2007 20:55 schreef bork het volgende:
Paar plaatjes van de Jan Kiepura in Arnhem (bord klopt niet btw) en een andere nachttrein op -> http://www.spoorinfo.nl/9122007.htm
Niet gezien, de gordijntjes waren dichtquote:Op woensdag 12 december 2007 21:23 schreef Eix het volgende:
Reisden er eigenlijk al veel mensen met die nachttrein?
Ja nou ja, lekker boeiend, je hebt toch maar 1 trein per keer hmmquote:Op woensdag 12 december 2007 21:36 schreef Battlefan het volgende:
Ik weet niet of deze hier al langs is gekomen: http://ns.nl/www.ns.nl/pdf/vertrekstaten/ut6.pdf
2e vertrekstaat, 39 voetnoten?!
Nou? Is dat niet zo dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:46 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Die Moskoutrein zocht ik gisteravond nog even op op mobiel.ns.nl bij de actuele ver trektijden van Arnhem, daar stond dat hij naar Berlijn zou gaan :|
nu.nlquote:Tussen Rotterdam Centraal en Den Haag Centraal krijgen reizigers woensdagavond te maken met een vertraging van meer dan een uur. De politie heeft het treinverkeer tussen Schiedam Centrum en Delft stilgelegd vanwege 'een calamiteit'.
Een politiewoordvoerder wilde niet verder in detail treden. Volgens nog onbevestigde berichten zou de politie op zoek zijn naar een persoon.
Het treinverkeer werd rond 21.30 uur stilgelegd. Treinreizigers kunnen omrijden via Gouda en Utrecht. Internationale treinen worden omgeleid tussen Amsterdam en Rotterdam en stoppen niet in Den Haag en Schiphol, meldt spoorbeheerder ProRail.
Ook nu.nlquote:Treinverkeer plat door 'gewapende' man
Uitgegeven: 12 december 2007 22:19
Laatst gewijzigd: 12 december 2007 23:23
RIJSWIJK - Het treinverkeer tussen Schiedam en Delft heeft woensdagavond enkele uren stilgelegen. De politie zette een trein stil in Delft-Zuid omdat een gewapende man in de trein was gesignaleerd. Het bleek om een nepwapen te gaan.
Op last van de politie werd rond 21.30 uur het treinverkeer van en naar Delft Zuid gestaakt. Via 112 was er vanuit een rijdende trein melding gemaakt van een man met een vuurwapen, aldus een politiewoordvoerder.
De trein werd in Delft-Zuid stilgezet. Ongeveer honderd reizigers werden door een arrestatieteam, politie en spoorwegpolitie uit de trein gehaald. Omdat de politie een goed signalement van de verdachte had, kon deze zonder problemen worden aangehouden.
Na het doorzoeken van de trein werd het vuurwapen gevonden in een prullenbak. Bij nader onderzoek bleek het om een nepwapen te gaan.
De 31-jarige man uit Den Haag is aangehouden. Reizigers tussen Rotterdam en Den Haag liepen door het incident een vertraging van meer dan een uur op.
(c) ANP
Dan zal ik mijn steenkolen duits weer eens toepassen binnenkort.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ReiseZentrum en boekhandels op de grotere stations in Duitsland. Voor jou lijkt me Leer de handigste optie
Wat een lulverhaal trouwens ook zeg. Behalve het zowat woordelijk herhalen van de kop komt er in dat hele verhaal geen enkele keer iets terug over zoeen "hetze".quote:Op woensdag 12 december 2007 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
Uit de Gelderlander:
[..]
Nu ie een eigen treinstel heeft, is ie kennelijk zo gevleid dat ie beweert dat de problemen op de maaslijn alleen in de media bestaan hebben
Dat heb je met gasgestookte wisselverwarming.quote:Op donderdag 13 december 2007 08:42 schreef ghizzer het volgende:
vandaag kwamen de vlammen uit de wisselverwarming op station Deventer.
Het is ook zoooo koud!quote:Op donderdag 13 december 2007 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
en OF die wissels verwarmd werden hmm
Dankzij die wisselverwarming hmmquote:Op donderdag 13 december 2007 10:40 schreef Duvel het volgende:
Het is ook zoooo koud!
Ik ga zo schaatsen, de mazzel!quote:Op donderdag 13 december 2007 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dankzij die wisselverwarming hmm
Geen idee. Heb binnen Parijs alleen maar met de RATP gereisd.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:02 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Vraag je , iemand toevallig bekend of de RER treinen rond Parijs met Oud en Bieuw ook s nachts doorgaan? Voorgaande jaren was dit wel het geval. Nu kan ik niks vinden
RER Diensten worden uitgevoerd door de RATP (lijnen A en B) en de SCNF ( B en D ) , dus dat is geen excuusquote:Op donderdag 13 december 2007 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen idee. Heb binnen Parijs alleen maar met de RATP gereisd.
Ik heb de afgelopen twee dagen met verbazing staan kijken naar de drukte in de treinen rondom Den Haag / Delft, nadat ik twee dagen heb gewerkt in Den Haag, moet ik zeggen dat het hier tussen Deventer en Leeuwarden erg meevalt :-)quote:Op woensdag 12 december 2007 23:23 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Daarnet en hele kolerezooi brandweer hier voorbij...
Ja, da's wennen he, provinciaaltjequote:Op donderdag 13 december 2007 14:29 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik heb de afgelopen twee dagen met verbazing staan kijken naar de drukte in de treinen rondom Den Haag / Delft,
Klopt, met onder meer de aankomsttijd te Den Haag Centraal... tegenwoordig rijdt die trein niet eens rechtstreeks meer.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
heh geinig ja. Niet dat het echt klopt of zo (de trein rijdt het in 22 minuten namelijk), maar dat zal nog wel aangepast worden neem ik aan
Bij Sittard staat zoeen bord al een jaar of 10 minstens, trouwens.
En het kaartje kopenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:36 schreef dennistd het volgende:
ik denk dat men ook de tijd tot het station en het wachten op de trein meerekent
Denk het niet, ze zijn namelijk ook niet omgebouwd naar ICRm....quote:Op donderdag 13 december 2007 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Worden die Benelux-stuurstanden ook verframboosd?
ebn zijn dat op de kop "postzegels" of heb je met Paint grafitti weg zitten stempelen?
Die roze toffee NShispeed rijtuigen zijn gewoon tijdelijk, worden gewoon aan de kant gezet als eindelijk die railhummer er is, alleen duurt wel nog 2 jaar volgens mij voordat die echt rijdt.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Na ja, wat niet is kan nog komen hmm
Of komen er die spuuglelijke railhummer-koppen op?
Laat ik het zo zeggen dat ik alleen gereisd heb met de lijnen die een cijfer hebben en metro genoemd worden. De stadstreinen heb ik niet in gezetenquote:Op donderdag 13 december 2007 14:15 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
RER Diensten worden uitgevoerd door de RATP (lijnen A en B) en de SCNF ( B en D ) , dus dat is geen excuus
Nee. Die worden gesloopt als de TRAXX loccen in dienst komen.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Worden die Benelux-stuurstanden ook verframboosd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |