Dan zal ik mijn steenkolen duits weer eens toepassen binnenkort.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ReiseZentrum en boekhandels op de grotere stations in Duitsland. Voor jou lijkt me Leer de handigste optie
Wat een lulverhaal trouwens ook zeg. Behalve het zowat woordelijk herhalen van de kop komt er in dat hele verhaal geen enkele keer iets terug over zoeen "hetze".quote:Op woensdag 12 december 2007 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
Uit de Gelderlander:
[..]
Nu ie een eigen treinstel heeft, is ie kennelijk zo gevleid dat ie beweert dat de problemen op de maaslijn alleen in de media bestaan hebben
Dat heb je met gasgestookte wisselverwarming.quote:Op donderdag 13 december 2007 08:42 schreef ghizzer het volgende:
vandaag kwamen de vlammen uit de wisselverwarming op station Deventer.
Het is ook zoooo koud!quote:Op donderdag 13 december 2007 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
en OF die wissels verwarmd werden hmm
Dankzij die wisselverwarming hmmquote:Op donderdag 13 december 2007 10:40 schreef Duvel het volgende:
Het is ook zoooo koud!
Ik ga zo schaatsen, de mazzel!quote:Op donderdag 13 december 2007 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dankzij die wisselverwarming hmm
Geen idee. Heb binnen Parijs alleen maar met de RATP gereisd.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:02 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Vraag je , iemand toevallig bekend of de RER treinen rond Parijs met Oud en Bieuw ook s nachts doorgaan? Voorgaande jaren was dit wel het geval. Nu kan ik niks vinden
RER Diensten worden uitgevoerd door de RATP (lijnen A en B) en de SCNF ( B en D ) , dus dat is geen excuusquote:Op donderdag 13 december 2007 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen idee. Heb binnen Parijs alleen maar met de RATP gereisd.
Ik heb de afgelopen twee dagen met verbazing staan kijken naar de drukte in de treinen rondom Den Haag / Delft, nadat ik twee dagen heb gewerkt in Den Haag, moet ik zeggen dat het hier tussen Deventer en Leeuwarden erg meevalt :-)quote:Op woensdag 12 december 2007 23:23 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Daarnet en hele kolerezooi brandweer hier voorbij...
Ja, da's wennen he, provinciaaltjequote:Op donderdag 13 december 2007 14:29 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik heb de afgelopen twee dagen met verbazing staan kijken naar de drukte in de treinen rondom Den Haag / Delft,
Klopt, met onder meer de aankomsttijd te Den Haag Centraal... tegenwoordig rijdt die trein niet eens rechtstreeks meer.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
heh geinig ja. Niet dat het echt klopt of zo (de trein rijdt het in 22 minuten namelijk), maar dat zal nog wel aangepast worden neem ik aan
Bij Sittard staat zoeen bord al een jaar of 10 minstens, trouwens.
En het kaartje kopenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:36 schreef dennistd het volgende:
ik denk dat men ook de tijd tot het station en het wachten op de trein meerekent
Denk het niet, ze zijn namelijk ook niet omgebouwd naar ICRm....quote:Op donderdag 13 december 2007 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Worden die Benelux-stuurstanden ook verframboosd?
ebn zijn dat op de kop "postzegels" of heb je met Paint grafitti weg zitten stempelen?
Die roze toffee NShispeed rijtuigen zijn gewoon tijdelijk, worden gewoon aan de kant gezet als eindelijk die railhummer er is, alleen duurt wel nog 2 jaar volgens mij voordat die echt rijdt.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Na ja, wat niet is kan nog komen hmm
Of komen er die spuuglelijke railhummer-koppen op?
Laat ik het zo zeggen dat ik alleen gereisd heb met de lijnen die een cijfer hebben en metro genoemd worden. De stadstreinen heb ik niet in gezetenquote:Op donderdag 13 december 2007 14:15 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
RER Diensten worden uitgevoerd door de RATP (lijnen A en B) en de SCNF ( B en D ) , dus dat is geen excuus
Nee. Die worden gesloopt als de TRAXX loccen in dienst komen.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Worden die Benelux-stuurstanden ook verframboosd?
Krijgt DM'90 nieuwe motoren of heb ik wat gemist ofzo?quote:NS zet het sein op "groen"
We willen méér zijn dan een prima alternatief voor de auto. We verdubbelen ons aandeel groene stroom en zorgen dat onze dieseltreinen schoner worden. En al onze treinkaartjes en magazines drukken we op papier dat uit duurzaam beheerde bossen komt.
Vast betere roetfilters, V-power Diesel en dat soort dingen, leuzen waar ze la die stadsbussen nu ook mee volhangenquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:17 schreef Willy84 het volgende:
Krijg ik een mailtje van NS:
[..]
Krijgt DM'90 nieuwe motoren of heb ik wat gemist ofzo?
Ze staken weer jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:19 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Net Fles aan de lijn, iets met een rondje Heerlen - Saarbrucken en dat het daarna alleen maar Eygelshoven werdomdat de Belgen er een puinhoop van maakten...ofzo
Wat is danquote:
Dat traject is alleen opengesteld voor HBO en WO afgestudeerden!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:36 schreef Battlefan het volgende:
Ik weet niet of deze hier al langs is gekomen: http://ns.nl/www.ns.nl/pdf/vertrekstaten/ut6.pdf
2e vertrekstaat, 39 voetnoten?!
Heb je een linkje of een scamquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:52 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Dat traject is alleen opengesteld voor HBO en WO afgestudeerden!
Afgelopen donderdag trouwens een artikel in het FD over de trein naar Moskou!
Dat ding doet er echt een eeuwigheid over en de meeste tijd in het donker.
De Russische spoorwegen beweren dat dat ding wel 200 kan. Volgens het FD komt ie amper boven de 70 uit.
Echt goedkoop is het trouwens ook niet, wel leuk![]()
Denk dat het dit artikel is: http://www.fd.nl/csFdArtikelen/HFD/y2007/m12/d13/HFD1002525653quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:33 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Heb je een linkje of een scam![]()
Hoe volkomen scheel moet je als machinist zijn om met zo'n noodgang door dat juk te gaan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:53 schreef sander89 het volgende:
Schijnt weer op de zelfde plek te zijn als 3 weken geleden, foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ze zetten de motoren uit voor 40 minuten in Zwolle en ook in Groningenquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:19 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Vast betere roetfilters, V-power Diesel en dat soort dingen, leuzen waar ze la die stadsbussen nu ook mee volhangen
Bedankt voor de uitleg & samenvatting!quote:
"Voor een vervoerbewijs naar Amsterdam:quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
De intelligentie van Heerlenaars wordt schromelijk overschat. Zelfs IK begrijp dit niet eens bijna.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |