Sowquote:Op zondag 16 december 2007 19:32 schreef Duvel het volgende:
OK, hier dan even de schrale troost.
[ afbeelding ]
Een willekeurige trein op het station van Sint Petersburg.
[ afbeelding ]
Diverse lokaaltreinen staan gereed op het station. Detail: de verwarming van de rijtuigen geschied d.m.v. kolen!
[ afbeelding ]
De nachttrein uit Moskou waarmee de jonge Duvel in St. Petersburg is gearriveerd.
[ afbeelding ]
Pantserkruiser Aurora. We weten natuurlijk allemaal welke rol dit schip vervuld heeft ca. 90 jaar geleden!
Dat was 't.
Helemaal uit mijn hoofd opgeschrevenquote:Op zondag 16 december 2007 19:32 schreef Duvel het volgende:
[ afbeelding ]
Pantserkruiser Aurora. We weten natuurlijk allemaal welke rol dit schip vervuld heeft ca. 90 jaar geleden!
Dat was 't.
quote:Op zondag 16 december 2007 19:45 schreef Duvel het volgende:
Jij bent ook steeds nčt iets eerder hč!
nahh kusje...als je met kerst naar Londen wilt kan dat alleen of op hele schrale tijden of tegen hele hoge tarieven. Beetje jammer dat we nu per vliegtuig gaanquote:Op zondag 16 december 2007 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, dat is ook niet lief
Kusje maar dan?
Juist ja, inzicht in de materieel positie van NS. Altijd leuk om te weten.quote:Op zondag 16 december 2007 16:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat wil dit plaatje nou precies zeggen? Het materieeltekort van NSR?
Pf win ik het dan NET met 189 - 187 qua maanden geledenquote:Op zondag 16 december 2007 19:45 schreef Duvel het volgende:
Jij bent ook steeds nčt iets eerder hč! Ik heb helaas verder geen foto's van Russische of andere exotische buitenlandse treinen geloof ik. Alhoewel ik meestal, als daartoe de kans bestaat, tijdens mijn vakantie wel even wat fototjes neem.
Niet bewust. Jij?quote:Op zondag 16 december 2007 20:37 schreef Willy84 het volgende:
Iemand nog van plan het Brabantse nachtnet uit te proberen binnenkort?
Ik eigenlijk welquote:
Correctemundo!quote:Op zondag 16 december 2007 20:05 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Helemaal uit mijn hoofd opgeschreven![]()
De Aurora (Russisch: Аврора) is een Russische pantserkruiser, die vooral bekend is geworden doordat met een schot vanaf dit schip het signaal werd gegeven voor de start van de Oktoberrevolutie. Het schip is nu afgemeerd tegenover de Hermitage, en is ingericht als gratis toegankelijk museum.
**Met een beetje hulp van google![]()
Tof antwoord!quote:Op zondag 16 december 2007 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed, ik begrijp dat dit smeekt om een antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |