Sowquote:Op zondag 16 december 2007 19:32 schreef Duvel het volgende:
OK, hier dan even de schrale troost.
[ afbeelding ]
Een willekeurige trein op het station van Sint Petersburg.
[ afbeelding ]
Diverse lokaaltreinen staan gereed op het station. Detail: de verwarming van de rijtuigen geschied d.m.v. kolen!
[ afbeelding ]
De nachttrein uit Moskou waarmee de jonge Duvel in St. Petersburg is gearriveerd.
[ afbeelding ]
Pantserkruiser Aurora. We weten natuurlijk allemaal welke rol dit schip vervuld heeft ca. 90 jaar geleden!
Dat was 't.
Helemaal uit mijn hoofd opgeschrevenquote:Op zondag 16 december 2007 19:32 schreef Duvel het volgende:
[ afbeelding ]
Pantserkruiser Aurora. We weten natuurlijk allemaal welke rol dit schip vervuld heeft ca. 90 jaar geleden!
Dat was 't.
quote:Op zondag 16 december 2007 19:45 schreef Duvel het volgende:
Jij bent ook steeds nèt iets eerder hè!
nahh kusje...als je met kerst naar Londen wilt kan dat alleen of op hele schrale tijden of tegen hele hoge tarieven. Beetje jammer dat we nu per vliegtuig gaanquote:Op zondag 16 december 2007 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, dat is ook niet lief
Kusje maar dan?
Juist ja, inzicht in de materieel positie van NS. Altijd leuk om te weten.quote:Op zondag 16 december 2007 16:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat wil dit plaatje nou precies zeggen? Het materieeltekort van NSR?
Pf win ik het dan NET met 189 - 187 qua maanden geledenquote:Op zondag 16 december 2007 19:45 schreef Duvel het volgende:
Jij bent ook steeds nèt iets eerder hè! Ik heb helaas verder geen foto's van Russische of andere exotische buitenlandse treinen geloof ik. Alhoewel ik meestal, als daartoe de kans bestaat, tijdens mijn vakantie wel even wat fototjes neem.
Niet bewust. Jij?quote:Op zondag 16 december 2007 20:37 schreef Willy84 het volgende:
Iemand nog van plan het Brabantse nachtnet uit te proberen binnenkort?
Ik eigenlijk welquote:
Correctemundo!quote:Op zondag 16 december 2007 20:05 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Helemaal uit mijn hoofd opgeschreven![]()
De Aurora (Russisch: Аврора) is een Russische pantserkruiser, die vooral bekend is geworden doordat met een schot vanaf dit schip het signaal werd gegeven voor de start van de Oktoberrevolutie. Het schip is nu afgemeerd tegenover de Hermitage, en is ingericht als gratis toegankelijk museum.
**Met een beetje hulp van google![]()
Tof antwoord!quote:Op zondag 16 december 2007 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed, ik begrijp dat dit smeekt om een antwoord.
Doe nou eens niet zo ongeduldigquote:Op zondag 16 december 2007 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
geen idee.
* Dr_Flash gooit HTML 4 dummies naar BORK
Weet ik veel die dummie loopt een beetje te klooien hmmquote:Op zondag 16 december 2007 20:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo ongeduldig
nee het is duidelijk een duitse CTAquote:Op zondag 16 december 2007 20:54 schreef De_Hertog het volgende:
Warschau?
Fft/Oder? helemaal goedquote:Op zondag 16 december 2007 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Berlin Ost of Fft/Oder?
Wel een extreem vette trein om in te stappen trouwensquote:
Ik dacht dat het een strikvraag was.quote:Op zondag 16 december 2007 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee het is duidelijk een duitse CTA
Ja lijkt me wel leuk, mits er ICM rijdt. Donderdag avond lijkt me het beste. Heb alleen niks te zoeken in die hoek, laat staan s'nachts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben een matchquote:Op zondag 16 december 2007 20:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wel
Moet ik eigenlijk ook ff een keer doen eh hm ?Haai fles
![]()
* Darkwing_Duck zingt "Brabantse nachten zijn lang"![]()
Lublin?quote:Op zondag 16 december 2007 23:10 schreef bork het volgende:
voorzetje Stationshal:
[ afbeelding ]
Uitzichtje:
[ afbeelding ]
19.16 is Kiev en Lviv btw.
ja naar Leer.quote:Op maandag 17 december 2007 09:27 schreef ghizzer het volgende:
had even 2 vragen..
rijden er vanuit station Groningen ook internationale treinen en zo ja waar naar toe?
rijden er vanuit station Groningen naast de koploper nog meer personentreinen die van de bovenleiding gebruik maken en zo ja welke?
Alvast heel hartelijk dank voor antwoorden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |