Doe nou eens niet zo ongeduldigquote:Op zondag 16 december 2007 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
geen idee.
* Dr_Flash gooit HTML 4 dummies naar BORK
Weet ik veel die dummie loopt een beetje te klooien hmmquote:Op zondag 16 december 2007 20:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo ongeduldig
nee het is duidelijk een duitse CTAquote:Op zondag 16 december 2007 20:54 schreef De_Hertog het volgende:
Warschau?
Fft/Oder? helemaal goedquote:Op zondag 16 december 2007 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Berlin Ost of Fft/Oder?
Wel een extreem vette trein om in te stappen trouwensquote:
Ik dacht dat het een strikvraag was.quote:Op zondag 16 december 2007 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee het is duidelijk een duitse CTA
Ja lijkt me wel leuk, mits er ICM rijdt. Donderdag avond lijkt me het beste. Heb alleen niks te zoeken in die hoek, laat staan s'nachts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben een matchquote:Op zondag 16 december 2007 20:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wel
Moet ik eigenlijk ook ff een keer doen eh hm ?Haai fles
![]()
* Darkwing_Duck zingt "Brabantse nachten zijn lang"![]()
Lublin?quote:Op zondag 16 december 2007 23:10 schreef bork het volgende:
voorzetje Stationshal:
[ afbeelding ]
Uitzichtje:
[ afbeelding ]
19.16 is Kiev en Lviv btw.
ja naar Leer.quote:Op maandag 17 december 2007 09:27 schreef ghizzer het volgende:
had even 2 vragen..
rijden er vanuit station Groningen ook internationale treinen en zo ja waar naar toe?
rijden er vanuit station Groningen naast de koploper nog meer personentreinen die van de bovenleiding gebruik maken en zo ja welke?
Alvast heel hartelijk dank voor antwoorden!
Rijdt die nog steeds, of rijdt ie weer?quote:
Ja, dat zou niet moeten. Maar vanmorgen was mijn trein naar Utrecht één Koploper te kort, dus wie weet?quote:overigens zit ik nu in een koploper naar alphen dat zijn normaal gesproken toch virms?
Ik heb eigenlijk ervaring met de nachtrein naar Parisquote:Op maandag 17 december 2007 16:59 schreef JaFFe het volgende:
Ik ga in april waarschijnlijk met de trein naar Wenen. Nou zag ik dat dat citynightline is kost ff niks maar is het wat. Ga natuurlijk heerlijk pauper voor een zitplaats en een paar blikken en zo de nacht door. Heeft iemand ervaring met deze treinreis?
Ja. De VIRM. Iedere ochtend vertrek 7.45 naar Den Haag CS en aankomst om 19.14 uit Den Haag CS. Zo nu en dan komt er nog DDAR en nog zeldzamer zijn de andere materieelsoorten daar.quote:Op maandag 17 december 2007 09:27 schreef ghizzer het volgende:
rijden er vanuit station Groningen naast de koploper nog meer personentreinen die van de bovenleiding gebruik maken en zo ja welke?
Alvast heel hartelijk dank voor antwoorden!
Ik heb eens met een zitplaats de nachttrein naar Praag gehad. Tip: neem een slaapplek.quote:Op maandag 17 december 2007 16:59 schreef JaFFe het volgende:
Ik ga in april waarschijnlijk met de trein naar Wenen. Nou zag ik dat dat citynightline is kost ff niks maar is het wat. Ga natuurlijk heerlijk pauper voor een zitplaats en een paar blikken en zo de nacht door. Heeft iemand ervaring met deze treinreis?
Ik heb een keer een Arriva machinist meegemaakt die weigerde om de trein te rijden, omdat deze te vol zat. Was een losse GTW 2/6 op vrijdagmiddag om 17.01 van Groningen naar Leeuwarden. De dubbele hoeveelheid bakken op dat tijdstip zou ook flink gevuld zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 19:39 schreef Volvoman het volgende:
Er was iemand voor de trein gekomen voor station Groningen. Daardoor zaten een aantal treinen bomvol.
En altijd mensen die proberen zich ertussen te drukken. Terwijl de deuren al nauwelijks dicht kunnen.
MAV/ÖBB: 300 Fahrgäste aus EC geworfen:quote:Op maandag 17 december 2007 20:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb een keer een Arriva machinist meegemaakt die weigerde om de trein te rijden, omdat deze te vol zat.
Ik zou gaan voor een slaapplaats! Na een nacht zitten ben je gaar.. en voor een paar euros heb je een slaapplaats.quote:Op maandag 17 december 2007 16:59 schreef JaFFe het volgende:
Close (relatief dan), Nee is Przemysl.quote:
Dat ken ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuke platenLekker weer ook
Die keer dat ik daar in de buurt was was het koud en donker. Ik ben zelf niet in Przemysl geweest trouwens, meer helemaal in het hoekje (Bieszczady). Sanok, Krosno, dat soort plekken
Ja, was er op gericht om 's nachts te kunnen treinen en dat gaat het beste van uiterst noord naar zuid en west naar Oostquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:wat je "kris-kras" noemt ook, zeg
Niet echt de meest logische route langs al die plaatsen
Torun ben ik ook eens geweest, dagje vanuit Warschau op en neer. Best tof daar, alleen jammer dat het station aan de ene kant van de Wisla ligt en de stad aan de andere kant. En dat die Wisla daar zeker een kilometer breed isMaar er varen wel bootjes voor een euro of zo, da's wel tof weer
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:30 schreef Charango het volgende:
Vandaag kwamen er rond 14:10 ook een aantal blauwe rijtuigen van de Schweizische BundesBahn vanuit het Noordoosten Amersfoort inrijden? (waarschijnlijk vanuit de richting Zwolle, maar het was al na de fly-over, dus het kan ook Apeldoorn zijn geweest) Verdwaalde Euronight ofzo?
Gewoon 1500V natuurlijk, beetje debiel om een 25kV eiland te bouwen tussen Lelystad en Zwolle. En 1500V voldoet prima voor die lijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:25 schreef sander89 het volgende:
Ik heb al lopen zoeken op internet maar kan het nergens vinden, wat voor soort bovenleiding komt er op de Hanzelijn?
Zijn ze slim en word het 25 kV?
Of zetten ze er gewoon nog 1.5 kV op en proberen ze dan 200 km/h te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |