Hou kan dat nouquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:Die Jungle-Expres door Krosno is echt vet bork
Ik had daar ook alleen maar nachttreinen eigenlijk, weinig fatsoenlijke foto's kunnen maken daar
Anyway: De sprinter uit Rhenen gleed behoorlijk door in Veenendaal Centrum, zegge en schrijve TWEE van de 6 bakken stonden aan het perron
Ijs op de rails denk ik. Optrekken en afremmen ging heel behoedzaam sindsdien. Wel gewoon op tijd in Utrecht trouwensquote:
Mooi zo, optiefen met die ongeinquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
Mensen die nog niet met de 4444 gereisd hebben moeten dit zsm doen, want in Januari zal het stel verbouwd worden tot de 4231.
Ik ben gloof ik de enige hier :|quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
Mensen die nog niet met de 4444 gereisd hebben moeten dit zsm doen, want in Januari zal het stel verbouwd worden tot de 4231.
Nicequote:Op dinsdag 18 december 2007 19:56 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee geen verdwaalde Euronight, maar rijtuigen voor de speciale wintersporttreinen EETC die vanaf komend weekend weer gaan rijden. Deze kwam om 13:20 door Holten richting Deventer :-)
Nee ik wist het dus totaal niet, ik ging gewoon even kijken bij Holten vanwege het weer. En hoopte op de Volvotrein en de pimpelexpressquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:22 schreef thats-me het volgende:
[..]
Nice![]()
Nog meer foto'tjes???
Had je dan ook wel geluk mee dat je die langs kwam.
Of wist je het??
Ja, de Holtense Bodemsanering is altijd blij met die eiwitplakkaten in het grondwaterquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:36 schreef Zug-Chef het volgende:
Je had me moeten horen/zien toen ik die rijtuigentrein langs had zien komen
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, de Holtense Bodemsanering is altijd blij met die eiwitplakkaten in het grondwater
Thx!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:53 schreef Socios het volgende:
Nice pic´s again, just wondering, hoelang sta je op zo´n plek te ´wachten´ voor je fotosessie?
Dus 1500V lijntje trekt het wel?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gewoon 1500V natuurlijk, beetje debiel om een 25kV eiland te bouwen tussen Lelystad en Zwolle. En 1500V voldoet prima voor die lijn.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, de Holtense Bodemsanering is altijd blij met die eiwitplakkaten in het grondwater
Wat was jij eng vroeg?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, weer geen vlekkeloos ritje vanochtendDe 521 vertrok om te beginnen 3 minuten te laat uit Utrecht Centraal, net buiten de wisselstraat nog even 10 minuten stilgestaan wegens luchtverlies, en de rests van de rit ging ook nog met vallen en opstaan. Uiteindelijk +17 bij aankomst in Amersfoort. Nou ja, geen tijd meer voor koffie, dus weer ¤ 1,75 uitgespaard hmm
Ja hoor, het gaat prima op 1500V, met op regelmatige afstand een onderstation. De bovenleiding wordt natuurlijk voorbereid op 25kV (zoals alle nieuwbouw bovenleiding).quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:55 schreef sander89 het volgende:
[..]
Dus 1500V lijntje trekt het wel?
Ze houden hopelijk wel rekening met later (mogelijk) ombouwen naar 25kV net zoals tussen Utrecht en Amsterdam?
Ah! En daarna?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, ik vier mijn laatste paar dagen in Amf
ander werk, leuker werk, dichterbij huisquote:
Nog dichterbij!quote:Op woensdag 19 december 2007 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ander werk, leuker werk, dichterbij huis
Ja geen spoorkilometers hmmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |