Ke krijg het lekker niet terug danquote:Op woensdag 12 december 2007 18:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had je 20 euro geleend, weet je dat niet meer?
Dank je, nu weet ik hoe dat nummer heetquote:Op woensdag 12 december 2007 17:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doe ik ook al dagen.
http://www.youtube.com/watch?v=EOe18JcatZo
Daar ben ik bij jou ook altijd benieuwd naarquote:Op woensdag 12 december 2007 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo maar es avondeten halen, benieuwd waar ik mee terug kom
Ik kies er maar voor om dat positief op te vattenquote:Op woensdag 12 december 2007 18:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daar ben ik bij jou ook altijd benieuwd naar
Neequote:Op woensdag 12 december 2007 18:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig hoef je niet zoveel
Zo was het ook bedoeld hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 18:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kies er maar voor om dat positief op te vatten
Ik wist vantevoren al dat ik veel moest werken voor kerst en oud op nieuw. Dat wil zeggen: veel en hele lange dagen.quote:
Gelukkig maarquote:
ach, het geld moet ergens vandaan komenquote:Op woensdag 12 december 2007 19:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wist vantevoren al dat ik veel moest werken voor kerst en oud op nieuw. Dat wil zeggen: veel en hele lange dagen.
Nu blijkt inderdaad dat ik verder maar 2 dagen extra moet werken, 27 en 28 december.
Maar toch, samen is dat heel veel.
Kom je toevallig net aanwaaien of was je aan het wachten tot iemand iets postte?quote:
En Australië en het Verenigd Koninkrijk, bijna door Canada en de VS...quote:Op woensdag 12 december 2007 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben nu voor research een verslag aan het doorlezen over drugsgebruik, en ik heb nog geen categorie gevonden waar in Nederland het hoogst scoort. Zelfs niet bij ecstacy! Daar worden "we" verslagen door Noord-Ierland en op recent gebruik ook door Spanje
En dus blijft roken zeker voor jongeren een 'statussymbool' en los je het probleem niet opquote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gaaf: in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Ierland betaal je voor een pakje sigaretten al meer belasting dan een zelfde pakje in Nederland kost
Maffe rokers
Ik vind het ook niet vervelend, theatersport is normaal in een niet heel tof geventileerde ruimte en er zitten nog wel wat rokers tussen. Je kan vaak de rook echt zien hangenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:21 schreef Nesle het volgende:
Ik vind het geweldig, ik sta er altijd bij alsof ik zo stoned als een garnaal ben.
Mijn lenzen gaan helemaal irriteren door die kutrook
Toen ik in Ierland was had bijna elke drukke kroeg gezorgd voor een buitengelegenheid. Verwarmd dakterras bijvoorbeeld. Vaak was het dan binnen behoorlijk rustig.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat werken met rookvrije horeca. Zelf rook ik niet dus ik vind het niet erg dat het er komt, maar ik vraag me wel of hoe het gaat worden
Last van mn lenzen krijg ik niet echt .. .maar ik vond het wel echt prima dat je thuis komt en je kleren gewoon nog fris ruiken. Als je naar een kroeg bent geweest met rokers kan je meteen je kleren weggooien in de was doen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:21 schreef Nesle het volgende:
Ik vind het geweldig, ik sta er altijd bij alsof ik zo stoned als een garnaal ben.
Mijn lenzen gaan helemaal irriteren door die kutrook
Vertel opquote:
Niet echt. Heb jij nog roddels?quote:
Saai stel zijn we.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:31 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik heb geen roddels. Ik ben roddelloos. En réddeloos..
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:29 schreef Whiteguy het volgende:
Voetbal: Uitslag PSV - Internazionale
Ter info: psv verliest vandaag tegen inter.
Voor de Turken reden om feest te vieren aangezien Fenerbache nu voor het eerst sinds 200 jaar ofzo door gaat in de champions league. Dus een hoop fenerbache reacties.
Je moet niet denkenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:33 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat dit verboden terrein was.
Is ook. Ik heb hem niet in de hand.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:33 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat dit verboden terrein was.
Denk je?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:35 schreef Wiebelkont het volgende:
Je moet niet denken
Dat moet je aan een paard overlaten, dat heeft een groter hoofd.
Ha, ik ben slim.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:40 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik trapte bijna in mijn eigen grap.
Oeeeehhhh....quote:Op woensdag 12 december 2007 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wiebel, wegwezen! Dit is het geheime datinghoekje van Soemp en mij
stil nou, zo verpest je hetquote:Op woensdag 12 december 2007 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je gaat maar wat anders daten van nu af aan.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
'Wat anders'quote:Op woensdag 12 december 2007 23:45 schreef Wiebelkont het volgende:
Je gaat maar wat anders daten van nu af aan.
Zie je dat, Soempie? Je bent niet iemand, maar een wat.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:45 schreef Wiebelkont het volgende:
Dat is geen pigeon, druif!quote:Op woensdag 12 december 2007 23:45 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Om te spreken in de woorden van de legendarisch anonieme en veelal misprezen Mister Pigeon:
[ afbeelding ]
Mijn druif.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is geen pigeon, druif!
[ afbeelding ]
Dat is een pigeon
Ja, want ik refereer immers niet naar een persoon, maar naar een term.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zie je dat, Soempie? Je bent niet iemand, maar een wat.
Ach gossie, kom maar hier met al je verdrietquote:
Eh, deze meeuw heeft als achternaam Pigeon. Er zijn toch ook zoveel mensen die bakker heten terwijl ze helemaal geen bakker zijn?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is geen pigeon, druif!
[ afbeelding ]
Dat is een pigeon
Ik was al bezigquote:Op woensdag 12 december 2007 23:49 schreef wyccie het volgende:
Tim, je moet Soempie even troosten....
Lulkoek. Bewijs wil ik zien, bewijs!quote:Op woensdag 12 december 2007 23:52 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Eh, deze meeuw heeft als achternaam Pigeon. Er zijn toch ook zoveel mensen die bakker heten terwijl ze helemaal geen bakker zijn?
Damn.. jij ook al. Concurrentiequote:Op woensdag 12 december 2007 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kijk maar in het telefoonboek! Onder de letter B!quote:Op woensdag 12 december 2007 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lulkoek. Bewijs wil ik zien, bewijs!
Godver Soemp, ik heb hier een stok nodig om ze van je af te slaanquote:Op woensdag 12 december 2007 23:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Damn.. jij ook al. Concurrentie
Ah natuurlijk, de B van Pigeon. Het is nu zo duidelijk allemaal!quote:Op woensdag 12 december 2007 23:54 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Kijk maar in het telefoonboek! Onder de letter B!
De B van Bakker, eiquote:Op woensdag 12 december 2007 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah natuurlijk, de B van Pigeon. Het is nu zo duidelijk allemaal!
Ach en wee, ik word in de smiezen gehouden! Rampspoed zal over mij nederdalen, gelijk een donderstorm over een oktobers bos!quote:
Ik had het nog over die meeuw, doerak!quote:
Hee Soemp... heet ik zo tegenwoordig... schattigquote:Op woensdag 12 december 2007 23:59 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Zeg hoi tegen meneer Beer van mij
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:59 schreef Wiebelkont het volgende:
Zeg hoi tegen meneer Beer van mij
Dan zul je toch eerst langs mij moetenquote:Op donderdag 13 december 2007 00:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hee Soemp... heet ik zo tegenwoordig... schattig
Iedereen ligt nu met Soemp in bed te vozenquote:
Hij is hier al vaker geweestquote:Op woensdag 12 december 2007 23:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is ook. Ik heb hem niet in de hand.
Gefeliciteerd! Volgens mijn agenda ben je nog 35 minuten jarigquote:Op donderdag 13 december 2007 00:22 schreef Neleos het volgende:
Ja, ik was jarig! Bedankt voor de felicitaties.
In welk land hang jij uit dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Volgens mijn agenda ben je nog 35 minuten jarig
Mocht er ooit nog een meeting komen, dan kom ik definitief niet...quote:Op donderdag 13 december 2007 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iedereen ligt nu met Soemp in bed te vozen
puur toevalquote:Op woensdag 12 december 2007 20:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kom je toevallig net aanwaaien of was je aan het wachten tot iemand iets postte?
ik ga echt niet elke keer dat pitt gaat roken meelopen, vind ik echt onzinnig. en te koudquote:Op woensdag 12 december 2007 22:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Toen ik in Ierland was had bijna elke drukke kroeg gezorgd voor een buitengelegenheid. Verwarmd dakterras bijvoorbeeld. Vaak was het dan binnen behoorlijk rustig.
't Is natuurlijk wel een beetje zo... als je met 8 vrienden bent waarvan er 1 rookt.. ga je hem niet in zn eentje buiten laten staan maar ga je met zn allen naar het verwarmd terras.
De kroegen die niet zo'n gelegenheid hadden waren opvallend rustiger.
ditoquote:Op woensdag 12 december 2007 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Last van mn lenzen krijg ik niet echt .. .maar ik vond het wel echt prima dat je thuis komt en je kleren gewoon nog fris ruiken. Als je naar een kroeg bent geweest met rokers kan je meteen je kleren weggooien in de was doen.![]()
Ben dus ook wel voorstander.. maargoed dat zijn de meeste nietrokers wel denk ik.
alsnog van harte gefeliciteerd hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 00:22 schreef Neleos het volgende:
Ja, ik was jarig! Bedankt voor de felicitaties.
da's geen verplicht nummertje hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 09:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht er ooit nog een meeting komen, dan kom ik definitief niet...
Gezien de reakties gisterenavond twijfel ik daar enigzins aan...quote:Op donderdag 13 december 2007 09:07 schreef Etcetera het volgende:
da's geen verplicht nummertje hoor
En:quote:tevens goedemorgen
Klikt u maar...quote:Op donderdag 13 december 2007 09:15 schreef Etcetera het volgende:
vanwaar de new release eigenlijk in je ava
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:07 schreef Etcetera het volgende:
da's geen verplicht nummertje hoor
Kijk aan, de maletakquote:
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 11:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verveling verveling
Verveling slaat weer toe
En het gevolg daarvan is dat ik weer niets doe
Ik verveel me haast de tering
In Afrika woont de gnoe
Dat ga ik zo ook doen, even een broodje halen. Ik bedenk me nu dat ik in de tussentijd ook prima naar huis had gekund om daar te lunchen, maar daar is het nu te laat voorquote:
Je besloot op het laatste moment dat een carrière als winkeldievegge niet zo'n goed idee was?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:25 schreef Soempie het volgende:
Ik had kerstkransjes in m'n handen, koekjes, spekkies en cola..
Alles weer teruggelegd.
Je bent bekeerd en gaat alsnog de Ramadan van dit jaar inhalen?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:25 schreef Soempie het volgende:
Alles weer teruggelegd.
sukkelquote:Op donderdag 13 december 2007 15:25 schreef Soempie het volgende:
Alles weer teruggelegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb onze video's van dvhn een kerstpimpje gegeven met photoshopresultaat is binnenkort online te zien
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:17 schreef Nesle het volgende:
Ik ben echt hélemaal klaar met school
Ik ben echt aan vakantie toe, ik zit me toch met een chagerijnig gezicht in de klas
ik heb altijd al willen weten hoe ze zo'n knoop nou leggenquote:
Hey, ik ook!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:17 schreef Nesle het volgende:
Ik ben echt hélemaal klaar met school
Ik ben echt aan vakantie toe, ik zit me toch met een chagerijnig gezicht in de klas
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
sukkel
mja, en nu eet ik patat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Die post was iets later dus er stond nog niet wat het wasquote:Op donderdag 13 december 2007 16:45 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een tijdje naar die foto zitten kijken afvragend wat dat nou was. Voortaan maar gelijk doorscrollen naar beneden.
RIP
Mijn vermoeden is dat ook dat 'ie er al een tijdje hangtquote:Op donderdag 13 december 2007 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan wespen in december?
Dit kan niet met elkaar te maken hebben hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 17:24 schreef Nesle het volgende:
Oh jeetje, luister ik toch zo maar naar The Christmas station van Skyradio (btw
)
Maar ik ben wel wat vrolijker
De heledag kerstliedjesquote:Op donderdag 13 december 2007 17:24 schreef Nesle het volgende:
Oh jeetje, luister ik toch zo maar naar The Christmas station van Skyradio (btw
)
Maar ik ben wel wat vrolijker
quote:
Niet dat ik echt luister maar er staat hier een radio n de badkamer, en gelukkig heb ik die mariah carey nog niet gehoordquote:
Mochten de tegels van de wand zijn gekomen, dan is ze waarschijnlijk wel langsgeweestquote:Op donderdag 13 december 2007 19:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niet dat ik echt luister maar er staat hier een radio n de badkamer, en gelukkig heb ik die mariah carey nog niet gehoord
Je bent niet de enige die dat nummer haatquote:Op donderdag 13 december 2007 19:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niet dat ik echt luister maar er staat hier een radio n de badkamer, en gelukkig heb ik die mariah carey nog niet gehoord
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:05 schreef erkel het volgende:
[..]
Jammie gitaartjes![]()
Dit is pas een klassieker
Verdeurie. Dat valt best mee.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:02 schreef Soempie het volgende:
oliebollen. Ik ben zelf al een dikke oliebol.
Lekker is dat altijd. Speciale route?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:03 schreef Whiteguy het volgende:
pfoe... 30 km gefietst vandaag. Dat is lang geleden dat ik dat gedaan heb zeg
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:03 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Verdeurie. Dat valt best mee.
Je bent meer een zacht knuffelig pandabeertje
Eigenlijk moet ik gewoon nog beginnen met de opdracht.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:56 schreef Mikkie het volgende:
Ah okayMoet je nog veel? Zo ja, lekker laten zitten en morgen met frisse energie verder? Als je nog maar kort moet: even doorbikkelen, heb je een lekker voldaan gevoel als ie dadelijk af is
huis - uni en terugquote:Op donderdag 13 december 2007 23:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker is dat altijd. Speciale route?
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
huis - uni en terug
niet echt speciaal
Och.. voor die ene dag in de week dat ik college heb.. ga ik niet in Leiden wonen. Ten eerste is het een schrale stad, ten tweede zou ik dan vaker heen en weer moeten voor werk/voetbal/andere dingen dan ik nu heen en weer moet naar de uni.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:35 schreef Soempie het volgende:
Een vriend van mij heeft een kamer naast het academiegebouw in Groningen.
Ik ben zooo jaloers, dat is echt ideaal.Tien minuten voor college begint opstaan.
Ja joh. Wil je niet liever op kamers? Heb je nog broers/ zussen thuis ook?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zit nog lekker thuis .... te profiteren
Geef die maar aan mijquote:Op donderdag 13 december 2007 23:42 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een suikerverslaving. Ik heb me kotsmisselijk gegeten aan de spekjes en perzikjes.
Ik vermoed dat ze op zijn.quote:
Blijf liever nog even hier en als ik een baan heb koop ik wel ergens wat. Die studentenhuizen maken mij over het algemeen niet echt vrolijk.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja joh. Wil je niet liever op kamers? Heb je nog broers/ zussen thuis ook?
toveren is nepquote:Op donderdag 13 december 2007 23:58 schreef wyccie het volgende:
Niet zelf gedaan. Ik zou ook niet weten hoe ik dat moet toveren.
Als je er naar toe gaat weet je zo of je Hb goed is of nietquote:Op donderdag 13 december 2007 22:39 schreef wyccie het volgende:
En ik heb vandaag ook weer een oproep van de Bloedbank gekregen. Maar ik ben de laatste tijd zo moe dat ik vrees voor mijn Hb.
Toen ik het zag wilden we gelijk kaartjes kopen maar we gaan naar Werchter is er besloten. En daar schijnen ze ook te komen.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:26 schreef Soempie het volgende:
Gaan er hier meer mensen naar Radiohead in juli?
Als mijn Hb niet goed is (wat me niet zoveel kan schelen) mag ik geen bloed geven. En ik wil bloed geven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als je er naar toe gaat weet je zo of je Hb goed is of niet
Klein hapje? Is dat een optie?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bah ik heb weer es trek op een moment dat ik eigenlijk wil gaan slapen. Dan is er steeds dat dilemma "neem ik nog wat of probeer ik te slapen met trek?"
Ik eet nu een plakje ontbijtkoekquote:
Als je denkt dat je Hb niet goed is omdat je zo moe bent heb je als optie om te kijken of het beter wordt en dan later te gaanquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als mijn Hb niet goed is (wat me niet zoveel kan schelen) mag ik geen bloed geven. En ik wil bloed geven.
Het helpt mogelijk. De twee keer dat het bij mij gemeten is zat ik beide keren op ruim 10, misschien mede omdat mijn ontbijt normaal bestaat uit cornflakes of iets wat daarop lijkt (zoals Rice Krispies, die ik ondertussen ergens heb kunnen kopenquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:57 schreef wyccie het volgende:
Misschien moet ik aan de appelstroop en spinazie.
Trouwens, ik heb al enige tijd Windows Vista. Het bevalt me wel. Maar ik wen gauw aan dit soort dingen.
Dat is een van de geniale dingen er aanquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:01 schreef wyccie het volgende:
Oeh, Rice Krispies!
Frosties en Smacks vind ik ook erg lekker. Ik at dat met melk, en na een tijdje had ik zoete melk.
Inderdaad, maar brood vult wel een stuk beter. Als ik de hele dag moet teren op een kommetje cornflakes dan val ik van de fiets af.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind het nog steeds een ideaal ontbijt: lekker, snel en goed weg te krijgen in de ochtend. Brood vind ik op de vroege morgen maar niks
Ik krijg zin inquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
Net terug van tapas eten. Had ik nog nooit gedaan maar Jezus, wat was dat lekker
Grotere porties nemenquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad, maar brood vult wel een stuk beter. Als ik de hele dag moet teren op een kommetje cornflakes dan val ik van de fiets af.
nu alquote:
Sterkte dan maar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:56 schreef MadMaster het volgende:
Normaal prik ik daar wel doorheen (woordspeling), maar vandaag wordt het niks met me.
En ik heb zo een heel belangrijke meeting, waar ik nu wel heel erg tegen op zie...
Gaat niet. Komt door m'n afspeelmogelijkheden hier.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaat niet. Komt door m'n afspeelmogelijkheden hier.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaat niet. Komt door m'n afspeelmogelijkheden hier.
Leuk he, dat je als beheerder van het bedrijfsinternet gewoon gelijk geschaald wordt met het klootjesvolk dat de hele dag filmpjes zit te bekijken, mp3's aan het downloaden is of op Fok! aan het lurken is...quote:
weinig aan te doen natuurlijkquote:
da's best wel krom. niet omdat het goed is dat je op FOK! lurktquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk he, dat je als beheerder van het bedrijfsinternet gewoon gelijk geschaald wordt met het klootjesvolk dat de hele dag filmpjes zit te bekijken, mp3's aan het downloaden is of op Fok! aan het lurken is...
Ik denk dat hij bedoelde dat hij ook gewoon een 'prutser' wordt genoemd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:27 schreef Etcetera het volgende:
da's best wel krom. niet omdat het goed is dat je op FOK! lurkt![]()
maar ik vind dat een beheerder overal bij moet kunnen.
oh dat kan ook nogquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde dat hij ook gewoon een 'prutser' wordt genoemd.![]()
Ik heb m'n surprise klei bij Wiebel achtergelaten. Dat, in combinatie met verveling....
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:32 schreef Soempie het volgende:
Creatief met klei.
Waar ben ik aan begonnen.![]()
![]()
quote:
voor de tijd van het jaar wel jaquote:
quote:
Grote kans dat de mijne langer blijftquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
voor de tijd van het jaar wel ja![]()
![]()
[..]
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:19 schreef Etcetera het volgende:
ik hou juist niet zo van appelbeignets. warme appelwie heeft dat verzonnen
Bij ons ook, maar ik kan de verleiding (nog) weerstaanquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:41 schreef Etcetera het volgende:
uit de magnetron kan wel, maar als de oliebollen al melig zijn worden ze niet lekkerder natuurlijk
bij ons staat al vanaf november ofzo een oliebollenkraamen die hebben echt lekkere oliebollen
Ik dacht vanmorgen eigenlijk niet veel, ik deed maar wat...quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:37 schreef Etcetera het volgende:
oh dat kan ook nog![]()
sorry MM ook dat was een beetje sarcasme
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:25 schreef LadyBlack het volgende:allemaal
Terug uit Londen, ik heb me prima vermaakt daar in de musea![]()
Hoe is het hier?
waarom zou jequote:Op vrijdag 14 december 2007 12:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Maar dan moet ik hier TVPen voor als ik iets wil zeggen in de quiz?
(niet heel veel plaats meer hier trouwens)
ik ben ermee gestopt om ongeveer die redenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik bedoel dat dit alweer pagina zes is...
En ik geef steeds foute antwoorden
een persbericht van FOK!quote:F O K ! ~ P E R S B E R I C H T
14 december 2007, FOK! verwelkomt 200.000e user!
Vierden we in maart al dat het miljoenste topic op het forum geopend werd en in juni dat de 50 miljoenste post werd geplaatst. Het jaar 2007 bleek nog meer mijlpalen in petto te hebben. Zojuist is namelijk usernummer 200.000 geregistreerd! User Roksopp mag zichzelf de gelukkige noemen en zal zo snel mogelijk benaderd worden door de PR om een kleine attentie in ontvangst te nemen.
De allereerste geregistreerde user van FOK! was natuurlijk niemand minder dan FOK!goeroe Danny en op zaterdag 17 juli 1999 werd hij user nummer 1. Op dat moment bestond alleen het FOK!forum nog. Door de jaren heen zijn daar de FOK!frontpage, FOK!sport, FOK!games, de FOK!weblog en het FOK!fotoboek bijgekomen en al deze subsites hebben door de jaren heen meer dan 2,6 miljard pageviews gegenereerd.
Het FOK!forum neemt hiervan de meeste pageviews voor haar rekening: 1.337 miljoen. De FOK!frontpage zit op 1033 miljoen, het FOK!fotoboek op 76 miljoen, de FOK!weblog op 62 miljoen, FOK!sport op 54 miljoen en FOK!games op 50 miljoen.
Qua bereik (het aantal unieke bezoekers) ziet het er iets anders uit. De FOK!frontpage trekt maandelijks meer dan 1,2 miljoen unieke bezoekers, het FOK!forum meer dan 1 miljoen, FOK!games 200.000 bezoekers, de FOK!weblog 150.000, FOK!sport 100.000 bezoekers en het FOK!fotoboek 70.000 bezoekers.
We zijn ontzettend blij met deze mijlpaal en we hopen de komende jaren nog veel meer nieuwe gebruikers te mogen verwelkomen. Op naar de volgende mijlpaal!
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:43 schreef MadMaster het volgende:
Zwarte Dame,
Afgelopen woensdag L&B bezocht en behalve een miniscuul foldertje/flyertje is er geen ander materiaal van/over het whisky weekend in januari...
Hey Nem, ben je nog in Engeland?quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hey Nem, ben je nog in Engeland?
De laatste dagen is het erg mooi weer geweestquote:Ik heb 4 dagen stralend mooi weer gehad in LondenWel koud, maar dat was ook wel sfeervol ofzo, met al die kerstbomen en lichtjes daar
is ze niet rond genoeg voorquote:
Worst, bonen en ei voor ontbijtquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb van de week nog een echt goed Engels ontbijt op
(Om even wat mensen lekker te maken)
Black pudding!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Worst, bonen en ei voor ontbijt![]()
![]()
ik dacht dat daar bloedworst ofzo in zitquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is dat?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is dat?
goed gokken is goed hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik gok gewoon niet eens onderbouwd.
Dat is slecht toch?
zie je welquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oftewel... bloedworst!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |